تَکرار میکنم تکرار


چند تا احتمال وجود داره:

۱) بااون صدای راز بقاییش پول داده سهارو خریده

۲) همه فکو فامیلشو اورده بیان

۳)محبوبیت داشته

۴)در کامنت های خصوصی شماره هایی ردو بدل شده

که من فکر میکنم ۱ و ۴ دور از انتظار نیست

و حالا 

ای بلاگرهای عدالتخواه شریف ساکن بیان

مث هندونه باز مشخصه تقلب شده

حق منو خوردن ،حق من ینی حق شماها

بریزین بیرون

بریزین تو وبلاگاشون

آتیش بزنین ،

به صندلی و سطل آشغال و شیشه هم رحم نکنین

تَکرار میکنم به هیچی رحم نکنین

:|


همش با ۱۷تا رای اختلاف حذف شدم

این ۱۷تاهم قطعا از خودشون بودن

در اخر جا داره از اون ۴نفری که بهم رای دادن یه تشکر بکنم

اولیش که دخترخالم بود 

اون ۳تاهم احتمالا یا ضد مرد بودن یا صدای خودشونم مث اگزوز خاور بوده

در هر صورت ازشون ممنونم

در طول تاریخ ادمای بزرگی رو نادیده گرفتن در ابتدا 

مثل گالیله،نیوتن و ...

:)

همش احساس میکنم با پسر داوود نماینده هم گروه بودم :دی

و از اونجایی که من خیلی ادم شریفی هستم برای تو ای شرکت کننده شماره۱۲۳ ارزوی موفقیت همراه با خروسک دارم

:/


خداحافظ بیان

خداحافظ زندگی

زهرا:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۰

خخخخخخخخخخخ
افسردگی گرفتی؟


خیلی تابلو بود؟
:))
.. محمد ..:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۱:۰۰

عجب...


:|
زهرا:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۱:۱۰

حیف نبودم 

والا میشد ۵تا رای
هخخخ


:/
گُل نِگار:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۱:۲۶

مریم به این سرعت!0-0
شانس من  اصلا نت نبودم ! خصوصا امروز
.
.
هیچی از ارزش های تو کم نمیشه:))
خداقوت^_^


به همین سرعت
:))
قربونت برم
خودم در جریانم
:)
N@f@s 2000:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۱:۳۶

اخ حذف شدی؟؟؟؟؟

وااااای چرااااا؟گگگگگ
بیخی عزیزم 


اره
:))
چون صدای اگزوز خاور میدادم:)
ــ حسان ــ:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۲

خخخخ
لوله شدی که


ممنون روحیه
:)))
نیروا نا:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۲:۰۷

آخ آخ آآآآآآخخخخخ

خوبه رای ها تایید نمیشه
البته من که به تو رای دادم (دماغم چرا دراز شد)!!!!!!

بدشانسی هم آوردیا
این لامصب خیلی صداش گوینده بود خو:(
تو چرا مثلا با اون چنتایی نیفتادی که به کش (با کسره) میگفتن  کش (با ضمه)
حالا هی بیا شریف باش و شماره لو نده  :دی 


:))))
اینم از شانس من
اره بابا من صداشو شنیدم افسردگی گرفتم عصن
سرنوشت ادمای شریف همینه
:)))
علیـ ــر ضــا:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۲:۲۷

هوووففففف 

😔😔
افسردگیت داره موج مکزیکی میزنه 
😐😐
حالا شما باش ما عواملش رو پیدا می کنیم 
یعنی زیر میزی هارو 😐😐 
اسماشونو بوگو سراشونو بتحویل 😊😊


:)))))
چاکرم
سر شرکت کننده ۱۲۳ برام بیار لطفا
:))))
علیـ ــر ضــا:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۲:۴۰

مخلصیم 

چشم اسم وب رو بفرستین 😊


اگه میدونستم که به تو زحمت نمیدادم
:))
احتمالا یکی از نوادگان اقای نمایندست
آقای سر به هوا(o_0):
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۳:۲۶

ناک اوت شدی...


:|
اوهوم
:|
|:
:|
اسمان ***:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۳:۳۸

خخخخ اب قند بیارم؟؟؟:)

طرف از بچه های بالا بوده احتمالا:)



ممنون،بی زحمت یه ذره گلابم بریز
:))
از خودشون بوده
Shahtot 🍇🍇🍇:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۳:۴۸

عیب نداره مریم جان :)

مهم اینه که شجاعتشو داشتی شرکت کردی :)
انشالله تو سایر مسابقه ها و ..موفق باشی :)


ممنون عزیزم
من دیگه غلط بکنم تو هیچ مسابقه دیگه ای شرکت کنم
:)))
علیرضا امیدیان نسب:
۱۶ شهریور ۹۶، ۲۳:۵۶

مگه چیه که اینجور شدی مریم خانوم تو دیگه چرا

یه مسابقه بوده اونم همینجوری گذاشتن
نباید با یه چیز الکی روحیه خودتو ببازی
زندگی اینقدر پیچیدس که این به چشم نمیاد
من میدونستم چالش صدا اصلا خوب نیس
دله یکی میشکنه یکی میخنده اصلا خوب نیس
ول کن اینو خداحافظ بیان یه چیزی بهت میگما اینقدر زود خودتو باختی
یه صدای خوب به چه درد میخوره از کجا معلوم صدات خوب نیس
بقیه بگن خوب نیس تو باید خودتو ببازی اینقدر برات مهمه چی میگن


چجوری؟
فکرکنم باید یکی از این جاست فور فانا میچسوندم ته پستم
:))
منکه به صدام باور دارم
بقیم مهم نیستن(الکی مثلا)
:))
ولی در هر صورت ممنون روحیه ..
:)
Va hid:
۱۷ شهریور ۹۶، ۰۱:۱۴

چرا اینقدر سخت می گیرید !!!!همه صداهای اون مسابقه خیلی خوب بود بقیه سلیقه هست !!


مگه حالا بالا نرفتید !!چه اتفاقی افتاده !!

یکی مثل من صداش خیلی بده شرکت نمی کنه !!یکی هم مثل شما صداش خیلی خوبه و شرکت می کنه !!بقیه میشه سلیقه !!!

دلتون شاد!!!!


ینی نصف بچه های بیان بد سلیقن؟؟
:))
ممنون 
___ سلوچ:
۱۷ شهریور ۹۶، ۰۶:۴۱

وای ننه مردم از خنده

رفتم باز گوش دادم
خیلی خوب خونده بودی که
چرا بهت رای ندادن 
الکی مثلا من رای دادم :دی
یادم نمیاد به کی رای دادم🤔


:)))
حداقل امیدورا بودم هم  جنسام بهم رای بدن
:|
قطعا به من رای ندادی
منم بهت رای نمیدم
:/

🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۱۷ شهریور ۹۶، ۰۸:۲۳

ببین هر شکست پلی بسوی پیروزیه، انشالا دور بعدی :دی 


من دیگه غلط بکنم
:))
خرگوشک سیاه :|:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۱:۰۴

الهیییییی

شمارتو بگو. من نبودم بیام رایت بدم :(
بگو برم حداقل صداتو بشنوم


۱۱۴
:)(
نصفتون نبودین
:))
هلما ...:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۴

عه منم که به رقیبت رای دادم :)))

پس صددرصد به خوشگل بودنت ایمان آوردم. :)


ینی اینقد بد بود؟
:)))
هلمااااا امیدمو ناامید کردی دختر
:
کلا ۴نفر به من رای دادن که ۳تاش شناسایی شدن
اون یکیش امیدوار بودم تو میبودی
:)))
هلما ...:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۴:۱۰

نیروانا@

اصلا هم مشخص نشد کدوم گروهی :)
ولی من که به همون ضمه رای دادم :)) صداها بعضی ها رو میشناسیم یه جوری میشه مسابقه.


برسد از هلما به دست نیروانا
هلما ...:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۴:۱۱

آیکون شرم ساری و پاک کردن عرق شرم :))

نکنه به تو رای دادم... :))


نه خیر رفتی به رازبقایی رای دادی
:)))
من دیگه اون مریم سابق نمیشم
دل‌آرام محمودی:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۲

آقاااا!



آقا کیه؟؟؟
خانمم به جون رازبقا




نبودی دلارام ،کجا بودی؟
:))
هلما ...:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۸:۱۹

مریم الان مجدد گوش دادم. شاید اون یه نفر باقی هم من بودما..

باید منتظر بمونیم کامنتا باز شه. گیج شدم :))


هلما امیدوارم
:)))
شادم کردی دختر
خدا شادت کنه
:)
Va hid:
۱۷ شهریور ۹۶، ۱۸:۵۰

نگفتم  بد سلیقه هستند!!


منظورم اینه که سلیقه و علایق آدم ها متفاوته!!!

و ممکنه صدای شما از منظر یه فرد عالی باشه و از نظر  کسی دیگر متوسط  باشه!!!

با این احوال !!جدا واستون اینقدر مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلتون شاد!!!!!!!!!!!


صدای من که عالیه
:))
اره بابا همینقد
:)))
Aramam .F:
۱۷ شهریور ۹۶، ۲۰:۱۶

هعیییییییییی

در غمت منو هم شریک بدون...


یه بیان سوگواره الان
:)))
آقای سر به هوا(o_0):
۱۸ شهریور ۹۶، ۱۱:۵۴

خواستم بگم صدای شرکت کننده 123 منو یاد امن هوتب تو فیلم یوسف پیامبر میندازه:)


نگو که تو هم به اون رای دادی؟
:/
آقای سر به هوا(o_0):
۱۸ شهریور ۹۶، ۱۷:۰۰

نه اصلااااا


:|
سیّد محمّد جعاوله:
۱۸ شهریور ۹۶، ۱۹:۰۴

با سلام

عیدتون مبارک.


سلام
عیدشمام مبارک

سایت تفریحی چفچفک:
۱۸ شهریور ۹۶، ۲۳:۲۵

یکی مثل من صداش خیلی بده شرکت نمی کنه !!



ینی منظورت این بود نباید شرکت میکردم؟؟
:/
Bahar 1999:
۱۹ شهریور ۹۶، ۰۹:۴۰

عه ‌:/ 

چه بــــــــــد:'(


بهار یه اعتراف بکنم؟؟
من تازه فهمیدم وبلاگ تو و نفس یکیه
:))
دُچــــ ــــار:
۱۹ شهریور ۹۶، ۱۱:۳۹

انگار قرص خودکشی رو اشتباهی خوردی ها :))


نه درست خوردم
ولی هنوز جواب نداده
:
دُچــــ ــــار:
۱۹ شهریور ۹۶، ۱۲:۱۶

عه! پس حالا که دم آ[ره بذارید اعتراف کنم که منم فکر کنم به شما رای دادم :/


اره 
میدونم
:))
اولین نفری که به من رای داد
Frozen Fire:
۱۹ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۴

وای خاک عالم!
من اصن نمیدونستم تو تو مسابقه‌ای!
گرچه کلا رای ندادم به کسی!
همشون شبیه هم بودن آخه!



ناراحت نباش عزیزم
ته تهش میشدم 6تا رای
:)))
nily ..:
۱۹ شهریور ۹۶، ۱۴:۱۹

بیخیال منم حذفیدم! :|


ععع
جدی؟
ای بابا
:))
دیوانه ...:
۱۹ شهریور ۹۶، ۱۵:۴۷

جریان چیه :| ۳۳ تا کامنت رو خوندم سرم داره گیج میره :| چه مسابقههه,ای ?


به جاری شدن بار الکتریکی جریان گفته میشود
:))
پست قبلیمو ببین میفهمی
هویجوری :):
۱۹ شهریور ۹۶، ۲۰:۰۰

از همون لحظه ای که گفتی حریفم خفنه،صداتو شناختم:)))

خداییش توام خفن بودی؛)


واقعا که 
:|
اره دیدم براهمین باسر به اون رای دادی
:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">