بخور،قشنگه!


حلیم شکری یا نمکی!!

دیشب دوستم واسم فرستاده

حتی جومونگ و مردم چوسان قدیم هم حلیمو با شکر میخوردن ،تو چرا هموطن؟


بابای من حلیمو با نمک میخوره

ما کلا حلیم کم میخوریم شااید سالی ۳بار

از این ۳بار ،۲بارش قطعا نمکی میگیره حتی با علم به اینکه دخترکش از حلیم نمکی متنفر است،اما هر بار اصرارررر داره که بخورم ،چون معتقده این بار خیلی قشنگن(ینی خوشمزست)و  من هربار به علم اینکه بذارم دهنم قطعا اوقم میگیره اما میذارم و عوقمم میگیره



یا مثلا در اوج گرمی هوا،لیتر لیتر داری عرق میریزی احساس میکنی هرلحظه ممکنه بترکی اما پدرجانتُ میبینی که با لیوان چای دااااغ میاد سمت و اصرارررررر که بخور ،حالتو خوب میکنه

:|

یا مثلا داری غذا درست میکنی از اشکنه بگیییییییییر تا قورمه سبزی اصرارررر میکنه از این عصاره مرغو گوشت بریز توش قشنگ میشه!

:|


یا مثلا مدرسه که میرفتم بابام اصراررررر داشت پنیرو با مربا بخورم

:|

اخه چرا؟؟؟


اون هفته سرسفره افطار بابام میگه دهنتو باز کن (فهمیدم یه چیز عوق دار الان میاد تو دهنم )میگم چیه؟میگه تو باز کن قشنگه!

به دلیل احترام فرزند پدری باز میکنم 

اگه گفتین چی بود؟؟؟

زولبیا با ماست!!

ینی تو عمرم اینقد حس بدی بهم دس نداده بود

میگم این چیه؟؟؟؟؟میگه قشنگ بود که 

:|

و کلی ادغامای دیگه !!!!

 بابای شمام اینطوریه؟؟؟

تستر کی بودم من؟؟؟

برچسب: بابا، حلیم، قشنگه،

N@f@s 2000:
۴ تیر ۹۶، ۰۸:۳۰

خخخخخخخخخ الهی


:))
زهرا:
۴ تیر ۹۶، ۰۸:۴۳

وای
بخور قشنگه
نه فقط بابای تو اینجورین


جدی؟
Va hid:
۴ تیر ۹۶، ۱۰:۲۴

چه ذائقه عجیبی!


:|
پـــــر ی :
۴ تیر ۹۶، ۱۱:۰۴

خداییش چرا حلیمو با نمک میخورن؟؟؟؟؟

من هنوز نفهمیدم بعد از سالها


یه چیز فراتر از درکمه!!!
سام نجفی نیا:
۴ تیر ۹۶، ۱۱:۰۷

من هر چی فکر می کنم یادم نمیاد الان مزه حلیم 


اگه از نوع نمکیش باشه همون بهتر
:)
من الله التوفیق:
۴ تیر ۹۶، ۱۱:۲۳

در مورد چایش موافقم .... لامصب نمی‌دونم چیه که تو تابستونم به قول شما قشنگه ... 


ولی من وقتی خیلی تشنم باشه و گرم اگه چای بخورم خنک می‌شم.... آخه باعث می‌شه آدم از گرما عرق کنه و بعد هم اونا بخوان بخار بشن و گرمای آدم رو بگیره و خنک کنه


به قول بابام قشنگه!
چه علمی!
پس بابای بیچارم یه چی میدونه که اصراررر به خوردن چای داره
:)
علیـ ــر ضــا:
۴ تیر ۹۶، ۱۲:۳۷

😐😐😐


😐😐😐
عارفه:
۴ تیر ۹۶، ۱۶:۰۴

حالاهمش به کنار

ولی خداییش این مرباوپنیرخیلی خوشمزه اس 
خیلی ها
مخصوصامربای آلبالوباپنیر
بعدشم که خودت نظرمنودرموردچایی میدونی که 
چایی دردمای 150درجه هم مبچسبه که
وپناه برچای


تو که اول چایی بودی بعد دستو پا دراوردی😂😂

نویسه های یک پسرایرانی:)):
۴ تیر ۹۶، ۱۷:۱۳

عاشق حلیمممممممممممممممممممم

عکسشوبرام بفرست


عکس چیو؟؟؟
مَـهدی (میرزای قدیم):
۴ تیر ۹۶، ۱۸:۴۰

یه چی میگم برا خالی نبودن عریضه، زولبیا رو با ماشت درست میکنن خو....

و یه چی دیگه.. دلُم اشکنه خاس


برووو جدی؟شربت معده پس چی میگه این وسط؟
عصاره گوشت یادت نره :)

نویسه های یک پسرایرانی:)):
۴ تیر ۹۶، ۱۹:۴۴

عکس حلیم روووووواصلااًولش کن درخواستم بیخودی بود:(

پدرت عاشق دخترش بوده هااا


ندارم خو :))

پدرها عاشق دخترهاشونن :))
وبلعکس
:)))
حصار آسمان:
۴ تیر ۹۶، ۲۲:۲۱

والا یه بار خواهرم غذا درست کرد. به جای زرد چوبه دارچین ریخت توش و به جای نمک شکر :))

از اون موقع معده من دیگه هیچ علامت تعجبی نشون نمیده. فکر کنم سنسورش خراب شده


معده ی تو دیگه هیچوقت اون معده سابق نشد
بنظرم خواهرتو یه تست بینایی بویایی چشایی ببزین
serek یزدان:
۲۶ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۰

واااای عاااالی بووووود خخخ همین عجیب غریبیای باباها قشنگشون می کنه دیگه ...مثل بابای من که در همه حالت زرچوبه به بغل وارد صحنه می شه و میگه بریز کلسیوم داره :))))


:)))
عصن یه وضعی داریم تو خونه
خداهمه ی باباهارو حفظ کنه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">