شیکاک

اینو میذارم تا یادم باشه دنیا کارخونه برآورده کردن آرزوهای من نیست

میذارم که یادم باشه وقتی میگم خدایا راضی ام به رضای تو یعنی چی

میذارم تا یادم باشه دنیا پدرمو در آورد سر هر موضوعی

میذارم تا حکم دوم و بینی شکستمو یادم بندازه

میذارم تا یادم باشه میون اون همه آدم برای از دست دادن فینال بلند بلند گریه کردم و خجالت نکشیدم

میذارم تا یادم باشه همیشه‌هم تلاش کردن جواب نمیده

اینو میذارم تا یادم بمونه زخمی رو که امروز رو دلم حک شد،تا امیدی که ناامید شد

میذارم که یادم بمونه چه کسایی واقعا دوسم داشتن

من الان حالم خیلی بده

دارم فکرمیکنم خودمو از پشت بوم بندازم پایین یا شیشه ی شکسته شده ی بالکن فروکنم تو روده معدم

اگه دکتر گفت نیاز به عمل نداره بینیم میام براتون از روزه مسابقه و اتفاقای خنده دارش میگم

اگه هم گفت نیاز به عمل داره ممکنه دیگه منو نبینین

با وجود اینکه حریفایی داشتم که عاصیم کرده بودن ولی هیچوقت به خودم اجازه ندادم روشون خطا کنم،هی دختره ی کمربند مشکی کلاه سفیدِ رفسنجونی خیلی ازت بدم میاد

دست به دست کنین برسه به دستش

محبوبه شب:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۱۰

شیشه رو فرو کن تو روده ی معده ت
بیتره
:||


همین امشب کارو تموم میکنم

محبوبه شب:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۱۲

@خطاب به اون دختره ی کمربند مشکی کلاه سفیدِ رفسنجونی

هی دختره ی کمربند مشکی کلاه سفیدِ رفسنجونی مریم خیلی ازت بدش میاد
ایششش :|

گفتم مریمی :d


امیدوارم امشب کابوس ببینه
پشمآلِ پشمآلو:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۱۴

الهی .. این حرفا چیه؟ رزمی کاری مث تو خیلی قوی تر از این حرفاس!
انشاالله زود خوب میشه به عمل اینا نمیکشه .. اگه کشید هم خدایی نکرده بده عروسکی دراره برات .. ازین حرفام نزن


آدم مگه چقد میتونه هی امید بده هی ناامید شه
از یه جایی به بعد خسته میشه و قید همه چیو میزنه
البته من الان چون حالم خوب نیست و دارم به زمین و زمان فحش میدم این حرفارو میزنم
پسرک تنها:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۱۷

خودتو پرت کن بنظرم خیلی هم کلاس داره


اره نظر عارفه هم همینه
تسنیم ‌‌:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۲۰

یعنی تو نیمه نهایی، رو تو خطا کرد و اونو برنده اعلام کردن؟
حکم دوم واسه چی؟

وااایییی! من از بینی شکسته خیلی می‌ترسم! به نظرم خیلی درد داره :|
ان‌شاءالله که بدون عمل زود خوب میشی :))


نه دیگه
۳تاخطا روم‌انجام داد شیکاک شد
من رفتم فینال
ولی بخاطر بینیم دکتره نذاشت فینال بدم
بردنم بیمارستان
فینال از دست دادم دوم شدم
در صورتی طلا حق من بود
تو مشت من بود
:|
Neo Ted:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۲۱

مجبوری مگه؟ بیا بیرون وقتی توانش ر نداری!


الان این چه مدل دلداری دادنه پسرم
آقای دال:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۲۱

کاراته کارید؟!؟
حالا گفتن عمل لازم دارید یه زیبای هم کنارش بکنید 😁


پول ندارم‌عامو
:|
فرشته ...:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۲۵

مریم، مریم! شعار نیست که هر افتادنی زمینه‌ی بلند شدنه، درسته منم فعلا فقط افتادم و هنوز بلند نشدم اما هنوز امید دارم،نبینم ناامید بشی‌ها؟ تو دوباره مسابقه میدی و یه روز اول میشی، اصلا میری مسابقات جهانی و ما تو تلویزیون میبینمت و کیف میکنیم و میگیم عه عه این دختره رو من میشناسم‌ها، دوستمه:)) چه کلاسی بذاریم ما:)
حالا دماغت چطوره؟ حالا عمل خواست هم که خواست، بعدش باریکش میکنی و سرش رو میدی بالا عین خیلی‌های دیگه، تازه خوشکل‌تر هم میشی:D


میدونم فرشته
ولی دلم میخواست میرفتم فینال اصلا میخوردم  میباختم
نه اینکه اینجوری از دستش بدم
من براش خیلی زحمت کشیده بودم.خیلی

Neo Ted:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۲۷

قرار بر دلداری دادن بود مگر؟! وقتی جنبه‌ و ظرفیت این ورزش های خشن و رزمی ر نداری برو آیروبیکی زومبایی شطرنجی منچی چیزی :/ گلدوزی و ملیله دوزی هم هست :/ آشپزی :/


باید خدمتت عرض کنم من همونم که وقتی حریفام‌امروز دیدنم گفتن این دختره وحشی هم هست
بعد کف و خون بالا آوردن
:/
آقای دال:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۲۸

مگه کارت بیمه نداری؟! پول میده بیمه :)
این عکس کدومش خودتی؟!


چرا
ولی باید ۷۲ ساعت از بیمه گذشته باشه
که ۴۸ ساعت گذشته و بیمه قبول نمیکنه
همون که وحشیانه حمله کرده
کلاه قرمزه
بهارنارنج :):
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۳۲

مریم؟:(
الان بهتری؟بینیت شکسنه؟


سمیرا!
مسکن خوردم
اره

فرشته ...:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۳۳

میدونم عزیزم، طبیعیه که دوست داشتی به حداقل‌هات برسی اما خب همیشه نمیشه، تجربه میشه برای دفعه‌ی بعدی:)
+ الان اگه تو وضعیت تو بودم یکی بهم اینا رو می‌گفت خفه‌اش میکردم ولی خب دیگه همینا رو بلدم بگم:))


دقیقا
همیشه نمیشه
:|
ممنون که اینقد فهمیده هستی دخترم
نسر ین :
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۵۴

یاد الهه منصوریان و چشم کبودش افتادم که با اون وضع رفت فینال و بعدش از هوش رفت.
راهت رو پیدا کردی این مهمه. دماغت در چه حال هست الان؟
ما به مدال نقره ات هم افتخار میکنیم دختر


اخ نگو
کاش به زور رفته بودم فینال
دستم،مقنعم پر از‌خون بود
مطعنم حسرتش تا همیشه رو دلم میمونه
یکی میگه کمی کج شده
یکی میگه زیاد کج شده
یکی میگه رفته به راست
یکی میگه‌رفته به چپ
یکی هم میگه هیچیش نیست
تافردا ببینم خدا چی میخواد واسم
تسنیم ‌‌:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۰۰

آها! شیکاک رو نمی‌دونستم یعنی چی.
ولی خیلی نامردی شد که، باید فینالو میذاشتن فردا پس‌فردا!

آخ بینیت :(


اولا چون بچه های دیگه باید میرقتن شهرشون نمیشد
دوما فینال بین منو یکی از هم باشگاهیام بود
مربیم رضایت داد به نفع اون پرچم بالا ببرن
درهرصورت  اول و دوم وزن مارو گرفته بود و خوشحال
دیگه به من فکرنمیکرد اون موقع
تف تو این زندگی
:|
نسر ین :
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۰۷

دختر خودت رو نباز
فینال های زیادی در پیش داری
ان شالله که نه کج بشه، نه طوریش بشه


امیدوارم آذری قیز
برگ سبز:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۰۹

آه!
با چشای گرد و دهن باز!
باورم نمیشه
دختره ی عن
مگه مشکل شخصی داشتی بیشعور آخه؟
بینی شکسته هم که درمان فوری نداره :/
حالا وردار یه کیسه یخ بذار
آه!
دختره ی کثافت :|
بیشوووووور


جالب اینه رفته بود گفته بود چون محکم میزد زدم تو دماغش
یکی نبود بهش بگه بیشعوووور مگه ما اومده بودیم خاله بازی
ببخشید نازت نکردم
دقیقا درحالی که یه کیسه یخ یه وری گذاشتم روش دارم تایپ میکنم
برگ سبز:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۱۱

غلط کردی مطمئنم حسرتش تا همیشه رو دلم می مونه
گمشو اون همیشه تو از پشت بوم پرت کن پایین
جمع کن خادتَ


من عاشق این مدل نصیحت کردنو امیدواری دادنم

ح. شریفی:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۱۱

اوس
الان حالتون خوبه؟
امیدت رو از دست نده
موفق باشی


نه بابا
کاراته کاری؟
سبکت چیه؟
همچین دید دارم میرم بیمارستان اومد بهم اوس داد
منم مثل احمقا بهش لبخند زدم

نیــ روانا:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۱۵

آااااااااخخخخخخخخخخخ
چقدرررر بد
چقدررر تلخ
بشکنههه دست و پاااش الهییی

از دفعه بعد با کلاه ایمنی سیم خارداری برو مسابقه


دفه بعد دیگه دماغمو با خودم نمیبرم

پسرک تنها:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۱۷

فقد اینجاش که میگ :
+کدومش خودتی؟؟
-همون کلاه قرمزه ک وحشیانه حمله کرده


خوشم میاد از این لفظ
برگ سبز:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۲۷

خواهش می کنم قابل نداره


قربونت برم

پسرک تنها:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۳۰

ناراحت نشیا
کاراته ورزش لوسیه
عوضش کنگفو
اصن اسمشم با ابهته


واه
تواگه یک اپسیلون در‌مورد کیوکوشین و کونگفو میدونستی هرگز همچین‌حرفی نمیزدی فرزندم
برگ سبز:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۳۷

اوس یعنی چی؟
واقعا کلاه حفاظ دار نمیشه زد؟


یه نوع احترامه
نه دیگه
ح. شریفی:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۴۲

گوجوریو کار کردم با کنگ فو (سال ۷۹ تا ۸۲) ولی بعدش ول کردم. بنا به دلایل شخصی.
روحیه شما قابل تحسینه دوست ندارید نقطه ضعف بدید به حریف و این فوق العاده ست


آفرین
مرسی
باران (واران):
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۴۲

یعنی از وقتی گفتی تا الان حالم بده مریم:((
شاید باور نکنی ':((
نمیدونم چی بگم ولی اینجورها بردها اصلا حال نمیده مطمئنم کوفتش میشه :|
مطمئنم جواب این کارش رو پس میده .
چوب خدا صدا نداره !!
اما در مورد خودت الان یعنی تو دوم شدی درسته ؟
ولی تو اخلاق ورزشیت اول شدی 💚💚
و بنظرم این از هر چی مهمتره !!! اخلاق ورزشی و دیگر هیچ!!
و اینکه تو کامنت بعدی بقیه حرفمو میگم


نبرد که 
باخت باخت 
:|
دیگه ورزشه
منم چندبار ناخواسته دستم خورده تو صورتشون
اره
مرسی واران
بخاطر انرژی مثبتات
دیوانه ...:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۲:۴۵

اون کلاه قرمزه کیه اینطوری میزنههه :|


بااجازتون من
:|
باران (واران):
۲۹ تیر ۹۷، ۲۳:۱۰

به علی گفتم دوستم رزمی کاره امروز مسابقه داره براش دعا کن !!
گفت : عمه اون که برنده میشه اگر شانس بیاره !
بعد که گفتی دوم شدی !
بهش گفتم عمه دوستم دوم شده :(
گفت چرا دوم شده ؟
گفتم چون حریفش ناجوانمردی کرده و مصدومش کرده بود
طفلک ناراحت شد و گفت : حیف شد عمه مگه نه ؟:(
گفتم آره !
گفت : عمه ولی اونی که میگی رفسنجانی بوده و کرمانی اون بردش زیاد براش شیرین نیست ! اولش شاید بگه برنده شده و خوشحالی کنه ولی
بعدش به بازیش نگاه میکنه میفهمه که بردش شیرین نبوده !
منم تو دلم کلی کیف کردم برای اینجور حرف زدنش :)
بهش گفتم علی میگن دعای بچه ها زود مستجاب میشه میتونی براش دعا کنی که حالش خوب بشه و بینی اش نشکسته باشه ؟!
علی گفت : باشه عمه به دوستت بگو براش خیلی دعا میکنم حالش خوب بشه !
به دوستت بگو علی گفته : درسته بینی اش زخمی شده ولی بنظر من اون برنده است.
برای اولین بار یک حرف ورزشی بهش گفتم و این شکلی و اینجوری جواب داد :)
نه تنها بنظر من تو برنده ای به نظر علی کوچولوی ما هم تو برنده ای :))
وقتی یه بچه کوچکی مثل علی میدونه این حرفا رو و میدونه اون نفر که ازت برده؛  برنده نیست پس توام مریم خودتو نباز خب ؟
قول ؟


چه علی کوچولوی فهمیده ای
از طرف من ماچش کن
و بهش بگو دوستم گفت من به استجابت دعای تو ایمان دارم
هلما ...:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۳:۳۰

دومی هم خوبه که.!

تازه از این به بعد میتونی بگی من تو این را بینی شکستم مثل همون زنایی که بعد بیست سال زندگی وسط دعوا به شوهراشون میگن من تو این خونه استخون شکستم.


ببین دومی خیلی
ینی فقط فینال باختی
ناراحت میشی تا خوشحال
چون میتونستی اول شی
سوم آدم بشه بیشتر خوشحال میشه
چون مسابقه آخرشو میبره و سوم میشه
ولی دوم بشی مسابقه اخرتو میبازی دوم میباشی
ضمن اینکه من مسابقه هم ندادم
من یه چیز خوب تو صورتم داشتم هلما
نتونستن برام ببینن
:|
تسنیم ‌‌:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۳:۳۰

من تربیت۲ رو کاراته برداشته بودم، سن‌شی؟مون کمربند زرد بهمون داد آخر دوره، نرفتم بگیرم :) چون واقعا چیز خاصی یاد نگرفتم جز اینکه به کسی که کاراته کار می‌کنه نباید گفت "کاراته‌کار" باید گفت "کاراته‌کا"!

الان بستری هستی؟


سن سی
چه سبکی بودی؟
الان با من بودی دیگه
واقعا اینو نمیدونستم
نه .باید برم پیش متخصص حلق بینی 
پسرک تنها:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۳:۵۹

پوووف من خودم کنگفو کار میکنم


کنگفو همش نمایشی و کنترلیِ پسرم
ولی ما غیر کنترلی هستیم
به نوعی به سبک ما دعوای خیابونی هم میگن
yasna sadat:
۳۰ تیر ۹۷، ۰۰:۲۴


میدونم فشار بیشتری داره وقتی تلاش کنی و موفق نشی اونم به این دلایل..

ولی لطفا ناراحت نباش!


همینکه درکم میکنی خوبه
دیوانه ...:
۳۰ تیر ۹۷، ۰۲:۲۴

تو که عزراییلو آوردی جلو چشمش بازم طلب کاری ؟ :|
یااا خدا
وای بحال شووورش -_____- (استعاره از شووورت :| )


بهش بگین نگران نباش
من فقط رو تاتمی خوی وحشیمو نشون میدم
serek Khatoon:
۳۰ تیر ۹۷، ۰۴:۲۵

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
مریم *** **** لامصب خوب کوفتیه سریع کارو تموم می‌کنه
دردش از جر دادن روده معده با شیشه کمتره گمونم....
ناموسا این عکسی که تو گذاشتی زدی طرفو شله‌زرد کردی رفته، بعد ازش بدتم میاد؟
خدایی با این همه آه و ناله گفتم نفر آخر شدی😐😐😐 دوم که مقام بدی نیست!
و در آخر به نظرم یه دماغ کج و کوله و چپر چلاغ به مراتب بهتر از یه دماغ مصنوعی عملیه...حتی اگر نفله شدی عمل نکن...


کجاها میشه گیر آورد؟!
بینی مو دوس داشتم خو
میرم یکی مثل خودش میکارم
بینی نمیکارن هیچ جا؟!
پسرک تنها:
۳۰ تیر ۹۷، ۰۸:۱۸

البته درست میگی تاحدودی
کنگفویی ک ما کار میکنیم
اون کنگفوی اصلی نیست


من واقعا اطلاعاتم در همین حده 
تسنیم ‌‌:
۳۰ تیر ۹۷، ۰۸:۴۸

اسم سبکم یادم رفته بود، سرچ کردم شیتوریو از همه‌ش آشناتر بود! فک کنم همون بودم :)

ولی سن‌سی‌مون می‌گفت سبک غیرکنترلی خیلی بده 😨 میزنن همدیگه رو شل و پل می‌کنن! فک کنم بهتره عصبانیت نکنیم 🙈
اونم که گفتی با من بودی، نچ! نبودم.


شتوکان نبودین؟!
حالش به همین شلو پل کردنه

حامد سپهر:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۰:۱۱

ایول ضربه:))
خب وقتی وارد این ورزش میشی اینچزاش رو هم باید در نظر داشته باشی دماغ شکستن و دست و پا شکستن و...
منم همیشه از دوم شدن خوشم نمیاد سوم شدن بهتره از اونه
الان دیگه بهانه ی عمل زیبایی هم داری:)) بعدشم شاید از ترس ضربه به دماغت این ورزشو ولش کنی مثلا بری دنبال سوارکاری


وقتی این مسیر انتخاب کردم میدونستم یه روز بلاخره اینجوری میشم
ولی توقع نداشتم این موقع
کجای کاری عامو
باید کلیمو بفروشم دماغمو عمل کنم

ام شهرآشوب:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۰:۲۲

طلا مال مریم بود!
تو مشتش بود!
عه!!

قوی باش دختر. قوی باش مثل کوه
ما به تو امید داریم :)


هی نگو مثل کوه محکم باش
کوه هم تکیه گاه میخواهد
serek Khatoon:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۰:۳۳

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
*** **** رو فکر کنم از مغازه باید بخری
دماغ رو نمی‌دونم کجا می‌کارن 😁


به دلیل تذکر یکی از بچه ها حذف کردم

راستی خوشحالم که برگشتی
دلم برات تنگ شده بود
مرتضا دِ:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۰:۵۰

مریم سلام
مطمئنم اونم آسیب دیده
و میدونم بیشتر از اول نشدن ناراحتی تا دماغ

+بذار وقتی خداحافظی کردی بعد برو عمل کن. خوبی؟


سلام دچار
من بیشتر از همه چی ناراحتم
اون هفته خیلی دوست داشتم این شنبه خیلی خوب میبودم
فرشته ...:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۱:۰۶

مریم قرار بود امروز بری دکتر، رفتی ؟ بینیت چی شد؟


اره
نوبت عمل بهم دادن
دلی دینگ:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۱:۳۹

میدونم خیلی سخته!تجربه ی شکست داشتم!اینکه گاهی به خودت و قدرتت شک میکنی و هی امیدوار میشی و هی ناامید خیلی بده :/
ولی تا زمین نخوری تا بدنت کبود نشه بالا نمیری
تو هنوزم واسه ما همون مریم قدرتمندی!حتی اگه جلوی اون همه آدم بلند بلند گریه کنی
خلاصه فدای سرت عزیزم

+میگم دماغت کج نشه یوقت:/


قربونت
اخ
یه دماغ داشتم فقط ها
:|
نیلی ‌:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۴:۰۷

نمی‌دونستم تو کارِ این کاری :)))) بابا باعثِ افتخار :) بابا هیچی از ارزشات کم نشده :) بابا عالی :)


چاکرم
من کلا تو کار همه کار هستم
مرتضا دِ:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۴:۲۰

ما هم به این خیال که این هفته خوبی اون هفته تحملت میکردیم :|


به ‌قول تد جزناله های منم شروع شد دیگه
باران (واران):
۳۰ تیر ۹۷، ۱۴:۴۸

مریم پیش یه دکتر زیبایی عمل کن نه هر کس دیگه ای :|
مریم آرزوی سلامتی برات دارم 💚


نه دکتر خوبیه
البته فقط سلامت عمل میکنه
ممنون
هالی هیمنه:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۴:۵۳

چقدر جالبه این هیجان مسابقات و این شکست و پیروزی، خشم و نفرت... یادمه همیشه گوشۀ ذهنم آرزو داشتم رزمی کار بشم و همین الان هم خودم رو یه رزمی‌کارِ بالقوه می‌دونم، ولی فکر نکنم فرصتش رو داشته باشم. :)


خفه کنندست اون لحظه
ولی بعدش فکرکردن بهش شیرینه
اگه‌منتظر فرصت بمونی هیچ وقت نمیاد سراغت
باران (واران):
۳۰ تیر ۹۷، ۱۵:۲۲

این هفته میخواستم برم کلاس رزمی شرکت کنم :))
تو رو دیدم دو دل شدم که علی گفت عمه به خودت رحم نمیکنی به بینی ات رحم کن تو بری رزمی مثل دوستت که نیستی دوم بشی :|
بجاش بینی ات میشکنه و آخر میشی :|

تا این حد قانع نشده بودم :|
دیگه میرم همون شطرنج :)))
فقط دعا کن آخر نشم :دی :))


+

مریم عمل کردی بیا از حالت بگو حداقل به سمیرا یا دختر خاله ات بگو که از حالت جویا بشیم ما رو تو هول و ترس نذارین لطفا
مرسی

از زیر قرآن رد بشو بعد برو .
ایشالا زود خوب بشی 💚💚
مواظب خودت باش مریمی :**


یاوم رفت از زیر قرآن رد شم
:|
واران آدم باید بهای انتخاباشو بده
حالا رزمی یا شطرنج
موفق باشی هرجا هستی
serek Khatoon:
۳۰ تیر ۹۷، ۱۷:۱۶

تذکر چی بود؟ 🤔


بچه از این جا رد میشه
گفتن شاید بدآموزی داشته باشه فرزندم
:|
سهراب:
۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۵۸

مرسی که به منم یادآوری کردیش ... !!!!


چیو؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">