بچه ها ،بیایین!با حوصله بیایین لطفا!

تمام طول نوجونیم هر وقت‌ دشویی میرفتم توهم‌سازیم شروع‌میشد( هنوزم این کارو میکنم)
خودمو مقابل یه میکروفون و یه دوربین میبینم
گاهی خواننده میشم
گاهی سخنرانِ موفقیت
گاهی یه بازیگر مشهور و گاهی هم یکی که تو یه کشور اروپایی تحصیل کرده و بخاطر هوش سرریزش خیلیا خواستنشو برنگشته ایران‌و داره با bbcفارسی مصاحبه میکنه!
بنظرم انتخاب دشویی ،یه انتخاب اشتباه بود که کائنات دقیق متوجه آرزوهای من نشد!
دوربینی در کار‌نبود و میکروفون هم گوشی خودم بود که خراب بود و از هیچکدومِ آرزوهای نوجوونیم هم خبری نبود
اما
شمارو دعوت میکنم به شنیدن صدای قورت دادن آب دهنم ، صدای بوق ماشین ، صدای زنگ موبایلم ،بیرون دادن هوا از بینیم و عِ عِ کردنم
هاتف خیلی خفن‌طور به عنوان یکی از وبلاگای محبوبش با من مصاحبه کرد
فایل مصاحبه رو تو پیجش به لاکچری‌ترین شکل ممکن اماده کرده و گذاشته
شاید برای شما لذت بخش‌نباشه اما‌من کلی کیف کردم از حرف زدن با هاتف
دوس داشتین‌گوش بدین

لیمو جیم :
۱۹ شهریور ۹۷، ۲۲:۵۱

دارم گوش میدم , صدات هم قشنگه ها :)


ممنون لیمو جیم جان
گوشات قشنگ میشنون
:دی
بهارنارنج :):
۱۹ شهریور ۹۷، ۲۳:۱۴

چرا پخش نمیشه:/


چم
شاید چون درست دانلو نشده
نیــ روانا:
۱۹ شهریور ۹۷، ۲۳:۵۳

ای جااانمممم مرییییییمممممم بوووووووس
عالی هستی تو دختر
خداییش چقدر ما و نظراتمون برات مهمیم :دی
من یکی قول میدم بعد این حرفای قشنگ قشنگ بزنم فقط :دی


بووووووووسِ متقابلللللللل
من چاکرم
خداییش خیلی :دی
تو همیشه حرفای قشنگ قشنگ میزدی :)
آرام :):
۱۹ شهریور ۹۷، ۲۳:۵۹

آخر تی نیجری بود شیطون 😂
من که تصمیم دارم دنبالت کنم خوشم اومد😅 بامزه بود مثل جوجه زرد🐤


:))))
یه چند سال تو بچگی گذاشتنم تو فریزر رشدم متوقف شده

واران ..:
۲۰ شهریور ۹۷، ۰۰:۲۴

شنیده نشد صدا :|
به مسئولین امر صدایمان را برسانید :| که صدایت را بشنویم :دی
عه :|:)))

:دی



اصلا از حوصله ی واران خارجه
در جریان هستیم
:)))
یاسین . میم:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۰:۳۱

عا
این مشکل توهم زدن رو هم من داشتم :(
عادیه پَ


دنیاییه برای خودش
یاسین . میم:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۱:۳۷

آقا ولی من هم زمان زیادیه که وبلاگت رو دنبال می‌کنم و دوستش دارم.
سبک نگارش بی‌پیرایه و جالبی داری که دوست دارم ازش استفاده بکنم :))

خیلی راحت و باز می‌نویسی
باحاله


دوران کارشناسیم یه همکلاسی داشتم فامیلش پیرای بود
به ترتیب از همه ی بچه های کلاس خواستگاری کرد
یادش‌افتادم
امیدوارم‌هرجا هست موفق و زن دار باشه
ممنونم.لطف داری به من
هلما ...:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۲:۵۹

حلالت نمیکنم مریم، فکر میکردم گوشیم رایگانه!
شارژم تموم شد. :|
اه با این پستات :)) اون هاتف هم که دیگه هیچی...


:)))))
منم که طبق معمول ندارم
ته معرفت!
یاسین . میم:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۴:۱۸

سؤالی که پیش میاد اینه که این آقای پیرای چه ربطی به من داشت؟!


کامننتو که دیدم یه  یادش افتادم
شاید بخاطر به کار بردن واژه ی بی پیرایه بود
:دی
یاسین . میم:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۶:۱۰

=)))


:)
واران ..:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۷:۱۴

در جریان چی هستی ؟

و چی از حوصله ی من خارجه ؟؟؟
جدی ؟
متوجه حرفت نشدم توضیح لطفا 🙏
مرسی

سلام :)


گوش دادن به مصاحبه
:|
سلاام
:)
نیلی ‌:
۲۰ شهریور ۹۷، ۱۸:۱۱

این تو بودی؟! :)))))
شگفت زده شدم اصن باباع


نه دختر همسایمون بود
ادای منو در میوورد
:|
serek Khatoon:
۲۰ شهریور ۹۷، ۲۲:۳۸

مریم😂😂😂😂 خدا نکشتت
تو آدم نمی‌شی...😂😂


:)))
توهم ازم قطع امید کردی
واران ..:
۲۱ شهریور ۹۷، ۱۲:۰۹

خب اشتباه تصور میکنی :|
من صدای دوستامو میشنوم حالا هر چقدر زمانش باشه:|
اون صدا اول مشکل دانلود داشت بعد حل شد.
الانم چون ازت ناراحتم هیچ نظری در مورد صدای که شنیدم ندارم و درموردش هیچی نمیگم باشد که درس عبرتی باشد برای تو و دیگران😉😁😜😜
تا تو باشی در مورد واران این شکلی نظر ندی:دی
ایش :|:)



:|
من معذرت میخوام که به گزافه سخن راندم
گزافه بر وزن زرافه
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">