عادت های عجیب و نچندان خاص من !


بزرگ ترین اختلاف من با مامانم سر آبه
صدای آبو دوست دارم
صدای آبی که از دل زمین میجوشه یا از دل کوهی میادو میزنه به دشت
اما نه صدای آبی که از شیلنگ خونمون به مقصد حیاطمون خارج میشه،صداش مثل مته میزنه به مخم
تو مصرف آب خیلی حساسم،از قبل شعار آب هست اما کم هست اینجوری بودم
با حموم که کلا حال نمیکنم،تا زمانی اطرافیانم با حموم رفتنم مشکل نداشته باشن ،به خودم زحمتشو نمیدم.
.
بنظرم چیزی مثل جوراب اصلااا لزومی به شستنش نیست
جوراب میخرم،میپوشم،میپوشم،میپوشم،سوراخ میشه،اگه کوچیک باشه میدوزم،میپوشم،میپوشم،سوراخش بزرگ میشه،میندازم سطل آشغال و جوراب میخرم ،...
مانتویی دارم که اردیبهشت پارسال خریدم و تا به الان حتی یک بار هم نشستمش
روسری دارم که ۲سال نیمِ میپوشم اما شاید ۲بار شستمش
لازمه از خودم دفاع کنم و بگم آدم کثیف کنی نیستم.معمولا لباسام برای مدت طولانی تمییز میمونن
.
معمولا خیلی کم بسته اینترنتی میخرم،همش از شارژ گوشیم استفاده میکنم،شاید مثلا ۳۰هزار تومن هی ۲تومن ۲تومن شارژ کنم با نت تمومشون کنم اما حاضر نیستم ۱۰هزار تومن بسته بخرم :/
.
اگه ۱۰هزارتمن هم ته کارتم مونده باشه خودمو به درو دیوار میزنم تا تمومش کنم و بعدش هم مثل خر گیر میکنم تو گل تا اخر ماه،پول تو حسابم مثل سیخ تو شلوارم میمونه باید سریع خارج شه!
.
خدانکنه از یه آهنگ خوشم بیاد.اینقد گوشش میدم که عنشو در بیارم
.
اگه کسی کنارم تخمه بشکنه یا آدامس بِجَوِ عصبی میشم!باید حتما خودم همراهیش کنم تا خِرخِرَشو نجوعم
.
تو اتاقی که من نماز میخونم هیشکی نباید بامن نماز بخونه،از صدای س س طرف عصبی میشم و ممکنه حتی نمازمو بشکنم و برم بیرون!
.
باهر غذایی آبلیمو میخورم،هرچی حتی کته ماست
سفیده تخمرغ ، لوبیای تو استانبولی گوشت تو خورشت و آبگوشت نمیخورم
اما بد غذا هم نیستم
و خیلی میخورم(برای خودم عادت عجیبی نیست اما از دیشب از هرکدوم از دوستام میپرسم از عادت هام میگن حموم و جوراب و خوردن زیاد :))

بنظر خودم خیلی آدم معمولی با عادات معمولی تری هستم.واقعا نمیدونستم چی باید بنویسم،و برای همین از چندتا دوستام و خانوادم کمک گرفتم که نتیجش شد این بالایی ها.ممنون از هاتف بخاطر دعوتش :)

آقای سین:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۰۴

خدا به داد اون بدبختی که شما میخواید شریک زندگیش بشید برسه :)

جناب دچار:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۰۵

مریم پستت فوش خوره!
توصیه میکنم کامنتا رو ببندی


:))
کامنت میرزا مهدی فقط
برگ سبز:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۱۵

آدم کثیفی نیستی ولی جوراباتو نمیشوری
برو عامو

لیمو جیم :
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۲۲

حموم کم میری و جوراب و مانتوت رو نمیشوری :!
جا داره بگم "اوه ماااای گاااد"

ام شهرآشوب:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۳۹

خیلی هم معمولی نبودا :|

یعنی عمرت جوراب نشستی ؟؟ :|

محمد بحری:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۱:۴۳

منم با شستن جوراب حال نمیکنم

میرزا مهدی:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۲۵

به ضرس قاطع بگم : میتُرشی

محبوبه شب:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۴:۰۱

خخخخخ این سین سین کردنه روی اعصاب منم هست مخصوصا قرآن خوندنِ طرف :/
منم زیادی ولخرجم متاسفانه ://

آذری قیز:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۰۹

انصافا اینا به نظر خودت عجیب نبودن ؟!

آقای m.r:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۳۶

با قسمت جورابش موافقم

my life:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۰۳

من نیز همین اعتقاد برا جوراب دارم:)) البته تابستون که دیگه اصلا نمیپوشم که از شر شستن و جمع کردنشون خلاص شم :/

سیّد محمّد جعاوله:
۹ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۰۵

مراقب باشید من من کردن خطرناکه
ولی در کل خوب می نویسید

Aramam .F:
۱۰ ارديبهشت ۹۷، ۰۱:۳۳

عادتاتم مثِ خودت باحالن:)))

نیــ روانا:
۱۰ ارديبهشت ۹۷، ۰۷:۴۰

واو چقد تو وقت صرفه جویی شده داری :دی
من تقریبا هر روز باید دوش بگیرم
ماننتوهامو هر دو هفته یک بار حتما میدم خشکشویی
جوراب هم که هر روز باید شسته بشه دیگه.. مگه میشه جوراب به اون کثیفی رو دست گرفت که بخوای بدوزیش؟؟؟

ولی منم گوشت تو خورشت اینا رو اصلا نمیتونم بخورم
کلا مصرف گوشت قرمزم محدود میشه به گوشت چرخ کرده (خیلی کم) و کباب

بقیه عادت هات خیلی هم ستودنیه :))

نـــای دل:
۱۱ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۱۱

عادت ها در هر انسانی مختلف ...

موفق باشید..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">