صندلی داغ

سلام
صندلی داغ من


:|
خواهشا سوالای سخت نپرسین
منو به چشم خواهراتون ببینین.خواهر دینی!
همانا سوالی بپرسین که دوست دارین از شما پرسیده شود،
باتشکر
مدیریت پارک

عرفان ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۸:۵۷

دنیای کامپیوتر:
(صندلی داغ...)


:|
محمد بحری:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۱۵

محبوب ترین بلاگرت کیه؟
چرا خورشید شب؟
چرا منم من؟


●وبلاگای زیادی رو دوس دارم و نمیتونم از بینشون انتخاب کنم
●نمیدونم،یه دوره ای خیلی علاقه به کنار هم گذاشتن کلمات داشتم.کلمات پارادوکس،فکرکنم بخاطر همین گذاشتم
●از اولین شعر نویی که خوشم اومد زمستان اخوان ثالث بود
___ سلوچ:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۱۸

چرا کتابارو نخوندی بعد معرفی کنی تو وبت؟ :/


نگم از لذتی که از خوندن لذتی که حرفش بود نصیب من کردی
ممنونم 
اما خرده جنایت هارو هنوز نخوندم
به محض خوندن قطعااا پیشنهادشون میدم
حوا ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۱۸

از کدوم بلاگر متنفری؟! :|


هنوز اونقدا با کسی آشنا نشدم اینجا که بخوام ازش متنفر هم شم
:|
ار کیده:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۳۸

سلام :)
چند سالته؟
چی خوندی؟
چند وقته بلاگری؟
دوستای نزدیک وبلاگیت؟

:دی


علیک سلام
●از نظر خودم ۲۲
ازنظر مامانم ۲۰
از نظر عارفه ۲۶
از نظرخواهرم ۲۳
از نظر بقیه دوستام ۲۲
●علوم تربیتی
●از سال ۹۱
●قدیمیا رفتن.جدیدیا هلما ،بهارنارنج،واران
بهارنارنج :):
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۴۳

رنگ مورد علاقت؟
اخلاق بدت؟
فست فود مورد علاقت؟
کجا بریم؟چی بخوریم سیر شیم؟:))
از چیه من خوشت نیومد؟
دوست داری کی ازدواج کنی؟
دوست داشتی کجازندگی کنی
اگه میشد یه چیزو تو زندگیت عوض کنی چی بود؟


●سبز و بنفش
●خریت های مکرر
●اکثرا انتخابم چیپس پنیره ،البته شاید چون زیاد فست فود نخوردم(ازانواع مختلفش)
●من هیچوقت سیر نمیشم :)))) بریم بستنی طلاب 
●تو اون ۴ساعتی که باهات بودم چیز بدی ندیدم،ایشاالله دفه های بعدی که بیشتر شناختمت میگم بهت
●زمانی که دیگه بابام تو دلش بگه این دختره چرا عروس نمیشه،راحت شیم؟
میدونی مامانم از ۵سالگیم فکرکنم دوس داشته دوماد دار شه :)
●تو هرجارو بگی من به زندگی کردن در اونجا فکرکردم اما هیچوقت به جواب واحدی نرسیدم
●فقط یه چیز؟!خب برطرف شدن مشکل جواد و علی شاید 
واران ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۴۸

مدیریت پارک 😁😁😁
وای مریم مردم از خنده :)))





+
درضمن ممنونم که منو جزء دوستات میدونی عزیز دلم ❤💚


:)))
قربانت
ار کیده:
۲۰ فروردين ۹۷، ۰۹:۵۲

چرا عکس شما و هلما شبیه همه؟ من قاطی می‌کنم :دی


شباهتش فقط به بودن چشمِ
:)))
ما یه روحیم در دو بدن
حوا ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۰۲

از ۹۱ اینجایی ولی هنوز اونقدرا با کسی آشنا نشدی که... :|


از 92 اینجام
همه قدیمی ها رفتن
حتی اون موقع هم از کسی بدم نیومد
من به فاصله 95تا 96 میتونم بگم فقط یک بار اومد اینجا
حضور پررنگی نداشتم تو دوران دانشجویی
نیز خیلی دانشجوی درسخونی بود واسه همین
:دی
حوا ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۰۵

بر منکرش لعنت :)


:))))
مدیون منی اگه غیر این فکرکنی
جناب دچار:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۳۲

از بین بلاگرا کدوم به شما شبیه تره خوی و منشش؟


هیچوقت نشده بگم ععع این شبیه منه

فرشته ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۳۵

به‌به ببین کی نشسته رو هیزم‌ها:)
کتاب مورد علاقه‌ات؟
موسیقی و فیلم مورد علاقه‌ات؟
خواننده مورد علاقه‌ات؟
نویسنده مورد علاقت؟
شاعر مورد علاقه‌ات؟
دوست داری سفر کجا بری؟
غذای مورد علاقه‌ات؟
دوست داشتی رشته‌ی دیگه ای درس بخونی؟
شغل دیگه ای چی؟
کارهای مورد علاقه‌ات؟
نظرت مثبتت راجع به من‌چیه؟:))
و من الله توفیق:)


:))
●دزیره
●هری پاتر ،موسیقی خاصی نیست که مثلا خیلی دوسش داشته باشم فقط یه موزیک هست که از سال اول دبیرستان همچنان تو گوشیم دارمش اما در سال شاید یک بار پلی اِش کنم
●ابی و هایده و قمیشی و حبیب صداهاشونو دوس دارم همینطور یزدانی و چارتار و خیلیای دیگه.شخص واحدی نیست
●آناگاوالدا و مصطفی مستور و رضا امیرخانی
●نذار قبانی جدیدا علاقه مند شدم
●همه جااا.همه جا
●هرچیزی که بادمجون داشته باشه
●فکرنکردم بهش تاحالا
●اوووم.فعلا راضیم.ولی خیلی دوس داشتم باستان شناس باشم
●خوابیدن.فیلم دیدن
●تو یکی از کوچولو موچولوهای بیانی که قلم خوبی داره :)
واران ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۰:۵۲

آخرین کتابی که خوندی چی بود ؟:)

بهترین غذای که خودت پختی و دوست داشتی چی بوده ؟:))

فعلا همینا :))


*اخرین کتابی که تا اخر اخر خوندم نحسی بخت ستارگان ما بود
اما بعد اون مزرعه حیوانات،سه شنبه ها با موری تا نصفه خوندم  و لذتی که حرفش بود چند صفحه اخرش مونده

*ماه رمضون پارسال بود که افطا دوتا از دوستام پیشم بودن.براشون شامی درست کردم هنوز دارن تعریف میکنن
:))


برگ سبز:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۱:۱۱

من سوالمو قبلا پرسیدم (خونه و کار و اینا...)
سلام روز بخیر
تاریخ تولدتو بگو :) و رشته ات چی بوده :)


10 دی ماه
:)
گفتم تو جواب ارکیده
آقای سر به هوا :):
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۱:۲۵

سلام ابجی ، من چیزی نمیپرسم که اذیت نشی!


ممنون برادر
:)
serek Khatoon:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۱:۵۰

سلام ^__^
چرا مجردی زندگی می کنی؟
با خانواده توی یه شهر هستی؟
تا حالا عاشق شدی؟ که بود و چه شد؟
هدفت از زندگی چیه؟


خب همه ی اینارو تو پست ابلیمو گقتم به برگ سبز
:|
چون مجبورم
نه نیستم
فکرمیکنم تو 16سالگی.البته مطمعن نیستم که عشق بود یا نه.بنده خدا بود و داماد شد
:دی
برم دنیارو بببینم
واران ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۲

نوش جان ولی اسم غذا رو نگفتی :)
اسم غذا ؟

سه شنبه با موری خیلی عالیه :)
مزرعه حیوانات با زبان انگلیسی خوندم :)
پیشنهاد میدم مردی بنام اوه ، کوری هم بخونی :))


شامی اسم غذا بود
:دی
قرار بودجای نحسی بخت ستارگان ما اوه رو بخونم که نشد
اما تو برنامه 97 هست
حامد سپهر:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۲:۱۲

نوشتی سوالهای سخخت نپرسین کل ماهیت صندلی داغ زیر سوال رفته :)) صندلی داغ حسنش به داغ بودن سوالهاست

1. حاجی آباد کجاست
2. دایی مهدی خوبه؟
3. حاضری با یه سلبریتی ازدواج کنی؟
4. چقدر به گوشیت وابسته ایی؟
5. پشه ها روزا کجا میرن؟
6. بهترین و بدترین اتفاق زندگیت چیه؟
7. معلمی داشتی که دوست داشته باشی بزرگ شدی خفه ش کنی؟
8. اهل ورزش هستی؟ چه ورزشی؟
9. علم بهتر است یا پورشه؟
10. گرونی دلار زیر سر کیه؟
11. به روحانی رای داده بودی؟
12. دوست داری به کدوم دوره از زندگیت برگردی؟
13. یکی از فانتزیهای ذهنت رو بگو؟
14. چرا مینویسی؟
15. از مرگ میترسی؟

ممنون شاد باشی


1)جایی که حاجی زیاد داره :)
2)اینم نمیدونم.باید از خدا بپرسی ببینی داره باهاش چیکار میکنه
3)به واقع نع
4)من از 3اسفند 96 تا 25اسفندش گوشی نوکیا دوصفر داشتم،اما زیاد اذیت نشدم.بود بود نبود نبود(ولی وقتایی باشه هی وسوسه میشم)
5)خونشون
6)تااین لحظه از دست دادن داییم بدترینش بوده.بهترین اتفاق خب زیاده .خیلی زیاد مثلا جون سالم به در بردن جواد از اون تصادف وحشتناک.تولد خواهر زادم.یا مثلا روزای خیلی خوبی که با عارفه داشتم .خوب زیاد داشتم
7)اره.معلم عربی دبیرستانم بود .مث چی ازش میترسیدم و ایضا معلم شیمی.با معلم عربیم کنار اومدم ولی شیمی رو همچنان دلم میخواد بکشم همراه با یکی از استادام
8)تو چطور منو دنبال میکنی ولی نمیدونی من ورزشکارم؟؟کاراته
9)قطعا پورشه
10)دشمن :))
11)اره.و تا این لحظه هنوز پشیمون نشدم
12)هیچکدوم.اما روزای خوب کارشناسی و دبیرستان سخت منو دلتنگ کردن
13)همیشه دوس داشتم به طور خیلی خاص باهوش میبودم
14)چون دوست دارم :|
15)نمیترسم.اما ازش خوشم نمیاد
ممنون از شما
yasna sadat:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۲:۱۳

چه سوالی دوست داری پرسیده بشه ازت که نپرسیدن

از دیدن چراغ روشن وبلاگ چه کسی خوشحال میشی..


نمیدونم
سوالای عمیق
که منو مجبور کنه فکرکنم
:|
خیلیا
اما بیشتر از همه پورمودوهای شبانه
هلما ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۲:۳۹

دوست داشتی با کدوم سیلبریتی ایرانی یا خارجی ازدواج کنی؟؟ :))
(به سوال خودت در)


شاید اگه نادر ابراهیمی زنده بود با اون
:|
هلما ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۲:۴۵

چه اتفاق یا چه چیزی میتونه به وبلاگ نویسیت پایان بده؟؟


شوهر کنم بعد بهم بگه ضعیفه خوش ندارم بنویسی
منم بگم چشم اقامون اینا
:دی
هلما ...:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۳:۱۱

چقدر من دلم میخواست این جمله ات رو در جواب سوال دومم بشنوم *____________*
a. بنظرت تا الان تو صندلی داغت مسخره ترین سوالی که پرسیده شده کدومه؟؟
b. چرا رو صندلی داغ نشستی؟؟
c. مهم ترین شخص زندگیت کیه؟؟ به این فکر کردی که خودت مهم ترین شخص زندگیت باشی؟؟
d. بنظر میاد اندازه ای که وبلاگت نشون میده باید شیطون و بلا باشی نیستی تو دنیای واقعی اینطوریه آیا؟؟


من مث بابام ادم صادقیم
:دی
a.جواب نمیدم :))
b.چون سردم بود
c.این جمله دومیتو عارفه روزی 2بار بهم میگه.همه کسایی که دوسشون دارم
d.درست حدس زدی.من اغلب ارومم.مگه تو جمع دوستام و خونواده خودم.ینی مثل اینجا وراج نیستم
serek Khatoon:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۴:۰۲

نمی‌دونم چرا احساس کردم نگفتی شایدم یادم رفت


:))
عاشقیو هزارتا دردسر
علیــ ـرضا:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۴:۲۲

شروع کنم
دارم سوالات رو لیست میکنم شب میام بحسابت


:)))
نفس:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۵:۱۱

سلام.

اگه میتونستی به مدت یک روز نامرئی بشی، توی این یک روز ، چه کاری یا چه کارهایی انجام میدادی؟


میرفتمو یکو که خیلی دلم میخواد بزنم میزدم
:|
آقای m.r:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۵:۳۸

سوالا همه پرسیده شده
چیزی ندارم بپرسم
فقط یه سوال
احساس خوشبختی می کنی؟؟؟


:))
مگه دورهمیه
مقطعی اره
جو لیک:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۷:۰۸

اینکه همه چی وسط چینه اذیتت نمی کنه؟ من احساس به آشوب کشیده شدگی می کنم:|


چه احساس غریبی!
خب اگه اذیت میکرد که عوضش میکردم
:|
جو لیک:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۷:۵۵

گفتم شاید کدای قالبتو به هم ریختی نمیدونی چطو درستش کنی:-"


:)))
اتفاقا خودم بهم ریختم،توش هم موندم
ولی راضیم
زهرا:
۲۰ فروردين ۹۷، ۱۹:۳۷

همسرت باید چه جور آدمی باشه؟


بتونم باهاش حرف بزنم 
بتونم بهش چیزایی رو بگم که نتونستم تاحالا به هیشکی بگم
اونم فقط گوش کنه
همین
هاتف ..:
۲۰ فروردين ۹۷، ۲۰:۲۰

۱. چه کسی تورو با دنیای وبلاگ ها آشنا کرد؟
۲. پادکست گوش می کنی؟
۳. بازیگر مورد علاقه ات کیه؟
۴. اگر بهت بگن تو حق داری یه کشور رو انتخاب کنی که توش زندگی کنی و دیگه حق نداری عوض کنی چی رو انتخاب می کنی ؟
۵. نظرت در مورد وجودت چیه؟
۶. فکر می کنی بعد از مرگ به بهشت میری یا جهنم؟
۷. بی پرده به معاد اعتقاد داری؟
۸. اگر قرار بود فیلم زندگی ات ساخته شه دوست داشتی کدوم نویسنده بنویسه فیلم نامه شو و کدوم کارگردان بسازه تش و کدوم بازیگر شخصیت ات رو بازی کنه؟
۹. اگر زندگیت یه کتاب بود اسمش رو چی می ذاشتی؟
۱۰. اگر بهت بگم آدم گوشت تلخ٬ دروغ گو٬ بی ادب هستی و تو می دونی که این ها رو نیستی چه جوابی بهم میدی؟
۱۱. اگر برعکس سوال ۱۰ اتفاق افتاد چه کار می کنی؟
۱۲. لواشک دوست داری؟
۱۳. از دنیای مردگان کی رو زنده می کنی؟
۱۴. خدا بودی چه کار می کردی؟
۱۵. مزخرف ترین کتابی که خوندی؟ مزخرف ترین آهنگی که گوش دادی؟ مزخرف ترین فیلمی که دیدی؟
۱۶. ضایع ترین اسمی که توی ذهنته چیه؟
۱۷.اگر دوست داشتی یه وسیله باشی چی میشدی؟
۱۸. سه تا آرزو کن
۱۹. اگر بهت سیصد و چهل و سه میلیون و نهصد و بیست و یک هزار و هفتصد و پنجاه تومن میدادن چه کارش می کردی؟
۲۰ . دوست داری لحظه ای که (خدایی ناکرده) داری میمیری آخرین صورتی که جلوی چشمت باشه صورت کی باشه و آخرین موزیکی که پخش میشه چه موزیکی باشه؟
۲۱. از چی می ترسی؟
۲۲. تاحالا شب خوابیدی صبح بلند شی ببینی جاتو خیس کردی؟
۲۳. یک خاطره ای بگو از خراب کاریت که عمرن بتونی تعریفش کنی
۲۴. سه تا از بزرگترین ترست رو بگو
۲۵. سه تا از چیزی که گریه ات رو (چه خوشالی چه ناراحتی) درمیاره بگو
۲۶. نظرت رو در مورد من بگو
۲۷. اگر ازت بخوام یه کار خوشحال کننده برای من یا مخاطبانت کنی اون کار چیه؟ آیا انجامش میدی؟
۲۸ .نمی گم اسم ببر ولی به نظرت بلاگری هست که به نظرت مزخرف ترین و آشغال ترین و بی شخصیت ترین وبلاگ نویس فارسی باشه؟
۲۹. اسم نبر ولی به نظرت بلاگری هست که بگی اصلا این از آسمون ها اومده؟
۳۰. بین (آب و آب پرتغال) (پفک و چیپس) (هندونه و گلابی) (خربزه و طالبی) ( خدا و شیطان) (مرگ بر اثر سقوط هواپیما و مرگ در بستر) (آبی و قرمز)‌ (اپل و گوگل) (بیان و بلاگفا ) (ماکارونی و قورمه سبزی) (نون پنیر و املت) ( آواز یا تلاوت ) ( خودکار یا مداد) (نامه یا ایمیل) (چپ یا راست) (سس قرمز یا سفید) (نوشابه زرد یا مشکی) (فوتبال یا والیبال) ( پینگ پنگ یا شطرنج) (پولداری یا سلامتی) (توییتر یا فیس بوک) (فوتوشاپ و کرل) (ویندوز و لینوکس) (اصفهان و شیراز) ( عطر و اسپری) (چادر و مانتو) (فایرفاکس و کروم) (کوبیده و جوجه) ( ترشی یا سالاد‌) (گیتار و تار) ( موبایل یا تبلت) یکی رو انتخاب کن. یعنی پشت سر هم توی هر پرانتز یکیشو انتخاب کن و بنویس
۳۱. وبلاگ من رو نقد کن . یعنی بدترین چیزهاش رو بگو
۳۲. نظرت رو در مورد این کلمات بگو(تک کلمه ای جواب بده)
مادر . فرزند . دختر. زندگی . هندونه . تابستون . خنده . موسیقی . غذا . کشتی . کاراته . جنگل . بوی مستراح . کتاب . خودکار . عارفه . موبایل . نامه . گریه . مریم . دستمال . بارون . هاتف . دروغ. ریا . دین . تتلو . عطر . کوچه . آسمون . احسان خواجه امیری . همایون شجریان . مهران مدیری . علی دایی . محسن طنابنده . سیروس مقدم . علیرضا طلیسچی . مایکل جکسون . مدونا . پازل بند . تابلو . روانشناسی . وبلاگ . واران . فرشته . ارکیده . عشق


بابه

ماشالله

:|

بسم الله الرحمن الرحیم

۱)داداشم

۲)نع

۳)بابک حمیدیان

۴)شاید استرلیا شایدم مصر ،ایتالیا ،هند،برزیل

۵)وجود مفیدی ندارم

۶)اول یه سر میرم جهنم بعد بهشت.البته اگه بهشت و جهنمی باشه

۷)اره.یه باور که از بچگی تو گوشمون گفتن و من هیچوقت نخواستم به طور جدی بهش فکرکنم

۸)

۹)رویش جوانه ها شاید هم از رنجی که میبرد

۱۰)میگم نه بیشتر از تو :)))

۱۱)ینی من به تو گفتم؟

۱۲)نه زیاد

۱۳)دایی مهدی

۱۴)یه ذره یه این دوز غم و غصشونو میووردم پایین تر و باهاشون بیشتر راه میومدم

۱۵)زیاد خوندم،اسمشو نمیدونم و همینطور خوانندشو اما یه آهنگ رپ بود که چرت و پرت میگفت،تابو

۱۶)اسم آدمیزاد؟؟آریانا :| 

۱۷)آجر :| راحت واسه خودم یه گوشه بودم و هیشکی کاری بهم نداشت

۱۸) باشه

۱۹)خیلی کارا 

۲۰)مامان و بابام. هیچی .سکوت

۲۱)سوسک.سرعت.دریا.ارتفاع

۲۲)اره.چقد بد بود 

۲۳)خراب کاری به اون شدت نداشتم

۲۴)از دست دادن.من باشمو سوسک.شوهرم یه آدم زبون نفهم باشه

۲۵)تاحالا نشده خوشحال شم و گریه کنم.توهین بشه بهم.قضاوتم کنن و درد و غم

۲۶)ادم با صبر و حوصله ای هستی

۲۷)دعوتتون کنم شام.نه :|

۲۸)ندیدم

۲۹)نه

۳۰)آب.چیپس.هندونه.خربزه.نکنه توقع داری شیطان انتخاب کنم؟!.سقوط هواپیما.آبی.گوگل.بیان.قورمه‌سبزی.املت.آواز.مداد.نامه.چپ.سس قرمز.مشکی.والیبال.شطرنج.هردوش!.توییتر.کرل نمیدونم چیه.لینوکس چیه دیه؟.شیراز.عطر.مانتو.قطعا گوگل کروم.کوبیده.ترشی.تار.موبایل.

۳۱)وبلاگت مال توعه حق توعه .انتقادی ندارم
۳۲)مامانم.دخترم.لیلی.چیز جذابیه.اتنا خیلی دوس داره.چشام.میگن خوشگله.ابی.کشک بادمجون.حسن یزدانی.مبارزه.قائم. بعد عادت میکنی‌.اناگاوالدا‌.استدتلر.دخترخاله.آیفون.جذاب.
:|
خسته شدم هاتف
یه روز که حالم خوب بود میام نظرمو راجع به بقیشون میگم.
ممنون که اینقد پررنگ و با حوصله شرکت کردی

آقای m.r:
۲۰ فروردين ۹۷، ۲۲:۰۲

اره دیگه میخوای ب موزه بیان چی بدی؟؟؟
چیزی در نظر داری


:))
وجود پر برکتمو
همین که بیانی هستم خودش خیلیه
یاسین . میم:
۲۰ فروردين ۹۷، ۲۳:۵۹

با رسم شکل توضیح دهید.


دقیقا چیو؟
یاسین . میم:
۲۱ فروردين ۹۷، ۰۰:۰۰

سلام :)
سال نو مبارک!

وای هاتف چه قدر سوال پرسیده :/

۳۲ تا سوال !!
یه پا کنکوریه برای خودش، باید چهارساعت نشست و جواب داد...


اره 2روزه دارم مینویسم جواب هاتف فقط
:|
هلما ...:
۲۱ فروردين ۹۷، ۰۱:۰۴

بنظرت کدوم یک از بلاگرا آینده روشن موفقی داره؟؟ چرا؟؟


فکرنکردم بهش
بخوای از خدا میپرسم بهت میگم
:|
รђคђt๏t :):
۲۱ فروردين ۹۷، ۰۲:۲۸

سلام سلام
( درحالی که نفس نفس میزند ) اقا من دیر رسیدم ولی میخوام سوالامو بپرسم :دی
۱) اول این که اگر بخوای یه کتاب یا فیلم معرفی کنی که باعث شده یه نوع تغییر درونت بوجود بیاد چی پیشنهاد میدی ؟
مثلا رو نگرشت به مسائل یا...
۲) وقتی عصبانی بشی چی کار میکنی تا آروم بشی ؟
۳) کدوم رو ترجیح میدی کسی که دوسش داری ولی دوست نداره یا اصلا خبر نداره یا کسی که دوست داره ولی تو دوسش نداری ؟ و حاضری به اون که دوسش داری بگی یا منتظر میمونی که اون پیش قدم بشه ؟
۴) اوقات فراغتت رو چجوری بیشتر پر میکنی ؟
۵ ) به نظرت چکار میتونیم بکنیم تا قلممون رو قوی کنیم ؟ و نوشته هامون رو بهتر؟
۶ ) نظرت راجع به من چیه ؟ یه ویژگی منفی و مثبت درباره من :)


چون دیر رسیدی منم دیر جواب دادم :))
1)چون هرچی خوندمو هرچی دیدم زیاد تاثیر نگرفتم برای همین پیشنهادی ندارم(شایدم هم خوب ندیدم و خوب نخوندم)
2)فحش میدم و درو محکم میبندم 
3)ببخشید!!!نفهمیدم چی شد.ولی ترجیح میدم با اونی دوسم داره باشم.و منتظر میمونم پیش قدم شه
4)جاست سلیپ :))
5)بیشتر بخونیم و بیشتر بنویسیم(چیزی که همه بهمون میگن)
6)خانوم دکتر جذاب مایی.منفی نمیدونم اما احساس میکنم خیلی خانواده دوستی
بخشید دیر جواب دادم
اسمارتیز :):
۲۱ فروردين ۹۷، ۰۷:۱۵

اول اینکه ابراز همدردی و عرض تسلیت دارم بابت کامنت هاتف دی:

* به نظرتون باگ خلقت چیه؟
* اگه قرار باشه در خلقت یه پیشنهاد به خدا بدید، چی میگید؟
دی:
* ادرس وبلاگتون چیه؟ یعنی manamman رو چجوری باید خوند؟ نوشته من نه منم؟:/ مانا من؟:/ یا چی؟:/ (وقتایی که چراغتون روشن میشه تو پنلم تو فاصله‌ی لود شدن صفحه همیشه به این فکر میکنم :|)
* اگه همه‌ی ادمای دنیا نابود شن و فقط خودتون بمونید، با این امکانات چیکار میکنید؟ (یمی از سوالایی بود که حریر ازم پرسیده بود، خوشم اومد ازش)
* چندتا دنبال کننده دارید؟ دی:

موفق باشید «هم صندلی داغی» عزیزم :))))


:))
تا همین الان خستگیش در نرفته بود
ممنون که سوالای خودمو از خودم میپرسی
*بزرگ ترین باگ خلقت بنظرم باقره

*توی خلقت باقر یه ذره بیشتر دقت کن برادر

*منم من(به دلیل علاقه ای که به شعر زمستان اخوان دارم)خب میپرسیدی خواهر من زودتر

*میرفتم رو پل راه اهن خودمو پرت میکردم پایین 

*164
ببخشید دیر جواب دادم
♫ شباهنگ:
۲۱ فروردين ۹۷، ۰۹:۴۴

دیر رسیدم؟
حواسم نبود دیروز دو تا صندلی داغ داریم
علی‌الحساب سوالام ایناست:
چند سالتونه؟
چند ساله بلاگیرن؟
و کدوم پستتون رو بیشتر از همه دوست دارین؟


ببخشید دیر شد:)
دوتا سوال اولی رو جواب دادم
دوست اشغال من
:)
نیــ روانا:
۲۱ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۸

سلام
خوب سوالا رو همه پرسیدن من کنجکاوی ام با همون 4-5 تا سوال اول ارضا شد
بیشتر از این خسته تون نمی کنم
به موزه لوبر؟ لوبِر؟ لووِر؟ لوووور؟ چی میدین؟


:))))))
تو دوس داری چی بدم؟
ببخشید دیر شد
هاتف ..:
۲۱ فروردين ۹۷، ۱۲:۰۸

@اسمارتیز :
:)))))) صندلی داغ یعنی همین دیگه . آقا نوبت من هم شد شما ۵۰ تا ۵۰ ا بپرسید . واللا

@یاسین میم :
من کلا اینجوری ام . صندلی داغ واقعا باید داغ باشه!


این دیگه صندلیش سوخته بود
:)))
ممنونم