عصرِ پاییزی!

عارفه ساعت ۴ اومد پیشم و از درخت خونشون برام خرمالو آورد!
از اون موقع ۲تا فلاسک چایی دم دادم
۸ تا لیوان چایی خورده
و
تصمیم داره بعد ازدواجش جمعه عصرا با شوهرش لش کنن و فلاسک فلاسک چایی بخورن و کیک خونگی!
یه تنه صنعت چایی رو نگه داشته!

نسر ین :
۴ آبان ۹۷، ۱۸:۳۶

نترکی دختر:)
یه ماچ از طرف من بکنش
خب؟


بغلش کردم
لحظه اخر اومدم ماچش کنم یادم رفت
:دی
صبورا کرمی:
۴ آبان ۹۷، ۱۸:۴۸

😂😂😂
شما دو تا با هم چای کار های شمالی رو رو پا نگه داشتید :))


چون امسال سال حمایت از تولید داخلی هم هست برا همین!
آقای سر به هوا :):
۴ آبان ۹۷، ۱۸:۵۳

پرچم چایی خورها بالاست!


دیدی بعضی وقتا یهو دلشوره میگیریم!
من الان اینطوری شدم!
غمی ‌‌:
۴ آبان ۹۷، ۱۹:۳۳

اوه اوه... خرمالو رو نگو... بهترین میوه دنیا... هی میرم بیرون یه کیلو می‌گیرم میارم تنها می‌خورم. من اگه پیامبر میشدم به جای انار می‌گفتم خرمالو رو باید تکی خورد چون یکی از لایه‌هاش لایه بهشتیه. همه رو باید بخوری تا اون لایه بهشتی هم حتما خورده بشه...


ببین بنظر من خرمالو و انبه و هلو باید بهشتی باشن
میوه ینی اینا!
بقیشو بریز دور!
ازاین اخلاقت که تنهایی میخوری خوشم میاد
:دی
بهارنارنج :):
۴ آبان ۹۷، ۱۹:۳۶

عارفه خااله منو میخواد فقط:|


باور کن من دسشوییم گرفت!
آرفه ...:
۴ آبان ۹۷، ۲۱:۰۵

مریم
اینقدر امروزعصر، لم دادن وچایی خوردن، بهم مزه داده، که تصمیم گرفتم هرچه زودتر تصمیمم رو عملی کنم به امید عصرای پاییزی و فلاسک چایی و کیک های خونگی
:)


آرفه!
من تصمیم گرفتم به خاطر تو فلاسکو عوض کنم و یه بزرگشو بگیرم!
آرفه ...:
۴ آبان ۹۷، ۲۱:۱۱

ممنونم ازت
اینجوری بیشتر میام خونه ات قطعا


خوشحالم بخاطر فلاسک هم شده بیشتر‌میای پیشم!
جناب منزوی:
۴ آبان ۹۷، ۲۱:۲۳

من الان چای ریختم یادم رفت بخورم، فک کنم سرد شده :|
الان داد مادرجان بلند میشه


منم از این کارا زیاد میکنم
آرفه ...:
۴ آبان ۹۷، ۲۱:۳۲

بابا بخاطر خودته کلاً
فقط خودت


:|
اره میدونم
واران ..:
۴ آبان ۹۷، ۲۱:۴۲

دیروز تو قطار صبحانه چایی بود آب جوش نبود جبرا بعد از چند سال چایی خوردم :/
خوردن چایی همان و عطش بیش از اندازه ی من همان :|
یعنی خدا میدونه چقدر اذیت شدم تا ۲۴ ساعت عطشم رفع نشد که نشد !!
بعد از کلی مایعات خوردن و اینا تازه حالم خوب شد.
(البته سیستم بدن من برعکس سیستم بدن دیگران عمل میکنه !! چایی برام عطش میاره و برای دیگران ضد عطش محسوب میشه )
خوشحالم چای خور نیستم :دی
ولی خدا صبرت بده :)))
۴ اومد ساعت چند رفتند اونوقت ؟:دی 😀
#شوخی با عارفه :))

نوش جان، دورهمی تون حتی با وجود چایی گرمه گرم :))



+

سلام
من از هر چی بگذرم از خرمالو نمیگذرم ها !!:)))
درخت خرمالو یادش بخیر بچه که بودم تو حیاط خونه مون تو کرج /مشهد دقیق یادم نیست کجا بود یه درخت خرمالو داشتیم من از همونجا عاشقِ خرمالو شدم :)) هر چند مال صاحبخونه مون بود :)) ولی خب یک مقدارش رو به ما میدادند :))


بابام یه همکار داشت که هروقت تو مهمونیا‌ منو در حال خوردن چایی میدید مینشست کنارمو از مضررات چایی برام میگفت،اخرین بار ۳ماه پیش تو محل کارم دیدمش و باز در حال چایی خوردن بودم بازم بهم گوش زد کرد جوونم و نباید خودمو معتاد چایی کنم،قرار شد هر وقت کتابش که در‌مورد مضررات چایی هست رو چاپ کرد یه جلدشو هدیه بده به من :دی
پیگیریش منو کشته!
یکی از ارزو های من داشتن درخت انبه و خرمالو تو حیاط خونمه 
:)
آشنای غریب:
۴ آبان ۹۷، ۲۳:۱۰

دیروز همسایه روبهرویی منو صدا زد آقا فلانی چایی دارین
گفتم بله
گفت سماور مغازه ما خراب شد میشه برام چایی بریزی؟
گفتم چرا که نه ! الان میارم
گفت نه صبر کن من لیوان بدم
بعد یه لیوان بزرگ داد گفت تو این بریز
گفتم پُرش کنم؟
گفت آره بابا چیزی نیست که ، پُرش کن
و
من:|
:|


۸لیوانم که چیزی نیست!
همش ۸تالیوان!
نیم ساعت بیشتر مونده بود به فلاسک سومم میرسیدیم!

حامد سپهر:
۴ آبان ۹۷، ۲۳:۱۳

بگو به فکر معده ش باشه با اینهمه چایی که میخوره
چایی بسته ایی ۵۰ تومن !!! شده

خرمالو رو واقعا چطوری میخورین یه جوریه اصلا


قبلا چند بود مگه؟!
تازه اگه بگم من با پوست میخورم چی میگی!
خرمالو نخورده نداند لذت خرمالو!
توهمین مایه ها
فرشته ...:
۵ آبان ۹۷، ۰۷:۰۶

در راستای کامنت‌ها هیچم خرمالو میوه‌ی بهشتی نیست، انار خونی رو با خرمالو قیاس میکنید؟ چطور می‌تونید واقعا؟ وای بر شما، وای بر شما[ یک خرمالو نخورنده] :دی

عارفه کم‌خونی نداره؟ چای زیاد کمبود اهن میاره،کم‌خونی میاره زیاد نخورید :)
[به سمت فلاسک چایی می‌رود]:دی


اینقد خوردن انار سخته برام که هیچوقت با میل خودم سمتش نرفتم
مگه اینکه بابام دون کنه مامانم گلاب بزنه بهش و بدن دستم که بخورم
ولی این بزرگوار خرمالو میگم از شستن تا خوردنش تنها فیلتر دهنمه 
همین!
نه بابا چیزی که زیاد داره خونه!

آلاء ..:
۵ آبان ۹۷، ۱۳:۵۴

ماشالا
حالا چندتا خرمالو اورده بود:))


۲تایی که رسیده بود فعلا!
من همیشه یه سبد نصیبم میشه!
الان چون هنوز نرسیده بودن :)
آلاء ..:
۵ آبان ۹۷، ۱۴:۱۲

تو هم دوتا لیوان بیشتر بهش چایی نمیدادی😂😂😂😂
گفتی خرمالو دلم رفت.....
کسی که خرمالو نمیخوره نصف عمرش برفناست


حدیث داریم کسی که خرمالو دوس نداره از ما نیست
حتی یک روایت دیگه هم داریم میگن کسایی که خرمالو نمیخورن به بهشت نمیرن
آلاء ..:
۵ آبان ۹۷، ۱۶:۳۴

نگم برات از دیشب اومدم خونه داداشم به عشق من یه جعبه خرمالو از باغ دوستش گرفته
باز نگم برات که از همون دیشب تا الان یه تنه نصف جعبه رو خوردم:))
حتی به اون گس ها هم رحم نمیکنم

روایت داریم خرمالوهای گلخونه ای جفا در حق خرمالوِ
مزه خویج میدن این گلخونه ای ها:'(

اصلا از من بشنو حوا به ادم گفت برو خرمالو بخور از بهشت رونده شدن وگرنه یه سیب که ارزش این همه دربه دری و نداره:))


مگه گلخونه ای هم داریم؟؟؟
واه
عجبا!
همینو بگو
من هیچوقت درک نکردم واقعا یه سیب ارزششو داشت؟؟!
حالا انبه ای خرمالوعی 
:دی
آلاء ..:
۵ آبان ۹۷، ۱۶:۳۵

بعد از خوندن این پست دقیقا پنج تا خرمالو خوردم دلم و بردی😂😂😂😂
برم باقی جعبه رو شخم بزنم


شما از برگزیدگانید!
والا!
من اخریه رو از دیشب دلم نیمده دستش بزنم
گذاشتم حالم خیلی بد بود بخورم شاد شم!
مرتضا دِ:
۵ آبان ۹۷، ۱۶:۵۸

خرمالو رو با چایی میخورید ؟
خرمالو کدوم بود؟


نه
من خرمالو رو با دنت کاکائویی میخورم
امتحان کن
مزه جهنم میده
مرتضا دِ:
۵ آبان ۹۷، ۱۷:۵۸

بده عارفه بخوره ... :)


دنت میخوره ولی فکرنکنم خرمالو رو بخوره
مرتضا دِ:
۵ آبان ۹۷، ۲۰:۴۵

همون کسی نمیخوره که آوردن واسه تو :)


:)))))
مسخره
مرتضا دِ:
۵ آبان ۹۷، ۲۰:۵۷

اسم شوهرت عصغره :|


عععععع
من یه استاد هیز داشتم اسمش اصغر بود
اله سار:
۱۳ آبان ۹۷، ۱۰:۴۵

این حجم از چایی فکر ادمو به بی راهه ها میبرد ((:
ترکیب خرمالو و چایی |:


به دشویی میکشه ادم رو
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">