دماغ

بهش گفتم بیا بریم مستند توران خانوم ببینیم
گفت ترجیح میده قدم بزنیم
قدم زدیم و بهم گفت تغییری تو ظاهر قضیه نمیبینه
و این تیر خلاصی شد که دیگه حتی یک درصد هم به عمل فکرنکنم(حالا الان میگم،دوباره از فردا آینه به دست گریه و زاری راه میندازم)
همینجور که قدم میزدیم نیم ساعتی یک بار ازش میپرسیدم کج نشده الان؟!
حالا این نیم‌رخ؟
این یکی نیم رخ چی؟
بهارنارنجُ میگم
همش احساس میکنم باهر حرکت من به یه طرف میره
دچار مرضِ عجیب غریبی شدم
دماغُ میگم
تا خود خدا نیاد روبه روم نشینه و نگه دخترم دماغت تغیر زیادی نکرده،اون‌آینه رو بذار کناردیگه،حالمونو بهم زدی عامو
ول کن نیستم
خدا خودش منو از این مرض برهانه
خدا خودش منو از انحراف بینی دور کنه
خدا خودش منو از مشکلات تنفسی محفوظ بداره
خدا خودش منو آدم کنه
همه باهم،بلند ،یه آمین مریم پسند بگین

رونوشت به بهارنارنج:رسیدم خونه، میبینم رو به روی تلویزیون دراز کشیده و داره فوتبال میبینه!بعد میگه عععِ اومدی!داشتم میومدم!

دیوانه ...:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۰:۵۹

یکی از رفقای ما هم مماغشون خورده به لبه داشبورد شکسته
انحراف به راست داره


مال من به چپه
:|
بهارنارنج :):
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۱۵

😁😁😁دیدی سرکارت گذاشته بود


شدت علاقش بهم‌زیاده
برگ سبز:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۳۵

عزیزم‌


ببخشید؟
:)
برگ سبز:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۱:۴۶

کاش منم میتونستم با دوستای مجازی از نزدیک ملاقات داشته باشم
کاشمیشد دوستی های مجازی دوستی های حقیقی میشد
مثل شما کرمانیها
مثل مشهدیها
تهرانی ها


عزیزم
چرا نشه
شاید یه روزی خودم اومدم نیشابور به عشق دیدنت
برگ سبز:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۱۴

هعی


ماچ
هلما ...:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۴۸

نظر جواد چیه؟! مهم تر از اون نظر باقر چیه؟!
یه دماغه خب.! حالا با انحراف به چپ هم بشه تو خوشگلی تو تاثیر خاصی نمیذاره از بس خوشگلی :)
اگه فکر ادامه کاراته همچنان تو سلول ها و نورون هات جریان داره بیخیال عمل شو وگرنه...


جواد میگه تغیری نکرده
باقر میگه من یادم نیست قبلا چه شکلی بودی :|
چاکرم :)
اره خودمم به همین فکرمیکنم
پشمآلِ پشمآلو:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۲

من که ندیدم ولی ایشالا مشکلت حاد نیس
اگه ـم هس دیه هرچی بادا باد یه ذره اذیت میشی بابت بیهوشی ولی لاقل عمری درست میشه خو


نه نیست نیست
من میدونم نیست
نیست
فرشته ...:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۶

خب وقتی میگه نشده نشده دیگه:)
ان‌شاءالله که دماغت می‌گیره و کجی پیدا نمی‌کنه:**


الان که نشده
امیدوارم بعدشم نشه
ممنونم
هلما ...:
۲۶ مرداد ۹۷، ۲۳:۲۱

از اونجایی که گفتی بچگی منو جواد شبیه پس همون نظر جواد. به باقر هم بگو متاسفم برات. :)


البته جواد همیشه نسبت به من لطف داره و خیلی مواظبه من ناراحت نشم
برای همین نظراتش تاثیر چندانی در تغییر دید من نسبت به دماغم نداره
و دقیقا هم برای همینه که روزی بالای ۱۰بار بهش میگم دماغم‌ کج نشده؟و هربار با حوصله به بینیم نگاه میکنه و میگه نه
باقر که رد داده

_ حسان _:
۲۷ مرداد ۹۷، ۰۱:۲۱

آمین

اصن میدونی باید از قید ظواهر بیای بیرون وگرنه در اینکه دماغت کج و داغونه شکی نیست(باتوجه مطالب قبلی میگم)


من تورو داشته باشم دیگه نیاز به دشمن ندارم
ولی با حرفت موافقم
دلی دینگ:
۲۷ مرداد ۹۷، ۰۳:۰۴

دختر خوبی باش !وقتی دکترت گفته باید عمل کنی،به حرفش گوش کن :))
آفرین!به ماچ از مماغت

نظر علی چیه؟


علی رو هنوز ندیدم که بخواد نظر بده
تو فکرکن‌من یه درصد عمل کنم
:|
محبوبه شب:
۲۷ مرداد ۹۷، ۰۷:۲۱

بچه بازی در نیار
دماغ خوشکل تو بسپار به تیغ جراحا و بذار یکم جهانو با دید بهتری ببینی :دی
البته نفس بکشی :دی


من با دماغ زشت راحت ترم
اصلا روایت داریم دماغ هرچی‌زشت تر ،صاحبش‌به‌ خدا نزدیک تر
مرتضا دِ:
۲۷ مرداد ۹۷، ۱۱:۵۲

کی بود میگفت شوهر باید زشت باشه؟


مامانم
:|
مرتضا دِ:
۲۷ مرداد ۹۷، ۱۲:۳۰

بخند* خنده بر هر درد بی درمان دواست :)


بله
آخر‌دنیاست
بخند
serek Khatoon:
۲۷ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۲

آآاااااممممممییییییییییییینننننن


همینقد غلیظ
رهایی بخش:
۲۷ مرداد ۹۷، ۱۹:۱۳

آمین جز دعای ادم شدنت. چون همینجوری که هستی دوست داریم.


ممنونم واقعا
جمله ی امید بخشی بود
لیمو جیم :
۲۷ مرداد ۹۷، ۲۳:۰۲

خب حق داری حساس شده باشی هر چند تغییری هم نکرده باشه

الهیییی امین


به جان خودم
بعد یه جوری بقیه منو سرزنش میکنن که انگار خودشون بودن این‌کارارو نمیکردن
تازه من خیلی کنترل‌میکنم‌خودمو
ویرا بانو:
۲۷ مرداد ۹۷، ۲۳:۳۹

به نظر من به حرف مامانت و دکترت گوش کن
یه درصد احتمال بده حق با اونا باشه بعدا پشیمون میشی:|
فراااااااار


مهم نیست ویرا بانو
ینی دیگه مهم نیست
مهم اینه پامو دیگه تو اتاق عمل نذارم
:|
آلاء .:
۲۸ مرداد ۹۷، ۱۱:۵۶

من از یه جایی وبلاگهارو وقت نکردم بخونم
دماغت تو مسابقه اینطور شد؟
‌وگه درد نداری به عمل فکر نکن


یس
تا دلت بخواد درد دارم
و برای همین فکرنمیکنم
نیلی ‌:
۲۸ مرداد ۹۷، ۱۴:۲۲

باباع اگه پولشو داری برو زیر تیغ عمل. اگه نداری هم که من ندیده می‌دونم چه دماغ خفن و خوب و بدون انحرافی داری. تمام...


ترجیح میدم‌با پولش برم گواهیناممو بگیرم بقیشم‌برم کیش
:|

آلاء .:
۲۸ مرداد ۹۷، ۱۴:۳۷

دخترجان هی ماها گفتیم نرو دنبال این ورزش هااااا
حرف ما پیرهای بیان و گوش نکردی
الهی هرچی زودتر خوب بشی
درد پس از عملِ؟


اخ نمیدونی چه لحظات‌بدیه وقتی از اتاق عمل میای بیرون
آقای مُرَّدَد:
۲۸ مرداد ۹۷، ۱۸:۴۴

سلام نظر به کامنت اول و پاسخت به وی:
انحراف بده. به راست خیلی بده. اما به چپ خطرناکه... :D


سلام
:|

آقای سر به هوا :):
۳۱ مرداد ۹۷، ۲۲:۳۲

سلام!
ورزش سالم فقط منچ!


سلام
به قول دخترخالم شطرنج

دیوانه ...:
۱ شهریور ۹۷، ۱۰:۴۶

خوب نشد ینی؟؟


چی؟دماغ؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">