من اینجا منتظر نشسته ام!

منتظرِ عارفه نشسته ام در این کافه ی پر از دودِ سیگار. من و عارفه هروقت اینجا میآییم با هوسِ سیگار برمیگردیم خانه. دو دانه سیگار قلمی و زیبا از جعبه ی سیگار بابا کش رفتم. قرار بود سیگار را من جور کنم و بقیه اش دوتایی باشد. زد زیرش و نیامد. من هم تمام قرارهای کنسل کرده اش را از ابتدای خلقت آوردم جلوی چشمانش اما فایده ای نداشت. راضی نشد به آمدن. زنگ زدم به معین . دعوایم کرد. مثل مامان ها. دوروز بعد ترش که قسط وامش عقب افتاده بود پیام داد کاش ماریجوآنا داشت. دوای دردهایش را ماریجوانا میدانست. من هم دوسیگار له شده‌ی ته کیفم را پیراهن عثمان کردم برای اهل عمل  نبودنش وگرنه ماریجوآنا که زحمتش یک پارک رفتن است. خلاصه این کافه را میتوان اولین پاتوق دونفره ی من و عارفه دانست. باهیچکس غیراز عارفه اینجا نیامده ام(البته این را دروغ میگویم). مااینجا باعارفه از غم هامان، از درهایمان، از ناکامی هایمان حرف‌میزنیم. پایمان را که بیرون میگذاریم سبک میشویم. انگار ۲بسته ی سیگار کشیده باشیم و دردهایمان را با دودش از حلق و بینی بیرون کرده باشیم تا بغض نشوند و شب، درتاریکی اتاقهایمان نریزند. من اینجا روی این صندلیِ سرد نشسته ام و منتظرِ آمدنِ عارفه به مرد ریشی بیرون نگاه میکنم که چطور دردها و غمهایش را با هر‌ کام سیگار دود میکند. به گمانم.

مریــــ ـــــم:
۲ آذر ۹۸، ۱۵:۰۰

البته حقوق هارو هم‌دادن :))


آفرین‌ مریم خانوم
آفرین‌خانومم
برو به آتیش بکشش ://
مسافر:
۲ آذر ۹۸، ۱۵:۲۹

خاله سیگار نکش برای پوستای لطیفت خوب نی چروک میشی مثل لباس شسته شده در لباس شویی
میازار مریمی که دانه کش است
که جان داره ( شاید ) دلش خوش عارفه است
اولین تجربه میشه اخرین تجربه ( شروعی تازه )
با سیگار غم از بین میرفت که الان کل عالم پر دود سیگار بود جای دود اگزوز ماشین
با سیگار مرد نمیشی همون دختر زشت میریختی بدون شوهر معتاد که خودت معتاد ی الان خخ
تو سیگار قلیون منم پایه نیستم تنها بکش معتاد خانم


پوستا؟
:))))))
بلاخره یه کاری‌میکنه که اینقد طرفدار داره
یه خاصیتی،چیزی !
سرگروهمون بهم میگه دایی
مثلا‌میگه دایی پاتو اونجا نذار :))))
گقتم بگم تو که بهم میگی خاله ،یکی دیگه هم میگه دایی :|
مسافر .:
۲ آذر ۹۸، ۱۶:۱۱

وقتی یارانمو میریزن و بابا خودش برمیداره من همچین غمی رو تو وجودم حس میکنم :|


باباجان مادیگه یارانمون رو بخشیدیم رفت
باباها که وا نمیدن
تو وا بده مومن :))
پشمآلِ پشمآلو:
۲ آذر ۹۸، ۱۶:۱۳

من کافه هارو دوس دارم فق واس کیک شکلاتیاشون:دی


اصلا اصلش همینه
بهنام:
۲ آذر ۹۸، ۱۶:۴۰

یعنی عکسای سه چهار مگیت در حکم تجاوز به عنفه و سنگسارت واجبه :/


:))))))))
باباجان خب واجب نیست که حتما ببینی!
آسیب وارد میکنی به خودت :|
بهنام:
۲ آذر ۹۸، ۱۷:۰۰

بعد از شوک عکس دوباره تونستم به زندگی برگردم.
پس اطراف چارراه فرهنگیان میشه خفتت کرد. آدمام رو میفرستم سراغت تا انتقام این عکسای پرحجم رو ازت بگیرند :)


:))))
خوشحالم به سلامت پشت سرگذاشتیش
برو مگه اونجام بله؟
حتما پارک مادرمنظورته
خوشم‌میاد آمار همه شهرارو داری
معلوم میشه فروشنده خوبی هستی :))
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ:
۲ آذر ۹۸، ۱۷:۰۰

معتاد نشی مریم!
اعتیاد بلای خانمان سوزه ها :/


نه بابا
من برای رسیدن به هدفم که صابخونه شدنه طرفش نمیرم
البته بعدشو دیگه قول نمیدم:))
نسر ین :
۲ آذر ۹۸، ۱۸:۳۶

من مدتیه به شدت هوس سیگار کردم.
تصمیم دارم از یه نقطه دور از خونه دو نخ بگیرم و مخفیانه دود کنم.
حس خوبیه گمونم.
با این که از دودش سرفه‌ام می‌گیره.


نمیگیره
تو امتحان کن 
سرفه گرفت بیا تف کن تو صورت من :))
عارفه ...:
۲ آذر ۹۸، ۱۹:۱۶

من این تصویر رو خیلی دوست دارم.
و اون کافه ی بی مصرف رو با تو
و اون هوس ها رو با تو
و اون راه رو با تو
و این زندگی رو با تو


منم تورو خیلی دوست میدارم :))
بهنام:
۲ آذر ۹۸، ۲۰:۰۳

حالا فرهنگیان نه علی ضیا. بالاخره که آدمام پیدات می‌کنند :)


نه بابا
ایول
باید چک کنم ببینم چیزی‌هم پیدا میشه تابهت ایمان بیارم‌:))
مسافر:
۲ آذر ۹۸، ۲۰:۳۲

پوستا خنده داره اره دیگه بدن چند لایه پوست داره ( شاید چندین مدل پوست داشته باشی چند رنگه سیاه سفید زرد خخ)
نکنه فکر کردم باسه بوستات ( همون بوس ماچ با تف بی تف ابدار با بوی سیر و اب گندیده یخجچچال )
کلا پوست بوس لطیفت خوب نی بوی،سیگار میگیری برای بقیه خوب نی ازت فراری میشن دیگه بوس خبری نی ( مخصوصا عارفه معتاد )
عارفه نصف اتاقت به خاله نفر تی تی اجاره بده من تضمین میکنم شلخته گیش کمه شبها خور پف هم نمیکنه ( به گفته باقر الکی مثلا خخ) تا شش ماه نده تو از اتاقت بیرون نمیکنه این مدت تضمین
تازه دوتایی راحت سیگار قلیون غصه غیبت انجام میدین فارق بال
مبارکه پای هم پیر شین
خاله کار دیگه داشتی بگوحله شومل چیزی خخ
( قربون صدقه هم نرین جلو جمع خخ )


آهان.خب پس.برای کل پوست ها بده.اعم‌از رنگی‌و‌غیر رنگی و خشک و چرب :)))
بابا عارفه آشنایی داره با اخلاقم.برای همین‌ تعارف الکی زد.اون سرمایی من گرمایی.اتاقش جهنمیه بیا ببین.حاضرم گوشه خیابون چادر بزنم تو اتاقش‌نخوابم :/
همچون‌راحتی هم‌نیست.خالم‌و شوهر خالم بفهمن دوتامو دار میزنن :))))

نیلی ‌:
۲ آذر ۹۸، ۲۲:۲۸

تلاش کردم مرد ریشو رو ببینم، ندیدم که. :)

*چرا پوستا رو می‌ریزی تو ماستا؟ :| :))))


گوشه ی سمتِ چپ
یه ذرش افتاده فکرکنم!
مواظب پوستت باش،یادت باشه سیگارهم ضرر داره :)
بهارنارنج :):
۳ آذر ۹۸، ۰۰:۲۱

کجاست؟


ریتون
یادت باشه باتو هم رفتیم :))
من تورو کافه میبرم ولی تو خونتون رو به من اجاره نمیدی ://
عرفان ...:
۳ آذر ۹۸، ۰۱:۳۱

زیاد کافه نرفتم.
...
+چه جای خوبی


بلی
پر از دودِ سیگار و آدم های مو فرفری :)
حامد سپهر:
۳ آذر ۹۸، ۰۸:۱۸

اگه سیگار میکشی لطفا ورزش نکن چون میگن ورزش واسه سیگار ضرر داره
اونوقت زودتر خلاص میشی، بلاخره شعار "یه معتاد کمتر جامعه سالمتر" خیلی مهمه:))


ممنونم
نه واقعا ممنونم 
خیلی ممنونم ://
بهارنارنج :):
۳ آذر ۹۸، ۱۲:۲۰

هااا
همونجایی آب و یخ دادن به خوردمون؟:|
مریم مامانم داره تمام تلاششو میکنه از خونه بندازتم بیرون..اونوقت میخوام به تو جا بده؟:|


هااا :))))
خوبه که،از خونه بیای بیرون تازه میفهمی زندگی یی که ازش حرف‌میزدن چی بوده :)
بانوچـه ⠀:
۳ آذر ۹۸، ۱۲:۵۳

یه زمانی خیلی دوست داشتم سیگاری باشم. دلیلم واسه هیچ کس قانع کننده نبود


این مردم همیشه حرفی برای گفتن دارن
تو کارتو بکن ،دلیلت رو هم توضیح نده ! 
:))
بانوچـه ⠀:
۳ آذر ۹۸، ۱۹:۰۶

نه دیگه الان دوست ندارم :دی


بابا الان‌دیگه آقا حسن رو داری
بشینین باهم‌سیگار‌بکشین و پیکی بلایندرز ببینین :)))
بهارنارنج :):
۳ آذر ۹۸، ۲۲:۱۷

اخه مدلی که دوست داره منو بندازه بیزون مورد پسند من نیست


عروس شدن همیشه هم‌بد نیست :))
ببین‌وقتایی‌مامانم‌ به شدت اذیتم میکنه و مخالفمه دلم‌میخواد ازدواج‌کنم بعد طلاق بگیرم تا زندگیم بیوفته دست خودم :|
میدونم دردناکه.
بهارنارنج :):
۳ آذر ۹۸، ۲۳:۲۵

دختر همسایه ما هم همین نیست داشت،ولی الان خرکیف شوهرشه و حامله هم هست
راستی مریم اون یکی یادته باهاش حرف میزدی16سالش بود بهت گفت بهت نمیاد سنت با اون پسره نامزدن چندرئز پیشا بله برونش بود


من اینایی حامله میشن رو درک نمیکنم :||||||||
حالا شوهر هیچی ولی بچه چرا اخه؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
اره،چقدم‌خنک بود.اگه‌میگفتی حامله شده هم من تعجب نمیکردم ://
بهنام:
۳ آذر ۹۸، ۲۳:۲۹

اون وقت که طلاق میگیری هم اختیارت دست خودته و هم مهریه قسطی کمک خرج خوبیه. نمی‌دونم چرا دخترا از همچنین گزینه اوکازیونی غافلند. تازه مورد میشناسم از سه نفر طلاق گرفته و از سه‌تاشونم مهریه میگیره. زیبا نیست؟


تاحالا به مهریه فکرنکرده بودم :|
آفرین چه نظرپخته ای :))))
من سه تا در توانم نیست ولی سعی میکنم روی همون یکی کار‌کنم!
بهارنارنج :):
۴ آذر ۹۸، ۰۹:۴۵

دیگه وضع منو الان ببین من از همشون بزرگ تر بودم..
مامانم روانیم کرده


و عاقل تر :)))))
مامانت باید اینو ببینه!
مسافر:
۴ آذر ۹۸، ۲۰:۱۵

شوهر اخه بچه تف خخ
یکی بود شش تا بچه میخواست درک نمیکنه چرا شوهر و بچه خر کیف میشن واقعا چرا خر کیف می شن
مهریه الان مگه پسرا میدن با گرونی بیشتر از 12 سکه هرکی بده خله به فکر این راه کار نباش مگه خل ترین پسر بیابی خخخ
شوهر کچل تپل پولدار میخای سراغ دارم 45 سالشه اگه تونستی طلاق بگیری ازش جور کنم ( ;-)


ترکیب اخ تف رو دوست دارم :))))
دوروبرم پر از این خل هاست :/
من مامان و بابامم اگه میتونستن طلاقم میدادن
نگران نباش
بفرست بیاد :))
جناب منزوی:
۷ آذر ۹۸، ۰۱:۱۰

قشنگ نوشته بودید، خوشم اومد.


:)
احسان ..:
۸ آذر ۹۸، ۱۲:۳۰

یا خدا !! ماریجوانا؟؟
نکنید اینکار رو با خودتون!


زمانی که پیکی بلایندرز میدیدم حتی هوس کوکائین هم کرده بودم
همراه با سیگار و شامپاین ایرلندی :)))))
کلا مستعدم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">