خداحافظ دوست خنگ دوسداشتنی من!

عاطفه خودکشی کرد

دیشب فهمیدم

2هفته ازش خبری نبود

زنگ میزدم جواب نمیداد

اخرین بازدید تلگرامش مال 19دسامبر  2017  بود

اس ام اسام نمیرسید

قبلش به من گفته بود تصمیم به همچین کاری رو گرفته

خب بهش قرص پیشنهاد دادم گفتم میخوری میخوابی دیگه بیدار نمیشی،دردهم نمیکشی

گفت باشه،اگه برنگشتم حلالم کن.خداحافظ دوست خنگ دوسداشتنی من!

دیدم لحنش جدیه

گفتم عاطی خر نشی قرص بخوری ممکنه زنده بمونی

سم دیازینون بخور (چون زمین پسته دارن از این سم زیاد تو خونشون پیدا میشه)که مطمعن شی برنمیگردی

:|
گفت از بوش بدش میاد.همون قرصو میخورم

گفتم رگ هم میتونی بزنی

گفت وان نداریم اخه!

گفتم خب پس  قشنگ دوسه تا بسته بخور،کار از محکم کاری عیب نمیکنه

گفت میتونم برم از روی پل خودمو بندازم ها

گفتم نه ، ممکنه قطع نخاع شدی ،همین الانش هیشکی مارو نمیخواد دیگه چه برسه به زمانی علیل شی ،شانسم که مثل ویل نداریم همون قرص بهتره

:|
خب من همه ی اینارو کاملا شوخی بهش میگفتم

تاایکه دیگه خبری ازش نداشتم

قرار گذاشتیم اول منتظر خبر شه از طرف بعد اگه خبری ازش نرسید و نیمد نوبت شجاعت برسه و تمام

من تو این دوهفته واقعا یه روز خیلی نگرانش شدم و زنگ زدم به خواهرش که اونم جواب نداد

تا دیروز عصر که واسم فرستاد خودکشی ناموفق داشته!!

شب، قبل خواب دوتا قرص میخوره و موقع قورت دادن سومی پشیمون میشه و به غلط کردن میوفته

یک ساعت صبر میکنه و بعد میره به داداشش بگه، که خواب بوده

خواهرشو بیدار میکنه و بهش میگه یکی از دوستاش همچین کاری کرده و خواهرش بهش میگه بگیر بخواب یا میمیره یا زنده میمونه!

قرصِ برای تپش قلبیا بوده و حس میکرده ضربان قلبش داشته کم میشده 

به غلط کردن میوفته و تا صبح رو تردمیل میدوئه!

دلش خواسته بود زنده بمونه!

هیچی دیگه کلی فحشش دادم و گفتم دفه بعد قرصا رو بریز تو یه لیوان اب و بذار حل شن خوب بعد هم سربکش 

دیگه واقعا تمام

هشتگ خر نباشیم

هشتگ خودکشی شجاعت نیست خریت است

هشتگ قوی باشیم

زهرا:
۹ دی ۹۶، ۰۸:۵۹

خااااااااااااااااااااک بچه مردمو به کشتن دادی


من چمیدونستم بچه مردم اینقد خره
زندست خوشبختانه

ղმբმʂ .:
۹ دی ۹۶، ۰۹:۰۴

وای ترسیدم فک کردم خودکشی کرده :(


:|
نه خداروشکر یه ذره عقل هنوز داره
محمد بحری:
۹ دی ۹۶، ۰۹:۰۷

تو مشاوره دادن خودکشی عالی هستی

خواستم یه زمانی اینکار انجام بدم حتما میام پیشت


من در خدمتم
خوشحال میشم بتونم کاری برات انجام بدم
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۰۹:۲۲

:|


سلام 
اجازه هست بگم یه چیزی رو ؟:|
با وجودی که طنز تو این پست به کرار دیده میشد ولی باید بگم تلخ ترین و ناراحت ترین و ... پستت رو 
خوندم :|

همین :|
من دیگه حرفی ندارم.
فقط خیلیییی بدی مریم خیلی :'((
 با اون خط اولت تلخ ترین خاطره ی عمرم رو زنده کردی ':((
:|:(



+
خوشحالم عاطفه حالش الان خوبه.


سلام واران
من استرس اور ترین لحظلات داشتم تو این دوهفته هروقت یادش میوفتادم
ولی مطمعنم بودم عاطفه همچین کاری نمیکنه
میشناختمش
سریه موضوع مسخره
فکرنمیکردم اینقد ضعیف باشه
:|
ببخشید که باعث شدم ناراحت شی
جناب دچار:
۹ دی ۹۶، ۰۹:۳۶

تو واقعا مریضی :))) دیوانه حتی!
ولی عاطفه باید بزرگ شه :) خوبه این تجربه ها براش


حداقلش اینه دیگه بهش فکرنمیکنه
تاقبلش همیشه حرفشو میزد
الان دیگه مطمعنم هیچوقت این کارو نمیکنه
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۰۹:۳۸

میدونی خارج از محبث طنزش علنا داری یاد میدی(به نوجوانا بیشتر) چه جوری میشه خودکشی کرد ؟:|


یه دوستی داشتم تو راهنمایی یه تصادف بد داشت که باعث آسیب دیدگی شدید بدنی شد و بعد از چند ماه ':((
با خوندن این پستت متاسفانه دو خاطره تلخ بچگیم زنده شد
یاد دوستم و یک عزیز دیگه افتادم که الان نیستن :'(
اولین خط پستت بقیه هم  جملاتش هم نه ها چون بقیه متن پستت فقط داشتم دعا میکردم یه شوخی باشه فقط و هیچ اتفاق بدی توش نباشه
که خدا رو شکر ختم بخیر شد.

+
@عاطفه
 بیشتر قدر نعمتی که خدا بهت داده رو بدون.
تا شقایق هست زندگی باید کرد.


واران تیک ایت ایزی
:)
کسی که بخواد خودکشی کنه با یه سرچ ساده هم میتونه
میتونم حس بدی رو که پستم بهت دادو درک کنم
چیز خنده داری نیست
جناب دچار:
۹ دی ۹۶، ۰۹:۵۸

نقد واران وارد نیست :)


ختم جلسه!
:دی
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۱۰:۱۹

@جناب دچار 

مریم خودش نقدش کرد 
نقد شما  کلاً وارد نیست :|


+
باشه مریم ایزی :)
آفرین :)


:))
سنه گوربان واران
بهارنارنج :):
۹ دی ۹۶، ۱۰:۴۳

کسی که واقعا قصد خودکشی داره نمیگه!

گاهی ادما به یه شوک نیاز دارن!شبیه همین رفتار تو..
گاهیم راهنمایی


اوهوم دقیقا
کسی که واقعا بخواد خودکشی کنه تو ذهنش همه کاراشو میکنه
اینایی که میگن میخوان یکی جلوشونو بگیره
khanom ix:
۹ دی ۹۶، ۱۱:۱۶

نمیدونم چرا ولی به نظرم ترسناک بود:)


خب ترسناک!
تو فکرکن عاطی به خریتش ادامه داده بود و سومی و چهارمی و ...انداخته بود بالا
خب الان من اینجا نبودم
قطعا داشتم خودمو از بالای پل فرهنگیان مینداختم پایین!
دیوانه ...:
۹ دی ۹۶، ۱۲:۳۲

قرصه چی بود ?!


:|
Frozen Fire:
۹ دی ۹۶، ۱۲:۳۳

عه مریم سکته کردم!

ولی چند روز پیش ویدئوی دو تا دختر نوجوون رو دیدم که خیلی راحت میرفتن خودشونو بکشن :|
چی میشه گفت...


سکته نکن 
:)
توهنوز باید امتحانای ترم اولتو بدی
:دی
دیوانه ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۱۳

خو آدم لازمش میشه بگین دیگ :|



میخوای واران بیاد منو اینجا دار بزنه؟؟
برو عامو
:|
___ سلوچ:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۱۴

هشتگ اینقدررر داستانتو جذاب کش نده بابا

آدم از اول هی نفسش بالا نمیاد اذیتمون نکن :/


یه کم استرس برای کار بی استرست خوبه
:)
دیوانه ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۱۶

من در جهت حفظ صلح و امنیت به کارش میبرم نگارن نباشین شوما


قوی باش مررد 
قویییی
:دی
به باقر بعد از تو فکرکن

آقای سر به هوا(o_0):
۹ دی ۹۶، ۱۳:۲۰

صدبار گفتم باید بزنی اون طرفتو بکشی نه خودتو!


منم بهش همینو گفتم
ولی میگه ادم که معلمشو نمیتونه بکشه!
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۲۱

@

جناب دیوانه 
بروووو کاملا از اینجا بروووو تا خودم اینجا شما رو به دار نزدم :|:))


@
آفرین مریم بهش اسمو  نگو :)
مرسی  💚👏


:)))
شعار واران اینه
خودتونو نکشید ،من میکشمتون

محمد سبحانی:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۲۴

سریال "13 دلیل برای" را ببینید.

اگه خودکشی می کرد، اونوقت چه کار می کردی؟ دختر مراقب باش


هیچی 
بعد من خودمو میکشتم


قبول داری خدا عقل داده به بنده هاش؟
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۲۶

من بی سر و صدا و بدون درد میکشمشون :دی 



آی مریم خیلی با حالی :)
به این عاطفه بگو حیف نیست مریم به این خوبی کنار خودش داره بعد میاد به این چیزا فکر میکنه ؟:|:)
بگو واران گفته من دختر خاله ای به خوبی و با حالی دختر خاله تو  مریم داشتم هیچوقت این افکار منفی بهم دست نمیداد عامو :)))


:))
تضمینی میکشی


وارااان عارفه نه عاطفه
عارفه اصلا قابل مقایسه با عاطفه نیست
عاطفه دوستمه
عارفه پر از شوقه پر از امیده پر از زندگیه پر از روشنیه
عارفه تسلیم ناپذیره
:)

عاغا ممنون واران.اینقدی تو به من محبت نشون میدی مامانم نمیده
:دی

دیوانه ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۲۶

بگید 

نگید میرم این بازی اسب آبی رو نصب میکنما :|

@واران بانو
من آرزو دارم :| هنو نصف امتتاااانام مونده 


برووو بروووو
منو از چی میتروسییی
برو همون خر ابیتو بازی کن
:|
محمد سبحانی:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۲۸

من هرچه ضربه به سرم می زنم، صدا می ده.

دیگران را نمی دانم
:)


:)))
باید سر عاطفه رو امتحان کنم
اسمان ***:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۳۵

اخه کی با دوتا قرص تهش سه تا قرص خودکشی میکنه  کم کمش 10 و15تا لازمه:// 



بچم ظریفه
دهن گشادی نداره که بتونه 15تا قرص باهم بده بالا
مجبوره یکی یکی بذاره دهنش
که به سومی رسیده پشیمون شده
:)))
ولی نکته خوبی گفتی هاااا
یادم باشه بهش بگم ادم باید مشتی قرص بندازه بالا
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۳۸

همون عارفه چرا من فکر کردم عاطفه است ؟^__^

من دو تا دختر عمه دارم بزرگه اسمش عاطفه است کوچکه اسمش عارفه است احتمالا به این خاطر قاطی کردم :دی🙈
عاطفه دوستته درسته ؟
عارفه دختر خاله اته درسته ؟:))
در کل به هردوشون بگو قدرتو بدونن والا :دی ؛)))



مامانت هم محبت نشون داده و میده  ولی تو چشم بصیرتت فقط تو فضای مجازی باز میشه :دی 


+
@جناب دیوانه 
شما فعلا برین امتحاناتتون رو  بدین بعد سوار اون اسبِ آبی تون بشین بعد برین به آرزوهاتون برسین :))))))))))


اره 
:))))
حالا بذار زمانی گذاشتمشونو رفتم ،بفهمن چه درگرانبهایی از دست دادن
:دی



ممنون که اینقد به من لطف داری
دیوانه ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۳۸

خر آبی رو فیلتر کردن :| 


ععععخهههههه

دیوانه ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۳۹

واران بانو من موتور دارم نیازی به اسب آبی نیستا :|


بابو
:|
خداوکیلی سوار این قاتل نشو
به خاطر باقر میگم

واران ...:
۹ دی ۹۶، ۱۳:۴۴

@

جناب دیوانه
 پس چی میگین که اسب آبی بازی میکنید ؟:دی 
موتور به درد نمیخوره :))
اگر میخواین به آرزوتون برسین همون اسب آبی خوبه ها :دی :))
اگرم میخواین برین بازی کنین بیزحمت اینجا بازی نکنید مریم جان اینجا هزار تا کار و بار داره :))
برین دم در خونتون اونجا به بازی تون ادامه بدین :))))))

مریم دروغ میگم‌؟:))
ببخشید بابت پرحرفیم :)
من برم که کلی کار دارم :))


:)))
 تازه دم وبلاگمو ابو جارو کردم 

لیمو جیم :
۹ دی ۹۶، ۱۳:۵۳

نتیجه میگیرم که در این مورد شوخی ممنووووع


ما که بهش میخندیم ولی شما شوخی نکن
حامد سپهر:
۹ دی ۹۶، ۱۵:۰۶

یادم باشه اگه یه روز خواستم خودکشی کنم از شما نظر نخوام
ماشالا یه کتاب میتونی در موردش بنویسی
راههای دیگه ایی هم میتونستی بهش پیشنهاد بدی مثل دار زدن خودش با کش که اگه خفه نشد حداقل ضربه مغزی بشه:))))


اتفاقا خواستی خودتو بکشی باید از من نظر بخوای
ما دنبال یه روش تضمینی مردن هستیم
:))
Aramam .F:
۹ دی ۹۶، ۱۶:۲۰

آغا من دیگه داشتم تهش سکته میکردم:/

نکن این کارو با ما خوووووووو...
# قوییییییی باشیم:)))


:)))
نکن سکته 
توهنوز جوونی
پشمآلِ پشمآلو:
۹ دی ۹۶، ۱۶:۲۰

میفمم شوخی میکنه ادم خو با دوساش ولی میگن قضیه خودکشی رو شوخی نگیرید .. کسی مطرح کرد حتما جدی بش نگاه کنید .. کمک کنید

خدارو شکر ناموفق بوده


4ساله هی از خودکشی حرف میزد

مهدی صالح پور:
۹ دی ۹۶، ۱۶:۲۴

چقدر منطقی با این اتفاق برخورد کردی... :|


:|
yasna sadat:
۹ دی ۹۶، ۱۷:۱۵

با  عنوانت فک کردم مراسم عقد اون یکی دوستته و تو احسااساتی شدی:))


وااای
اون پنشنبستتتتتتتتتتتت

بامبـو ❧☘☙ :
۹ دی ۹۶، ۱۸:۴۶

وای مریم

داشتم سکته میکردم
فکر کردم دور از جونش مرده
اشک تو چشمام جمع شده بود
دیروز خبر فوت یکی از آشناها بهم رسیده بود
دیگه خبر مرگ یکی دیگه خیلی دردناک تر بود؛ اونم از راه خودکشی....
خدایا شکرت که زنده ست
مریم برو بهش بگو یکی از بلاگرا که اصلا نمیشناستت دلش اصلا نمیخواد بمیری، برای زنده بودنت سجده ی شکر به جا آورده (جدی میگم ها) بگو دیگه از این کارا نکنه....
وای خدا قلبم....


عکس گرفتم و فرستادم براش
:)
واران ...:
۹ دی ۹۶، ۲۰:۵۳

مریم مریم من یه چیزی فهمیدم :|:)

یه کامنت خصوصی بده تا بگم بهت :دی ؛))))


چی ؟چی؟
:)
ام شهرآشوب:
۹ دی ۹۶، ۲۱:۵۱

احححح

آخرشم به خاطر یه پسر؟؟؟؟ چندشم شد 
برن  بمیرن 



نه بابا
معلمش زنه
:|
Frozen Fire:
۹ دی ۹۶، ۲۲:۲۸

بابا فارغ‌التحصیل :دی


از دانشگاه چگونه خود را بکشیم؟
بهنام ...:
۹ دی ۹۶، ۲۲:۳۲

بلاگرا دوست ناباب
دوست ناباب بلاگرا


:))
خوشبختم
هلما ...:
۹ دی ۹۶، ۲۳:۵۱

شوخی شوخی جدی به کشتن راهنمایی میکنی.


:|
بااین اغتشاشات خودش خودشو نکشه بقیه میکشنش
yasna sadat:
۱۰ دی ۹۶، ۰۰:۱۸

عههههه به به

توووووووووووولدت مبااااارک

:)))


یسنا از کجا فهمییییدی؟
:))
ممنوووووووون
دیوانه ...:
۱۰ دی ۹۶، ۰۰:۲۰

سلام تولدتون موبارکا :)))


سلام
:|
شماها از کجا فهمیدین؟
ممنون :)
Unknown 96:
۱۰ دی ۹۶، ۰۰:۳۷

وایی منم ترسیدم خداییی 

:(((
من هیچوقت نمیتونم اینجوری برخورد کنم مطمئنم سعی میکنم منصرف کنم تا اینکه شوخی کنم باهاش 
خداروشکر خوبه 
تولدتم مبارک باشه 


ممنون عزیزمممممم
:)

واران ...:
۱۰ دی ۹۶، ۰۲:۴۰

http://s8.picofile.com/d/8315561018/95c1db1f-ff4c-401f-968a-90f14ec31b07/Tavallod_Mohammad_Nouri.mp3

سلام
مریم جان تولدت مبارک 😙🎂🎂🎂🤗🤗🤗🌼🌸💐🌹🌸🌹🌸💐
ایشالا عمر با برکت و شادی داشته باشی 🌹🌸💐💐

http://s9.picofile.com/file/8315561076/images_46.jpg


http://s9.picofile.com/file/8315561200/135776_995050216.jpg


http://s9.picofile.com/file/8315561326/attachment.jpg


ایشالا بقیه کادوها رو فردا ظهر تقدیم میکنم :)
فعلا :)
بازم تولدت مبارک مریم گلی 😙🌸🎂🎂


این همه کادو اخههه
بابا راضی به زحمتت نبودمممممممم
:))
اخههه چه خوب بود
ممنون واران عزیزم
ام شهرآشوب:
۱۰ دی ۹۶، ۱۰:۱۰

گذشته از همه ی نقدهایی که بهت وارد کردن، شروع داستان خیلی خوب و جذاب بود. 

یعنی شروعی بود که خواننده رو میخکوب میکرد
معلومه که در نویسندگی خیلی تبحر داری و رو نمیکنی بلا!!!


:|
دیدی؟
با خاک یکسانم کردن
|:
ممنون مامان کوچولو
عارفه ...:
۱۲ دی ۹۶، ۲۱:۴۸

میگم که دختر!

من خودم دارم انواع راه های خودکشی میخونم.
کسی خواست خودکشی کنه به من ارجاعش بده!
ممکن بودبچه مردم نمیره بمونه رودست پدرومادرش خوب.
چه دوست ضعیفی داری
#نه_به_خود_کشی


:))
دیشب زنگ زد
کلی خوشحال بود
چن بلاخره معلمش بهش زنگ زده بود
عارفه ...:
۱۲ دی ۹۶، ۲۲:۰۳

خوشحال وشادوخندانم

قدرمریم رومیدونم
دوستان من عارفه ام.قصدخودکشی هم ندارم،نه الان،نه صدسال دیگه.
اون عاطفه بوده
دوستان دوستان
مریم جدی؟من پرازشوق وامیدم؟چه خوب!خوشحالم کرد.


:))
ینی خودت همیچین فکری نمیکردی؟؟

عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۱۷

خاک برسراین دوستت تمام.

نه بابا
فکرمیکردم دائم غرمیزنم


:|
نیم ساعت پیش زنگ زد دوباره نالید
:|
عارفه ...:
۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۳۰

روانیه!


واقعا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">