کتک خوردم،زیادم خوردم

دیروز مسابقه داشتم(سبک ازاد بود)

همون اولین بازیم باختم
دختره دان سه ،3سال کار کرده با کمربند مشکی وایساد جلوی منِ کمربند زرد 2ماه کار کرده 
تماااام سمت چپِ بدنم سیاه و کبود شده
هنوز که هنوزه نفسم خش دار میاد بالا
انگار یکی میخ طویله فرو کرده باشه وسط قفسه سینم
مسابقم که تموم شد مربیم چون داور بود به یکی از بچه ها گفت بیاد بهم بگه از 100تا مدال بازیم براش ارزشمندتربود
بهم بگه که کیف کرده بود از مسابقم
نمیدونم از کتکایی که خورده بودم گریه میکردم یا از باختم ،نمیدونم از چی بود، 
اما درد داشت هرچی بود
مربیم بهم گفت طلای سال دیگه مالِ منه
برای تشکر از بازی خوبم سوم مشترک دادن بهم
وقتی حکم دادن دستم هیچ حس خوبی نداشتم
تعریف شیهانم و مربیای دیگه بهم اندازه صدتا حکم و مدال انرژی داد
حریفم اخر مسابقه بهم گفت می خوردم که میزدمت
تمام دیشب هی نالیدم
:|
دختره جوری میزد یه لحظه فکرکردم نکنه منو جای رقیب عشقیش دیده


محمد بحری:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۰

چطور زردی بعد 2ماه کار کردی


من 8سال پیش 2سال کار کردم 
برای همین تونستم تو دوماه اون 2سالو مرور کنم
بهارنارنج :):
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۲

این کارا چیه؟؟؟؟؟:|


عشق
:|
زمستان ‌‌..:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۵

:))))))

یاد اجرای اول میثم درویشان پور افتادم!!!
اینا همش خاطره اس!


چه جوری بود مگه؟
امیر حافظ خردمند:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۶

سلام
عالی و صمیمی
خوشحال میشم به کلبه کوچیک مام سری بزنید
منتظر قدوم سبزتان هستم
ممنون که هستید


ممنون که هستم
Maryam mariyana:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۸

سلام‌
وای خدای من !!!!!


سلام
اون موقع داغ بودم نمیفهمیدم

جناب دچار:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۹

همینی که خانم سمیرا گفت@!!!

نه ! ادامه بده :)


باشه.چون تو گفتی ادامه میدم
:|
جناب قدح:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۱

سلام :)

رقیب عشقیش رو خوب اومدی :)


سلام
به جان خودم
زمستان ‌‌..:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۱

عجیبه که ندیدید!

سرچ بزنید همینو از آپارات... پشیمون نخواهید شد


خب توضیح بده خوب بود بد بود
چی بود
:|
در حد یه خط
خواهش میکنم به من علیل رحم کن
شیکپوش (^_^):
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۴

زمستان به نکته خوبی اشاره کرد :))

ولی خسته نباشی حتما نتیجه زحماتتو می بینی ;-)
موفق باشی ♥


نتیجش سیاه کبود شدنمه
:|
باران ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۹

فقط این جمله 😂
دختره جوری میزد یه لحظه فکر کردم نکنه منو جای رقیب عشقیش دیده

آفرین قهرمان
ایشالا طلا رو بگیری و تو قله های موفقیت همچون الماس بدرخشی
💎💎
پس پیش  بسوی موفقیت 💪



+
ولی بذار اینم بگم با توجه به عنوان پست و البته موفقیتت :
تا باشه از این خوردن ها 😉
نوش جان 🤗😁😀


اگه تا اون موقع زنده مونده باشم البته
:))
ممنونم
زمستان ‌‌..:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۳۱

میگفت مربیم بعد از دو سه تا بشین پاشو بهم کمربند مشکی داد و بردم مسابقات! تا جایی که جا داشتم کتک خوردم. بعدش فهمیدم مربی رقص بوده نه مربی تکواندو!


جدی؟؟؟
خب خداروشکر باز من مطمعنم مربیم مربی کیوکوشینه
دخی تهرونی😚😚:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۳۲

سلام

وبلاگتون زیبا است

با افتخار دنبال هم شدید

لطفا ما را هم دنبال کنید

وبلاگ ما

http://delam40.blog.ir


ممنونم
زیبایی از خودتونه
شیکپوش (^_^):
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۳۳

ایناها لینکش حتما ببین بخند :))
https://goo.gl/Tr9sM3


ممنونم
:)
فرشته ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۳۹

لااقل یه ورزش انتخاب میکردی که کمتر کتک بخوری دختر:))
حالا الان بهتری؟
انشالا دفعه‌های بعدی با قدرت اول میشی:)


اخ گفتی و اه از نهادم برخواست
هر لحظه بدتر میشم
انگار یه جاهایی یهو یادشون میاد ععع ماهم دیروز ضربه خوریم.بعد شروع میکنن به کبود شدن و درد کردن
کاملا یهو
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۴۱

فقط خط آخر D:

امیدوارم موفق باشید تو مسابقه های آینده ^_^


والا
جلو چشاشو خون گرفته بود
ممنون
فرشته ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۱:۵۳

برو یه کیسه یخی ، اب گرمی چیزی بذار روش شاید بهتر بشه:))
دلم‌ برات میسوزه ها ولی همزمان خنده‌ام هم‌میگیره:)))


فرشته دلت خوشه
من که خودم عصن تواین فازا نیستم
هیشکی هم تو این فازا برا من نیست
من خودمم یادش میوفتم اول چندتا فحش به دختره میدم بعد میخندم
بخند راحت باش
هلما ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۰۹

تو هر خط حس میکردم یکی با مشت میزنه سر و صورتم، بدنم کوفته شد :|
لابد خوب بودی که مربیت اینقدر ذوق کرده. حالاحالاها مشت ها خواهی خورد مشت ها خواهی زد، طلاها خواهی گرفت. :))


شانس اوردم حریفم قدش کوتاه بود مشتاش به صورتم نمیخورد،که شاهد شکستگی بینی و خون هم باشیم
بلند بگو ایشالله
:))
علیـ ــر ضــا:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۱۳

بریم تب سنتی 😕


حالا چرا  تب سنتی؟
میرزا مهدی:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۶

انقدر بدم میاد دخترا میرن از این ورزشهای خشن. لگد پرت میکنن به هم. مخالف نیستم ها. بدم میاد. حسش مثل اینه که ما آقایون هم دلمون بخواد بزاییم. تا این حد. در هر حال هرچی بیشتر بخوری بیشتر ورز میای. ولی نکن. اینایی که تبلیغ ورزش رزمیو برای خانمها میکنن یه مشت جنایتکاری هستن که جنایتشونو بعد از ازدواجت میفهمی....... (سربسته)


:))))))

تهش اینه میتونم از خودم دفاع کنم میرزا 
شما اقایون که از رژ لب بگیر تا وکس مارو دارین انجام میدین. خب زاییدنم بزایین. والا
به قول یکی از بزرگان ما اینکارارو میکنیم که جامعه احساس کمبود
:\ مرد نکنه میرزا
هلما ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۶

تو اون عکس قبلی بودا از استایل ورزشکاریت تو رو تشخیص دادم. :)


جدی؟؟
یه دوست دارم تو خیابون راه میره همه بهش میگن مواظب هندونه هات باش
فکرکنم دارم میشم شبیه اون
Neo Ted:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۰

کتک خورِت ملسه پس :)))))
کِی بیام دعوا؟ :))))


صد درصد تضمینی
:))
عامو بترس ازاون روزی که بخوای جلوی من وایسی
میرزا مهدی:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۵

شما با اون زبونی که داری به نظر نیاز به لگد پرانی نداری..... با همون زبونت الان منو له کردی....سمت چپم کبود شد.


یخ بذار روش
:))
هلما ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۲:۵۹

نه نه از اون هندونه ایاش نیستی که اونا رو دوست ندارم تو دقیقا همونی که دوست دارم تیپ ورزشکاری اورجینال :)


سیکس پک اینا دیگه
:)))))

حامد سپهر:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۳

شایدم فکر میکرده علت همه ی این گرونیا یا سقوط هواپیما یا غرق شدن کشتی سانچی یا .... تقصیر توئه
با هم هیکل خودت مبارزه کن کتک نخوری


خودخواه تر از این حرفا به نظر میرسید
هم وزن بودیم
:|
علیـ ــر ضــا:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۹

😕 با این خوردنی‌های که تو خوردی اصن
با این پزشکان امروز 😕 اصن اون مریم پیش نمیشی 🙂


عصن اینو گفتی دندونم درد گرفت
:|
Va hid:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۴:۴۸

امیدوارم مسابقات بعدی جبران کنی

دلتون شاد


میرم تو فازش،انتقاممو میگیرم
:)
shab gard:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۴:۵۹

باید وقتی میدیدیش انصراف میدادی

ولی نا حق بود نباید شمارو درمقابل این میزاشتن

بدنتون بی درد


اعتماد به نفسشو داشتم
خب سبک ازاد بود
دعای خوبی بود
Aramam .F:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۵:۱۹

شاید رقیب عشقیشی و نمیدونی:)))


شاید واقعا
عصن دچار شک شدم
:))
عرفان ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۷:۲۶

دنیای کامپیوتر:
(دخترا حسودند دیگر!)


واه
چه ربطی داره؟
yasna sadat:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۷:۴۸

اشکال نداره تو هم به زودی تلافیشو سر یکی دیگه سر یکی دیگه در میاری!!:))

فک کنم اسم رقیب عشقیش مث تو مریم بوده و....:))


سر خودش در میارم ایشالله
:))

آلاء ...:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۸:۰۳

من یه دوست داشتم کونگفو کار میکرد
70کیلو بود هم وزنش نبود هروقت میرفت مسابقه چون حریفی نداشت تو وزن خودش اول میشد...
خخخخ
وزنتو ببر بالا😂


:)))
دقیقا
عصن راهکارت بدجور عملیه
هویجوری:):
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۹:۳۷

خیلی بی عدالتیه این قضییه هم وزن..اصلا درک نمیکنم:/
ایشالاااااا یه بار توام میزنی لهش میکنی
خیلی خوب مینویسیییی
کوشولوی با مزه،موش موشیی😂😂گوگولییی، فیتنس 😜😆


سبکمون ازاد بود
بلند بگو ایشالله
این خط اخر در شان یه کاراته کا نبودهاااا
:))
serek Khatoon:
۱۲ اسفند ۹۶، ۲۱:۰۳

وااای عالی بود رقیب عشقی رو مگه این جوری می زنن؟
خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان
ولی گویا حریف چغر و بد بدنی بودیا... ^__^


گویا
:دی
اینقد که 2شبه خواب نرفتم
:|
آقای دیوار نویس:
۱۳ اسفند ۹۶، ۰۸:۴۷

ایشا الله قهرمانی سال آینده...با قدرت


:)))))
بااین اوضاعی من دارم سال اینده قطع عضو در خدمتتونم
آلاء ...:
۱۳ اسفند ۹۶، ۰۸:۵۷

کیمیا علیزاده رو دیدی؟
میخوای تهش بشی اون دیگه
بنده خدا یه جای سالم تو بدنش نبود دربه داغون بود اصن
چه ارزشی داره انصافا؟!!!!!!
سلامتی مهمتره ولاکن دختر
برو سراغ یه ورزش کم خطرتر تو فردا قرار مادر بشی


اره دیدم
من غلط بکنم تهش بشم اون
ترسوتر از این حرفام
ادم باید تاوان اون چیزیو که دوس داره بده
آلاء ...:
۱۳ اسفند ۹۶، ۰۹:۰۵

تاوانش نباید به قیمت جونت تموم بشه
هیییچ چیزی ارزش سلامتی و نداره انصاااافااااااا
اکثرا دماغ شکستن رزمی کارا
کلی کتک میخورن و کبود میشن برای اینکه اگه یکی خواست بزنه از خودشون دفاع کنن
اونقدر که از حریف کتک میخورن کسی بهشون یه لگدم نمیزنه هااااا
سالم بمونی:)


اره
دماغ یکی از بچه هامون شکست
دندون شکست
کلی کتک میخورن کبود میشن برای اینکه دوس دارن
برای اینکه 2دقیقه تاتمی براشون شیرینه
برای اینکه دوس دارن اسمشونو از بلند گو بشنون 
باور کن
همینقد احمقانه
محمد بحری:
۱۳ اسفند ۹۶، ۰۹:۱۲

اولین بار که مسابقه دادم
تا یک هفته بعدش پهلوم درد میکرد


اخ گفتی
من هنوز وقتی میخندم پهلو و دندونام درد میکنه
دستو پامم که فقط تو یه محدوده میتونن حرکت کنن
2دقیقه توتاتمی بودم اندازه 2ساعت کتک حوردم
ام شهرآشوب:
۱۳ اسفند ۹۶، ۱۱:۰۱

:| :| :|
الان خوبی؟
جاییت نشکسته باشه :|

نکنه مثل پوریای ولی از قصد کتک خوردی که دل مادر رقیب هندیت نشکنه :|


:|
هنوز نفسم سخت میاد بیرون
تا میتونست زد تو قفسه سینم لامذهب
دقیقا همینه
:))
والا منو کتک خوردن؟عمرا
مهسا سادات:
۱۳ اسفند ۹۶، ۱۲:۳۳

مگه مسابقه ها یه رده بندی ای چیزی ندارن که مثلا کبوتر با کبوتر و باز با باز ؟

مطمعنی تبانی نبوده برا بالا رفتن اون؟

من به این قضیه سخت مشکوکم آ !


نه چون سبک ازاد بود
در حالت عادی رنگیا باهم میوفتن.قهوه ای مشکیا باهم
ولی مسابقه های سبک ازاد فقط وزنی هست
مهسا سادات:
۱۳ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۱

هاااا
که اینطور
ولی همچنان ناجوان مردانه اس به نظرم

ینی کیفیت رو ول کردن فقط کمیت؟
ینی تکنیک هیچ فقط وزن؟
به خاطر همین نا جوانمردی هاست که من تو خونه ورزش میکنم برا دل خودم !


بگو یه ذره عدالت ما تو این مسابقه دیدیم ندیدیم
:|
امتیاز از روی تکنیک میدن
اما خب قطعا اونی 14سال کار کرده با اونی 2ماه کار کرده ته ناعدالتیه
کار خوبو تو میکنی
:)
my life:
۱۴ اسفند ۹۶، ۰۰:۴۱

باخت گریه داره چون هم میخوری هم میباری:/ منم ی وقتی کنگفو کار میکردم ادامه ندادم :/
خوبی ورزش رزمی اینه با زدن حریف تخلیه میشی قشنگ:دی :))


اوهوم
:|
ضربه اخرمو جوری زدم که شب راحت بخوابم
:دی
احسان 24:
۱۴ اسفند ۹۶، ۰۹:۱۴

اونم چقدر نامردی کرده تا میتونسته زده 😉😁😁پس اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه چی میشه :))
میتونست با یه نتیجه خفیف و با یه بازی آروم شکستت بده ...
حداقل موهاشو باید آخر بازی می کشیدی ادعاش نشه یوقت😁


منو دست کم نگیر عامو
چون نمیتونست با یه نتیجه خفیف شکستم بده سیاه کبودم کرد
احسان 24:
۱۴ اسفند ۹۶، ۰۹:۴۰

اها 😁خب تو هم باید سیاه و کبودش میکردی :))
یاد شوهر خالم افتادم که رفته بود کاراته ،بعد استادشون یه شوت میزنه ناخواسته میخوره تو صورتش بعد بقیه میخندن 😁😁اینم گفت اون لحظه دیگه کاراته رو فراموش کردم همونجا استاد رو گرفتم زیر شوت مشت😨😁😁


خب میزدم که میزدتم
:|
واقعا همچین کاری کرده بود
چرا اخه
:))
احسان 24:
۱۴ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۳

آره
نمیدونم حتما بقیه بهش خندیدن بهش برخورده خواسته اعاده حیثیت کنه 😁😁
فکرشو بکن یه استاد کتک بخوره اونم جلو شاگردهاش :)))


:)))
اون دیگه چطو استادی بوده از شاگردش کتک خورده
:|
احسان 24:
۱۴ اسفند ۹۶، ۱۵:۰۳

آخه میدونی دعوای اونا دیگه تاکتیکی نبوده که دو ساعت گارد بگیرن و بعدش با فکر برن جلو طرفو بزنن امتیاز بگیرن😁😁😁یه دعوا جدی بوده که از نزدیک همدیگه رو میزدن :)))
وگرنه اگه تاکتیکی میخواستن مبارزه کنن استاده له میکرد اینو 😁


:)))
بیچاره استاده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">