زیبایی

 

زیبایی ببینید.

عاشق بشید، ازدواج کنید، بخندید و از این حرفای زرد. 

عارفه صاد:
۲۳ خرداد ۰۲، ۱۴:۳۲

مبارکه مبارکه مبارکه
به پای هم عاشق بمونید
چقدر گیفت های عروسیت خوشگلننن🤩


ایشالا
امیدوارم به پای هم پیر شیم
و نه اینکه همدیگرو پیر کنیم. بح بح. چقدر قشنگ گفتم. 
آره. خیلی. گریه‌ام میگیره از قشنگیشون.
احسان ‌‌:
۲۳ خرداد ۰۲، ۱۵:۲۲

مبارک باشه. :)
آرزو می‌کنم همیشه شاد و سلامت در کنار هم باشید.


ایشالا
امیدوارم
به امید خدا
نسرین ⠀ :
۲۳ خرداد ۰۲، ۱۵:۳۳

چشم عباس آقا


فقط میخواست یه چیزی گفته باشه عباس آقا
منتظر اتفاقات خوب (حورا):
۲۳ خرداد ۰۲، ۱۶:۰۶

چشم :)


نور تو چشمت
یاسمن گلی :):
۲۳ خرداد ۰۲، ۱۹:۰۷

چه گیفت های خوشگلییی😍😍😍نمیشه برای ما بیانی ها هم بفرستی از این گیفت ها؟🫠
خدای مننن😍😍😍چه دسته گل های خوشگلی من عاشق هردوتا دسته گلت شدمممم😍😍😍
مبارکت باشه دختر زیبا😘


خیلی :)))
تموم شدن متاسفانه.
آره. خیلی قیشنگ بودن.
قربون سرت❤️
مریم بانو:
۲۳ خرداد ۰۲، ۲۱:۰۰

تورت چه بلند و خوشگله :)
این مراسم عقدت بود یا عروسی؟
کانال تلگرامی نداری مریم؟


آره مریم :)))))
عروسی
دارم. ولی فعالیتی توش ندارم.
مریم بانو:
۲۳ خرداد ۰۲، ۲۳:۵۸

اینجا هم آخه سالی یبار فعالیت داری دنبال جایی ام که خیلی توش فعالی!
:)


:)))
mim_k73
اینستاگرامم بدک نیست. 
هوپ ...:
۲۴ خرداد ۰۲، ۰۰:۳۰

یعنی اسم هر کسی رو روی کارتش چاپ کردین؟ هزینه چاپ بالا نمیرفت اینطوری؟
مبارکت باسه عروس ولنتاین


آره. تعداد مهمونامون کم بود.
بخدا خودمونم نمیدونستیم ولنتاینه :))

حامد سپهر:
۲۴ خرداد ۰۲، ۱۰:۲۴

حالا چرا حرفای زرد؟
با این عکسها و اینهمه زیبایی روزمون رو قشنگ کردی
ایشالا لبخند از گوشه‌ی لب جفتتون کنار نره:)


مرسی :)
ایشالا
امید ظریفی:
۲۵ خرداد ۰۲، ۲۳:۲۶

به‌به! تبریکِ بسیار. ایشالا یه خوشی و شادی‌ای توی پس‌زمینه‌ای تموم لحظات‌تون باشه. (:


ممنونم مرسی :))
ایشالا ایشالا
هلما ...:
۲۷ خرداد ۰۲، ۰۰:۳۳

بگو که الگوت من بودم.😌😌😎🤣


دقیقا کدوم قسمت :))))
میرزا مهدی:
۲۹ خرداد ۰۲، ۰۸:۴۷

الان یعنی شوهر دار شدی؟
پس چرا به قول خودت از اون پُست های زرد تو اینستاگرامت نذاشتی؟
الان واقعیه؟
تبریک بگم؟
سرکاریم؟
خدایی؟


آره. 
من خیلی آدم فرهیخته‌ای هستم.
بله بله
منتظر تبریکات و هدیه‌های زیادتون هستم
.ک. .ن.:
۲۹ خرداد ۰۲، ۱۲:۴۷

مبارک باشه...به خوشی و سلامتی...برایتان آرزوی خوشبختی دارم💛


خیلی خیلی ممنونم
میرزا مهدی:
۲۹ خرداد ۰۲، ۱۹:۲۳

پس بهت تبریک میگم.
حتما آدم خوش اقبالیه...


ممنونم ازت میرزا
اونو دیگه خدا میدونه :))
Neo Ted:
۱ تیر ۰۲، ۱۲:۲۱

مبارکه!


بح تد!
ممنونم
حیات ..:
۱ تیر ۰۲، ۱۲:۴۲

عزیزمممم
چقدر زیبا واقعاا
خوشبخت بشیددد
دست راستتو بیار جلو کارش دارم


آوردم
حالا چیکار کنم؟
هلما ...:
۲ تیر ۰۲، ۰۹:۳۱

قسمت شوهر کردن.😜


:)))) 
چطوری حلما قشنگه؟
علیـــــ ََ:
۶ تیر ۰۲، ۱۲:۴۱

هی این جور چیزا رو پست میکنن ملت و ما وس وسه میشیم که جدی جدی بریم اقدام کنیم D:


رفتی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">