؟

نظر شما چیه؟!

کاکتوسِ خسته:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۰۷

نظرِ مثبتِ خاصی ندارم.


پس نرم بهش بگم؟
نسرین ⠀ :
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۲۹

موافقم:)


خب پس 
من خودکشی کنم تقصیره نسرین
همه شاهد باشن :))
بهارنارنج :):
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۴۴

بعضی روزارو باید ساخت چاره ای نیست


نمیشه زد از وسط نصف کرد؟
احسان ‍‍:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۸:۵۰

به نظرم بیشتر فکر کن...


نظر شما خیلی برام مهمه اخه
کاکتوسِ خسته:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۰۰

برو بگو
توکل به خدا!


هرچی شد پای تو
وجوج جیم:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۱۵

به نظرم باید به شکلی دیگه بهش نگاه کرد.اینطوری شکلی دیده شده که به قول یونگ و دوستان در آخرین دوهمی،خیلی سابجکتیو هست و دانای کل در این نقطه فراموش میشه به گونه‌ای که جلسات قبل توضیح دادم.البته اگر نظر من لازم باشه من اصلا آدمش نیستم خوشحال میشم تو یه فرصت دیگه وقتمو در اختیارتون قرار بدم


جلسه بعدی کی باشه؟
هلما ...:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۱۶

هرچی مامانت بگه😆😛


مامانم گفته هرچی هلما بگه
نیــ روانا:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۲۹

سوالی که پسر من هر روز ازم میپرسید و بسته به جواب من یا میخواسته ی عالم کار خوب انجام بده و دنیا رو اصلاح کنه که خوب چون من مخالفم کنسله یا اگر موافق بودم مثلا میگفت اوکی پس حموم رفتنم بمونه برای فردا و ...
فکر کنم ی پست هم گذاشتم در موردش


:)))))
خوشم میاد از پسرت

_ حسان _ :
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۳۶

این پست از اول اینجوری بوده؟؟؟!
+کی به کیه مخالفم


پس یعنی بی خیالش بشم؟
نسرین ⠀ :
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۳

تو اول هکسره رو رعایت کن بعد بیا بگو قضیه چی بوده:)


من فارسی کیلی کم نسرین.
واران ..:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۶

در مورد ؟!


سلام :)


سلام
جمهوری اسلامی؟
الهه آبان:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۵۴

من مخالفتی ندارم🤔
فکر بدی نیست.


پس بفروشمش؟
هلما ...:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۱:۱۱

بنظرم: بخشش لازم نیست اعلامش کنید.


کاما رو کجا بذارم؟
احسان ‍‍:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۱۱

خب پس به نظرم به نظر بقیه توجه نکن! :)


اخه نظر تک تکتون برام مهمه
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۱۳

برو تو کارش


یعنی پاکش کنم؟
بهارنارنج :):
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۲۵

اخه تو چی داری بفروشی؟:|
😅😅
تا تو باشی ملت سرکار نزاری

نه مریم گاش میشد دست انداخت جرش داد


واقعا که
یه دل پاک
یه قلب بزرگ
اینا باارزش نیستن؟
عوضش میشه آدمارو درید.
serek Khatoon:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۳۳

عه چرا نظر من خصوصی اومده؟ 😂😂😂🤦🏻‍♀️


احتمالا چون اون تیک رو زدی. دلیل دیگه ای به ذهنم نمیرسه :))
serek Khatoon:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۵۹

😂😂😂😂😂👌🏻
خوب شد دلیلشو فهمیدم وگرنه تا صبح خوابم نمی‌برد 👻


خب خوشحالم
خداروشکر، خداروشکر :)
کاکتوسِ خسته:
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۰۵

من مسئولیتی ندارم -_-


نظر دادی :)
بهارنارنج :):
۲۲ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۱۹

امروز یکیو دریدم خیلی داشت زر میزد فضولی می‌کرد میخواست یکیو خراب کنه

ولی کفاف نداد،


چقدر خشن شدی سمیرا
دریدن؟ 
زشته
ما همه هم نوعیم :)
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۰۰:۲۴

قطعا پاکش کن! چیه اون آخه! بی سلیقه!


باشه
پس وبلاگمو پاک میکنم.
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۰۴:۲۶

قالبشو گفتم!
معلوم نبود؟!


ولی من خود وبلاگ رو گفتم
لطفا تو نظر دادن دقت کنید.
گاهی سرنوشت یه وبلاگ در دستان شماست.
خیلی هم خوبه.‌خیلی هم دوسش دارم
مادامی من باشم این قالب هم هست :))
سبو ....:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۰۹:۳۱

من که نفهمیدم بقیه راجع به چی نظر میدن :))) ولی بستگی به میزان علاقه ای داره که بهش داری


بقیه دارن راجع به ۲۵ سالگی‌شون نظر میدن.
نظری داشته باشی پذیرام.
فرشته ...:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۱۳:۱۹

من رایم ممتنع است:))
با اوضاع کامنت‌ها فردا میزنی یکی رو میکشی میگی شما گفتید :دی


چقدر ذهنت جناییه فرشته
نظر پرسیدم که درخت آلو بکارم یا آلبالو

yasna sadat:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۱۵:۳۵

صد در صد مخالفم
یعنی چی این کار اصلا :|


باشه
پس به مادر و پدرم نیکی نمیکنم.
yasna sadat:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۵۰

افرین همینه😁


گفتن یه لیوان آب بیار میگم خودت برو بردار.
فرشته ...:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۵۱

خب پس به نظرم آلو بکار :))
البته کرمان به پسته‌اش معروفه، پس میتونی پسته هم بکاری :)


نه دیگه
گلابی کاشتم.
مغز اقتصادی اگه داشتم‌ پسته میکاشتم.
مسافر:
۲۳ ارديبهشت ۹۹، ۲۳:۴۶

نظر بقیه در مورد علامت سوال میپرسی نظر من بالا مثبت چهل میباشد ( علامت سوال پسر خوبی برای علامت تعجب خواستگاری کن )
سوال گنگ جواب گنگ داره نظر من در مورد هر چی مثبت اگه قرار یکی بکشی بکش خواستگاری کنی بکن خودکشی کنی بکن

پول توش باشه انجام بده وگرنه نظر مثبت من منفی
کلا نظر من جز مریم م ثبت است خخ
داری از بیکاری مخ کار میگیری خخ یا حالت دوم مثل شیر خط داری احتمال جواب مثبت جمع میکنی کاری انجام بدی ( پول هست منم شریک خخ )
کاری با عقل انجام شه خوبه احساس نه مشورت خوبه ولی اهلش ( چون من عقلم زیاده با خودم مشورت کن ) هه هه
مراقب عقل احساس خودت باش ( ملقا خانم گفته ) خخ

مریم دیگه بزرگ شدی خودت تصمیم بگیر پای لنگت هم واستا خخ خ


پول توش از دست دادم متاسفانه.
اینقدر از کامنتات خوشم میاد.
هی بیا، هی کامنت بذار، هی‌من بخونم، هی رمزگشای کنم :))
گلی یاس:
۲۴ ارديبهشت ۹۹، ۱۹:۴۶

راجب چی؟


هرچی دوست داری عزیزم.
میرزا مهدی:
۲۹ ارديبهشت ۹۹، ۱۱:۴۰

وقتش رو بیشتر کنن بهتره...


:))))))
به تهیه کننده میسپارم.
گلاویژ ... :
۳۱ ارديبهشت ۹۹، ۰۷:۰۷

نظر؟ شیب؟؟


:))))
بعد نگید چرا نظر نپرسیدم ها
خودتون زدید به در مسخره بازی :دی
مــحــدثــه ...:
۴ خرداد ۹۹، ۰۱:۴۸

نرو سمیه :|


باشه
نمیرم محدثه.
میمونم ور دل مامانم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">