زارنامه نیست!

۹۷ خوب شروع شد!بابرنامه ریزی و امید!اما وسطاش آب و روغن قاطی کردم و آخراشم رفتم تعمیرگاه!
تو ۹۷ خیلی هارو دلم میخواست بغل کنم
مثل جواد
یا پیرمردِ همسایه ی برج
میوه فروش بهمنیار
یا حتی پسرِ خوشتیپ و جنتلمن همسایمون
بغل کنم و فشار بدم
همچین که نفسشون بند بیاد
ولی خب نتوستم
زیاد زار زدم و زیاد ترتر کردم
زیاد حماقت کردم
زیاد رویا بافتم
و زیاد غصه خوردم و زیاد پول ریختم تو جوب
هیچکار خاصی نکردم و هیچ گوهی نشدم
خیلی کارا دلم خواست انجام بدم ولی یا جراتشو نداشتم یا پولشو!

بچه ها بعضی پیامای خصوصی که بهم میدین خیلی خفنه!هی نگاشون میکنم و هی لبخند میزنم!دمتون گرم!
۹۸هم مبارکتون!

جناب قدح:
۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۰۰

بر شما هم مبارک :)


ممنان
پشمآلِ پشمآلو:
۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۰۲

ایشالا امسال سال توئه 💪


متچکرم
هاتف ..:
۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۳۰

مبارک باشه سال نو


ممنان
فاطمه :):
۷ فروردين ۹۸، ۲۱:۴۰

سلام دیگه الان صفرِ صفری چرخت بچرخه امسال ایشالا
فکر کنم تو بچه کرمونی زنگ زدن گفتن زلزله اومده اون طرفا؟اوضاع خوبه؟
ممنون و مبارک خودت :)


نه بابا
فکرنکنم
منکه چیزی حس نکردم
قربانت
عارفه ...:
۷ فروردين ۹۸، ۲۲:۰۲

می تونستی بنویسی زر نامه نیست.
😅


چرااتفاقا زرنامه بود

😂مهسا😂 اا:
۷ فروردين ۹۸، ۲۲:۳۰

سال نو مبارک :-)


ممنان
بهارنارنج :):
۷ فروردين ۹۸، ۲۳:۱۴

منو نمیخواستی بغل کنی؟؛|


نه
:|
حامد سپهر:
۸ فروردين ۹۸، ۰۱:۰۴

ایشالا ۹۸ پر از بغلهای خوب و اتفاقهای دوست داشتنی باشه برات:)
عیدت هم مبارک


چقد جالب
ممنان
میم میم:
۸ فروردين ۹۸، ۱۱:۳۶

منت گذاشتی سرِ بیان


قربونت برم
♕αяαмεsн♕ ...:
۸ فروردين ۹۸، ۱۲:۰۸

چ جالب .......خوبه هودمون قبول داشته باشیم یک سالمون الکی رفته این باعث میشه بیشتر تلاش کنیم بنظرم


البته من قبول دارم تمام سالای بعدِ ۲۰سالگیمو ریختم تو جوب
آلاء ..:
۸ فروردين ۹۸، ۲۳:۳۱

چی بگیم؟
دعا کنیم بتونی امسال بغلشون کنی؟


:)))))
فقط خواستم در جریان باشی
جناب منزوی:
۱۲ فروردين ۹۸، ۱۹:۱۲

هرچی بود تموم شد، ان شالله ۹۸ براتون خوب باشه :)
سال جدید مبارک


خیلی ممنونم ازتون
رهایی بخش:
۱۳ فروردين ۹۸، ۲۲:۲۳

تعجب!
چرا کامنت ها رو تایید نکردی؟


سلام
نمیدونم
هردفه میومدم،هی به خودم تلقین میکردم مریم تو میتونی کامنتارو تایید کنی وبلاگای بروز شده رو بخونی و از این رخوت در بیاری اما متاسفانه توله سگِ سیاه بی حسی این اجازرو نمیداد
مسافر:
۱۴ فروردين ۹۸، ۰۳:۲۰

به به بغلی هم هستی که . بغل با ادمهای دوسشون داری وحتی پر انرژین نیرو بخش . تو بغل هات همه پسر و مردن دخترو خانم نی چرا جای علامت سوال ؟ فعلا سال جدید بارون و سیل بغلمون کرده بقیه خدا خیر کنه . ... اخطار: مراقب باشید کسی که انتظار نداریم بغل نکنه مراقب هم باشیم اون خودش میاد اگه گفتی کی خخ
سال نو تون مبارک و خوشی و سلامتی و پر انرژی و بی غصه و پر برکت و پر عشق . حالا عشق یکیش شوهر باشه بهتر خخ


چون برای بغل کردن خانم ها که اسلام دستوپای منو نبسته
سال نوع شماهم مبارک باشه
بغل خارزاده رو نچشیدی
بهار ...:
۱۷ فروردين ۹۸، ۰۹:۲۸

فقط بغل آقا خوش تیپه😉


دردا بلاش
:)
mr point:
۱۸ فروردين ۹۸، ۲۰:۴۳

97 تمام معادلات رو بر هم ریخت :))


اره واقعا
چی میخواستیم چه کرد
pary daryayi:
۲۷ ارديبهشت ۹۸، ۱۱:۴۸

((((:چرا اینقد دیر پیداکردم وبلاگتو


واقعا نمیدونم‌چرا
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">