من اگه پسر بودم!

همه ی دخترا یه روزی یه جایی دلشون میخواسته پسر باشن!

نگین نه باور نمیکنم!

منم دلم میخواست و میخواد که پسربودم و میبودم

تمام نوجوونیم فقط فقط بخاطر هیات رفتن پسرا حسرتشو میخوردم

بعدها هروقت مامانم اجازه نمیداد با دوستام برم بیرون یا نمیذاشتن شبا بیرون بمونم به جنسیم فحش میدادم.بابام همیشه میگه من اگه شب دخترام بیرون باشن خیالم راحت تره تا پسرام بیرون باشن!ته خلاف دخترای من اینه که بزنن وبرقصن با خودشون ولی پسرا... 

:|
همین حرفای بابام باعث میشد تا هرچی بزرگ تر میشدم گیردادنای مامانم کمتر شه

درسته گیراشون کم شده اما بازم دلم میخواد پسر میبودم

نمیدونم چرا فکرمیکنم اگه پسر بودم تکلیفم با خودم مشخص بود در صورتی که داداشام تکلیفشون با خودشون مشخص نیست

پسر بودم دیگه لازم نبود برای کوتاه کردن موهام به همه جواب پس بدم.یکی از بزرگترین حسرتهای زندگیم زدن موهام با ماشینه 4!

یا اینکه مجبور باشم روسری بپوشم

نکه با پوشیدنش مشکل داشته باشم اما بدمم نمیاد یه تیشرت سفید گشاااااد با یه جین ابی روشن و کتونی های مشکی بپوشمو بزنم بیرون بعد باد بخوره توموهامو افشونشون کنه منم سرمو حرکت بدم سمت راستو دست چپمو ببرم میون انبوه موهام پرتشون کنم پشت سرم

دیگه سرزنشم نمیکردن چرا پسر نامنظمی هستم چرا ظرف نمیشورم؟چرا غذا درست نمیکنم؟

یا اینکه به سوال مزخرف و تکراری بقیه که چرا ازدواج نمیکنی بخوام جواب بدم!

کاش نسل اینا منقرض شه

و مهمترین مزیتش اینه که میتونستم راحت برم به اونی که ازش خوشم میاد بگم عامو من ازت خوشم میاد، زنم میشی؟؟

اگه چیزی به ذهنم اومد اضافه میکنم







لیمو جیم :
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۴

واقعا واقعا
موافقم


ممنونم که موافقی
:)
عاقلی:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۶

خب شاید حتما حکمتی تو کار بوده که تو دختر شدی از چیزی که هستی راضی باش، کاش گفتن واسه زمانیه که خودت خالق خودت باشی و افسوسش رو بخوری نه الان. :)


من راضی ام
:)
ولی دوس دارم حداقل تو زندگی بعدیم پسر باشم
هلما ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۰

ولی من واقعا دوست نداشتم و ندارم که پسر باشم.


ینی حتی دوران جاهلیتت هم دوس نداشتی؟
محمد بحری:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۳

حاج اقا گذشت اون دوره که ته خلافشون رقص بود
روم با بابات بود
باید برم روشنگری کنم


:|
نه عامو هنوز نگذشته داره میگذره کم کم
هلما ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۵

اتفاقا دوست داشتم اون موقع بودم، دختر هم بودم بعد پدر پدربزرگشونو درمیاوردم ببینم اونا چه غلطی میخواستن بکنن :))
من بچگیام خیلی تخس بودم. چند روز پیش میگم منو داداش دومی بزرگم کرده بجز اون هیشکی دوستم نداشت، داداش کوچیکه میگه: آره راست میگه به شخصه من خودم سه بار بردم گذاشتمش جلو سگ، سگ هم نخوردش. یعنی تو از زنده به گور نشدنمم خیالت راحت :))


:)))))
ببین
حالا اگه تو پسر بودی تو میرفتی اونو میذاشتی جلو سگ

هلما ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۰

این ربطی به جنسیت نداره امکان داشت داداشم خواهرم بود و باز همین کارو میکرد. ولی خب آخه بحث اینه که اصلا سگ نداشتیم ما :)


چرا داره هلما
چرا هیچوقت من داداش کوچیکمو که همش و اعصابم بود نذاشتم جلو سگ نداشتمون؟؟؟
:دی
جناب دچار:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۲

عاهان یعنی میخوای موهات همون دخترونه باشه
بقیه ات پسرونه؟ :)


ینی میخوای بگی موهای پسرا افشون نمیشه؟؟؟
یکی دیگه از دلایلش اینه که میتونی موهاتو کوتاه کوتاه بزنی و به هیشکی هم جواب پس ندی
اینو یادم رفته بود
ممنونم که یادم انداختی
:/
فرشته ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۴۳

من اعتراف میکنم پسر بودن یکی از بزرگترین حسرت های زندگیمه چیزی که همیشه حسرتش رو میخورم حتی تا مدت ها از پسرها بدم می اومد چون احساس میکردم جای منو گرفتن:))بعضی از دلایلش هم همون چیزهاییه که گفتی.


جاشه که بگیم خدا نعمتاشو به کیا میده
:دی
ղმբმʂ .:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۵۱

اقا یه چیز خنده دار اومد تو ذهنم اینکه اگه کچل بودی اونوقت چی..بازم دوست داشتی پسر بودی ؟ :دی
ناراحت نشی ها :)


:)))))))))
تازه اون موقع جذاب میشدم
هلما ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۵۲

احتمال اینکه منم یکی رو بذارم جلو سگ وجودداره :)


:))))
امیدوارم من نباشم
___ سلوچ:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۵۴

فقط تیکه آخر :))
حالا زنم میشی یا نه؟ زود تند سریع کار دارم
(دستهایش را به موهایش می کشد )


اگه گفت نه هم
میری بعدی 
بدون معطلی
:)
Engineer Sarmadi:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۵۵

:)


لبخند
فرشته ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۰:۵۸

آره واقعا جاش بود همینو بگی:))


خب خداروشکر که تو جاش گفتم 
:)
ستاره جان :
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۱:۰۷

تنها چیزی که تو کتابهای فال و اینا در مورد آبانی خوندم و درست بود (من آبانی ام) اینه که آبانی همیشه!!! دلش می خواد پسر می بود


و ایضا دی ما هی ها
:)
خرگوشک :):
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۱:۲۷

خب منم دوسداشتم پسر میبودم:(


هععی
:|
___ سلوچ:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۱:۳۱

شک نکن :)))


یقین یقین 
:))
اسمان ***:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۴

#همدردی
:))))


ممنان
:)
بهارنارنج :):
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۱:۴۹

مردا همینجوری بعد ده بار التماس و خواستگاری ازدواج میکنن چندسال بعد میگن تو منو میخواستی نه من..
وای به روزی که دخترامخواستگاری کنن:|


من اگه پسر بودم حتی اگه زنم بهم التماس هم کرده بود برم بگیرمش هرگز همچین حرفی بهش نمیزدم
:)
همینقد باشعور و فرهیخته
ام شهرآشوب:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۱:۵۲

خخخ
خیلی پسرا رو فانتزی کردی برا خودت

میدونی پسر بودن یعنی سربازی رفتن، دنبال کار گشتن، جواب نه شنیدن از دختر مورد علاقه بخاطر بی پولی و بی عاری! سرکوفت اطرافیان که چرا هیچی نشدی! من که شوهرم همش بهم میگه خوشبحال شما دخترا سربازی نمیرین

آخه پسرا تا کی میخان موهاشونو افشون کنن و تو خیابونا ویراژ بدن؟!!!
بماند که اصلا سه چهارمشون بعد از 20 سال کچل میشن و مویی برای افشون شدن ندارن :|


اهااان
سربازیییییییی
سربازی که خیلی خوبه
به شخصه با سربازیش مشکلی ندارم و همینطور با کچل شدنش
باورکن
:دی
حامد سپهر:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۰۷

حالا پسر بودن همچینم نیست چیز زیادی از دست ندادین اتفاقا دختر بودن هم حسن هایی داره که پسرا حسش نمیکنن


خوبیش به اینه که فقط دلم میخواد
نمیتونم که
:|
ام شهرآشوب:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۰

من که به شخصه عمرا حاضر نبودم اینهمه مسئولیت مردانه رو به عهده بگیرم

مردا خیلی باید خشن و سرسخت باشن که بتونن از پس زندگی در روزگار الان بربیان

از ته دل خوشحالم که مرد نشدم :)


پس علی کوچولو رو جوری بزرگ کن که مررررد باشه
:)
عارفه ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۵

یعنی الان نمیشه بریم بگیم عامومن ازت خوشم میاد
شوهرم میشی؟


خیلی داغونه این حرکت بنظرم
:|
عارفه ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۲۱

بیانگاه همین شماهاهستین که خشونت زنان علیه زنان رورواج میدین؟
بنظرم اگه آدم واقعاازکسی خوشش میادبایدبره بهش بگه
اگه این کلیشه هانبودن قطعاتوهم دلت نمیخواست پسرباشی


خیله خوب
برو بگو
ببینم کی مردشه
برو ببینم چه جوری میگی عمو
:|
فرستادم روایمیلت
عارفه ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۲۸

من که ازکسی خوشم نمیاد
ولی کلیشه های ذهنت روعوض کن
همه چی ازخودت شروع میشه
بسی ممنون


واقعا که
ینی همه اون حرفات الکی بود؟؟خودت بهم گفتی ازم خوشت میاد
برو دیگه نمیخوام ببینمت

علیرضا امیدیان نسب:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۶

بدجور اشتباه میکنی بدجور
بذار از زاویه خودم برات بگم
من خودم به شخصه خواستم دختر باشم اونم به چنددلیل
اولش اینه.که پسر وقتی بزرگ.میشه باید دنبال کار باشه یه شغلی بگیره تا بتونه خانواده تشکیل بده کلی استرس روشه که میتونه یانه
نمیتونه رشته مورد عاقشو بره چون باید پول در بیاره اما از 10 تا دختر 9 تاشون هر رشته ای میخوان میرن چون در ایندا یه پسر وظیفشو و هزینشو به عهده میگیره
تو ظرف میشوری موهات بزرگن گیر دادنا زیادن درست
اما همین ازادی ها برای ما دردسر سازه
خودم به خاطر ایندم به خاطر شغلی یه مریضی گرفتم که وقتی استرس یا طپش قلب که دلیلش هرچی میخواد باشه فقط وقتی طپش قلب بگیرم نفسم.میگیره بدنم داغ میشم قفسه سینم دردمیگیره
هنوزم میگی دختر بودن بده


خب معلومه مسئولیتشون بیشتره
اما اولش با اونه
بقیش با مادر یه خونوادست با زنِ
اصلن فکرنکن ماها خیلی تو زندگی راحتیم
عارفه ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۴۸

خجالت بکش


فقط به کلم پلو فکرکن و بس
:/
علیرضا امیدیان نسب:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۳:۲۷

نه همچین فکری نمیکنم
دختر بودن هم جدا از پسر وظایف سخته خودشو داره
یعنی هم پسر و هم دختر نباید بخوان جای کسی باشن چون دوتا وظایفه سختی دارن


بله بله
اما ارزو بر جوانان عیب نیست اقای امیدیان نسب
:)
علیرضا امیدیان نسب:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۳:۴۷

خخخخخخ بعله درسته:)


:)
N@f@s 2000:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۴:۱۶

سلام مریم جون
دلم برات تنگ شده بود اجی جونم
ولی من تاحالا اصلا نخاستم پسر باشم بابا متنفرم از پسر بودن اون حس قشنگی ک ما دخترا داریم اون لطافت اون ارزشی ک ما داریم پسر نداره بابا پسر بودن خشنه حالا تو پرانتز بگم ک بعضی از پسرای این زمونه مث دختران ولی خب
دنیای دخترونه ی چیز دیگس :)


سلاااام عزیزمممم
قربونت برم
:)
صد درصد 
اما خب خشن بودن خوبه که
میدونی بنظرم خدا باید یه دکمه واسمون در نظر میگرفت که هر وقت دلمون میخواست دختر میشدیم هر وقم نمیخواست پسر
:|
yasna sadat:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۴:۳۱

من که هیچی ولی خانواده علاقه زیادی داشتن من پسر میبودم



حتی تا مدت ها اسمم مجید بود:|

Frozen Fire:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۵:۱۷

ینی من اگه بگم دلم نمیخواد پسر باشم، باور نمیکنی؟ :|


با اینکه احترام زیادی به یه دانشجوی صنعتی اصفهان قائلم اما نه
:|
Engineer Sarmadi:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۵:۲۷

آرزو کردم خدا را گوهری

سالم و زیبا نگارین اختری

بر سرم او ریخت یکدنیا گهر

داد ما را او زرحمت دختری


بله بله
:)
هرکسی نمیتونه دختر باشه
Engineer Sarmadi:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۵:۲۹

دختر که باشی گیسوانت رود جاریست

قلب درون سینه ات هم یک قناریست

دختر که باشی دست تو یعنی نوازش

دختر که باشی شانه هایت، استواریست


فعلا که گیسو انمون تو کشو و گیرست
:|
khanom ix:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۵:۵۳

فرهنگ که کلن هیچی ولی حتی دین هم شرایطو یه جوری گرفته که آدم دلش میخواد پسر باشه😔


:|
هعی
آقای m.r:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۶:۲۸

زندگی بعدی؟؟


قبلی؟؟
:)
آلاء ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۶:۲۸

من فقط یه جا دلم خواست پسر باشم
اون موقعی که خیلی عاشق شدم
دلم میخواست پسر بودم و به دستش میاوردم و برای خوشبختیش زمین و زمان و بهم میدوختم
ولی حیف....


متاسفانه اکثر کسایی که پسر شدن ترسو ان 

آلاء ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۶:۴۳

منم مطلبمو نوشتم
مطلباتون و میبینم ایده میگیرم


:)
خوشحالم
آقای سر به هوا(o_0):
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۷:۳۷

پسر بودن موقتی خوبه!
دائمی فاجعه است!

پسرها کلی مسئولیت دارن تو زندگی ، البته نه اینکه دخترها ندارن ولی از پسرها اینجوریه که مسئولیت بقیه هم گردنشونه و مسئولیتشاون اجباریه


:دی
اما محدودیت کمتر دارن،همین خوبه
:|

محمد سبحانی:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۸:۰۶

انیمه سینمایی your name را ببینید.

اگر پسر بودی، اسمت چی بود؟
:)


اونم دلش میخواست پسر باشه؟؟

نمیدونم
فکرکنم بابام اسممو میذاشت رضا
یا شایدم چون روز عید مبعث به دنیا میومدم اسممو میذاشتن محمد که نمیشه چون بابامه.مثلا یه اسمی میذاشتن که محمد توش داشته باشه
اما تو تمام بازیای بچیگیم که با داداشام بود اسمم علی بود
واران ...:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۸:۱۵

منم گاهی همین شکلیم مثل تو :))
بخصوص ایام سوگواری دوست داشتم مرد بودم و میرفتم زنجیر زنی و سینه زنی :)
یا مثل همین الان که نمیخوام کسی رو اذیت کنم و خودم تنهایی میرفتم دکتر بلکه حالم خوب بشه :)




+

کامنت های تو و عارفه جان بامزه است منو یاد دو شخصیت یه رمانی میندازه که چند وقته دارم میخونم :)
جالبه تو اون رمان دو دختر خاله ی شیطون و مهربون همین شکلی مثل شما صحبت میکنند :)

سلام :)


شور حسینی میگیرتشون خیلی باحاله

اسم رمانه چیه؟؟
:)
سلام به روی ماهت
جناب دچار:
۱۱ بهمن ۹۶، ۱۹:۱۲

@مریم و عارفه

دقت کردین اونایی که از این حرفا میزنن وقتی توی عمل میشه دقیقا من میگن ما اینجوری نیستیم ؟ ولی میخواییم برای بقیه این کار ازاد باشه :))


یاد چهارشنبه های سفید افتادم
:|

عارفه بیا ببین دچار چی میگه
آقای سین:
۱۱ بهمن ۹۶، ۲۰:۰۴

فک کنم کل این متن مقدمه نوشتن اون مطلب آخریه بود :)


:))))
از این فکرا نکن لطفا
سیّد محمّد جعاوله:
۱۱ بهمن ۹۶، ۲۰:۱۹

لایک


:|
shab gard:
۱۱ بهمن ۹۶، ۲۱:۴۵

بر عکس اگه پسر بودی هیچ وقت دوس نداشتی مواهاتو با ماشین 4 بزنی ؟

حالا چرا 4 ؟

همون دختر بودن بهتره چون الکی غرورتو نمیزاری زیر پا بعد غرورت له نمیشه




اره واقعا.چرا این شکلی هستین واقعا؟؟قدر نمیدونین
:|

کلم هوا بخوره
|:
Aramam .F:
۱۱ بهمن ۹۶، ۲۲:۱۹

من که موهامو زدم با ماشین1 مامانم تا چند ماه میگفت حس میکنم خدا یه پسر داده بهم الانم از سربازی دوره آموزشی برگشته:/...


:|
خوشبحالت
ایشاالله قسمت من
عارفه ...:
۱۲ بهمن ۹۶، ۰۰:۲۵

آغاواقعاکاش نسل این آدماکه میپرسن چراازدواج نمیکنی منقرض شه


باید یه گور دسته جمعی براشون بکنیم
Nelii 💉📚:
۱۲ بهمن ۹۶، ۰۱:۲۱

#منم_میخواستم_پسر_باشم
اینا به کنار، چه کیفی میده پسر باشی و شبانه با دوستات بزنی به دل جاده:)
+قسمت افششون کردن موهات دل منو برد اصن:-P


اررررررررره
تازشم راحت میتونی بری کویر
اخ  داغ دلم تازه شد
حوا ...:
۱۲ بهمن ۹۶، ۰۵:۴۳

من همیشه همه‌جا دلم می‌خواسته پسر باشم! :|


کف دست چپ خود را به طور مداوم بر پیشانی خود میزند و اخ اخ اخ را با خود زمزمه میکند
:|
shab gard:
۱۲ بهمن ۹۶، ۰۹:۴۵

😑
قدر میدانیم ولی کسی قدرمونو نمیدونه

خوب امدی


خودتونم قدر خودتوتنو نمیدونین
:|
shab gard:
۱۲ بهمن ۹۶، ۰۹:۵۶

شما دخترا هم قدر خودتونو نمیدونیین


در مورد بقیه نظری ندارم اما خودم تلاشمو میکنم قدرمو بدونم
shab gard:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۰:۱۶

وقتی میگی دوس داشتی پسر بودی یعنی قدر خودتو نمیدونی دی


:|
خب من خیلی چیزا دوس دارم
مثلا من دوس داشتم یکی از شاهزاده های انگلستان باشم
خب دلیل بر این نمیشه قدر خودمو نمیدونم
یا مثلا من لازانیا با پنیرر زیااااااد دوس دارم دلیل نمیشه کشک بادمجونو دوس نداشته باشم
وقتی میگم دوس داشتم پسر بودم چون میدونم نمیتونم باشم میگم
اگه احتمال وجود داشت میتونستم باشم دیگه جرات نمیکردم بگم دوس دارم پسر باشم چون یهو خدا دعامو مستجاب میکرد و پسر میشدم و اغاز فاجعه بود
اندرستند؟
shab gard:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۳

خخخخخخخخخخخخخخخخخ


یس یس


:)))
خب خداروشکر
Frozen Fire:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۰:۲۹

دست شما درد نکنه :|


قوربونت برم
:))
عارفه ...:
۱۲ بهمن ۹۶، ۱۲:۱۸

دچار
من فهمیدم منظورتو ولی دقیق نمی دونم چی به چی ربط پیدامیکنه


شما باهوشی
:)))
بیا جوااب بده دچااااااااااااار
N@f@s 2000:
۱۳ بهمن ۹۶، ۱۰:۳۱

خخخخخ اررره این دکمه رو موافقم
دی: چ بامزه میشه دکمه بزنی پسر میشی خخخخخخخ


:)))))
خنده داره
هویجوری:):
۱۵ بهمن ۹۶، ۰۰:۳۳

راستش من قبلا دوست داشتم پسر باشم،الان دوست ندارم..
آگه پسر میشدم،آدم درستی نمیشدم:/
فقط اونجاش مثلا شبا میتونی تنهایی بری پارک:)


:)))
منم اعتراف میکنم
که سیگار بکشی؟؟
هویجوری:):
۱۵ بهمن ۹۶، ۰۸:۵۵

خداروشکر که پسر نشدیم پس:/ من که خیلی آدم بی مصرفی میشدم برعکس الانم:/
تو پارک که نمیشه سیگار کشید،بابام از خونه بیرونم میکنه،اونو یواشکی میکشم:))


من اگه میخواستم بکشم میرفتم پارک
اخر شب
:))
یونس اسماعیلی:
۱۶ بهمن ۹۶، ۱۷:۴۲

خخخخخخ


:))
دنیای کامپیوتر ...:
۱۱ آبان ۹۷، ۲۱:۳۱

و من روزی صد بار خدا را شکر میکنم که مرا پسر آفرید


شکرگزاری هم داره واقعا
:|
بهار ...:
۱۲ بهمن ۹۷، ۲۳:۳۹

من تا همین شش ماه قبل حاضر بودم.همه چیزمو بدم ولی پسرباشم حتی حاضر بودم معلول باشم ولی پسر باشم در این حد ...همش هم تقصیر خانواده اس که همین الانم میگن کاش تو پسر بودی.
اما الان میگم خیلیم خوبه که دخترم ...والا حیف نیس دخمل به این خوبی .😄😄


اینکه ما دوست داشته باشیم پسر باشیم هیچ چیزیو واقعا درست نمیکنه!
پس بهتره به دختربودنمون قانع باشیم
نه حیف نیست
:دی
Preacher k :
۲۸ بهمن ۹۷، ۰۸:۲۰

اواز دهل از دور خوش است


این تاره
از نزدیک هم خوشه
فاطـــღـــمـه ツ :
۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۷:۰۴

آخ داغ دلمو تازه کردی
اونقدرررررر دلم میخواست منم پسر بودم
با کل حرفات موافقم


هنوزم دلم میخواد پسر باشم.
علیـــــ ََ:
۲۲ شهریور ۹۹، ۲۰:۱۳

البته پسر بودنم هم انقد که میگین خوب نیست :(


بهتر از دختر بودنه حداقل!
علیـــــ ََ:
۲۲ شهریور ۹۹، ۲۰:۳۸

یه جاهایی بعضی پسرا هم ارزو میکنن کاش دختر بودن :دی


واقعا!
در بلاک کفر اینچنین است :))
Sŧεℓℓą =]:
۱۰ دی ۹۹، ۱۶:۴۱

من نیز =)


خدا قسمتت کنه تو زندگی بعدی :)
آوا:
۲۱ آذر ۰۰، ۱۱:۵۹

من پسر بودن بزرگترین ارزومه زندگی که دارم شاید اگه پسر بودم یکم زندگیم بهتر میشد
الانم فقط ب امید اینکه یه روز مستقل بشم درس میخونم (。◕‿◕。)


من هنوزم دلم میخواد پسر می بودم. 
یه بیچاره:
۳ آبان ۰۱، ۰۹:۵۶

بخدا دلم خیلی پره
من نمیدونم جامعمون چرا روبه همچین سمتی رفته من خودم پسرم ولی یه ادم عجیبی هستم و به جرعت میگم با بقیه پسرا فرق دارم... حالم از هررررچی پسره بهم میخوره از اعماق وجودم میخواستم دختر باشم چون واقعا احساس میکنم من با این همه فانتزیام و احساسی بودنم و کلی کارای عجیب غریب دیگه برای دختر بودن درست شدم نه...
وقتی اینو میگم باور کن بغضم گرفته چون خودمم الان افسردگی دارم دنیام بهم ریخته اخرین باری که خندیدم رو یادم نمیاد):
تاحالا۳بار تجربه دست به خودکشی داشتم ولی دوبارشو بقیه جلومو گرفتن
بخدا حالم از پسر ها بهم میخوره چون تو نمیدونی ذات واقعیه بیشتر این پسرا چیه اگه بفهمی چه زندگی گوهی دارن انقد با قاطعیت نظر نمیدادی
حتی اگه بگم از خیلی از دخترا احساسی ترم باور نمیکنی
تا یه نفر بهم میگه تو زشتی حالم تا ۲روز خرابه
همیشه یه ربع خودمو اماده میکنم تا برم بیرون چون اصلا تحمل ندارم کسی منو زشت ببینه
ببین حداقلش تو بابت مرد بودنت مردم درکت میکنن و فوشت نمیدن ولی تو یه پسرو تصور کن که تمام رفتاراش شبیه دخترا باشه ولی همش سرکوب شه و بخواد با اینحال احساساتشو با کسی درمیون بزاره!.. مطمعنا به حرفای من نه تنها هیچکس اهمیت نمیده بلکه کلللی تحقیرم میکنن و بهم میگن لوس و سوسول و...
ولی امیدوارم بتونی با خودت کنار بیای چون ته این راه خیلی ترسناکه
افسردگی حاد خودم منو از درس و زندگیم انداخته (:


سلام
نمی دونم باید چی بگم. این ارزوم برای خیلی سال پیشه. شاید الان دیگه بهش فکر هم نمی کنم. امیدوارم برات اتفاق های خوب بیوفته. امیدوارم نور بیاد تو زندگیت.
مهراد:
۵ آذر ۰۱، ۱۸:۰۹

من پسرم و دلم میخواست دختر باشم ، کاشکی میشد روحامون رو جا به جا کنیم، من تو بشم ، تو بشی من...

رضا:
۱۴ آذر ۰۲، ۲۰:۰۸

اگه انیمه دوست داشته باشی باید خوشحال باشی که دختری چون من پسرم ولی عاشق انیمه هستم من اوتاکو هستم ولی همیشه در مورد اوتاکو ها فقط چیز های دخترونه هست و هر وقت می بینم که میگن اوتاکو پسر هم هست ؟ واقعا بهم بر میخوره


واقعیت‌ش اینه که انیمه تاحالا ندیدم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">