از مرتب نبودن تا خر بودن!

مامانم هر وقت میخواد اتاقمو تمیز کنم میاد میشینه تواتاقم و میگه شروع کن!هرکسی هم بهش زنگ بزنه میگه"فعلا نمیتونم.اگه بیام این‌دختره دست میکشه"آبروی منو برده! :))
اون هفته که پیشم بودو مثل خر بگم؟گاری بگم؟چی بگم؟ازم کار کشید!میگفت این خونه چون قبلا دست یه پسردانشجو بوده باید ۳ برابر تمیز شه.پسرای دانشجو بیایین به مادر پیرتون بگین چه میکنید که اینقد آوازتون بد در رفته!دسشویی اجازه نمیداد برم،چون فکرمیکرد میخوام به بهانه ی دسشویی از زیر کار در برم!

هیچی دیگه همشم میگفت خر اینارو‌نگه میداره که تو نگه داشتی؟
خر اینقد که تو کثیفی کثیف نیست!
خر اینهمه پول بابت این آشغاله نمیده که تو میدی!
خر اینا که تو میخوری نمیخوره!
خر هم زیرگلدونی میزاره تو نمیزاری!
خلاصه کلی از خصوصیات خر برام گفت.واقعا چه میکنه این‌حیوان!ارادت خاصی بهش پیدا کردم!روز بعدش آماده شدنم جای ده دقیقه سه ربع زمان برد!درسته جای پا نداشت عوضش همه چی تحت کنترلم بود.الان چی؟آه!در بی نظمی اتاقم نظمی بود که دیدنش چشم بصیرت میخواست و متاسفانه‌مامانم نداشت.البته نگران نباشین الان دقیقا برگشته به همون نظم قبلی!

بهار ...:
۱۸ آذر ۹۸، ۲۳:۲۹

میگفتی مادر من بی خیال خره دیگه😅


ممکنه بی خیال خره شه ولی بیخیال من نمیشه :))
هلما ...:
۱۹ آذر ۹۸، ۰۱:۵۲

خب عزیزم مامانت برا مقایسه تو دست رو یه موجود اشتباهی گذاشته. باعرض پوزش از همه دختران همسایه قدیمترها مادرا دختراشونو با دختر همسایه مقایسه میکردن.


:)))))
خوشبختانه تو سن من دختر همسایه ای نداشتیم برای همین مامانم دست به دامن خر شده !
مهدی ­­­­:
۱۹ آذر ۹۸، ۰۶:۱۰

یه بویی تو خونه ما میاد که شک دارم چیزی/کسی مرده یا صرفا بوی آشغاله. و نمیدونمم از کجاس


نه دیگه
ما آشغالامونو هفته تا هفته که مامانم میاد جمع  و از خونه خارج میکنیم.
برای جلوگیری از بوش هم در کابینت رو محکم میبندیم :|
فاطمه م_:
۱۹ آذر ۹۸، ۰۷:۵۱

برگشته به همون نظم قبلی =)))


اصلا اتاقم مرتب باشه ذهنم به هم میریزه
وقتی همه چی درهم برهمه ذهنم آرومه :))
حامد سپهر:
۱۹ آذر ۹۸، ۰۸:۱۵

خر حیوان نجیبیست:)))


بلی بلی 
نجیب و تمیز :)
نیــ روانا:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۱:۵۷

واقعا خر زیر گلدونی میزاره؟؟؟
منم مخلصشم پس
من فکر میکردم خود گل رو هم بخوره!


خرای نسل جدید گویا خیلی باادب و با تربیت و منظمن :))
دچارِ فیش‌نگار:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۴:۳۷

یس


ازکرمون تا خودِ تهرون پرانتز :))))...
جناب منزوی:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۴:۴۰

حکایت کمد منه که خانمم قبول نمی کنه، میگه باید منظم باشه، فکر کنم خانمم چشم بصیرت نداره :)


اره بابا
این مامانا و خانوما هیچکدوم چشم بصیرت ندارن :))
دچارِ فیش‌نگار:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۵:۰۲

دلم براش تنگ شده


دقیقا منظورت کی و چیه؟
پشمآلِ پشمآلو:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۵:۴۲

من سایه ادمایی مث تو رو با تیر میزنم:دی


ماها باید یه جزیره برای خودمون پیدا کنیم،راحت بدور از شماها به زندگی کثیف و بی نظممون ادامه بدیم :)))
omid:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۶:۱۸

مگه خونه‌ای که پسر دانشجو داخلش زندگی کرده باشه چطوره؟؟
چیزی که دیده شده از خونه و خوابگاه دانشجو بهتره

بدبخت پسرای دانشجو:)


از من میپرسی؟
من اگه‌میدونستم از شماها میپرسیدم؟؟؟
بدبخ من که نهار ندارم،والا!دانشجوها حداقل یه سلف دارن شکمشونو سیر کنن.حالا هرچی میخواد موادش باشه من همونم ندارم :|
گُل نِگار:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۶:۵۹

خداقوت..
قشنگ اندازه همون سه برابری که فرمودن ازتون کار کشیدن:)))


خر؟
میدونستی جناب خر معروفه به حمالی؟
میدونستی مامانم منو شبیه حمال که نه ولی گاری دیگه میبینه ؟
نسر ین :
۱۹ آذر ۹۸، ۱۸:۲۰

مامان من چند وقتیه پاشو تو اتاق من نمی‌ذاره:)
لباسا رو که از تو ماشین در میاره در اتاقمو باز میکنه و لباسامو میندازه تو بغلم و میره :)
کلا مامانا ارادت خاصی به ما دارن


حالا اگه پسراشون بودیم،اینطوری میکردن؟؟
مامان منم بعضی شبا که اینجان میگه من نمیخوابم‌تو این خونه
میره خونه خواهرم میخوابه :))))

فرشته ...:
۱۹ آذر ۹۸، ۱۹:۱۷

با اون قسمت نظم در بی‌نظمی واقعا موافقم، اصلا دقت کردی وقتی تمیز میکنی دیگه به دلت نمی‌شینه؟:دی


حسم فقط نسبت به اتاقم اینطوریه فرشته
مثلا اگه هال و آشپزخونه درهم برهم باشه حس خوبی ندارم.برای همین هرهفته سعی میکنم آشپزخونه و هال رو حداقل تمیز و مرتب نگه دارم.این ۲ جا که تمیز باشن دیگه کمد لباسی و کتابخونه و بقیه برام مهم نیست
درواقع اینکه همه چی پهنه حس امنیت بهم میده.همه چی در تیر رس و در دسترس :)))
محبوبه شب:
۱۹ آذر ۹۸، ۲۱:۴۶

درود به شرفت --__--


نفس عمیق بکش :))
مسافر:
۱۹ آذر ۹۸، ۲۲:۵۹

مامانها و خانمها چشم بصیرت ندارن ( ببخشین شما سیبلت ندیدیم اقا خخ) ناسلامتی خودم خانمی یکم نظم هم خوب چیزیه ( البته میگی من هنوز مزدوج نشدم خانم بشم ) خانمی به مزدوج شدن نی هه خخ
البته همه یک بینظمی دارن که از نظر خودشون یک نظم توشه بقیه اونو بینظم میبینن . مثل ذهن ادم بینظمی هم توش یک نظم هست ( اگه دسته بتدی بشه زود باز خوانی میشه ) پس نظم خوب چیزیست
بیاید منظم باشیم البته اگه حوصله و خستگی بزاره .
به مامانت بگو بعد شومل کردن منظم میشم خخ ( شادمان میشه ازدستت راحت میشه خخ ) زهی خیال باطل خخ
پسر دانشجو بینظم و کثیف ( نه همه باور کن از باقر ب پرس )
دو جا اهمیت داره باید تمیز شه دشویی و حمام و اشپز خونه
( لابد پسره غیر درس حال نداشت خونه تکونی کنه . شاید مامی چیزی دیده تو خبرنداری خخ )
مثل جناب الاغ کار کردن هم توانایی بالا میخواد خسته نباشی الان زنده ای خخ
باسه اینده خوبه وقتی شومل کردی مثل ( خانم متشخص ) باید کار کنی ;-)
شاید اون خر همون جیگر کلاه قرمزی باشه هم خرف میزنه هم اواز میخونه هم پیامک میده و هم کار میکنه و هم مزدوج میشه هم اشپزی و هم .. بگذریم ( هم هم شد در هم )

هرکجاش از حرفام متوجه نشدی بپرس خخ

خاله حالا اتاقتات تمیز شد بیا اتاق منم تمیز کن من خستمه :-) خخ با تشکر دوستار شما


سبیل؟ دارم زیاد هم دارم :))
مامانم همیشه میگه بخاطر همین نامنظم بودنته که خواستگار نداری
میگه کائنات فرکانس نامرتب بودنت رو میفرسته طرف آدمای اطرافت.در واقع خیلی فلسفی و قشنگ ربطشون میده بهم :دی
ولی من میگم حالا که کائنات هم میدونه من سختمه مرتب باشم باید اینقد شعور داشته باشه جای اینکه توقع داشته باشه من تغییر کنم خودش یکیو بفرسته که نامنظمیه من به منظمیه اون در بره 
قبول نداری؟ 

مسافر:
۲۰ آذر ۹۸، ۱۷:۳۲

با توجه به ترس بله قبول دارم خخ
کلا ادم منظم با منظم و شلخته ( منظم از نظر خودش ) باید با هم مزدوج شن وگرنه درگیری میشه
انشالله یکی مثل خودت میابی


دقیقا!
اصلش همینه!
من خستم،اون بیابه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">