حادثه ای جور شد تا که بروم!

بعد از ۴ سال امروز میرم که بیشتر از یک ماهِ مداوم پیش خونواده‌م باشم. خدا خودش بهم صبر بده. باخودم عهد بسته بودم قبل از تعطیلات نوروز، خونه رو تمیز و مرتب کنم که وقتی ۱۵ فروردین برمیگردم با طویله روبه‌رو نشم. متاسفانه بابام در یک حرکت انتحاری داره میاد تا منو ببره. فکر نمیکردم اینقدر دوسم داشته باشه. حتی خداهم نمیخواد من خونه‌م رو تمیز کنم. این ۲ هفته ای که از اعلام کرونا میگذره معین سرکار نرفته و خونه مونده. بلااستثنا هر شب نالیده و خواسته سریع عروس شه، که متاسفانه همه قرنطینه هستن و زمان بدی تصمیم به ازدواج گرفت. پس اگه من هم شروع کردم به نالیدن و خواستن شوهر، زیاد جدی‌م نگیرین که احتمالا مامانم چوب تو آستینم کرده. گرچه خو گرفتن به نظمِ خونه ی پدری سخته اما احتمالا کمکم میکنه تو سال جدید مثل آدم زندگی کنم و آستانه صبرم هم خود به خود بالا میره.
پ.ن: خداوندا تورا به عزت و جلالت قسم میدهم مامانم دهنم رو سرویس نکنه، بلند بگید آمین.
پ.ن۱: خدایا به امید عطوفت، مهربانی و مهربانی تو.
پ.ن۱.۵: عوضش چاییش به راهه مریم جون.
پ.ن۲: عوضش شیرینی پیدا میشه اونجا.
پ.ن۳: نهار میخوری، نهار.
پ.ن۴: گوشت دارن، گوشت.
پ.ن۵: حیاط دارن، حیاط.

پ.ن۵.۵: قدر زمانی که خوراکیت رو هرجایی‌ میذاشتی و بعد با یه فوت میبلعیدی رو ندونستی مریم جون.
پ.ن۶: خیلی پفیوزم که اینقدر تصویر وحشتناکی از خونه و خونوادم منتشر میکنم.

بهار ...:
۱۵ اسفند ۹۸، ۱۸:۲۸

یادته با فوت همه چی ضد عفونی میشد؟ یادته از بیرون میومدیم چیپس میخریدیم و تو خیابون خرچ خرچ میجویدیم ؟ چقدر خوشبخت بودیم نه؟
امیدوارم کنار خانواده گرم و صمیمی بهت خوش بگذره...
میفهمم چقدر سخته تحمل خانواده گرم و صمیمی😭😭


مگه اینکه بمیرم تا نتونم چیپس بخورم. ببین، بخر. بشور. ضدعفونی کن. دستاتو بشور. چیپس باز کن. بریز تو یه ظرف. بعد دستاتو بشور. بعد بخور. طاقت فرساست ولی حداقلش اینه چیپس میخوری.
خدا این خونواده های گرم و صمیمی رو نگیره ازمون.
:)))
واران ..:
۱۵ اسفند ۹۸، ۱۸:۵۰

سلام رامکال:))
این چه توصیه ای بود که به بهار گفتی ؟!:)))))))
خوب میشی من میدونم :))



+
رسیدنت بخیر
من گفتم آمین :))


سلام
امیدوارم منم تجربه های خوبی باهاشون داشته باشم.
دوهفته است اینطوری چیپس میخورم و اتفاقا زنده هم هستم :))
گاااد به حق آمین گفتن واران :)))
هلما ...:
۱۵ اسفند ۹۸، ۲۱:۳۰

نمیخوام نگرانت کنم ولی کرونا لعنتی قلم تو رو هم تحت تاثیر قرار داده قبلنا همین مطلب رو میتونستی چندبرابر باحالتر بنویسی..
بیا و انتقاد پذیر باش عزیزم...


فکرکردم نوشتی قم رو تحت تاثیر قرار داده، میخواستم بگم کجا زندگی میکنی که نمیدونی هرچی میکشیم از همون قم میکشیم :)))
اره بابا، من خیلی انتقاد پذیرم. راحت باش( گردنش را میجود و خونش را میمکد)
yasna sadat:
۱۶ اسفند ۹۸، ۰۰:۲۱

به فضای پر مهر خونه تکونی خوش اومدی

دسه گل محمدی😐


آخ، باور کن همین روز اول ترجیح دادم کورونا بگیرم تا مثل چی ازم حمالی بکشن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">