خاله بودن،شیرین ترین نقشی بوده که تاحالا اجرا کردم

از جمله رسالت ما خاله ها

۷/۸بار در طول سال رفتن تو اتاق پرو و هی در اوردن و پوشیدن لباسای مختلفِ .نصف عمرم تو این اتاق پرو گذشت.شده کفشامو در اوردم و چارزانو نشستمو گفتم بعدی😒

وقتی هم اعتراض میکنی میگن میخواستی خاله نشی

مگه من خواستم عاغا؟

عصن من چیکاره بودم والا

بهارنارنج :):
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۱

همون:)))


همان
علیرضا امیدیان نسب:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۳

خخخخ اره درکت میکنم.البته من نه ها خواهرم.که خاله شده اونو دیدم درکت میکنم:)


فکرکردم خودت خاله شدی
:))
ایشالله قسمت خودت
واران ...:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۸

حالا من این تجربه ی اتاق پرو تو خاله شدنم زیاد تجربه نداشتم ولی تا دلت بخواد تو خواهر شدن با خواهرم تجربه کردم .
ولی تجربه ی خیلی شیرینی خاله شدن .
همینکه میگن بهت سلام خاله خوبی خاله یه حس فوق العاده شیرینیه که با هیچ حسی قابل قیاس نیست.

خاله مریم خداحفظت کنه برای خواهرزده هات
و خواهرزاده های کوچولوت هم حفظ کنه برای تو :)


یکیشو که هنوز ندیدم
ولی بنظرم خیلی بچه باحالی بشه
نمیدونم همه بچه ها اینقد بامزن یا همون قضیه سوسک دست پای بلوری
:))
ممنونم
علیرضا امیدیان نسب:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۳۳

خخخخخ نه
منکه دوبار دایی شدم اونم از ده سالگی


حالا خاله هم شو
حس خوبیه
علیرضا امیدیان نسب:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۳۷

عههههه تو دایی شدی بگو منم خاله شم


باشه
خبرت میدم
:|
علیرضا امیدیان نسب:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۱

افرین :)


برتو
ار کیده:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۱

میخواسی خاله نشی :))


:))))
جز خندیدن چیز دیگه ای نمیتونم بگم
هلما ...:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۴۴

چقدر خوشتیپی تو دختر *__*


:|
نه بابا
فکرمیکنی
فرشته ...:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۲:۵۸

انصافا خاله بودن خیلی حس خوبی داره:))
یه بار ابوالفضل رو برده بودم‌ مغازه هی اذیت میکرد گفتم خاله انقدر اذیت نکن یه چیزی بردار دیگه، یه دفعه فروشنده گفت میخواستی خاله نشی:)) خندیدم گفت البته خاله‌ی خوب واقعا نعتمه،خاله مادر دومه:)


به قول ام شهر اشوب خاله بودن تنزل یافته ی مادر بودنه
:))
حامد سپهر:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۳:۰۳

برو خدا رو شکر کن عمه نیستی عمه بودن سختتره:)))


نه بابا
کجاش سخت تره
هرچند وقت یه بار بچه داداشتو میبینی یه قربون صدقه میری تِماااااام تا چندماه بعدش دوباره
جناب دچار:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۳:۳۹

ولی خاله بودن بهت میادا :)

همه خاله ها مهربونن


دیگه نیادم خالم
:|
و ایضا همه عمه ها(الکی مثلا)
عارفه ...:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۴:۰۲

ازیه چیزدیگه مایه بذار
#نه_به_خشونت_علیه_خواهرزاده
میگم اصلاشایدآتنانخوادعکسش منتشربشه
ولله


دلش بخواد یا نخواد نداریم
من میذارم اونم میگه چشم
هاتف ..:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۶:۲۳

از اون حرفهاست ها !!
می خواستی خالی نشی ؟؟
واقعا؟؟
این وقت روز؟
:|


چمیدونم والا
مثل اینکه مقصر منم
:|
حوا ...:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۶:۵۸

:)


ماچ
serek Khatoon:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۷:۳۷

خوشتیپیاااااا *___*
آره والا خاله بودن سخت ترین کار عالمه حتی در ردیف مادریه به نظرم
من خودم از وقتی خاله شدم اندازه صدتا مامان تجربه کسب کردم
مو سفید کردم اصلا...
ولی برام جذابه هر وقت خواهرزاده م با اون صدای نازکش صدا می زنه خاااااااله خستگیم در می‌ره...
یاد یه خاطره افتادم یه بار سر کلاس جرایم منافی عفت استاد داشت راجع به جرم انگاری اداره کنندگان مراکز فحشا و فساد توضیح می‌داد برگشت گفت اسم مستعار شغلی این افراد "خاله" می‌باشد -_____- احساس کردم در یک لحظه تمام ابهت خاله بودنم پودر شد خاکستر شد دود شد رفت هوا :))))


:))
دقیقاا
اینقدی من حق ابو گل دارم برای این بچه مامانش نداره
:دی
اخ گفتی عصن خیلی باحاله وقتی از تو یه اتاق دیگه داد میزنه خااااااااااااااااااااااااااااله
منکه حال میکنم
:)))))))
yasna sadat:
۲۶ اسفند ۹۶، ۱۹:۱۸

چرا قبلنا خاله های ما برامون از این کارا نکردن این چه وضعشه:))



البته خواهر زاده من ازم دورن اونا هم زیاد همچین کار هایی از من ندیدن:|


همینطور خاله های من
البته یه خاطره ریز در این مورد از خاله کوچیکم دارم
:))
هویجوری:):
۲۶ اسفند ۹۶، ۲۲:۰۰

حب اتاق پرو چه ربطی به خاله شدن داره؟من چرا نفهمیدم چی شد😕


بری تو اتاق پرو خاله میشی
:)))
آقای سین:
۲۶ اسفند ۹۶، ۲۳:۱۴

برو خداروشکر کن عمه نشدی :))


رفتم
:))
برگ سبز:
۲۷ اسفند ۹۶، ۰۱:۲۵

مانتوت خوشگله لاغر خانم خوش تیپ
روسریت هم سبزه
آستین هات هم قرمزه
اون دراز آویزون قرمز چیه؟


پدرم در اومد تا برای مسابقم لاغر کردم
:)
میدونی انتخاب دوتارنگ متفاوت که در عین حال روهم بشینن خیلی مهمه
من داداشم گرافیسته.ترکیب رنگارو میشناسه،خودم زیاد سر در نمیارم
مثلا خاکستری روی زرشکی
صورتی روی سرمه ای
سبز روی قهوه ای
اینا خیلی چیزای جذابی میشه
روسریم خاکستریه
اون دراویز قرمز هم ادامه همون استینمه
:دی
آقای m.r:
۲۷ اسفند ۹۶، ۰۷:۰۹

من نه عمه شدم و نه خاله
ولی میدونم عمه بودن سخت تره
چون عمه همیشه تاوان اشتباهات رو پس میده


نظری روی دایی شدن عمو شدن هم نداری؟؟
:)))
آقای m.r:
۲۷ اسفند ۹۶، ۰۸:۱۶

خودم بچه ی بزرگ خانوادم
داداشم ۱۲ سالشه
خواهرمم ۲ سال
فک نکنم با این وجود بشه


چرا میشی ولی زمانی میشی که پیری
:|
این اتفاقات برای خواهر و داداشت میوفته
آقای m.r:
۲۷ اسفند ۹۶، ۰۸:۳۲

اوهوم منظورم تا ۷-۸ سال دیگه بود
نه اینکه اصلا


ینی داداشت تو 22 سالگی داماد و خوهرتو تو 10سالگی عروس میکنی؟؟
:|
آقای m.r:
۲۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۱۱

اول که خواهر قصد ادامه تحصیل دارن
دوم داداش دست خودشه و پدر

بلاخره قرار نیست که همه تا ۳۰ سالگی مجرد باشن
خیلیا هستن که قبل از ۳۰ زن میگیرن شاید برادر منم یکیش باشه


:|
ینی تو از الان میدونی خواهرت قصد ادامه تحصیل داره

برگ سبز:
۲۷ اسفند ۹۶، ۰۹:۴۸

یعنی چی؟


چی ینی چی؟
برگ سبز:
۲۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۱۳

اینکه اون درازِ ادامه ی آستینه


خب وصله بهم
:|

هویجوری:):
۲۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۲۰

جااان؟؟
نفهمیدم:|
ینی خواهر زادت میخواد لباس بخره تو تو اتاق پرو کمکش میکنی؟؟😂


دقیقاااااااا
:)))
به عنوان یکی از وظایف اصلیم شناخته شده
آقای m.r:
۲۷ اسفند ۹۶، ۱۰:۲۹

این روزا همه قصد ادامه تحصیل دارن


جز من
حـرافـ ...:
۲۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۱۱

:))

خاله های من برای خودشون یه پا عمه ن
خدا قسمت کنه والا!!! :))


نه ممنون
خدایا قسمت نکن
:|
زهرا:
۲۷ اسفند ۹۶، ۱۳:۱۳

مریم کجایی گوشیت چرا جواب نمیدی کار دارم زودجواب بده


تو که اصلا زنگ نزدی
:|
چی زدی دقیقا؟؟
دارم میرم ده
:))
شاهزاده شب:
۱ فروردين ۹۷، ۱۹:۰۶

من خاله نمیشم :(


ای بابا
ناراحت شدم
:)
باور کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">