پسربچه ای ۹ساله!


معمولا روزایی که هوا خیلی گرمه و خورشید خانوم نور خودشو بدون هیچ چشم داشتی بر سر این بندگان گناهکارخدا میپاچه ،با تاکسی میرم خونه(البته جیب گرام هم باید یاری کنن)

امروز هم از اون روزایی بود که خورشید جان به قصد کشت میتابید اما حساب کتاب اخر ماهمون از کمبود بودجه  خبر میداد تصمیم گرفتیم با اتوبوس مسیرخانه را بپیماییم

از علت اینکه اتوبوسا کولرشونو روشن نمیکنم خبر ندارم اما میدونم کولر تاکسیای بنده خدا،در یک اقدام مسالحت امیز همشوووون باهم خراب شدن


القصه


سرم تو گوشیم بود که که کاملا اتفاقی اوردمش بالا و باصحنه ای مواجه شدم که قلب سمت راستمو به درد اورد

پسر بچه ای تقریبا ۹ساله با شلوار کرم و تیشرت ابی همرا با مادری خوش لباس 

و برادری در قنداق اقدام به انهدام یک عدد پاکت ابمیوه سنیچ از طریق شیشه اتوبوس کرد،درطی این قدم بنده علاوه بر اینکه به مهارت بالای نامرده در پرتاب پاکت از شیشه مرتفع اتوبوس به داخل جوب پی بردم متوجه شدم پدرمادر وی در طی این ۹سال شاید کمتر شاید بیشتر هیییچ تلاشی برای تربیت وی نکرده اند،

علت به درد امدن قلب سمت راست بنده اینه ک

چرا نسل جدید اخهههه؟من میگم خونواده هیچی اصلاا،

تو مدرسه چی به اینا یاد میدن؟

فهم لایعقلون؟؟

بنظرم وقتشه بیندیشیم دیگه

.

مانتو مامانه مث مانتو ۳سال پیش من بود

:|

اگه پسری با همچین مشخصاتی دیدین در مورد مفاهیمی از قبیل  محیط زیست، کره زکین ،رفتگر زحمت کش، فرهنگ ۲۵۰۰سال،داریوش،حمله اعراب به ایران و ...


همین

:|

N@f@s 2000:
۳ تیر ۹۶، ۲۰:۰۹

واقعا ناراحت کنندس :/


:|
هایجیا ...:
۳ تیر ۹۶، ۲۲:۵۶

من دیگه بلند داد میزنم میگم هوی ! آشغالتو بردار !


اتوبوس در حال حرکت بود
:|
علیـ ــر ضــا:
۴ تیر ۹۶، ۰۰:۱۶

میشه همینطور در حال حرکت هستید به عالم و آدم گیر ندین 😐😐

امیدوارم خودتون دچار عیوباتی نباشید که بعدا طنز ما شید .


اتفاقا ما هم ظاهریشو دارم هم باطنیشو 
:)
شماراجع به هرکدوم دلت خواست میتونی بنویسی
ماهمینجور راه میریم تا جایی مربوط به خودمون نشه به کسی گیر نمیدیم
اما همینکه دیگه مربوط تنها به خودش نباشه گیر میدیم،گرچه من گیریم ندادم گیرمو اینجا دادم ،تا من تو او به خواهر کوچیکترمو بچمون و پسرخالمون و ... یاد بدیم اشغالشو ک میریزه بیرون تنها مربوط به خودش نیست،بهش مرز بین مسائل شخصی و عمومی رو یاد بدیم
قطعا فضای شهرمن و محیط زیستم فقط مال اون بچه نیست
:))
:)
من الله التوفیق:
۴ تیر ۹۶، ۰۵:۲۴

قطعا اینجا گیر دادن خوبه ....


ولی خیلی وقتا اینجا گیر دادن ما رو آروم می‌کنه و باعث می‌شه که جای اصلی که در محل وقوع هستش گیر ندیم ....

ن تنها در مورد این موضوع خاص در تمام ابواب ....


شاید لازم باشه کنار یاد دادن به بچه هامون .... و علاوه بر اینکه خودمون عمل می‌کنیم....
بعضی وقتا محترمانه و پنهانی بدونه آبرو ریزی گیر بدیم .... گیری از جنس خیر خواهانه

امید وارم به وب ما هم سر بزنی ...


:)))))))
زهرا:
۴ تیر ۹۶، ۰۸:۴۵

نسل جدید بدترن بدتر

ϻιss мσнαммα∂ι:
۱۰ تیر ۹۶، ۱۴:۲۰

سلام وبتون فالو شد اگر مایل بودید وب منم دنبال کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">