دیشب نوشتم

امشب که اخرین شب قبل عروسیتِ دندونم به خاطر عصب کشی دیروز درد خفیف جانکاهی داره
ژلوفن خوردم و منتظرم اثر خودشو بذاره
به فردا فکرمیکنم به لاک نخریده و حموم نرفته و ابروهای آشفته
به پاکتی که باید برای خریدش‌نهایت سلیقمو به خرج بدم
خیلی دوس داشتم‌بهت یه گلدون هدیه بدم
ولی هرچی گشتم اون گلدون بیضی شکل با گلای ریزِ سبز و صورتی روی بک گراند سفید پیدا نکردم بعلاوه اینکه اینقد همه جای خونت تکمیل و خوشگل بود که گلدون بیچاره من قطعا میرفت تو حاشیه
گلدون که کنسل شد انتخاب بعدیم قطعا پول بود
حتی هنوز پول تانخورده و تروتمیز هم از بانک نگرفتم
ضمن اینکه تا ۲ سرکارم و عصرش هم تمرین دارم‌برای مسابقه هفته ی آیندم
تصمیم دارم کلاس زبانمو خیلی راحت از لیست برنامه های چهارشنبم حذف کنم
و یک ساعت از تمرینمو
و بعد بدو بدو تمام خریدهامو انجام بدمو ۵نشده خودمو برسونم خونه و بعد حموم ،که سر ساعت برسم آرایشگاه
عملا میدونم پولمو میریزم دور
خودم به قدر کافی خوب هستم که نیازی به هیچ آرایشی نداشته باشم
اما یه جایی دل آدم مثل بچه ی آدم یه چیزیو میخواد که با علم به اینکه این کاره فایده ای هم نداره بازم دلشو نمیشکنی و به حرفش گوش میدی
دیگه هرچقد با خودم کلنجار میرم نمیتونم جلوتر از آرایشگاه فکرکنم
مثلا به تو،تو لباس عروس
به خودم با موهای بابلیس کشیده و اون خط چشم مشکی
به سفره عقد و رقصیدنتو خندیدنمونو ذوق کردنم
همه ی اینا یک حس عجیب غریب بهم میده
زهره خونه ی تو پر از مِهر و نور بود امروز
آرزو میکنم خونت همیشه ی همیشهِ روشن باشه
.

دقیقا از این دخترام که یه هفته قبل عروسی و یه هفته بعد عروسی عن اون مراسم در‌میارن
تحملم کنین از شنبه دیگه خوب میشم
قول

بهارنارنج :):
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۲۵

:))))خوش بگذره


احساس میکنم امروز باید خیلی روز خوبی باشه
در خوبیش همینو بس که نهار با خودم نیورده بودم یهو نیم ساعت پیش معین زنگ زد گفت مامانش دیشب برام کتلت درست کرده 
:))
محبوبه شب:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۲۷

امشب باید برای دوستت سنگ تموم بذاری
نه به لحاظ مادی و اینا
منظورم اینه که از خوشحالیش خوشحال باش و مواظب باش ناراحتش نکنی
چرا که شاید تا آخر مجلس فکرش مشغول تو باشه
دیدم که میگم
ان شاءالله خوشبخت بشه


عاغا ینی چی ناراحتش نکنم؟
ینی بزنمش مثلا؟
یا پا بذارم جلوی پاش با سر بره تو کیک؟؟
نگو محبوبه ،محبوبه نگو 
:)))

محبوبه شب:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۳۳

نه یعنی وقتی خواست بشینه کنار شماها از پشت صندلیشو بکش عقب بیفته 😄

یعنی این بغضی که تو پستت هستو با خودت مثل آینه دق نبر تالار 😒


:))))
متاسفانه اون نمیاد
من باید برم کنارش
نه بابا نترس
اینقدام احساسی نیستم
برم اونجا میشم عین خری که تی تاب دادنش
Neo Ted:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۳۸

صبح بخیر اصن


صبح شمام عالی
:|
ناشناس:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۵۰

:)) خُل


:)))
باور کن
واران :):
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۰۹

سلام
خوشبخت بشن الهی :)
حالا که این متنتو خوندم بخاطر زهره با خودم کنار میام و از قید فوتبال امشب میگذرم و فوتبال رو از رادیو گوشیم گوش میدم :دی
و میام عروسیش :)))



خوش بگذره مریمی ^__^

در ضمن تو خیلیم خوبی و تو اینجا💚💚💚 همچنان جا داری!!


:)))
ممنونم واقعا
فقط ماشین هم بیار

ممنونم واران
اصلا قلب من برای تو میزنه
:)
برگ سبز:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۲۸

خخخخخ با سر بره تو کیک :))))
ها چیه این اداها از خودت در میاری ته عنوانهات بزن مربوط به عروسی یا ادانه عروسی من نیام بخونم :/ :))


این قضیه منتفیه
چون کیک امشب ندارن
شب عقدش باید میفرستادم تو کیک
:))
آلاء .:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۲۹

خوش باشید
خوشبخت بشن
عروسیه یا عقد؟ هردو؟!


عقدشو که دی رفتم
یادت نیست؟
سرماهم خورده بودم!
عروسیشه
ممنان
:)
برگ سبز:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۳۲

اوه اوه چه عقد کوتاهی واسه سن شما
من دلم میخواد یک کم عقد بیشتر باشه آخه سنمون بالاست بریم خونه خودمون احتنالا زاد و ولد سریع ازمون بخوان :/


مامان و بابای داماد دارن میرن حج
مجبور شدن چندماه زودتر بگیرن 
بلاخره حجه
حسابی تو کارش نیست
:|
واران :):
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۳۳

اگر هزینه ی بنزین شو حساب میکنی :دی با خودم میارمش :))))


+
خواهش :)
قلب تو عشقه عشق مریمی 💖
مرسی مرسی 💚💚💚
دوستی ها تون مانا الهی 🌼🌸


به هرکی میگم ماشین بیار میگه پول بنزینشو بده
:|
مگه چنده این بنزین لامصب؟

ممنونم عزیزم
ایشاالله من با ماشین خودم بیام مراسم تو
:)

برگ سبز:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۳۵

:|
خیلی چرنده
آدم این همه ترسو :|


پیشگیری بهتر از درمان است
:|
نمیدونم ربط داشت یانه ولی احساس کردم باید بگم
:|
آلاء .:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۴۱

اخه اشاره کردی به سفره عقد


برای خالی نبودن عریضه میندازن
همیار رایانه:
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۰:۲۹

همیار رایانه (9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات و مشکلات رایانه، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ، مشکلات اینستاگرام و تلگرام و ....
وبلاگ عالی و مطالب آموزنده و مفید بود .
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه وموبایل
شماره تماس 9099071728
www.hamyarrayaneh.ir سایت:
تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh
اینستاگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh
سروش: https://sapp/hamyarrayaneh


:|
قاعدتا باید میرفتی هرزنانه
نسر ین :
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۲:۳۷

احتمالا منظور محبوبه این باشه:
من وقتی دو سال پیش خبر جدی شدن خواستگاری ام رو به بهترین دوستم دادم واکنشش این بود:
نسرین من حس میکنم یه مدت باید از هم دور باشیم من اونقدر مشکلات دارم که تحمل خوشی هیچ کس رو ندارم امیدوارم درکم کنی!
بعضی وقت ها آدم ها ناخواسته نمی تونن شریک خوبی برای شادی های دوستان صمیمی شون باشن. که خب قطعا تو با این اخلاقی که ازت سراغ دارم این شکلی نیستی. امیدوارم بهت حسابی خوش بگذره. نمیدونم چرا از این پست های عروسی که میذاری بغضم میگیره :(


:||||||||||
دقیقا همچین پیامی بهت داد؟
تو چی گفتی؟
اوهوم باهات موافقم
ولی یه جاهایی هست که خودت ممکنه درگیر خیلی مسائل باشی اما با خوشحالی طرفت خوشحال میشی
میگی تو این دنیا همین که هنوز آدمایی پیدا میشن که حداقل چند وقت تو خوشحالی شیرین و دوسداشتنی روزگار میگذرونن باید خداروشکر کرد و امیدوار ترت میکنه

نسر ین :
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۲:۵۵

دقیقا همچین پیامی داد بهم.
ولی خب بعدا که خواستگاری من شب بله برون به هم خورد، از کارش پشیمون شد و برگشت!


از کارش پشیمون نشد
:|
نسر ین :
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۳:۱۵

میدونم، ولی خب نمیشه با همه ی آدم ها جنگید و بهشون ثابت کرد که یه جمله ی بد توی یه موقعیت بد چقدر میتونه کشنده باشه!


درسته
امیدوارم مشکلاتش حل شده باشه تا بتونه تحمل شادی بقیه رو داشته باشه
نیـ ـلی:
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۳:۳۵

عقدِ یکی از بهترین رفیقام که بود، کلی برنامه ریزی کردیم :) برایِ قند سابیدن و از این حرفا...عکس گرفتن و ما باقی...
ولی اینقدر سرش شلوغ شد که هر چه اشاره می کرد پس چی شد؟ ما خودمون عقب می کشیدیم :))
اصلا فکرِ خواهر برادرای دوماد رو نکرده بودیم :)) برنامه هامونو بهم ریختن خلاصه :)
امیدوارم اگه برنامه ای داری بلای ما به سرت نیاد :|


دقیقا این بلا تو عقدش سرم اومد
:)))
امشب جز خوردن میوه و شیرینی و شام برنامه ی دیگه ای ندارم
_ حسان _:
۳۰ خرداد ۹۷، ۲۱:۱۶

مخاطب خاص داشت؟؟؟


بله
:|
زهره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">