List 10 things that make you really happy

آنچه که خوشحالم میکند!

۱) برف و بارون!
برف واقعا منو خوشحال میکنه. از‌نوع عمیقش. لبخند واقعی میزنم و تمام غم هام رو میشوره با خودش.

۲) سریال هایی مثل سه درچهار، وضعیت سفید، درچشم باد، روزگار قریب، فرار از زندان، ۲۴، دکتر‌مایک، قصه های جزیره و ...از تلویزیون پخش شه و ساعتاشم به زمان حضور‌من تو خونه بخوره.

۳) طراحی رو خودم‌تنهایی به کمک یوتیوب و گوگلِ عزیزتر از جانم یاد گرفتم. به قدری خوشحال بودم که هرشب قبل از خواب یه دور‌نگاهشون میکردم و طرحی که ازم چاپ شده رو هی بوس‌میکنم. :)))) باورش برای خودمم سخت بود. وقتی کارایی رو که فکرمیکنم نمیتونم انجامشون بدم رو انجام میدم بی نهایت خوشحال و به قول عارفه زیبا میشم. :))

۴) همکارم آدامس با صدا نجوعه. :////

۵) پیامک واریزی!
واقعا این مورد خوشحالم میکنه. همه رو خوشحال میکنه. بخصوص وقتی براش زحمت کشیده باشی.

۶) ساندویچ با دوغ.

۷) دانشمندا اعلام کنن آدامس سرطان زاست.

۸) استوری هام زیاد ریپلای بخوره. #جدی

۹) یه روزی کاری داشته باشم که هیچ همکاری تا شعاع ۲۰۰ کیلومتریم نباشه.

۱۰) یه چیز بکارم و بعد سبز شه.

متشکرم از عارفه.
دعوت میکنم از هلما، نسرین، فرشته و همه ی مومنین و مومنات، کافرین و کافرات. دلتون‌خواست بنویسید، نخواست هم باز بنویسید و روی مادرپیرتون رو زمین‌نندازید.

عارفه ...:
۶ بهمن ۹۸، ۲۰:۰۶

آدامس رو دوبار اوردی اما. :))


سه بار بود
بخاطر تو یکیشو پاک کردم
ولی واقعا اهمیتش حتی بیشتر از پنجتاست!!!
عارفه ...:
۶ بهمن ۹۸، ۲۰:۱۲

اگر همون سه سال پیش گفته بودی؛ سه سال پیش راحت شده بودی.


بیا، بیا نمکدون بگیر دستت نمک بریز رو زخمم :///
باباجان راهکار بده :////
عارفه ...:
۶ بهمن ۹۸، ۲۰:۱۵

به حرفم گوش نمی دی. چه کنم؟


برم تو شکمش؟!

عارفه ...:
۶ بهمن ۹۸، ۲۰:۲۰

باید بری تو شکمش.


اره. باید برم.
نسر ین :
۶ بهمن ۹۸، ۲۰:۵۰

فعلا تنها چیزی که خوشحالم می‌کنه اینه که فردا که از خواب بیدار می‌شم دیگه مریض نباشم.
خوشحالم که تونستم تیتر رو بخونم و معنی‌اش رو بفهمم :)


درسته دعاهام کلا مستجاب نمیشن ولی خب ما دعا میکنیم شما خوب شده باشید فردا صبح.
اره، منم بتونم چیزی رو بخونم و بفهممش خیلی خوشحال میشم، میتونم به عنوان یک مورد ازش یاد کنم.
بهنام:
۶ بهمن ۹۸، ۲۰:۵۵

وضعیت سفید رو شدیدا باهات موافقم.
طراحی رو منم همین‌طوری دارم میرم جلو. البته اولا روی کاغذ، اما الان دیجیتالیش رو بیشتر دوست دارم. اینو تازگیا کشیدم:
http://s7.picofile.com/file/8386167500/20200126_204850.png
چقدر پر توقعی. لایکم نه ریپلای :)


سلااااااام عزیزززززم!!!!
نبودی!! کجابودی :دی
منم اولا روی کاغذ، الان اومدم گرافیکی.
ایول باباجان، من درحد ۴تاخط خطی هستیم. شما استاد ما محسوب میشید :)))
مسافر:
۶ بهمن ۹۸، ۲۱:۰۰

ده لیست عارفه دیدم بغل محکم بکن مریم له شده بعد له شدن اشپزی هم یادش بده این تنبل از بس ساندوج و دوغ خورد شبیه خخ


الان من واقعا نفهمیدم
بامنی یا عارفه
مشخص کن‌مخاطبت رو :)))
بهنام:
۶ بهمن ۹۸، ۲۱:۰۹

اینی که انگلیسی نوشتی یعنی چی؟
لیستن که می‌شه گوش دادن.
تهینگس که میشه ذاتدان، چیزا
مکه که میشه ساختن، درست کردن
رئالی هم میشه همون طرفدار رئال مادرید
هپی رو هم که توی تولدا خز کردن یعنی مبارک باد.

پس معنیش میشه گوش کنید به چیزایی که شما رو می‌سازه. رئالی شدنتون هم مبارک! :/


 از روی عنوان بقیه کپی کردم :))))
آفرین به خلاقیتت مهندس، شما کتاب متابی هم ترجمه کردید؟! 
فاطمه :):
۶ بهمن ۹۸، ۲۱:۰۹

می‌خواستم بگم می‌تونی از این خوشحال باشی که فقط صدای آدامس جویدن همکارت ناراحت‌کننده‌ست و صداهای دیگه مثل: قیژقیژ در، صدای مچاله کردن پلاستیک، برخورد زیاد قاشق به بشقاب، هورت کشیدن و نفس کشیدن موقع خوردن نوشیدنی جات و ملچ ملوچ موقع خوردن غذا آزارت نمی‌ده اما یادمه یه بار یه پست نوشتی که یه لینک هم داشت و گفته بود این ناراحتی از صداها یه بیماریه و اتفاقا اسم هم داشت. یادم نمی‌آد اسمش رو.
حالا من دیگه ادامه ندادم صداهایی که آزارم می‌ده که بیشتر از این حساس نشی ولی می‌تونی از این خوشحال باشی که در این قضیه تنها نیستی :) چه می‌دونم می‌تونی بری باهاش صحبت کنی اون لعنتی رو تف کنه بیرون. خیلی آزار دهنده است. اصلا تا منشاء این صداها رو نابود و تیکه‌تیکه نکنی آروم نمی‌شی به نظرم این ‌دفعه با یه حرکت برو بکوبون تو دهنش، خلاص. قول می‌دم برای چند لحظه اندازه جمع خوشحالی این ده مورد، خوشحال شی. :/
[یه بار نصف شب صدای تیک‌تاک ساعت آزارم می‌داد بلند شدم چند تا بالش گذاشتم زیر پام عقربه ساعتو کندم و زود گرفتم خوابیدم بعد همین که حواسمو جمع کردم دیدم(همون شنیدم) که باز صداش خفه نشده و عقربه بیچاره رو الکی کشتم. الان تو نمی‌بینی :)) ولی ساعت رو دیوار روبه‌رومه و چند ساله داره بدون باطری به زندگی بیهوده‌اش ادامه می‌ده.]


اتفاقا دقیقا همین شکلی هستم. تمام موردایی که گفتی رو حساسم. من حتی صدای نفس کشیدن آدمهاهم اذیتم میکنه. هیچوقت نمیتونم جایی بخوابم که بقیه خوابیدن. مثل اینکه واقعا یه بیماریه. من واقعا عصبی میشم. حتی گریه میکنم اگه‌ صدارو نتونم‌از بین ببرم. تمام‌ عصر و امشب رو به فردا فکرکردم که با همکارم و صدای آدامسش چه کنم. به معنی واقعی کلمه زجر میکشم.
مسافر:
۶ بهمن ۹۸، ۲۱:۲۲

برف که خوبه بارون اینقدر دیدیم اب کشیده شدیم . ادامس همکارت راهش اینه یک ادامس بد مزه بخری بدی بهش یا فلفل بزنی بهش ( شهید شدی به من ربطی نداره من راه حل دادم فقط خخ)
تو شکم مردم نرو شکم فقط مخصوص خوردن گنده شدن ذخیرع خوراکی چه ساندویج بد مزه تو چه دوغ خخ یا کباب

بقیه کاراها به من چه خخ
فقط شوهر و پنج بچه یادت رفت ننوشتی



سه ساله دارم‌مبارزه میکنم. اما آدم‌خودآزاری هستم که هیچوقت مستقیم‌بهش‌نگفتم.
شوهر و پنشتا بچم تو قلبم هستن همیشه :)))
فاطمه :):
۶ بهمن ۹۸، ۲۱:۴۲

الان که نگاه کردم چقدر زیاد شد کامنت قبلیم :/ قشنگ سفره رو پهن کردم. تازه خیلیم به پستت ربط نداشت :))
+خواستی کامنتامو عدم نمایش بزن :)


نه باباجان، چیکارشون داری، بذار باشن.
خیلی هم ممنونم برای هم دردیت.
واران ..:
۶ بهمن ۹۸، ۲۲:۲۱

شماره تماس همکارتو بده بقیه اش با من :))

جدی شمارشو بده من کاری میکنم دیگه آدامس نخوره و اگر میخوره بی صدا بخوره :))

و اینکه آیا اون همکارت که دستشو میذاشت داخل چاییت این همونه ؟!
اگر نیست اون این کارش رو ترک کرد ؟!
اگر نه از دست اون چی ناراحت نمیشی هنوز ؟!:))

سلام :)
فعلا همین کامنت بسه :)


نه این اون نیست
اون خیلی هم خوبه. فقط دست تفیشو میزنه توچاییم. خیلی هم دوسش دارم. خیلی.
این بی تربیته. چی میخوای بهش بگی؟ 
بهنام:
۶ بهمن ۹۸، ۲۲:۳۹

پص چی فکر کردی. من رعیث کانون مطرجمان بدون مرظم. طاضه حم‌ضمان اُظو فرحنگثتان ضبان و عدب فارصی حم حصطم. ۳۰ طا کطاب چابع شده دارم، ۵ طا حم ظیر چابعه.


چقد بامزه ای تو پسر :|
قلبم پاشید از شدت بانمکیت ://
واران ..:
۶ بهمن ۹۸، ۲۲:۵۵

واقعا بی تربیته ؟!:|
یعنی فحش میده ؟!:|
مریم بیا پیش خودمون اینجا میزاریمت سر کار :))
البته من خودم از بدشانسیم پدرم اجازه هر گونه فعالیت خارج از خونه رو بهم نمیده :|
ولی تو بیا خودم دستتو تو یه جا بند میکنم که هزار فرسنگ از این همکارات دور باشی :|
که خوشحال بشی :)

ایش
دست تفیش :|
این همکار (اون آدامسی منطورمه ها) ....(جای خالی را با کلمات مناسب پر کنید ) از کجا سبز شده که با تو این گونه هستند ؟!:((
دلم گرفت خدایی :(
هعی :(


نه باباجان، دختربه اون قشنگی مگه‌فحش‌بلده اصلا؟!
همینکه آدامس با صدا میجوعه میگم بی تربیته :)))
منظورن صرفا این همکارام نیست. کلی میگم. کلا آدم نباید همکار داشته باشه.
همکار‌ آدامسی و تفی هردوشون بودن که من با جمعشون اضافه شدم :)))))
حامد سپهر:
۷ بهمن ۹۸، ۰۸:۳۹

این ساندویچ با دوغ رو حذف کن از نوشته هات کم کم دارم بهش آلرژی پیدا میکنم:))
گوشی بذار سر کار


خیلی خوشمزست باباجان
امتحانش کن :))
ببین من کلا مریضم، حتی اگه گوشی هم بذارم مادامی که بدونم اون صدا هست هنوز فقط من نمیشنومش باز بی قرار هستم.
فرشته ...:
۷ بهمن ۹۸، ۰۸:۵۰

مریم چرا همکارت رو با یه تیر خلاص نمیکنی عزیزم؟ منم از صدای ادامس جویدن و حتی بوش بدم میاد :|
مرسی از دعوتت عزیزم، حتما می‌نویسم :)


چون بچه داره :)))
مخلص شما.
فرشته ...:
۷ بهمن ۹۸، ۰۹:۱۴

چقدر تو رحیمی اخه :||
ولی اگه خلاصش کنی به بچه‌اش هم لطف کردید، زیر دست این بزرگ شدن بده واقعا :دی


خداحفظ کنه منو واسه همه شماها :)))
اخه میدونی برام پسته میاره، اینو نمیشه‌نادیده گرفت خب.
سارا صاد:
۷ بهمن ۹۸، ۱۲:۰۶

سه موردشو باهات هستم
1)ساندویچ با دوغ که البته دیشب خوردم بسی چسبید
2)سریال وضعیت سفید که سه روز دارم تو نت میبینم
3)طراحی که اصن نگم برات البته جدیدا با نرم افزارای مایا راینو مارولوس و ...


چی هستن این نرم افزارا :)))
من باهمین فتوشاپ آبیه کار‌میکنم، خیلی هم راضی هستم :دی
دچارِ فیش‌نگار:
۷ بهمن ۹۸، ۱۳:۳۹

روزی که مدیرتون نیاد سرکار چی؟


هیچی
غیبت میکنیم و روز رو به سر میرسونیم :)
مهدی ­­­­:
۷ بهمن ۹۸، ۱۹:۴۶

بیچاره آدامس


بیچاره من
بدبخت من
فلک زده من
رضا برزگری:
۸ بهمن ۹۸، ۱۲:۱۱

منم دیروز بیکار بودم نشستم عکس کراشمو طراحی کردم لبشو رفتم از نت یاد گرفتم اما اخرم یکم شبیه نوک اردک شد لبش خخخ
زدم تو دیوار اتاقم
کانال خوب طراحی میشناسی معرفی کن


:)))))
من تو کار تبلیغات هستم، راجع به لب و اینا چیزی نمیدونم!!
:دی
بهـ نام:
۸ بهمن ۹۸، ۱۸:۰۷

من امسال شدیدا دوست دارم آی فیلم وضعیت سفیدو پخش کنه.

بنظرت چرا آی فیلم قصد نداره پخشش کنه؟ :/


نمیدونم واقعا.
شاید بهش پیامک دادم، بیا باهم بهشون‌پیامک بزنیم :))
بهـ نام:
۸ بهمن ۹۸، ۱۹:۰۰

من دهنشونو سرویس کردم اینقد پیام دادم توام بیا پا کار بلکه فرجی شد


تافرج چیزی نمونده
طاقت بیار :)
رضا برزگری:
۹ بهمن ۹۸، ۱۲:۴۸

تبلیغات؟ اها پس طراحی حرفه ای میکنی از نمونه کارات بزار ببینیم خب


اره، خیلی حرفه ای :)))))
بذار حداقل به تعداد انگشتای دستم برسن!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">