گویم به او راز نهان

مدیون منید اگه  فکر کنید چون دارم شوهر می کنم اینقدر خوشحالم. البته که خوشحالم. ولی بیشتر خوشحالم که وحید رو برای خودم برداشتم. خوشحالم که دارم با وحید ازدواج می کنم. اینقدر هم غمام زرد نبود که با اومدن شوهر بر طرف شن. وحید به عنوان یک دوست من رو مجبور به ادامه تراپی و زندگی کرد و بعد هم دستش رو دراز کرد و دست من رو گرفت و از ته چاه افسردگی کشید بیرون. من هم دلم نیمد بچه رو بدم دست غریبه. حیف بود.  بخاطر همین مجبورش کردم خودم رو بگیره. یه خوبشون رو سوا کردم و مجبورش کردم بگیرتم. روزی 7 بارهم ازش قول میگیرم که حتما من رو بگیره. فعلا که قول داده من رو میگیره.  بنظر میرسه من یه جایی یه آبی دست یکی داده بودم و وحید هم یه جایی یه گناهی مرتکب شده بود. تا اینجا که شوهر خیلی خوبه. پول بهت میده. به غیبتات گوش میده. بامزه ست. راه حل های عاقلانه پیشنهاد میده. بوست میکنه. برات لباسای قشنگ میخره. البته باید ببینم بقیه اش چطور پیش میشه. اگه راضی بودم میام بهتون میگم. که شما هم تن بدید به ازدواج و اگه راضی نبودم دیگه آب از سر من گذشته و میگم که شماها خودتون رو نجات بدید.

حامد سپهر:
۴ بهمن ۰۱، ۱۱:۲۱

به‌به مبارکا باشه🌹🌹
پس بریم کت‌وشلوار سفارش بدیم برا مراسم عروسی🙂
آقا وحید خیلی هم دلش بخواد ، عروس به این خوبی قسمتش بشه😄


ممنونم. ها بخدا. خیلی خوبم :)))
نسرین ⠀ :
۴ بهمن ۰۱، ۱۲:۲۲

خوش به حال وحید.
تا آخر عمرش یکی هست که بخندوندش😊
هنوز پیامتو ندیدم زن😒


ولی خود این بچه هم واقعا بامزه ست. ممکنه ساعت ها و روزها با یادآوری حرکات و حرفاش خنده م بگیره.
تف به آخوند. مگه میاد بالا تلگرامم.
مریم بانو:
۴ بهمن ۰۱، ۱۵:۲۰

تبریک میگم مبارک باشه:)


بوس بهت :*
مریم بانو:
۴ بهمن ۰۱، ۱۸:۱۵

اساس گذاشتن اینجور پستا یه شرط داره!
عکس دونفره و گذاشتن چشم نظر و عنوان پست : من و آقامون قشنگه دنیامون!
:)
بیا قشنگ از نحوه اشنایی و خواستگاری و ..همه رو بگو :)


:))))
آقایی :))))
چشم چشم میگم
وقت زیاده بانو
پشمآلِ پشمآلو:
۵ بهمن ۰۱، ۰۵:۳۹

بــــــــــه به سلامتییییییییی .. مبارک باشه
انشاالله عاقبت به خیر بشید ♥


ممنونم. بوس
میرزا مهدی:
۵ بهمن ۰۱، ۰۹:۴۲

مریم ترجیح من اینه خدا به خاطر گناهانم به سخت ترین بیماریها دچارم کنه اما تو؟ نه :))
خلاصه که برای بار هزارم تبریک میگم. کی به کیه یه وقت اتفاقی، همینطوری تصادفی، وحید با تو خوشبخت شد. کسی چه میدونه D:


بدجنس نباش. الآن نزدیک ۱۰ ساله که من رو میشناسی. منم بلاخره خوبی‌های خودم رو دارم :)))))
مهم اینه من با وحید خوشبختم. دیگه بقیه‌ش رو خود خدا درست می‌کنه. :))
ن. ..:
۵ بهمن ۰۱، ۱۰:۰۱

سلام راست میگی تبریک نگفتم :)))) وی گیج بُوَد
نه کامنت قبلیم خبری بود
و البته حسودی هم کردم که برا من از اون خبرا نیست :)
مبارکه
چهره ت رو هم بار اوله می بینم خوش تیپ خانم
الان اون لباسای تنت را همسر خریده؟ کوفتت نشه


قربون سرت.
مخلصم. قلب.
نه بخدا. اینارو خودم خریدم. :)))
علیـــــ ََ:
۵ بهمن ۰۱، ۱۵:۱۲

مبارک باشه :)
ایشالله پست بعدی دعوت بقیه به تن دادن به ازدواج باشه ;)


ممنونم
خودم که خیلی امید دارم. ایشالا خدا امیدم رو ناامید نکنه.
فاطمه .‌‌:
۶ بهمن ۰۱، ۲۲:۴۵

مبارکا باشه.الهی همیشه خوش باشین.:)


ممنونم عزیزم
بوس بهت
yasna sadat:
۶ بهمن ۰۱، ۲۳:۳۹

به به به.
مبارک‌هااا باشه بچه.


ممنونم
بوس بهت
هوپ ...:
۷ بهمن ۰۱، ۱۴:۵۷

چقدر بامزه نوشتی عروس آینده :-)))


یاد عروس مرده ها افتادم :))
بهارنارنج :):
۸ بهمن ۰۱، ۱۰:۱۶

تو چقدر خبیث و بی معرفتی اخه...
لااقل نباید میومدی به من میگفتی داری شوهر میکنی؟؟؟😐
نه خدایی
نه نه اصلا بزار یه صحبت خودم با اقای وحید داشته باشم یه چیزایی رو اپل کار بدونه😁


سلام عزیزدلم
سمیراااا من دارم شوهر میکنم. 
بیا گفتم. :))
یاد اون دوست خدابیامرزت افتادم
شبهای سپید:
۱۱ بهمن ۰۱، ۲۲:۲۱

قشنگ ترین، بامزه ترین، بی ریا و عاری از غرورترین نوشته ای از یک دختری که میخواد ازدواج کنه خوندم. مبارکه


ممنون. بوس بهت
.ک. .ن.:
۱۹ بهمن ۰۱، ۱۱:۳۷

مبارکه
پس کو شیرینیش؟


ممنون. کجا ارسال کنم?
خواننده خاموش:
۲۱ بهمن ۰۱، ۲۰:۰۴

تبریک میگم امیدوارم هر روز در کنار هم حال دلتون بهتر باشه


ایشالا. ممنون
حیات ..:
۱۷ اسفند ۰۱، ۰۱:۰۳

اووووخی ننه
خوش به حال وحید واقعا:))


بوس بهت
غمی:
۱۵ ارديبهشت ۰۲، ۱۸:۵۳

ازدواج تو به خیلی‌ها امید دوباره می‌ده :)))))
شاد باشه دل‌تون!


دلم می‌خواد فکر کنم اون غمی قدیمی هستی
ممنونم غمی
ولی نمی‌دونم خط اولت رو به عنوان تعریف بردارم یا چی؟ :))
منتظر اتفاقات خوب (حورا):
۱۷ ارديبهشت ۰۲، ۲۲:۰۰

دلم شوهر خواست :))))


شوهر خوبه. فعلا که خوبه هنوز :))
یاسمن گلی :):
۱۵ خرداد ۰۲، ۰۲:۳۳

به به مبارک باشه :))


ممنونم :)
نوشا ...:
۸ مرداد ۰۲، ۱۳:۴۷

به به چه عروس بامزه و قشنگ و دوست داشتنی‌ای، خوشبخت بشی قشنگم


بوس بهت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">