خیابان زهره کرمانی، آرایشگاه ارکیده، کفش اسکیچرز،اتوبوس، ساندویچی گلریز و باقی قضایا!

"چرا من یه اسب ندارم؟
نه چرا واقعا؟"
اینو درحالی به آرفه گفتم که با چشای خونی نگام افتاد به یک فروند آدم که با آرنجش زد به دوستش و آرفه رو نشون داد
چونکه بیست و چهار سالگیم چند وقته شروع شده و من هنوز دچار حماقت در شانی نشدم و این نگران کنندست تصمیم گرفتم بخوابونم وسط صورتش که آرفه در جهت آدم و عاقل و خانوم شدن هرچه بیشترم‌دستمو گرفت و گفت مریم تو بگذر و من گذشتم!
قرار بود کفش اسکیچرز بخرم!
فاطمه به آرفه گفته بود مگه مریم دوس پسر داره که میخواد اسکیچرز بخره؟!
من از شما میپرسم چه ربطی بین اسکیچرز خریدن و دوس پسر داشتن وجود داره؟!
البته وقتی فروشنده ی بی تربیتِ دراز اونطوری به ما گفت قیمتا از ۸۹۰ تومن به بالاست به این نتیجه رسیدیم فاطمه یه چی میدونسته که لازمه ی خریدن اسکیچرز رو داشتن دوس پسر میدونه!
چونکه مافکرمیکردیم در نهایت تیپ و زیبایی هستیم و برخورد ناشایست طرف رو دیدیم (به جان خودم تفم حاضر نبودیم کف دستش بندازیم)
در جهت خالی کردن خودمون آرفه اومد ساعتشو بکنه و پرت کنه تو صورتش دستشو گرفتم و دستمو بردم طرف گردنبندم (بلاخره این خفت بخاطر من بود)که باز کنم و پرت کنم تو صورتش این دفه آرفه خبراز روزای سخت تر داد و منو منصرف کرد!
به بزرگی خودمون بخشیدیمش و تمام مسیر امام جمعه به آزادی رو به طرف فحش های زشت و خیلی زشتو خیلی خیلی زشت دادیم
و تصمیم گرفتیم بریم همون شریعتی
شریعتی دوس داشتنی خودمون
کرمان یه کفش فروشی داره به اسم رنگارنگ
درسته قیمت خون خرشونو میکشن روی کفشا ولی تنوع خوبی داره
از تست کفش دومی به بعد طرف اصرار داشت فاکتور کنه
ازاون اصرار ازما‌انکار
از ۸۹۰ تومن تو اسکیچرز رسیدیم به ۹۰ تومن تو یه مغازه گمنام شریعتی که همه چی فروش بود و خود به خود پنج تومن بهمون تخفیف داد با ضمانت شستن تو ماشین!
البته شاید چون عینک روی صورتمو دید و فکرمیکرد بنده از روشن دلان روزگارم سعی نکرد کفشاشو تو پاچمون کنه
ترجیح میدم این روزا بیرون که میرم عینک بذارم تا کابوس شب مردم نشم!
کرمان علاوه بر اون شریعتی و رنگارنگش یه ساندویچی گلریز هم داره که منو آرفه هرجای کرمون باشیم یهو سراز اونجا در‌میاریم
ازاین مغازه هاست که صاحبش از سال ۴۵ به این ور تلاشی برای تغییرش نکرده حتی میتونم با اطمینان بگم روپوششونم نشستن
وقتی میشینیم روی صندلیهاش خودمونو تو مانتوهای گشاد و با یه عالمه سبیل تصور میکنیم!
در شنیع بودن حرکتش همینو بس که آرفه از پریشب قول داده به من که یه روز برگرده و کل مغازه و کفشاش رو بخره و بعد مغازه رو جلو چشم پسره به آتیش بکشه!
ولی من چون تو کار کراشم دلم میخواد عاشقمون شه و ما تف کنیم توصورتش
دقیقا عاشق دوتامون!

فرشته ...:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۷:۲۵

مریم، مریم! دلم برای نوشته‌هات تنگ شده بود :)
۸۹۰ تومن؟؟ از نظر من ۹۰ تومن هم گرونه اصلا :دی
من به این نتیجه رسیدم که بعضی‌هامون از ساندویچ کثیف تو جای کثیف بیشتر استقبال میکنیم، دلیلش هم معلوم نیست ولی فکر کنم یه بیماری خاص باشه :))


فرشته،فرشته ممنونم :)
تازه زشت ترین و بی ریخت ترینش ۸۹۰ تومن بود
چون خوشمزه ترن فرزندم
طعم دست یارو قشنگ ‌‌‌مشخصه توش
فاطمه م_:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۷:۴۶

طعم دست یارو :))))

(عارفه نباید باشه؟)


تو خودمون صداش میزنیم آرفه
:))
غمی ‌‌:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۷:۵۱

ببین این ۸۹۰تومن نشون میده طرف چقدر با انصافه. وگرنه اگه من بودم روندش می‌کردم و می‌گفتم از ۹۰۰ به بالاست. یعنی حتی دلش نیومده ۱۰ تومن اضافه بکنه تو پاچه ملت. به نظرم کسی که با ۸۹۰ تومن پاچه‌اش جر نمی‌خوره، تا ۹۰۰ هم طاقت میاره :/


غمی عزیزم اینا ترفندشونه
از منِ تولید کننده بپرس
مثلا اینجوری قیمت گذاری میکنن که دقیقا همین تو ذهن مشتری بگذره و نشون بدن طبق یه قاعده و قانونه
مثلا قیمت اصلی کفشه شاید ۵۰۰بوده و اینا زدن ۸۹۰
بعله
اینجوریاست
بهار ...:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۷:۵۲

میگما در مورد پسره من موافقم ،عاشقتون بشه بعد تف کنین تو صورتش هم خرجش کمتره هم جبرانش سخت تر😊 تازه ضربه احساسی هم میخوره


خب یکی دیگه هم موافق باشه دیگه تصویبش میکنیم
:)))
مهدی رنجبر:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۸:۰۷

ساندویچی هرچقدر کثیف تر ساندیچش خوشمزه تر!


یه قانون نانوشتست اصلا
آلاء ..:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۹:۳۲

ای بدم میاد میگن۸۹۰
خو ادم حسابی منی که دارم۸۹۰میدم گدای اون ۱۰تومنم؟؟؟؟؟
بگو۹۰۰خیال جفتمون و راحت کن
منم یجا نشستم میگم ۹۰۰پول کفش یادم
کسی که ۹۰۰به کفش میده قطعا برای پُزشِ دیگه و گرنه دلیل دیگه نداره:)


من اگه ۸۹۰ بخرم به همه میگم یه تومن
:)))
yasna sadat:
۱۳ اسفند ۹۷، ۰۹:۵۶

اون890 کنار رو بذار بعد یخده و فقط یخده دیگه پول بزار روش برو اسب بخر:|


برو
نه بابا
کجا اسب دو سه تومنی میدن
گوسفند هم بهت نمیدن با سه تومن
طبق اخرین‌تحقیقات من ۲۰ /۳۰ تومن هست اونم یه اسب بدبختِ کریه
yasna sadat:
۱۳ اسفند ۹۷، ۱۰:۰۶

میدونم مریم میدونم..

890 تومن 890تومن جمع گردد وانگهی اسب شود:دی

کلا کامنت جهت نشان دادن حیف بودن پول برای کفش 890تومنی بود..
بعد کی دلش میاد این کفشو بپوشه :))یوخت پوشیدنش براش ضرر نداشته باشه:دی


:))))))
این کفش رو باید صبح به صبح بوس کرد و گذاشت رو چشم
مار چلو:
۱۳ اسفند ۹۷، ۱۱:۰۹


هنوزم هستن کسایی که حتی ایده و فکر گذرا اسکچر خریدن به ذهنشون میرسه؟ ((:
نود هزار تومن دادی کفش ؟ میومدی پنجتا کفشت میدادم 100 تومن! تو ماشین چیه اصلا دوسال بنداز بالا پشت بوم ، تکون نمیخوردن خداوکیل (((:


بلاخره این مرفهین  بی دردِ زالو صفت همه جا پیدا میشن
۸۵ تومن عامو
باشه
بفرست
ادرس بدم؟

حامد سپهر:
۱۳ اسفند ۹۷، ۱۲:۴۳

یه نانچکو یا قفل فرمون همیشه بزار تو کیفت مجبور نشی از گردنبند و ساعت استفاده کنی:)))
یه زمانی با ۸۹۰ تومن موتور هوندا میشد خرید که جای اسب و کفش اسکیچرز میشد ازش استفاده کرد:)


:))))
احساس لات بودن بهم دست داد
یه زمانی رو خدا بیامرزه فرزندم
مار چلو:
۱۳ اسفند ۹۷، ۱۳:۰۲

حالا ندارم که. این کفشا فقط تو مشهد و قشم گیر میان. رفتم واریز میکنی برات میخرم ((: تمام (:


این لطفتو هیچوقت فراموش نمیکنم
آرام :):
۱۳ اسفند ۹۷، ۱۵:۳۰

890 خخخخ

میشه چند دست لباس تو خونه خرید.


حتی میشه باهاش ۸کیلو گوشت خرید
:|
بهارنارنج :):
۱۳ اسفند ۹۷، ۲۱:۱۰

ظهری اومدم کامنت بدم،نمیدونم چرا نیومد
گفتم من اگه یک میلیون پول مفتم بئنم بگن فقط کفش باید بگیری،میرم ده حفت کفش شیک میخرم نه کفش اسکیچرز که فقط پول مارک میگیره:|


بابا اسکیچرز کفش خوبیه
مرگ نداره این کفش
فوق العاده راحته 
خداییش بخاطر خوب بودنش بهش فکرمیکنم
بهارنارنج :):
۱۳ اسفند ۹۷، ۲۲:۱۳

من هیچ کفشی برام مرگ نداره!بعدم مگه چندسال میخوای یه کفشی داشته باشی ادم خسته میشه دیگه


ضرب پای من زیاده
چون فعالیت پایی :))))  زیاد دارم به نفمه کفش خوب بگیرم
از طرفی خونوادگی از هیچی خسته نمیشیم 
همین آرفه یه مانتو داره دو دهست میپوشتش
یا من یه تیشرت دارم التماسم میکنه بندازمش دور ولی بهش وفادارم و همچنان گزینه اول لباس راحتیامه
کلا با چیزایی که عمر طولانی دارن بیشتر حال میکنم
نسر ین :
۱۳ اسفند ۹۷، ۲۲:۴۹

من یه جفت کفش اسپورت دیدم صد و ده تومن یه ماهه دارم سبک سنگین میکنم ببینم بخرم یا نه
890 تومن فقط یه جفت؟؟؟
من با این پول دوماه زندگی میکنم😁
مریم خیلی بدی که نیستی
همیشه باش
زیادم باش
دلم تنگولیده بودا


الهی من فدای تو
دردات تو سرم
چشم
چشم
میام
بنظرم بخر تا ۴ برابر نشده
بهارنارنج :):
۱۳ اسفند ۹۷، ۲۲:۵۰

منم لباس وتیشرتای راهنماییمو دارم و میپوشم ولی کلا میگم:|


سمیرا مگه یکو دو داره؟
اینی‌من‌دیدم یک بود؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">