مهرجانان

امروز نیمه رمضان هست و روز ولادت کریمه اهل بیت

منو زهره دیشب تصمیم گرفتیم که برای براورده شدن حاجتمون نیمه هر ماه یک نفرو سیر کنیم

یه ذره غذا بیشتر درست کنیم و بریزیم تو یه ظرف پلاستیکی و بعد اونو سر راه اداره یا بیمارستان بدیم به یک مستحق

باشد تا حاجت روا شویم

ایده مهرجانان از خانم مهسا رزاقی بود.


.

.

پ.ن:جوراب شلواریمو هیشکی نخرید مجبور شدم برگردم پیش همون فروشندهه و بهش حالی کنم که دفعه بعد به مشتریت اطمینان نده اندازشه!!

ازم پسش گرفت خوشبختانه ولی برگشت بهم گفت من اینو باید بندازم بیرون دیگه!!!

منم زیر لبم گفتم غلط کردی 

بعد من قالبش میکنی به یکی دیگه!

شا دان:
۲۰ خرداد ۹۶، ۱۲:۰۴

خدارو شکر که پس گرفته. 

ایدتون عالیه


اره.یکی از دغدغه های بزرگ زندگیم حل شد

محمدباقر:
۲۱ خرداد ۹۶، ۰۹:۰۲

کیه که این روزا دچار شک نشده باشه

نگه داشتن دین این روزا مث نگه داشتن اتیش تو دسته 


بعله
:|
زهرا:
۲۱ خرداد ۹۶، ۰۹:۰۴

آآآآی بدم میاد از جواب شلواری

یه سرم به این ور بزن رفیق


:|
زدم کسی نبود
زمستان:
۲۱ خرداد ۹۶، ۱۰:۵۸

سلام

منو یادته؟
همیشه به وبت هراز چندگاهی سر میزدم
خوشحالم که برگشتی


باید یادم باشه؟
خیلی ممنون
زمستان:
۲۱ خرداد ۹۶، ۱۱:۱۳

نه خوب

چرا ممنون؟


چون من خودم به وبم سر نمیزدم
:|
عا کف:
۳۱ تیر ۹۶، ۱۱:۵۴

حالا بحث زنونه ست و گفتن نداره


ولی چوراب شلواری که از ساق بالاتر نره یه مقدار با نگاه از دور، حدود فاصله ی دو متری، هم معلومه که کوچیکه

البته باز خودتون بهتر میدونید :/


اگه الان شما یه خانوم بودین یا تجربه ی خریدن جوراب شلواری داشتین متوجه میشدین
:)

عا کف:
۳۱ تیر ۹۶، ۱۱:۵۸

خواهر که داریم :/



ولی خب همون دخالت نکنم بهتره
سنگین ترم! 


اینا جز همون مسایلی هستن که فقط یه خانوم میفهمه
:)
عارفه ...:
۶ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۱۹

انجامش میدی هنوز؟


نه
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">