کف دست :|

سوم راهنمایی که بودم 
یه روز با زهره نشسته بودیم بالای آبخوری پشت مدرسه که آبی تو لوله هاش نبود و شده بود پاتوق ما
همیشه میرفتیم روی سکوی آخرش با اون مانتوهای سورمه ایمون لم میدادیمو همینطور که غیبت همه رو میکردیم به چی چی های انار بالای سرمون خیره میشدیمو ساندویچ مامان پیچمونو گاز میزدیم
اون روز دختر معلم کلاس چهارمم از کنارمون رد شد
دیدیم دستاش نارنجی نارنجی میزنه
صداش زدیم
ازش پرسیدیم کف دستات چی شده؟
گفت مامان بزرگم حنا زده کف دستام،
گفتم چرااا؟زشته که
با خوشحالی گفت چون آدم حنا که بزنه کف دستش سفیدبخت میشه
زهره به شوخی گفت ینی خوشبختی تو الان تضمینِ تضمینِ؟
خندید و گفت اره و رفت
اومدم خونه برای مامانم تعریف کردم و مامانمم فقط لبخند زد
این خاطره تو ذهن من موند،همیشه فکرمیکردم چی میشه که یه کف دست نارنجی آدمو خوشبخت میکنه
یا چی میشه که آدما فکرمیکنن یه کف دست نارنجی میتونه سفیدبختشون کنه
و تو عید امسال هیچی برام غم انگیزتر از این نبود که بفهمم اون بچه (دوسال از من کوچیک تره)تو رویای خوشبختیش با یه بچه طلاق گرفته
مثل اینکه کف دستش خوب عمل نکرده بود

محبوبه شب:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۱۹

خواستی از اثرات حنا بهرمند بشی از حنای بی رنگ استفاده کن :|


کف دست که سهله باید با تمام اعضاوجوارح بدنم برم تو حنا 
:|
جناب دچار:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۲۶

الان برو از مامانت تشکر کن که فقط لبخند زد اون موقع :)


:)))
اهلش نیست
محبوبه شب:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۲۹

من رفتم 😂😂😂😂


حنا بگیری؟
:))
هاتف ..:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۵۷

بچه بودم و حنا ندیده بودم :|
بعد حنا بندون دختر عمم حنا آوردن مالیدن دستم منم یه لیس بهش زدم :|
بردن دهنمو شستن :|
۴سال یا ۵ سالم بود فکر کنم :)


:)))))
حالا خوشمزه بود؟!
ناشناس:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۲۷

اون دختر حنا نزد که سفید بخت بشه فقط شاید خواسته دل مادربزرگش رو نشکونه :)

امیدوارم که روزه نباشید :(


درود بر شما
:)
نگاه قشنگی بود
ینی باطل شد؟
احسان ‌‌...:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۵۴

عقیده گذشته ها این بوده...
دلیل عقلی نداره ... همینطور که گفتین


اوهوم
امروز داشتم به این فکرمیکردم کاش واقعا با یه حنا گذاشتن آدم خوشبخت میشد،دیگه اینقد تو زحمت فکرکردن و مشورت و انتخاب هم نمیوفتادیم
دنیا هم جای بهتری برای زندگی بود

میرزا مهدی:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۵۹

شک نکن یا حناش چینی بوده یا چینی.....


هرچی میکشیم از این برادرای چشم‌بادومیمونه
:)))
علیــ ـرضا:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۴

چه دخترهایی بودین شما .


چه دختر هایی بودیم ما؟!
هاتف ..:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۳۹

مزش یادم نبود


پس زیادم بد نبوده
محبوبه شب:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۴۵

نه
یه بار مثل جلبک سبز شدم 😂😂😂


برو
مگه سبزم داریم؟!
بهارنارنج :):
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۴۷

هییییی
:)


:)
هلما ...:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۰۰

منم وقتی بچه راهنمایی بودم برا دور زدن معاون بجای لاک رو نوک انگشتام حنا میذاشتم.
اگه بگم وقتی دبیرستانی هم بودم مانتوم رو هم دستکاری میکردم ازم ناامید میشی.
:|


منم یه بار به سرم زد اینکارو بکنم ولی کلا از حنا زیاد خوشم نمیاد نرفتم سمتش
نه عزیزم
منو تو شباهت های زیادی داریم
:))
ار تو ناامیدشم ینی از خودم ناامید شدم
حصار آسمان:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۰۱

آدما در برابر زندگی خودشون مسئولن. اما در بیشتر مواقع اینو باور ندارن
فکر میکنن یکی باید بیاد خوشبختی رو بهشون بده، زندگیشونو زیبا کنه، بهشون دلخوشی ببخشه
حتی خدا هم گفته اول از تو حرکت
وقتی افکارمون حول این تفکر نباشه، همیشه منتظریم. و گند می زنیم به زندگیمون


والا ما خودمونم میخوایم در مقابل زندگی خودمون مسئول باشیم نمیذارن
:|
میگن نمیفهمی و بایدد این کارو کنی

بدون شوخی به شدت باحرفات موافقم
علیــ ـرضا:
۳۰ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۱۳

معلوم نیست چی بودین


آدمیزاد
:)
آقای سر به هوا :):
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۰:۰۴

خبر اتفاق بد واسه دوستای قدیمی خیلی بده:(


موافقم
آلاء .:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۱:۱۰

چه غم انگیز


بله بله
آشنای غریب:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۲:۰۰

برای توجیه بعضی کارها که شاید واقعا هم خیلی خوب باشن ، تبلیغات دروغی کرده ایم و میکنیم
و ضربه میخوریم ، بعدا از همون کارها کلا زده میشیم و به خیلی چیزا بدبین میشیم.

حنا زدن خیلی فوایدی داره
اما دیگه چرا الکی میگیم سفید بخت میشی و فلان :(((


همینو بگو
:|
برای من تنها فایدش این بود که تر زدن با حنا به موهام
:|
حامد سپهر:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۶:۰۴

ایراد از حناش بوده وگرنه قدیمیا هیچ چیزی رو بی حکمت نمیگن:)))


به قول میرزا حناش چینی بوده
:))
احسان ..:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۶:۱۷

سلام
بنظرم خودمون انتخابامون و تلاشمون برای زندگی خوب خیلی بیشتر از یک کف دست حنا جواب میده
هر چند ازدواج واقعا یه هندونه دربسته است


صد درصد
هرچند در هر صورت پدرت در میاد
:|
آقـای چـشــمـ بـه‌راه:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۶:۵۸

وعده سفید بختی‌ش مثل وعد‌های رئیس جمهور بوده


:))))
گفتی و آتش به جانم انداختی
غمی ‌‌:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۷:۴۰

من به این بخت و به این دست حناییده شده مشکوکم
نحس باشد قدم و نام و دل و... من کوکم؟


:|
بروو
ینی شعرشم در اومده
میرزا مهدی:
۳۱ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۲۰

برادراتن؟


برادرای دینی
:|
Aramam .F:
۱ خرداد ۹۷، ۱۰:۴۹

اولین باره همچین چیزیو میشنوم!!! بسیییی تعجب...


ازاین به بعد دیگه میدونی
:)
yasna sadat:
۱ خرداد ۹۷، ۱۱:۳۸

یعنی خودش این خاطره رو یادشه...


یادش باشه یا نباشه مهم نیست مهم اینه برای خوشبختیش از این به بعد تلاش کنه
بامبو 🌱 :
۲ خرداد ۹۷، ۱۹:۰۵

یعنی مراسم حنابندون رو حذف کنیم به نظرت؟!


ینی مامان بزرگش قبل اومدن دوماد حنابندون راه انداخته بود به نظرت؟
:)
بامبو 🌱 :
۲ خرداد ۹۷، ۲۳:۴۱

یه جورایی!!


خب پس
باید تحریمش کنیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">