خونه ی پر از نورشون :)

غروب روز قبل عروسی رفیقت فقط یه بسته چیپس و یه بستنی بیسکوئیتی و صدای ابی میتونه غم‌اون همه خاطره ی رو دلتو بشوره و ببره
دارم به این فکرمیکنم‌برم‌عروسیش یا بشینم فوتبال ایران و اسپانیارو ببینم :دی
اخه واقعا این چه شبی بود انتخاب کردین برای پیوندتان :/
پس فردا شب چِش بود؟!
امروز رفتم خونشون
همه چی نو بود
تاحالا این همه چیز نو یه جا ندیده بودم
خونشونم هرجاش میرفتی افتاب پهن شده بود
ازاین خونه های پر نور بود
:))
به من میگه دس بکشم روی پتوهاش
میکشم،میگم خب؟
میگه این ۲تا استفاده شدست از خونه مامانم آوردم،نفهمیدی نو نیستن؟
میگم اینکه خوبه
پارسال مامانم یه زودپز خرید
خراب از کار در اومد، مرده پَسِش نگرفت
هیچی دیگه گذاشتتش واسه جهیزیه من :دی




ناشناس:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۳۹

زودپزه:)))))))))))))


به مامانم میگم مامان نمیگی یهو بترکه رو سرو صورت منو داماد عزیزت
میگه هیچی توش درست نکن،بعدشم برین خودتون بخرین
:دی
ناشناس:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۴۴

ناراحت نشیا . پس اینی که تو هستی ژنتیکیه:)))))))


به این خوبی
:|
نه راحت باش
نیـ ـلی:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۴۵

عروسیشون چقد می‌تونه خلوت باشه‌ها :)

تو که خوبی مریم...جهیزیه‌ی من همین شیشه‌ میشه‌هاییِ که مدرسه داده :|

دارم در حالِ قر دادن تصورت می‌کنم. :))))))))))))
خیلی خوبی :)))))))


:))))
اخ اونارو که نگو،البته خداروشکر مال من همشون شکستن
من تو عروسی خواهرم قر ندادم عامو چه توقعی از من داری
ولی تمام تلاشمو میکنم فردا شب منفعل نباشم
خوبی عَ خودتونه
:دی
اقای رمانتیک:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۵۲

😂😂😂😂

فرشته ...:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۰:۵۳

معلومه خیلی دوسش داری که دو دلی بری یا نه :))
زودپز:D حالا خودتو ناراحت نکن خودم یه زودپز نو برات کادو میارم:))


از شدت راحتیمه باهاش
:)))
ممنون اول زندگی اندازه یه زودپز جلو میندازیمون
نسر ین :
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۰۰

یه حس دوگانه ی عجیب غریبی داره عروسی رفیق صمیمی
خوش بگذره بهتون


اوهوم،دقیقا
همیشه و همه جا کنارش بودی
ولی خب اینجا دیگه نمیتونی کنارش باشی
ینی میشه ولی دوماد نمیذاره
مزاحمه
:)
بهارنارنج :):
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۳۶

اخی^_^ولی من برا دوستام هیچوقت همچین حسی نداشتم


زهره فقط دوست نیست برام
:)
اقای رمانتیک:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۳

چرا جوابه کامنته منو ندادی😐😐


خب جوابی نداشت
:|
خندیده بودی منم خندتو دیدم لبخند زدم
نیــ روانا:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۲:۰۰

یاد اون حومه افتادم که داماد بلیت جام جهانی داشت و دنبال جایگزین می گشت برای عروسی با دختره :))


:)))))
کسی نیست امشب جای من بره؟
اقای رمانتیک:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۲:۰۴

😐😐😐از این به بعد یادم باشه نخندم


ادمک اخر دنیاست بخند
آقای m.r:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۲:۲۴

تو فکر این دوستتم ک
داری رازهاشو برملا میکنی


:|
چه رازی؟
پتو؟؟
خوشبختانه خواهر شوهر نداره
مادر شوهرشم تو این فازا نیست
حامد سپهر:
۲۹ خرداد ۹۷، ۲۲:۴۰

پس عمدا عروسی رو انداختن روز بازی ایران اسپانیا که همه حواسها بره به بازی کسی متوجه زودپز نشه:)))


زودپزه مال من بودها
:|
پتوها مال اونه
:))
آلاء .:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۰:۰۶

حتما برو
من با اینکه هیچ جوره نمیشد عروسی رفیقم باشم بعد5سال هنوز ناراحتم که چرا اون شب با هواپیما نیومدم و شبونه برگردم ...


من به خاطر شام عروسی هم که شده میرم
:))
واران :):
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۲:۰۸

به جون خودم اگر من جات بودم نمیرفتم عروسی بجاش فوتبال می دیدم :|:)))
امکان نداره فردا شب من از جام تکون بخورم و برم جایی !!
تو چه جور دلت میاد من نمیدونم :دی
البته فکر کنم ناشی از ترس بازیه که این تصمیم رو گرفتی که نبینی شاید بهتر باشه برات :دی
شایدم حسی به بازی فرداشب نداری !
فکر کن ایران گل بزنه یهو مجلس عروسی از صدای شادی میترکه بخصوص قسمت آقایون البته اگر آقایی فردا شب بیاد :دی



+

زودپزش مهر استاندارد داره ؟
از چه نظر خرابه آخه ؟


بعد زهره حتما هرچی پیوند دوستی بینمونه رو میدره از هم
:|
حسم که به بازی امشب میگه یه 13 14 تایی میخوریم
:|

سرش(درش؟دربش؟)خرابه
قشنگ بسته نمیشه
برگ سبز:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۲:۰۸

خوبه دیگه هر وقت بهش نگاه کنی یاد خاطراتت می افتی :)
اتفاقا یه همکاری داشتم از اینور رفت خونه خودش از اونور لو رفت هی وسایل جهیزیه اش خراب در خراب از کار در میومده (انگار جنسشون خوب نبوده)


احتمالا منم به همین سرنوشت دچار شم
:)
_ حسان _:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۶:۵۳

داماد خر است


:)))
داماد بیشتر خوشاله 
مرتضا دِ:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۲۹

شبکه ورزش دو سه باری تکرار بازیا رو نشون میده فک کنم :)


فوتبال تکراری؟؟؟
مگه پیتزاست که سردشم خوشمزه باشه؟؟
بنظرم هنوز بشینم فوتبال ببینم  و بعدا فیلم عروسیشو تصمیم عاقلانه تری باشه
:دی
مرتضا دِ:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۵۵


خیلی قشنگ بود واکنشت :)))
فیلم عروسی منظورمه


:))
هان اونو میگی
اوکی
برگ سبز:
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۸:۵۶

والااا
بازی فوتبال فقط ایران استرالیا و ایران آمریکا
الان که نوشتم ایران استرالیا دلم لرزید و چشام حالت اشک گرفت
واقعا دلم میخواد دوباره ببینمش
با گزارش خیابانی
یادت بخیر نوجوونی


ایشاالله ایران و اسپانیا هم به خاطرات اضافه شه
:))
واران :):
۳۰ خرداد ۹۷، ۰۹:۵۷

در زودپز رو میشه نشون بدی ؟
البته اگر امکانش هست :)
تا بگم چکار کنی :)
مرسی


جدی؟
ینی اینقد حرفه ای هستی
:))
باشه عکس برات میفرستم
واران :):
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۰:۰۴

حرفه ای که نه ولی یه عمر سر و کارم با زودپز مادر جانم بوده :)
از مادرم یه چیزهای بیاد دارم :)
اگر خدا بخواد ایشالا بتونم مشکلش رو حل کنم :))

عکسش واضح باشه آفرین :)
مرسی


خدارحمتشون کنه
:)
امیدوارم بتونی در رفع مشکل زودپز کمکم کنی
باشه حتما
:)
هلما ...:
۳۰ خرداد ۹۷، ۱۱:۳۰

بابا باز مامان تو امیدی به شوهر کردنت داره، مامان من اونم نداره :))


مامان من کلا آدمیه که خیلی دیر تسلیم میشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">