بیست و سه سالگی!

امروز اخرین روز بیست و سه سالگیمه
چقد غریبانه!
من کی وقت کردم اینقد بزرگ شم؟!
میخوام اعتراف کنم از دل سیاه ترین اتفاقات بیست و سه سالگیم جونه های امیدی بیرون زد که امیدوارم تبدیل به درخت تنومندی شن!
بیست سه سالگیم درسته کُتِ واز (اصلاح کرمانی اشاره به گرفتاری های متعدد)زیاد داشت ولی عوضش حسای خوب زیادی هم بهم هدیه داد!
مثلا واقعنی از بدو تولدم‌تونستم یه کراش واقعی بزنم و هی خدا خدا میکردم اونم کراش زده باشه
که اگه‌امروز تولدمو تبریک بگه یعنی اونم کراش زده و همتون شام مهمون جیبتون هستین!
میخوام اعتراف کنم تو بیست سه سالگیم خیلی بهم خوش گذشت با همه ی اون اتفاقات سیاهش!
میتونم بیست و سه سالگیمو سال انقلاب آرزوهام نام گذاری کنم!
یا حتی سرویس شدن دهنم،آسفالت شدن،صاف شدن و از این دست جمله ها!
تصمیم های جدی زیادی گرفتم برای بیست چهار سالگیم
مثلا:
از جمله ی" گوه نخور "فقط ۱۰ بار در هفته استفاده کنم
به هر لقمه ی غذام نمک نزنم!
( تصمیم جدی دارم بیشتر از ۳۰ سال عمر کن!اون هفته که مامانم اومده بود پیشم تمام نمکدون هامو جمع کرد و ازم قول گرفت اینقد نمک کوفت نکنم!قول دادم و فرداش یه بسته نمک خریدمو تو کابینت بالایی گذاشتم که فقط خودم جاشو بدونم)
تصمیم گرفتم با پس اندازم دوچرخه بخرم و حالا که اگه کاراته رو ادامه بدم مامانم شیر ندادشو حلالم نمیکنه بزنم به دوچرخه سواری و کوهنوردی!
البته وقتی پیشنهاد دوچرخه رو دادم فکرکنم زیاد خوششون نیمد که مامانم پازل خوارزادمو پرت کرد طرفم!

میخوام تو بیست و چهارسالگیم تمام کتابای هوشنگ مرادی کرمانی رو بخونم
بیشتر بخوابم ،دروغ کمتر بگم ،بیشتر از جمله ی گوربابای دنیا استفاده کنم و مامان بابامو بیشتر ماچ کنم
بیست و چهارسال خیلی زیاد نیست؟!


ار کیده:
۹ دی ۹۷، ۰۹:۲۶

مریم توام ۹ دی؟ :))
ایوللل :)

مبارکااا


خیلی دوست داشتم متولد 9 دی میبودم و دوستام برام پست میزدن 
"مریم!حماسه نه دی تو هستی!"
ولی متاسفانه متولد 10 دی هستم
:)
جناب قدح:
۹ دی ۹۷، ۰۹:۳۱

سلام :)

مبارکا باشه ان شاءالله

عمرتون پربرکت

۲۴ که چیزی نیس
پس ما چی باید بگیم !؟


سلام
ممنونم
18سالگی سن مورد علاقم بود
دلم میخواد 10سال هی تولد 18سالگیمو جشن میگرفتم!
ار کیده:
۹ دی ۹۷، ۰۹:۳۲

خب پس یک سال و یک روز ازت بزرگترم :دی

تولدت پیشاپیش مبارک :*


عععععع
چه جالب!
حماسه 9دی تو هستی ارکیده
:))
فرشته ...:
۹ دی ۹۷، ۰۹:۳۵

۲۴ سالگیت مبارک مریم :*
۲۴ سالگی همیشه برای من اون سن ارمانی بوده که بقیه‌مثلا تو ۱۸ سالگی تصورش میکنن البته خودمم نمیدونم چرا:)
امیدوارم ۲۴سالگیت پر از اتفاقات خوب باشه :*
نمک رو منم زیاد میخورم و همیشه بخاطر همین با مامان و خواهرم مشکل دارم:/
دوچرخه*_* همیشه دوست داشتم یاد بگیرم اما نگرفتم، الان هم اگه یاد بگیرم نمیتونم تو شهر سوار بشم، میره تو لیست اهداف بلند مدتم :)))


هیچوقت به بیست و چهارسالگیم فکرنکرده بود!
چون فکرمیکردم قرار نیست هیچوقت برسه
من نمک و ابلیمو نخورم میمیرم
آرفه بهم گفت پلیس ببینتم میگیرتم!
امیدوارم 24سالگیم پام به کلانتری باز نشه بخاطر یه دوچرخه!
هالی هیمنه:
۹ دی ۹۷، ۰۹:۵۱

از اینکه بقیه یه روز زودتر تولدتون رو تبریک بگن که ناراحت نیستید؟!

به‌هرصورت تولدتون مبارک. :)


چرا اتفاقا!
وقتی همه تبریکاتشونو امروز بگن دیگه فردا هیشکی نمیگه و من افسردگی میگیرم
:)
البته من توقع نداشتم کامنت تبریک تولد بگیرم 
توقع داشتم بهم بگین ناراحت نباش 24 سال که چیزی نیست!
:))
Man Mobham:
۹ دی ۹۷، ۰۹:۵۷

تولدتون پیشاپیش مبارک


از شمام مبارک باشه
:دی
نیــ روانا:
۹ دی ۹۷، ۱۰:۰۳

ناراحت نباش 24 سال که چیزی نیست!









فعلا فقط خواستم توقعت برآورده شه
کامنت خودمو بععععععد می نویسم :دی


:|
ممنونم که اینقد منو دوست دارین واقعا!
:))
فرشته ...:
۹ دی ۹۷، ۱۰:۰۷

والا من تو بوشهر دیدم خیلی‌ از خانم‌ها سوار میشن، تا حالا هم نشنیدم پلیس چیزی گفته باشه بهشون.
تو شهر ما چون کسی سوار نمیشه یک نفر سوار بشه یه جوریه:/


:))
این آرفه ذهن جنایی داره
منم زیاد دیدم
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۰:۳۸

پس دی ماهی هستید... منم دارم آخرین روز های 14 سالگیمو سپری میکنم...
.
.
.
تولــــــدتون مبارک... 24 سالگی؟؟؟ هنوز جوان هستید و چیزی نیست که...

در ضمن عدد مورد علاقه من 24 هستش.


وای خدای من!
ینی 10سال ناقابل ازت بزرگ ترم!
چقد پیرم!
بهـ نام:
۹ دی ۹۷، ۱۰:۴۳

میبینیم که لاغرم شدی چی زدی؟ :دی

تولدت مبارک:)


بابا من لاغر بودم
شماها چشاتون چاق بود
:))
ممنونم
بهارنارنج :):
۹ دی ۹۷، ۱۱:۲۷

تصمیمان بس پسندیده ای داری


امیدوارم خدا کمک کنه بتونم عملیشون کنم
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۱:۳۷

نه بهتره اینجوره بگیم: شما پیر نیستید، شاید من زیادی جوانم...
.
.
.
مثلا الان کودک 4 ساله به من میگه: تو 10 سال از من بزرگتری...پس چقدر پیری...
ولی اینطور نیست...

سن ملاکی برای پیر بودن یاد نبودن نیست...


بابزرگترت بحث نکن
:))
مرتضا دِ:
۹ دی ۹۷، ۱۱:۵۳

23 سالگی زیاده!؟؟


اره اونم زیاد بود
اگه اون اینقد زود نرسیده بودو تموم نشده بود که من الان بیست و چهارسالم نمیشد!
مرتضا دِ:
۹ دی ۹۷، ۱۱:۵۹

نه بابا جوونی تون الانه :)
استفاده کنید


با  دلار 10هزار
باید مرد فقط
:))
🦉 شباهنگ:
۹ دی ۹۷، ۱۱:۵۹

من صبر می‌کنم فردا تبریک بگم


خیلی ازت ممنونم
:))
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۲:۰۶

یعنی الان فکر میکنید پیر شدید؟


پیر روزگار
پیر زندگی باباجان ببخشید مادر جان
:)
miss yellowin:
۹ دی ۹۷، ۱۲:۰۸

منم فک کنم با تو کراش زدم :)))
چون امروز صبح تصمیم گرفتم بیام بپرسم کجایی که خبری ازت نیست؟ بعد مامانم کارم داشت و الان اومدم دیدم خودت جلوتر جواب دادی :دی
حالا کراش چی هست؟ :|


من شیعه دوازده امامی هستم
برو خجالت بکش:))
اگه دیشب  بهم گفته بودی خیلی خوشحال میشم.چون کلا هیشکی به هیچ جاش نبود من نبودم
:))
بذار چشم و گوشت بسته بمونه
:))
محمد بحری:
۹ دی ۹۷، ۱۲:۱۵

من چی بگم ؟با عمر حضرت نوحم؟


بنظرم برو یه پل پیدا کن
:))
اله سار:
۹ دی ۹۷، ۱۲:۱۸

چقدر عمر کردین (:
انشا الله یک 24 سالگی بی کت (:
مبارک باشه


اره میبینی؟؟
خیلی زیاده بنظرم
:))
بی کت بی روزنه بی شکاف بی جرخوردگی 
بلند بگو امین
serek Khatoon:
۹ دی ۹۷، ۱۲:۴۸

عه وااا مریم بیست و سه سالت شد تااازه؟ به جون خودم فکر می‌کردم هم سن خودم باشی 😁😁😁 هنوز فنچی پس😂😂😂
تولدت مبارک 😍😍😘😘😘


نه من بیست چهارسالم شد تازه
:)))
قربونت!
غول بیابونی رو رد کردم
serek Khatoon:
۹ دی ۹۷، ۱۲:۵۱

ولی تصمیمت راجع به جمله ی گوه نخور رو دوست داشتم😁😁😁


خودمم
:))))
مهمترین تصمیمم بود
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۰۶

ولی سعی کنید عمر خود را زیاد با چیز های بیهوده هدر ندهید...24 سالگی یکبار اتفاق می افتد... همه ما مشکل داریم، اینکه چیز عجیبی نیست... شاید مشکل شما مثل مشکل من نباشد اما ممکن است کمتر از آن هم نباشد...


افرین پسرم
تو خیلی بیشتر از سنت میفهمی
ولی به سن ما برسی ترجیح میدی بزنی خودتو به نفهمی
:)
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۱۵

بله دانستن زیاد هم انچنان جالب نیست... تا زمانی کودک هستی که چیزی از محیط پیرامون خود ندانی...
.
.
.
زندگی انسان ها را باید به زندگی گوسفندان تشبیه کرد... تا زمانی که مشغول کار های روزمره یعنی خوردن علف، آب خوردن و خوابیدن و سر خود را پایین انداختن باشند، کسی به آنها کاری ندارد، اما امان از اینکه کمی از حد خود عبور کنند، یعنی سعی در کشف مجهولات ذهنشان کنند مثلا چرا من باید حتما اینحا باشم و از پدران خود تقلید کنم(به جای علف، پیتزا بخورم) در اینحاست که ذبح میشوند....
.
.
.
آنچه گفته شد فقط طنز است و طنز... اما هر طنزی مفهمومی دارد که اشخاص با توجه به درکشان، تا حدودی به مفهموم اصلی نردیک میشوند...


:)))
گوسفند دوست دارم
کاش گوسفند بودم
واقعی ها
از نوع میشش
میش سفید مشکی
ترجیح میدادم ماده باشم
احتمال سر بریدنم کمتر میشد
حوا بانو:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۱۷

تولدِ خواهرِ منم 10 دی هستش :)
تولدت مباااااااارک :)
هرچی آرزوی خوبه مالِ تو :)


قربون شما
کلا تاریخ تولدم دوست دارم
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۱۹

ما در یک صفحه شطرنج هستیم، ما بازی داده میشویم اما بازی نمیکنیم، حرکت داده میشویم، اما حرکت نمیکنیم، از دور خارج میشویم حتی وقتی که هنوز که اندیشه بردن در ذهنمان پاک نشده...


باور کن امروز حوصله فکرکردن ندارم به اینکه چی نهار بخورم هم ندارم چه برسه به تعمق تو مباحث فلسفیت
ایشااله فردا میخونمش و نظرمو میگم
:|
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۳۰

در نظر بعضی ها، نر و ماده یکی هستند... کسی که باید از بین برود، مهم نیست که جنسیتش چیست، مهم آن است که کاری را بر خلاف انتظار انجام داده است...


:|
دستتو بده من
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۳۱

بله، حق با شماست... من هم باید بروم به امتحان علومم برسم... فعلا خدانگهدار.


بله!
برو و به امتحانت برس
امید ان دارم که امتحان علومت را با موفقیت پشت سر بگذاری فرزندم
خداوند یارو نگهدار تو باشد همواره
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۳۲

دستمو؟!!!


اره
ولش کن
برو درستو بخون
ممنون از نظرات فیلسوفانت
واران ..:
۹ دی ۹۷، ۱۳:۵۵

سلام
آقا فردا تولدته چرا الان تولد گرفتی هان؟:)))
من فردا میام برای عرض تبریک 😀😀😜😜
الان ولی اومدم بگم
یک :
آخرین روز بیست سالگیت ایشالا به خوشی بگذره :))
دو :
راستی ساعت چند روز دهم دی متولد شدی ها ؟:)))
سه :
هر چی اینو خوندم متوجه نشدم چی گفتی ؟:|
این چیه ؟!
پازل "خوارزادمو"
چی نوشتی مریم ؟!:))
آیا میخواستی بگی خواهرزاده هامو ؟!:)))

و
چهار :
تمام کتابهای هوشنگ مرادی کرمانی رو الان داری ؟:))
یا نداری که تصمیم داری تو ۲۴ سالگیت بخونی ؟:))
انصافا چندتاشو داری بگو ببینم ؟!:))
اگر راست میگی :))) اسمشون رو ببر :))


پنج
از دو تا ۴ بی کم کاست پلیز جواب سوالامو بده :)))
ممنونم :))



سلام
چون فردا احتمالا حوصله ندارم
روز اخر بیست سالگیمو ۳سال پیش گذروندم
امروز اخرین روز بیست و سه سالگیمه
ساعت ۷ شب به دنیا میام
خواهر زاده ام!
یه دونست!
۴تاشو دارم
شما که غریبه نیستید(خوندم)
مشت بر پوست(خوندم)
لبخند انار(نصفه خوندم)
ته خیار(نصفه خوندم)
اسماشون درست گفته باشم
قربانت

خانوم میم!:
۹ دی ۹۷، ۱۴:۱۰

اگه ماشین بود دیگه باید میرفت اسقاطی :))
خخ
مبارک باشه.


یکی میاد منو به گوسفند تشبیه میکنه
تو میای میگی ماشین
:)))
ممنونم
واران ..:
۹ دی ۹۷، ۱۴:۱۱

همون ۲۳ سالگی :))
عامو از من نگیر :)))
همزمان داشتم با خواهرم صحبت میکردم که این شد اشتباه بگمش:))
ببخشید :))


هفتِ شبِ فردا دهم ؟
یا هفت شب امشب ؟:))

خواهرزاده بود اون کلمه ؟!:))
به زبون کرمونی نوشتی و گفتی؟:))

این ۴ تا رو خوندی آفرین :))
قصه های مجید هم فیلمشو کامل اگر ندیدی ببین :))
که بشه ۵ تا :))
منم امیدوارم اسماشو درست گفته باشی :))

ولی آفرین خوشم اومد مریمی :**
اینکه برای سال جدید نقشه ها کشیدی امیدوارم همشون به بهترین نحو مطلوب به سرانجام برسونی :))
بنظرم دوچرخه هم بگیر و دوچرخه سواری رو ادامه هم اگر ندادی برای خودت ازش استفاده کن !
منم اگر روزی خدا قسمت کنه میخوام یه دوچرخه بگیرم و ازش بدرستی استفاده کنم !
انصافا وسیله و ورزش خوبی است :))


خوشحالم ولی 
هفت شب ده دی ماه :)
اره .کرمونی گفتم خارزاده :))
فیلمشو دیدم
مهمان مامان هم فیلمشو دیدم
ایشاالله
عجیب دلم میخواد دوچرخه سواری کنم
تو دلی:
۹ دی ۹۷، ۱۴:۱۴

دل باید جوون باشه هرچند بهت نمیخوره 24 سالت میخواد بشه:)))
امیدوارم همشون عملی شن،کراشت هم به عشق دو طرفه تبدیل شه^_^
منم زیاد نمک میخورم،با اکثر میوه ها نمک میخورم:/بابای من وقتی سر سفره میخوام نمکدونو بردارم دستمو میگیره😂

ولی واقعا ما نبودت حس میکردیم مریم :|باور کن

تولدت هم مبارک:)


بلند بگو آمین
:))
من با غذا در حد مرگ نمک میخورم
مامان منم فحشم میده :)))
جدی؟باور کردم
:)))
ممنونم
آشنای غریب:
۹ دی ۹۷، ۱۵:۳۳

تا بیست سالگی دوست داری بزرگ بشی .بعد اون هر سال که میگذره حسرت روزای قبل بیشتر میشه


من واقعا از همون اولش هیچوقت دلم نمیخواست بزرگ شم
نکه دلم نخواد 
هیچوقت فکرهم بهش نکرده بودم

دیوانه ...:
۹ دی ۹۷، ۱۵:۵۶

فک میکردم ۳۰ ۴۰ سالی داشته باشین
ماشالاه بزنم به تخته جوون موندین 😂😂😁

آخه شناسنامت دست اونه مگ بدونه متولد کی ای برات کراش بزنه آخه 😑😐


:))))
چقد بدی
نه ولی تاریخ تولدمو میدونه
نسر ین :
۹ دی ۹۷، ۱۶:۰۱

سلام مریم
تولدت مبارک دی ماهی جان
نه خیلی زیاد نیست چون من دارم به سی و یک سالگی نزدیک میشم:(
ان شالله که کراش زده باشه، ولی تجربه ثابت کرده که....
بگذریم، خوش بگذرون، 24 سالگی سن معرکه ای هستا


سلام نسرین
ممنونم ازت
حداقلش اینه آدم تو سی سالگی به یه اجماع رسیده!
نه نگو!
تف تو این تجربه!
اره امیدوارم خوش بگذره!
ممنونم عزیزم
دیوانه ...:
۹ دی ۹۷، ۱۷:۴۴

تولدت با اون مبارک ؛)


اون چیه؟؟
اوشون
:))
هلما ...:
۹ دی ۹۷، ۱۷:۵۲

من امسالم یادم رفت. :(|
حق داری بزنی دهنم.


دستم نمیرسه :))
پارسال یادته؟؟؟
هعی !چه زود گذشت
هلما ...:
۹ دی ۹۷، ۱۷:۵۷

تو هم که واقعنی داری بزرگ میشی :) خوبه البته فکر کن مریم خانوووم میشه؟! جیغ جیغ نمیکنه :)) بانمک میشی :)
حالا یه تبریک کراش دار اساسی بود یا یه تبریک تولد؟! آفرین داری امیدوارم میکنی :)
مبارک باشه میلادت :*


اره!کی فکرشو میکرد من بیست و چهارسالم شه؟؟
:))
فعلا که حرکتی نزده
چشم به راهم
:)))
قربانت
نسر ین :
۹ دی ۹۷، ۱۷:۵۸

خیلی مطمئن نباش
من یک سی ساله ی به اجماع نرسیده ام:)


طوری نیست
بلاخره روزا یکی پس از دیگری میان و میرن تا بلاخره عمرماهم‌تموم‌شه
(نمیدونستم چی باید بگم واقعا )
پشمآلِ پشمآلو:
۹ دی ۹۷، ۱۸:۱۶

تولدت مباررررک .. میبینم ک تولدت انفجار نور بود:))


حماسه آفرین بوده
:))
آلاء ..:
۹ دی ۹۷، ۱۸:۴۰

بیست و چهارسالگیت پر از اتفاقای قشنگ مریم گلی


ایشاالله ایشاالله
:)
ممنونم
هلما ...:
۹ دی ۹۷، ۱۸:۴۱

آره یادمه :)
تازه فکر کن منم دارم بیست و چهار سالگی رو تموم میکنم.
تو هم یه حرکتی بزن خودت رو بکن تو چشمش، از کارایی که من بلد نیستم تو بلد شو..


نه هلما
تصمیم گرفتم همین الان بگم گور باباش
:)))
در قاموس من نیست کسی که منو نخواد من اونو بخوام
:/
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۱۸:۵۴

سلام.
امتحان علوم عالی بود...ممنون از دعای خوبتان...مهرتان سپاس.


سلام
خداروشکر
احتمالا مرغ آمین بالا سرم بوده اون موقع
:)
دنیای کامپیوتر ...:
۹ دی ۹۷، ۲۲:۰۱


:)
آشنای غریب:
۹ دی ۹۷، ۲۲:۲۴

ولی من بچگیم دوست داشتم بزرگ بشم

الان که بزرگ شدم ، میبینم بچگی بهترین دوران بود


روزی نیست بگم کودکی کجایی که یادت بخیر
(دست را بر پیشانی میکوبد)
yasna sadat:
۱۰ دی ۹۷، ۰۰:۴۷

تولدت مبارک:)
هر سالت بهتر از پارسال (بدون در نظر گرفتن اوضاع جامعه البته)

قبلا همیشه سن بیست تا سی رو مخصوص دهه شصتیا میدونستم:|


ممنونم
دقیقاااااااااا
هیچوقت فکرنمیکردم ما متولدین دهه ۷۰ بخوایم ۲۴ یا حتی ۲۶/۷سال شیم
دنیا داره به کجا میره؟!
رضا برزگری:
۱۰ دی ۹۷، ۰۱:۱۱

منم از همین تریبون تولد پدرم و گرامیداشت فتنه 88 رو تبریک میگم


تولد بابام ۴ دی بود
چه بچه ی بیشعوری هستم
:|
یاقوت ...:
۱۰ دی ۹۷، ۰۸:۲۹

تولدت مبارک خانوم ...زندگیت سراسر از موفقیت ...


عاغااا مرسی
ممنونم :)
ایشاالله آدما باهام‌مهربون تر باشن منم کمتر پاچه بگیرم
حامد سپهر:
۱۰ دی ۹۷، ۰۸:۳۶

به به تولد داریم:)
تولدت رو از صمیم قلب تبریک میگم و بهترینهارو برات آرزو میکنم ایشالا ۲۴ سالگی بهترین سن عمرت باشه برا من که بود یادش بخیر:)


ممنونم 
خیلی خیلی ممنونم :)
پارسال همین دعارو برای خودم کردم
ولی هنوز نمیدونم بیست و سه سالگیم بود یا نبود!
ولی امیدوارم به بیست و چهارسالگیم :)

حامد سپهر:
۱۰ دی ۹۷، ۰۸:۳۷

ولی خداییش عکس فتوشاپه:)) لاغر شدی:)


اذیت نکن روز تولدی :)))
میرم رو ترازو عکس میفرستم
:)))

🦉 شباهنگ:
۱۰ دی ۹۷، ۰۸:۵۵

تولدت مبارک :)


ممنونم شباهنگ قشنگ
:)
صبورا کرمی🦄:
۱۰ دی ۹۷، ۰۹:۰۳

اشکالی داره من الان تبریک بگم؟ 😁


خب پس کی میخوای تبریک بگی؟؟
تبریک بگو که منتظرم
:))))
پسرک تنها:
۱۰ دی ۹۷، ۰۹:۲۲

ول کن باو ب زندگی معمولیت ادامه بده
آخه ما معمولیا تا تهش باس معمولی باشیم


چیزیو نگرفتم
:|

رضا برزگری:
۱۰ دی ۹۷، ۰۹:۴۹

نون و پنیر رامک جیگر تولدت مبارک


:))))
خلاقانه ترین تبریک
تسنیم ‌‌:
۱۰ دی ۹۷، ۱۰:۲۱

تولدت مبارک ^_^


ممنونم تسنیم
صبورا کرمی🦄:
۱۰ دی ۹۷، ۱۱:۰۶

بزرگ شدی گل شدی شدی مثل عروسک
عزیز من گل من تولدت مبارک
ان شاالله بیاییم تولد ۸۰ سالگی تو تبریک بگیم 😍😁😁😁😁


:))))
ممنونم صبورا
اگه تو گور نباشم :)
پسرک تنها:
۱۰ دی ۹۷، ۱۱:۲۰

هیچی ولش


:/
صخره . :
۱۰ دی ۹۷، ۱۳:۱۶

اقا چه قدر اینجا شور زندگی زیاد هست:) چه حیف که انقدر دیر سعادت اشنایی پیدا کردم


اخ قلبم
هاتف ..:
۱۰ دی ۹۷، ۱۴:۱۷

بله خانم مهندس


من مهندس نیستم
شایدم خانم اقای مهندس شم
ام شهرآشوب:
۱۰ دی ۹۷، ۱۵:۱۷

تولدت مبارک مریم
من که بیست و هفت یا هشت سالگیمو به مراتب از بیست و سه سالگیم بیشتر دوست دارم، بیست و سه سالگیم زهرمارترین سال زندگیم بود!


ممنونم عزیزم
خب من درحال حاضر بیست و سه سالگیمو دوست دارم باید ببینم بقیش چه خوابی برام دیدن
نیــ روانا:
۱۰ دی ۹۷، ۱۶:۲۴

تولدت مبارک مریم جانم
آرزو میکنم تو ۲۴ سالگیت بتونی به اهداف تعیین شده نایل بیایی و سرافرازمون کنی
تو ۲۵ سالگی بری کلیمانجارو
۲۶ سالگی اورست ان شالله تعالی :))


ممنونم نیروانا
:))
عاغا مامانم دیشب تهدیدم کرد دور کوهنوردی و دوچرخه رو باید خط بکشم 
من چه کنم پس
واران ..:
۱۰ دی ۹۷، ۱۹:۳۰

در ساعت ۷ روز دهم دی ماه
کودکی چشم به جهان گشود که همه از آمدنش به خوشحالی و سرور پرداختند .
او کودکی زیبا و پر از ذوق  و شوق بود با آمدن او برکت و نور هم به خانه شان آمد
کودکی که از همان کودکی خود را برای قهرمانی آماده کرده بود:))
کودکی که همه را شیفته ی اخلاق و خوش روییش کرد .
آن کودک کسی نبود جز یلدا !!
عه ببخشیننن!!:دی
 آن کودک دوست داشت اسمش یلدا باشد اما در شب های زمستان همان سال وقتی او را برای بار اول صدا زدند و در گوش های کوچک او اذان گفتند پدرش او را مریم گلی نامید.
مریم رشد کرد و بزرگ و بزرگتر شد و امروز سالها از اون روزگار خوش کودکیش میگذرد .
او بزرگ شد و بزرگ شد و دقایق پیش پا به ۲۴ سالگی  نهاد :)
ایشالا ۲۴ سالگیش پر از موفقیت و شادی همراه با سلامتی برایش رقم بخورد ‌.

آمین🙏💚

"تولدت مبارک مریم گیان "
🎂🎂💚🍀


واران
خیلی 
خیلی
خیلی
باحال بود
خیلی هااا
خیلی حس خوبی داشت کامنتت
مرسی ازت
ممنونم
دردات بلات
:))
Neo Ted:
۱۱ دی ۹۷، ۱۴:۲۵

آهنگِ در آستانه‌ی پیریِ چاوشی ر گوش دادی؟!


بدون قصه و بوسه دارم تلاش میکنم بخوابم
:|
جناب منزوی:
۱۳ دی ۹۷، ۱۷:۵۳

می دونم دیر شده، ولی مبارک باشه :)
امیدوارم تو ۲۴ سالگی به اهداف خوبتون برسید :)


خیلی ممنونم
مسافر:
۱۴ دی ۹۷، ۱۴:۴۹

چه جالب کلا مامانت با هر چی ورزش مخالف البته وزشهای سخت خخ . یا برو مار پله یا شطرنج حله . البته راه دوم هم هست بشین سبزی با مامانت پاک گن یکم غیبت کن ورزش ذهن خوب فعال میشه خخ. در کل بعضی از نگرانیها زیادی که والدین دارن . بعضی به جا . نظر بچها گاها بی جا . ان شالله درست میشه


شطرنج خوبه!
بی خطر!
بدون احتمال شکستگی و سقوط!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">