خونه ی خاله زهره!

عکسِ بینظیری دارم از یک لحظه ی خوابِ عمیق عارفه السادات.عکس تازه ی تازه است.برای امروز صبح.وقتی که هنوز سرش رو از زیر پتو بیرون نیاورده بود و نگفته بود "خداروشکر نمیتواند من رو بگیرد.چون لولی هستم."دلم میخواست به جای این عکس از صبحگاه اتاقش، آن عکس با دهن نیم باز و چشمان زیر روسری و پتوی بیخ گولیش رو شر کنم.به واقع عکسِ مضحکیست.اما وجدانم اجازه نداد.ولی اگر برای بار چهارم به‌من پیام بدهد و به لولی بودنم به هنگام خواب بخندد حجت برمن‌تمام‌است.اتاقش رو کعنهو طبقه ی زیرزمین جهنم گرم میکند و در ثانیه ای ۸۰۰بار هم تکون میخورد بعد به من میگوید لولی!

 

مهدی ­­­­:
۲۵ مهر ۹۸، ۱۹:۵۴

لولی؟


اره 
لولی
نشنیدی؟
ندیدی؟
مهدی ­­­­:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۰:۳۲

سرچ کردم ولی نفهمیدم بازم کدوم معنیش منظوره!


لولی از نظر من یه طوره
از نظر دخترخالم یه طور دیگه
کدوم رو میخوای توضیح بدم؟
بهارنارنج :):
۲۵ مهر ۹۸، ۲۰:۴۱

:))من تا خوابم ببره خیلی پهلو به پهلو میشم و وول میخورم ولی وقتی خوابم ببره آرومم و تکون نمیخورم تو خواب


نه من اگه شرایطم جور باشه مثل بچه ادم میخوام
متاسفانه شرایطم جور نبود :))
مهدی ­­­­:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۱:۱۴

:)) چقدر سختش میکنید


:))
شرمندم
باید عارفه بیاد توضیح بده
واقعا از توانم خارجه
احسان ..:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۱:۲۴

لِوِلی؟ یعنی سطحی...احتمالا همین بوده!

غیر این باشه لیتریچرتون خیلی خاصه...مثل گویش اسکاتلندی در انگلیسی میمونه!:)

تو رو خدا هر کاری میکنید واژگان فارسی رو نابود نکنید:)


نه
لولی بر وزن کولی
بدون فتحه و کسره
حواسمون هست‌ بابا جان :))
حورا رضایی:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۱:۴۷

من و دخترخاله‌ات حداقل یه اشتراک توی اتاق‌مون داریم:
http://bayanbox.ir/info/7206803851125860844/dastan


به به 
:)
__PARNIAN __:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۲:۰۳

لولی چیست؟


عارفه بیا
واران ..:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۲:۴۶

سلام
خارج از بحث پستت :)
اتاق عارفه خانوم رو بشدت دوست داشتم ^__^
نظم داخل اتاق ، آرامش درونش ، فضای دلنشینش ، گیاهای خوشگلش ، قرآن ، همه چیش واقعا آرامبخش و لطیفه
و البته نشون میده خود عارفه خانم هم مثل اتاقش آروم و مهربون است .
عارفه خانم در عین اینکه مهربونه عاشق خوراکی و خوردنی های خوشمزه هم هست :) و البته عاشق کتاب بخصوص شعر و ادبیات و بعد کتابهای مذهبی :)
توام آروم و مهربون هستی ولی یه کوچولو شیطونی درون داری :)
( البته اقتضای سن ات همین هستش :) ، با عرض پوزش که گفتم اگر ناراحت شدی جمله ی که مربوط به تو گفتم رو سانسور کن ممنونم )
البته اگر اتاق تو رو هم ببینم شاید نظرم در موردت کلاً عوض شد ؛)
بمونین برای هم همیشه ایام دختر خاله های دوست داشتنی و بقول خسرو شکیبایی سبزه سبز باشین 💚💚💚


سلام
چه جالب
دقیقا همه ی این هارو هست
فقط‌بیا به من بگو از کجا فهمیدی؟
مخصوصا قسمت خوراکی هارو؟
اقتضای سن چیه؟؟
۸ماه ازش بزرگترم خیرسرم
همون بهتر اتاق منو نبینی
معین وقتی میاد خونمون یه ملحفه باخودش میاره و پهن میکنه روی زمین میشینه روش :))))))
قربون شما
بهنام:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۳:۰۸

ای لولی‌وشِ مغموم چرا انقَدَر کتابی نوشته‌ای دختر؟ قشنگ هم معلوم است که نتوانستی خیلی طولانی بنویسی. زود بنزین کتابی‌نویس‌ات تمام شده است.
من بروم جرعه‌ای آب بنوشم :)


تازه برگشتم همه "را"هارو "رو" کردم
گفتم این عارفه حساسه یهو ناراحت میشه
:)))
واران ..:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۳:۰۹

دقیق از روی تصویر اتاقش همه چی رو فهمیدم البته چیزهای دیگه فهمیدم ولی نمیگم و ادامه نمیدم :))
من قبلنا از روی عکس اتاق های دوستان به خلق و خوی دوستان پی
می بردم :) و بهشونم  میگفتم :) چه در زمانی که بلاگفا بودم چه چند سال پیش تو وبلاگ هنوز وبلاگ یلدا خانم که این جوری تشخیص میدادم و میگفتم به دوستان :)


+
فکر نمیکردم بزرگتر باشی :)
ماشاء الله
خب چون بزرگتری احتمالا شیطونی :))
و البته بازم میگم اقتضای سنه :) و البته خیلی هم خوبه :)
چون بزنم به تخته نشاط و شور جوانیت میدرخشه شکر خدا ❤


++
ممنونم
عزیزمی 💜


اخه خوراکیه برام جالبه
احتمالا باید یه جا یه اشاره ای کرده باشم
چه‌جالب
پس من هیچوقت عکس اتاقم رو نشونت‌نمیدم
میگرخی دیگه به تفسیر وتوضیح نمیرسی :)))
قربان شما

واران ..:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۳:۲۵

تو روانشناسی صوتی یادته از روی صدات چه چیزهای بهت گفتم؟!:)
من تو وبلاگ یلدا خانم از خودم تعریف نباشه یکبار از طریق تصویر حتی شیرینی دوست داشتنی یکی از دوستان رو تشخیص دادم و بهش گفتم :) و به بعضی ها گفتم که چه خوراکی معمولا دوس دارند.

حالا این هیچ از روی صدای یکی از دوستان که دکلمه خونده بود چند سال پیش ، بهش گفتم شما سیگار میکشین و بوی سیگارتون بینی منو سوزوند حتی :دی

این روانشناسی صوتی تصویری همش از لطف خدا میدونم و بس !

حالا میخوای روانشناسی منو به حساب خودت و نوشته هات بدونی من دیگه حرفی ندارم روله :))


+
اون یک خط به آخر جوابت خیلی باحال بود :)
مرسی


یاخدا
ببین میتونی کلی پول دربیاری از این راه
جدی میگم
ولی بدون شوخی از این همه خصوصیات دقیق  و به جا تعجب کردم
ایول
بهنام:
۲۵ مهر ۹۸، ۲۳:۲۸

لابد انتظار داشتی عارفه هم یک چاربندی* مطلب کتابی بهت مجانی بده. حسابی بد عادت شدیا. :)

* چهار پاراگرافی :⟨


نه عارفه که افتخار کامنت نمیده
بعدشم‌نیست فکرکنیم
همینطور برای خودم‌جولون میدم :))
پا ییز:
۲۶ مهر ۹۸، ۰۹:۳۴

نوشتی لولی بر وزن کولی
معنیشم میشه کولی یعنی?
سلام


سلام
لولی ینی کسی که کارای عجیب غریب میکنه
نسر ین :
۲۶ مهر ۹۸، ۱۱:۵۸

خدا این دخترخاله‌ها رو تا ابد برای هم حفظ کنه.
چه اتاق قشنگی داره این عارفه
منتظر شر شدن اون عکس هستم بی‌صبرانه :)


قربون شما :)
اره،خودمم
زیاد منتظرتون نمیذارم :)))
عارفه ...:
۶ آبان ۹۸، ۱۴:۳۷

به طرز ناجوانمردانه ای لولی هستی!
:)


اره هستم
:|
قدرت پذیرشم بالاست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">