گفت...

گفت ای موسی ز من می جو پناه

با دهانی که نکردی تو گناه

گفت موسی من ندارم آن دهان

گفت مارا از دهان غیر خوان


من با زبان شما گناه نکردم و شما با زبان من گناه نکردید....معامله پر سودیست اگر دو طرفه باشد.

#التماس_دعا


مَـهدی (میرزای قدیم):
۲۳ خرداد ۹۶، ۱۵:۲۴

وَه چه حکیمانه...! 

همه البته محتاجیم به دعا


ادعاییی هم نیست :)
مرد بارانی:
۲۴ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۲

آبجی وزنش خرابه!

باس بگی: گفت مارا از دهان غیر خوان!


اشتباه تایپی بود
ممنون
مهدی صالح پور:
۲۴ خرداد ۹۶، ۱۳:۱۰

چرا اسم وبلاگ مهدی و اسم خودت مریم ه؟!


سوال خوبی بود
برمیگرده به سال 92
زمان که با داداشم در حال طراحی یه وب بودیم
و خب اگه پستای قبلمو ببینی متوجه میشی
یه دلیل مذهبی بود
حامد:
۲۴ خرداد ۹۶، ۱۳:۱۵

خداوند به موسی فرمودند: با زبانی دعا کن که با آن گناه نکرده باشی تا دعایت مستجاب شود!
موسی عرض کرد:چگونه؟
خداوند فرمود: به دیگران بگو برایت دعا کنند! چون با زبان آنها گناه نکرده ای...


طاعات قبول و التماس دعا
کدوم پست رو متوجه نشدین بگید توضیح بدم


ممنون
نیمکت!!!
زهرا:
۲۴ خرداد ۹۶، ۱۳:۳۳

منو تو نمیتونیم براهم دیگه دعا کنیم 

چون هم تو با زبون من گناه کردی هم من با زبون تو 


راس میگی هاااا
من با تو خسر دنیا ول اخرتم
:)
زمستان:
۲۴ خرداد ۹۶، ۱۳:۳۶

یه کم فکرکنی منو یادت میاد


ای بابا
حوصله فکرکردن ندارم
:|
هایجیا ...:
۲۵ خرداد ۹۶، ۱۳:۳۹

من به نظرم فقط دعاهای خودم واسه بقیه مستجاب میشه ! :))

ولی تو بیا ایندفه با شدت بیشتری واسه منم دعا کن :)
منم واست دعا میکنم حتما

سودش هم هفتاد سی به نفع من ....ok ؟
:)))


بعد از اینکه وب نویس خوبی هستی دلال خوبیم میشدی هااا 
باعلم به ناعادلانه بودنش قبوله
😏😏
هایجیا ...:
۲۵ خرداد ۹۶، ۱۷:۴۶

:)))))

دلالو که موافقم ! ولی وبلاگ نویس رو نه :دی

خیلی هم عادلانه س ! تازه به نظرم مظلوم هم واقع شدم ! آقا هشتاد بیست اصن :))


باید در مورد تعریف عدالت باهات یه گفتگویی داشته باشم
:)
ماکه دعامونو کردیم
عصن 90 به 10 خوبه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">