ساخت ون به عنوان تاکسی خیانت بود به بشریت

تو تاکسی کنار یه اقایی نشسته بودم
پام بخاطر کشیدگی مسابقم هنوز درد میکرد
برای همین نمیتونستم زیاد جموجور بشینم
اما عوضش اقاهه خیلی محجوب بود هی خودشو فرو میکرد تو در
مسیر طولانی بود
کیفم همینطور که روی پام بود پول کرایه رو آماده کردم
خانمه کناریم پیاده شد من خودمو کشیدم اون سمت تا بنده خدا از تو در بیاد بیرون
اخرای مسیر اقاهه صدام زد

برگشتم خط چشمو دستش دیدم
گرفته بود طرفم
چشام چارتا شد
فهمیدم سر کیفم باز بوده افتاده بیرون
گرفتمش و همراه با کمی خجالت تشکر کردم
اومد پیاده شه رژ لبمو دیدم که بدون سرش رفته بود زیر پاش
:)))))
شلوارش کرم بود
یه ذره،اندازه نصف یه سکه قرمز شده بود
هیچی بهش نگفتم در یک حرکت سریع رژ از زیر پاش کشیدم بیرون

پ.ن:تاکسیه ون نبود هاا :|

نتیجه:
پسرا شلوار کرم نپوشین
دخترا اگه وسایل آرایشی دارین بذارین تو کیف آرایش،همینجور وَر کَله هم نندازین تو کیفتو
ن

بهارنارنج :):
۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۸

:)))
عجبا
چقدر درود نثارت کرده


خودمم کمی عذاب وجدان گرفتم
خیلی کم
اینقد کم که نشد کاری کنم قبل حرکت تاکسی
:))
سارا سماواتی منفرد:
۳ خرداد ۹۷، ۱۰:۵۹

((((-:


:))
مهدی یار:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۰۰

خخخ.
پیش میاد گاهی


امیدوارم دیگه پیش نیاد

احسان ◇:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۰۴

من همش داشتم یه ون رو تصور می‌کردم :||


:))
هرچی فکرکردم عنوان بیشتر از این مرتبط با متن به ذهنم نرسید
هلما ...:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۰۶

اگه طرف متاهل باشه "رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات". :)


اخ هلما
دقیقا
اتفاقا قیافشم به اینا میخورد که زن داره
یادم رفت نگا کنم ببینم حلقه داره یانه
محبوبه شب:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۰۶

: ))))
واقعا قلمت قشنگه


:)
ممنونم
میرزا مهدی:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۱۰

نقشِ تیترت،!!! در مطلبت!!!،!!! تو حلق خودت :))))

ببین اون بدبخت چه جنجالی داشته یا خواهد داشت سر اون یه لکه ی ننگی که به دامنش زدی.:)))
قدیم تر ها خانمها تا مزدوج نمیشدن از این بزک دوزک ها و سرخاب سفیدابا نداشتن که. اگه از کیفشون هم میفتاد فقط شلوار کِرِمِ شوهرشونو به فنا میدادن.... تازه اون هم اگر. چون خانمه رو خـــــَــــــــــــــــــــر (با همین غلظت بخوان) میخرامیدو آقاهه هم افسار آن خر در دستانش، در پیش ،قدم بر قدم میگذاشت.... اگر لکه ای هم ایجاد میشد بر ماتحت آن خر و یا زین و زیلوی آن خر نقش میبست نه جوانی که از سر حجب و حیا رفته باشد توی در :)))


وای میرزااا
ینی خندم بند نمیاد هااا
علاقه ای که من به کامنتای تو دارم مامانم به من نداره
:))

میگن حیا جواب نمیده تو این دوروه زمونه همینه دیگه
حالا اگه اونقد تو در نمیرفت منم اینقد باهاش احساس صمیمت نمیکردم
:دی
Va hid:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۱۱

حرفی ندارم!!!...................


ولی واقعا کی ون ها رو تاکسی کرد!! واقعا مصیبته سوار شدن و پیاده شدن ازش!!!!


دلتون شاد


ینی جای تا جای سرو کله من با سقف این ونا خاطره داره
احسان ..:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۱۲

هیچی دیگه
بدبخت امشب یه کتک سیر از خانمش میخوره!!!!
امان از دست شما دخترا....با شماها تاکسی ون هم نمیشه سوار شد!!
ما مردا چه گناهی کردیم از دست شما ها آخه..سریال رهایم نکن رو ببینید


مال این روزا نیست
:)
دیگه فکرکنم 2/3ماه هم داره از طلاقشون میگذره
 سریاله در مودر ونِ؟
:))
جناب دچار:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۱۳


مردم آزارِ بی نظم :)
حقته اونی که بهت منفی داده


اخرین باری یکی به من منفی داد استاد تجربه کار بود اونم بخاطر وجیهه بود که هی باهام حرف میزد،ربطی به رژ اینا نداشت ها
:|
برگ سبز:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۲۱

بدبختتش کردی که
بره خونه چجوری توجیه کنه؟!


مال چند وقت پیشه
:|
تاالان هر بلایی باید سرس میومد اومده
:|

بامبو 🌱 :
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۳۷

حالا بر فرضم آقاهه زن داشته باشه مثلا خانمش چه تصوری میخواد راجع به رنگ رژ در انتهای شلوار شوهرش داشته باشه؟؟؟


اره بابا
اگه بدونه اونی دست من داد خط چشم بوده خب قطعا توضیح خوبی برای زنش داره
:)
احسان ..:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۵

نه در مورد رژلبه!!!:))
اصلا خودتون ببینید...من چرا بگم؟


:))
چه جالب
ترجیح میدم پایتخت ببینم
جناب دچار:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۶

عه منفیات دوتا شده!! :)
کاش حداقل بگن چرا منفی میدن!

من فقط حدس زدم به خاطر اون باشه


ینی میخوای بگی تو منفی ندادی؟؟
:))
میخوای یه پست جداگونه بذارم علتشو بپرسم ازشون
:دی
ام شهرآشوب:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۴۷

به نظرم دیگه اون رژ رو نزن :|
مرد-مال شده :|


:))))))))))
حیفشه اخه
تنها رژ خوبم بود
serek Khatoon:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۵۰

دارم تصور می‌کنم صحنه گیس و گیس کشی با خانمش رو وقتی لکه رویت شده...
الفاااااااتحه...
خواهری همیشه کیفش از لوازم آرایش اشباع شده‌ ست طوری‌که اگه زیپ‌شو باز کنی لوازمیه که می‌پاشه بیرون 😁😁😁 استدلالشم اینه که یهو دیدی وسط راه عروسی دعوت شدیم از همون جا سر خرو کج کردیم رفتیم تالار بی تجهیزات نباشیم 😐😁😂


اینقد که این بچه محجوب بود ،زنشم مث خودشه احتمالا
:))
یهو بگو ی دست لباسم بذاره اون تو دیگه،بدون لباس که نمیشه
:دی
جناب دچار:
۳ خرداد ۹۷، ۱۱:۵۱

نه بابا من اصلا به منفی اعتقادی ندارم
وب خودم هم منفی نداره اصلا :)


ولی من خیلی دوسش دارم
کلا پستایی که بیشتر منفی دارنو خیلی دوست دارم
:)
حامد سپهر:
۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۰۴

حداقل یه کمپوت بخر ببر زندان ملاقاتش، الان تو بند محکومین مهریه هست حتما
یا لااقل راه پاک کردن رژ از شلوار کرم رو بهش میگفتی((:


تو این اوضاع نا به هنجار طلاق 
جای اینکه کمک کنم بنیان خانواده ها محکم شه زدم نابود کردم
عارفه ...:
۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۱۱

مریم یه چی بگم؟


نه
:))))
بوگو جانم
حامد سپهر:
۳ خرداد ۹۷، ۱۲:۱۴

قیافه ی خانومش دیدنیه واقعا موقع دیدن رنگ رژ تو پاچه ی شلوار یعنی هیچ جوره نمیشه حدس بزنه که آخه رژ چرا باید اونجا مالیده بشه((:


:)))))
اگه یه کم باهوش باشه میفهمه 
پشمآلِ پشمآلو:
۳ خرداد ۹۷، ۱۳:۰۵

من دارم فک میکنم پوزیشنی ک رژ لب زنه بماله به پاچه شلوار مرده و طرف خیانتش لو بره چ پوزیشنی میتونه باشه:))


اخه پاچه شلوار!!!!
 یقه مقه ای بود میتونستیم براش پوزیشن تعریف کنیم
:)
آذری قیز:
۳ خرداد ۹۷، ۱۳:۱۶

یه مدت زیاد شاکی بودم از بد نشستن اقایون توی تاکسی ولی چند مورد جدیدا پیش اومده که تصمیم دارم حتما راجع بهشون بنویسم از بس خوب رفتار کردن:)
رژ لب خیلی فاجعه به بار میاره منم درد کشیدم :))


خداییش جدیدا خیلی خوب شدن
همین فرمون برن جلو دعای خیر منو برا خودشون خریدن
:)
هاتف ..:
۳ خرداد ۹۷، ۱۵:۲۱

چه آقای محترمی .
یکم مواظب لوازم آرایشات باش دختر


بله بله
حیف شد نشد روش‌کراش بزنم
:دی
واران :):
۳ خرداد ۹۷، ۱۶:۱۷

سلام
زیارت قبول مشهدی مریم :))

+

یعنی توام در کیفت اکثرا بازه واقعا ؟:|:))


بیچاره رژ و بیچاره خط چشمت :|:))


سلااام
ممنوننم
وااای ،دانشگاه برام معضلی بود
هی وسیله هام‌ و سط بودن
:|
yasna sadat:
۳ خرداد ۹۷، ۱۶:۲۴

واقعا این چه وضعشه تا در کیف رو باز میکنی هر چی وسیله تو کیف هست پرتاب میکنه خودشو بیرون:|


:)))
مسئولین رسیدگی کنن لطفا
بوبک جان:
۳ خرداد ۹۷، ۱۷:۰۲

بنده ی خدا حالا که آقا بود و نجیبانه نشسته بود کلی زخمیش کردی :)))


:))))
نادر بود عصن
فرشته ...:
۳ خرداد ۹۷، ۱۸:۵۶

لکه‌ی شلوارش رو ول کن، برو ببین وضعیت کلیه‌اش بعد از پیاده شدن تو چطوره، جوری که اون رفته بوده تو در الان یحتمل یه کلیه‌اش رو نداره دیگه:| :))


دستش 
دستش بی حس شد فکرکنم
:)))
Neo Ted:
۳ خرداد ۹۷، ۱۹:۱۲

مسئولیت اون منفی ر به گردن میگیرم :)))) دلیلش به خودم مربوطه :))


:/
برو افطار کن برو عامو

آشنای غریب:
۳ خرداد ۹۷، ۲۲:۲۹

همون کامنت دوستان
اگه متاهل باشه !!!

خدایا به حق این شبهای عزیز خودت ختم به خیرش کن :))))


:))))
ته شرش اینه که مجبور شده شلوارشو بشوره
آلاء .:
۳ خرداد ۹۷، ۲۲:۳۸

تیتر چه ربطی داشت به رژ و خط چشم و اون مرد بدبخت:/


حتما باید ربط داشته باشه آلاء؟
:)
آقـای چـشــمـ بـه‌راه:
۴ خرداد ۹۷، ۰۸:۱۷

امیدوارم این لکه ننگ رو تونسته باشه جلو خانومش جمع کنه .... وگرنه توی قیامت جلوتو می‌گیره ... یکم با عذاب وجدانت تمرین کن


یه جوری میگی لکه ننگ انگار چیکار کرده بیچاره
:|
فراریه،هرچی بهش میگم بشین یه گوشه باهات تمرین کنم گوش نمیده!
اسمان ***:
۴ خرداد ۹۷، ۲۳:۵۰

نصیحت های کاربردی بود,حتما اجرا میکنم:))


قابل شمارو نداشت
بلاخره تجربه ها با به خاک رفتن آدما به دست میان تا بقیه به خاک نرن
:)
عرفان ...:
۵ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۴

دنیای کامپیوتر:
(تمرکز حواس!)


بعله
آلاء .:
۵ خرداد ۹۷، ۱۷:۱۲

میتونه هم ربط نداشته باشه
تو این وبلاگ هر اتفاقی میتونه بیفته:))


:)))
آدم فهمیده ینی تو
آقای سین:
۶ خرداد ۹۷، ۱۰:۳۲

عنوان «رژ لب شیطون و دخترک سر به هوا» مناسب تر به نظر میاد برای این متن :))


قشنگیش به همون بی ربط بودنشه داماد جان
:)
ــ حسان ــ:
۶ خرداد ۹۷، ۱۴:۳۹

ینی عاشق نتیجه گیریتم


اگه عاشق نتیجه گیریم باشی
پس قطعا اون متنفرِ از تو
تجربه ثابت کرده
Aramam .F:
۶ خرداد ۹۷، ۲۲:۰۴

بازم عالیییییییییی نوشتی:)))


ممنونم
:)
مهیار حریری:
۷ خرداد ۹۷، ۱۳:۲۷

:))
حالا اگ متاهل باشه و خانمش لکه ی رژ رو ببینه چی ؟
به فنا دادی بنده خدا رو :))


:))
انشاالله که نبوده
دعا کنیم
:دی
مستر علی:
۲۰ خرداد ۹۷، ۱۳:۵۹

دور از جون شما. ولی خانمها لطفا خرت و پرتهاتون رو همینطور قاطی پول و جزوه و تیکه های خرد شده کلوچه و ... تو کیفتون نندازید.
دیدم که می‌گم 😉


نمونش خودم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">