سوسک مرده!

داریم اشکانی میبینیم

بابام میگه چقددددد زشته

مامانم میگه عوضش جذابه!

_یه جور خوشگلی زشته،و بعد همینجور که وا رفتم تو مبل موهامو پرت میکنم پشت سرم 

بابام یه هلو پرت میکنه طرفم و میگه خلیی قشنگه(منظور همون شیرینه)

یه نگا بهش میکنم،هلو رو میگم بعد پیش خودم فکر میکنم چرا میوه هایی مثل هلو و انبه و گیلاس نباید میوه های بهشتی باشن؟

به بهشت نمیروم اگر انبه در انجا نباشد!!

سادات میاد طرفم میگه خاله میای پایین بخوابیم؟

دوست ندارم اون حالت دلنشینو از دست بدم ولی با شناختی ازش دارم قبول میکنم

دراز میکشیم جلوی تلویزیون

یه وری میشه سمت چپ دستشو میندازه گردنم

میگم نکن خاله

میگه دوس دارم

:|

منم یه وری میشم سمت راست

چشاش بستست

زل میزنم بهش

چشاشو باز میکنه میگه بخواب بعد چشاشو میبنده

میگم دوس ندارم

:|

میگه از وقت خوابت گذشته

:|

چشاشو باز میکنه و خیلی کمرنگ میگه بخواب

هیچی نمیگم

بهم میگه خاله،دوست دارم قد یه سوسک مرده!چشاش بستست

خندم میگیره

زیر لب میگم پدر....

 تکون نمیخورم تا خواب بره

به هزار زحمت از زیر دستش میام بیرون که بیدار نشه

بچشو میذارم زیر دستش

و میشینم رو به روش

به این فکر میکنم چقد زود بزرگ شد

اردیبهشت93 بود که خاله شدم(توجه میکنین متعلقات سال93 چقد زیادن)

تو این سه سال سادات کلی کار یاد گرفته

نشستن،راه رفتن،غذاخوردن،دشوییی رفتن،پوشیدن پاپوشاش،در اوردنشون،حرف زدن و...و...و....

ولی من چی؟؟

تو این سه سال چی یاد گرفتم؟؟

"هاجر رزم پا"




دوست دارم یه خرده                   قد یه سوسک مرده

سرت کلاه گذاشتم                     سوسک هنوز نمرده

:))

همیشه اینو براش میخونم


زهرا:
۱ تیر ۹۶، ۱۰:۱۲

عززززیییییززززممم

منم خواهر لازمم
مامانم عاشق حرف زدنشه
بامزست این بچه کلا


میبینه همه از حرف زدنش خوششون میاد عمدا غلیظ ترش میکنه
:)
علی شبانه:
۱ تیر ۹۶، ۱۰:۱۴

هممم...


:|
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۱ تیر ۹۶، ۱۰:۱۶

الهی چه ناز خوابیده ^_^

خاله شدن باید حس قشنگی باشه نه؟؟
من عمه میشم فقط D:


ای بابا
حیف شد
یکی از لذت های دنیارو از دست دادید!!
سام نجفی نیا:
۱ تیر ۹۶، ۱۰:۳۰

عالی


:|
واران ...:
۱ تیر ۹۶، ۱۰:۴۲

خدا حفظش کنه کاری کن بیشتر از یه سوسک مرده دوستت داشته باشه :دی :)

و  این رفاقت  تا آخر بین تون بمونه و هیچ چیزی جداتون‌ نکنه :)
منم خاله ام ولی با این تفاوت الان که بزرگ شدند منو دوست ندارند :(
البته بجز یکیشون یعنی آخریه .
البته اینم برمیگرده به نامردی  داداشای کوچکم  که سعی کردند این ارتباط گرم رو مختل کنن :/ تا خودشون عزیز بشن ://
ولی در مورد آخری خدا رو شکر بزنم به تخته  نتوستن :))



تلاشمو میکنم در این راستا
ینی امکانش هست منو در اینده دوست نداشته باشه؟؟
چشاشو در میارم
:)
خب خداروشکر
داداشا کلا سه نقطن
زهرا:
۱ تیر ۹۶، ۱۰:۵۳

مریم عجب سوالی بود

واقعا چرا هلو جز میوه های بهشتی نیست؟


باید بپرسم ازخدا
N@f@s 2000:
۱ تیر ۹۶، ۱۱:۳۴

خخخخخخ ای جونم خدا حفظش کنه

شعر باحالی خوندی براش باید منم برا بچه خواهرم بخونم خخخخخ


ممنون
:)
عصن این شعره مخصوص رابطه خاله ،خواهرزاده ایه

Bahar 1999:
۱ تیر ۹۶، ۱۲:۵۰

خخخخخ الهیییییی چه نازه خیرشوببینید 

خیلی قشنگ نوشته بودیツ


ممنون :)
مَـهدی (میرزای قدیم):
۱ تیر ۹۶، ۱۳:۲۲

خدا حفظش کنه


ممنون :)
هایجیا ...:
۱ تیر ۹۶، ۱۴:۱۳

چقدر با اینکه دیگه اعصابِ بچه ندارم اینقد که بچه های فامیلو خودم بزرگ کردم ولی بازم وقتی میبینم دلم قلقلکی میشه :)


لطفا بچه هاتونو خودتون بزرگ کنین تا اون انرژی ذخیره ای هر کس واسه تحمل بچه بمونه واسه خودش لطفا ! این الان یه دستور بود واسه همه :)) والا خب !

چه جالب ! امروز که داشتم توی اینستا گشت و گذار میکردم و پست های نخونده میخوندم چند روز پیش هاجر رزم پا هم دقیقا یه همچین پستی با همین مضمون و کلمه ها گذاشته بود و عکسبچه برادرش فکر کنم :) تنها تفاوت نوشته ها فقط «یه سال» گذشته و «سه سال» گذشته بود :)
از بلاگرای خیلی قدیمی هم هست.و الانم که دیگه کلی معروفه واسه خودش و قلمش تواناست‌‌‌ :)

ایدی ش هم : _hajaram_
بهش سر بزن حتما :) خیلی جالبه و ساده و زیبا مینویسه....


اره بابا
میشناسمش
خیلی خوبه عصن این بشر
هایجیا ...:
۱ تیر ۹۶، ۱۴:۱۶

البته تیکه ی آخر متن پستت  :)


:)
دل‌آرام میم سین:
۱ تیر ۹۶، ۱۷:۲۴

خاله می‌شه بعدا منم بچه‌مو بیارم بذارم خونتون؟ ؛)


تو فکر زدن یه مهدکودکم :)
نویسه های یک پسرایرانی:)):
۱ تیر ۹۶، ۲۳:۱۲

وای چه دخترنازیه،ازطرف من ماچش کن


باشه:)
علیـ ــر ضــا:
۳ تیر ۹۶، ۱۳:۱۴

کرمان 

😐😐

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">