از اون بالا کفتر می آید!

سلام

ذاتا علاوه براین که عاشق کادو گرفتنم، عاشق مسابقه شرکت کردن و ایضا برگزار کردن هم هستم

ایده از عارفست اما تو وب من اجرا میشه و در اخر این عارفست که نامه هاتونو میخونه و بهترینارو انتخاب میکنه!البته منم میخونمشون،بلاخره نصف پول جایزه رو من میدم دیگه :)

این مسابقه جایزه هم داره

:)

موضوع مسابقه از این قراره که شما قراره نامه ای بنویسید به:

1) غذای مورد علاقتون

2) کسی که دوسش دارین اما نمیتونین بهش بگین

3) 10سال دیگتون

4) کسی که دلتون میخواد جای اون باشین

5) مامان و باباتون

6) فرزند آینده تون

7)خودتونو به طرز جالبی معرفی کنید.

انتخاب با شماست.

کسانی که اعلام آمادگی میکنن لطفا موضوع مورد علاقشونو هم ارسال کنن تا ما بین موضوعات مطرح شده موضوع نهایی را اعلام کنیم.

مسابقه 30دی شروع میشه.

موضوع رو هم بعد از جمع بندی اعلام میکنیم

بعد از اونم نامه هاتونو میخونیم بامزه ترین هارو منتشرمیکنیم و به بهترین هم جایزه میدیم

این پست تا پایان مسابقه اول صفحم میمونه.

مقررات مسابقه و ادرس ایمیل متعاقبا اعلام خواهدشد.

باتشکر

منتظرتون هستم.جون من شرکت کنین.نذارین جلوی عارفه کم بیارم :)

مریم و عارفه

دیوانه ...:
۱۲ دی ۹۶، ۱۲:۵۳

:| کمال تشششکر رو ازتون دارم 


:))
منم کمال ممنون ازتون دارم
واران ...:
۱۲ دی ۹۶، ۱۲:۵۴

فکر میکنیم :دی 🤔🤔

آقا اگر جایزه رو به من ندین من راضی ترم :دی 


به نتیجه ای هم رسیدی؟
:)
Unknown 96:
۱۲ دی ۹۶، ۱۲:۵۸

سلام من اگه تونستم شرکت میکنم 

فقط آدرس وبلاگ منطورتونه ؟
آدرس خونه که نمیدم😣


اره وبلاگ
:))
باید قطعی بگید خو
بوگو خو
___ سلوچ:
۱۲ دی ۹۶، ۱۲:۵۹

:)))


:)))
این ینی اعلام موافقت کردی؟؟؟
جناب دچار:
۱۲ دی ۹۶، ۱۳:۵۵

فقط بخاطر عارفه :)


:|
سرکاراقا باید موضوعتونم مشخص کنید

yasna sadat:
۱۲ دی ۹۶، ۱۴:۰۲

ایول چه ایده جالبی:))


این ینی هستی یا نه؟
حامد سپهر:
۱۲ دی ۹۶، ۱۴:۴۱

آدم یاد دوم ابتدایی میوفته که میگفتن یه نامه به پدر مادرتون بنویسید:))
اگه بتونم شرکت میکنم فقط جایزه شو زیاد کنید:)


:))
اگه بتونی نداره
باید اعلام اامادگی کنی
هستی؟
جایزمون خیلی باحاله هاااا
آقای سر به هوا(o_0):
۱۲ دی ۹۶، ۱۴:۴۳

30دی معدل من اعلام میشه

اگه زنده بمونم حما شرکت میکنم


:))
دعا میکنیم برای زنده بودنت
پشمآلِ پشمآلو:
۱۲ دی ۹۶، ۱۵:۱۶

من اگه مغزم تو نمک رسانی یاری کنه دلم میخواد راجب غذای مورد علاقه رو بنویسم


ممنونم
:)
آلاء ...:
۱۲ دی ۹۶، ۱۵:۳۹

حسش نیست:)


از شماهم ممنونم
:)
حوا ...:
۱۲ دی ۹۶، ۱۵:۴۲

من ترجیح میدم از دور تماشا کنم فقط :)


و همینطور شما
:)
khanom ix:
۱۲ دی ۹۶، ۱۶:۰۳

اگه وقت تصمیم بگیره یکم اضافه بیاد دوست دارم راجب 10 سال آینده بنویسم:)


ماامیدواریم وقتت اضافه بیاد
:)
serek یزدان:
۱۲ دی ۹۶، ۱۶:۵۴

پن پایه م...

کلا هرچی راجع به نوشتن باشه پایه شم ؛) 


موضوع مشخص کن دوست من
:)
هلما ...:
۱۲ دی ۹۶، ۱۷:۰۸

منم هستم.

موضوع هم 3و6 برام جالبتر از بقیه مواردن :)


میدونستم هکی نیاد تو میای هلما
:)
(وی دو دست خود را به طرف قلب خود برده و به سمت هلما قلبی روانه میدارد)
اسمان ***:
۱۲ دی ۹۶، ۱۸:۵۴

سعی خودمان را میکنیم:))


باید همین الان بگی هستی یانه
ینی تا شنبه باید بگی
:)
محمد سبحانی:
۱۲ دی ۹۶، ۲۲:۵۷

کسی که دلم می خواد جای اون باشم.  فکر کنم با این موضوع بتونم ایده سازی بهتری داشته باشم. البته هر موضوعی باشه در آخر من خواهم نوشت. البته امیدوارم خانم زهرا الف وبلاگتو دنبال نکنه چون اونوقت خیلی سخت میشه(چقد خودمو دست بالا می گیرم)، ولی دعوتش می کنم. امیدوارم جوابش مثبت باشه


ممنونم از شما
:)
منم امیدوارم جوابش مثبت باشه
خرگوشک :):
۱۲ دی ۹۶، ۲۳:۵۷

بنظر منم ۶ و ۱۰ :))

هستمم


ممنونم خرگوشک
:)
محمد روشنیان:
۱۳ دی ۹۶، ۰۰:۱۱

من میخوام شرکت کنم ولی جایزه نمیخوام اگه میشه! چون می‌خوام واسه جالب بودن ایده شرکت کنم!
و انتخاب من هم موارد ۳ یا ۶ یا ۷ هست!


باشه.اگه تو انتخاب شدی جایزش مال خودم
:)
ممنونم
___ سلوچ:
۱۳ دی ۹۶، ۰۸:۳۶

نمیدونم باید فکر کنم فعلا قصد ادامه تحصیل دارم


:|
برو امتحانتو بده بچه
واران ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۴۵

با این پستت یاد نامه" دُم "خواهرزاده ام افتادم که تو ابتدایی ، راهنمایی نوشته بود.

اگر غیر از این ۷ تا موضوع بود احتمالا همون نامه رو میاوردم :))))

نه هنوز باید فکر کنم چون من دقیقه ۹۰ ایی هستم :دی 







+
مریم  من یه نامه نوشتم بعد از بیست و خورده ای سال رسید دست خواهرم .
حالا از کجا معلوم نامه بنویسم  زود برسه دست شما ؟:))))🤔😉


باشه تا شنبه بهم خبر بده واران 

:))
کبوتر نامه رسون ما کارشو خوب انجام میده

واران ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۵۳

پستتو تبلیغ کنم ؟:))

لینکش به اون نامه :))
اوکی ؟:)


+
من داستان نویسیم خراب شد  میترسم شرکت کنم باز دوستان خوششون نیاد  بخونن :))
حالا ایشالا تا شنبه حتما خبرت میکنم :)
ممنونم 


:)
ممنون مبشم
منتظرم واران
به این خوبی نوشته بودی برای هلما
من به تو اعتماد دارم

Unknown 96:
۱۳ دی ۹۶، ۱۲:۳۷

۳


ممنانم
:)
واران ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۳:۴۷

سوال :

باید با زبان طنز باشه ؟^__^
اگر نباشه میتونه شعر هم باشه ؟
البته از خودم نیست از زبان یکی از اعضای خانواده ام است.


بعد از اینکه از عارفه پرسیدم بهت خبر میدم باشه؟
:)
yasna sadat:
۱۳ دی ۹۶، ۱۴:۰۱

بله با اجازه موضوعش رو تا شب خبر میدم


موندم کدومشو انتخاب کنم:)


:)
ممنون عزیزم
serek یزدان:
۱۳ دی ۹۶، ۱۵:۵۹

واقعا همش به نظرم جذابه

هر کدوم اکثریت گفتن منم همون :)


چه سر به زیر
:)
هویجوری:):
۱۳ دی ۹۶، ۱۹:۱۷

همه ی این موضوعارو باید نوشت؟😱نوشته هارو تو وب خودت قرار میدی؟


نه یکی رو انتخاب میکنیم و شما مینویسین
اره
البته نه همرو
:)
yasna sadat:
۱۴ دی ۹۶، ۱۱:۱۴

3
:)


ممنون عزیزم
:)
واران ...:
۱۴ دی ۹۶، ۱۶:۲۲

اعلام آمادگی 

یک 
دو 
سه 
و شایدم ۶ :)
یکی از اینموارد اگر زنده بودم ایشالا مینویسم :)
ممنونم 


ایشالله
:)
ممنونم
یک بلاگر:
۱۵ دی ۹۶، ۲۳:۰۷

جایزه چی هست؟

می خوام ببینم ارزش داره شرکت کنم :))))
من جاییزه دادم شمام جاییزه بدین مثل من خدایی!


یه چیز خوب
:)
باور کنین یه جایزه خوب میدیدم

حامد سپهر:
۱۶ دی ۹۶، ۱۱:۳۵

مگه تا 30 دی فرصت نداره؟
سعی میکنم بنویسم


خب امروز قرار بود موضوع مشخص شه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">