همیشه هیچوقت

شماهم همیشه هیچوقت پول کافی ندارین یا فقط من اینطوریم؟  


شما هم خودتونو تو موقعیتی تصور میکنین که زنگ زدن بهتون و گفتن کلی پول برنده شدین؟؟؟(در صورتی که میدونین تو هییچ مسابقه ای شرکت نکردین)

شماهم مثل من فکر میکنین یه عمه ی ثروتمند تو یه جای دور دارین که قراره به زودی بمیره و همه داراییش به شما برسه و شما از وجود اون بی خبرین؟(همین پریشب خالم نصیحتم میکرد رمان نخونم)

یادمه وقتی نوجوون بودم یکی از چیزایی که خیلی وقتا بهش فکرمیکردم یه دستگاه پول چاپ کن بود

من به دومورد بالا امید(واهی) دارم
:|


 خدا هیچ شهریه و  شیرینی دادنی و 2تا تولد و تنگ شدن کفشی رو تو یه ماه نیاره
بلند بگو امین
:|

دُچــــ ــــار:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۰۳

کمتر رمان بخون که کفشت تنگ نشه :)))

+ منم یادمه نوجوون بودم همچین خیالاتی داشتم :/


احتمالا ربطشم سیم رابطشه
:)
کلا نوجوونی دوره ای که ادما دوس دارن فقط پول داشته باشن
ali:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۱۲

جاشه بزنیم

هشتک مشترک


اینو خوب امدی
:))
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۲۱

منم همینطوریم :)) هنوزم ازون قرعه کشی ناامید نشدم :))


:))
مث خودم میبینم خوشحال میشم
غمی ‌‌:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۳۵

نه. من همیشه منتظر بودم که یه زن و مرد بیان خونمون و پدر و مادرم بگن «شاید باید زودتر از اینا بهت می‌گفتیم. ولی از این می‌ترسیدیم که از ما جدا شی. اما حالا دیگه راهی نمونده. باید حقیقت رو بدونی و خودت انتخاب کنی. تو بچه واقعی ما نیست. پدر و مادر واقعی تو اینان. حالا خودت باید انتخاب کنی که می‌خوای با ما باشی یا با اینا» و در حالی که به سوئیچ بنز توی دست اون آقاهه خیره شدم از پدر و مادرم خداحافظی می‌کنم :)))


:)))))
واای خدای من
پوکیدمم
:))
باور میکنی منم دقیقاا همینطوری فکر میکردم؟؟
منتهی مال من مامانه مرده بود
الان فقط باباهه بود و یه داداش 
به ماشین هم فکر کرده بودم 
یه کوپه ابی رنگ
ولی نوعشو مشخص نکرده بودم
:))
تازه خونشونم مجسم کرده بودم تو ذهنم
و همینطور اتاقم

زهرا:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۳۵

مریم جان به منم باید شیرینی بدی 

منتظرم واقعا منتظرم


ببخشید شما؟؟
نام نام خانوادگی:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۳۸

من حتی حساب توی بانک هامو هم براساس قرعه کشیاشون انتخاب میکنم


ولی مدیریت پول خوبه این روزا بدرد میخوره :)


متاسفانه من یه دونه حساب بیشتر ندارم 
 انتخابش بخاطر این بود که راحت تر شهریه دانشگاهمو با اون میتونستم بپردازم

کلا هرچی توش پول باشه به درد میخوره
:)
N@f@s 2000:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۴

خخخخخخخ منم همینطوری فک میکنم

اما متاسفانه فقط فکره خخخخخخخ


امید داشته باش دختر
:))
mitra .mo:
۷ شهریور ۹۶، ۱۲:۵۵

توصیه میکنم کمتر رمان بخونی


توصیتو به جان دل میپذیرم
:)
آقای سر به هوا(o_0):
۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۷

:)


الان ینی تو هم همینطوری بودی؟
یا نبودی؟
یا بودی نبودی؟
**miss _ golden**:
۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۰۷

منم😂😂😂


همش میگم در خونه رو میزنن کلی بهم پول میدن در حالی که تو هیچ قرعه کشی شرکت نمیکنم😂😂😂😂😂


به دستگاه پول چاپ کن اعتقادی ندارم ولی به مردن یه فرد ناشناس چرا😂😂😂
نمیدونم چرا با اینکه همیشه هرچی خواستمو واسم خردین ولی هنو احساس بی پولی میکنم شدیدا😂😂😂


بنظرم دستگاه پول چاپ کن بهتره اخه ممکنه ثروت اون فرد روزی تموم شه:)
اینکه  هر چی خواستمو همیشه برام نخریدن منطقیه که دلم بخواد پول داشته باشم زیااد  
ولی اینکه هرچیو خواستی داشتی  ولی بازم احساس بی پولی میکنی بنظرم منطقی نیست
:|
Frozen Fire:
۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۲۲

من نه اون موفع و نه الان (متاسفانه) به پول نمی‌اندیشیدم :/
نه اینکه لازم نداشته باشما!کلا حساب کتاب هیچ وقت دستم نیس :/
ینی کیف پولمو خالی کننم متوجه نمیشم :/ و این خیلی بده!
حتی یادمه بچه بودم داییم میگف دعا کن از بانک ماشین برنده شم،کلی بهت پول میدم.و منِ ... میگفتم اگه میخای به من پول بدی،دعا نمیکنم:/ باید برام مدادرنگی بخری :/ حتی آرزو میکردم از بانکم مدادرنگی و کتاب و از اینجور چیزا برنده شم :|
بچه‌ی خنگی بودم در کل :/ D:
ولی دیگه در آستانه‌ی دانشجو شدن باید ترک عادت کنم مثه اینکه :))


بگووو دانشجو نشدییی،بی پولی بکشی :))
اگه پول نداشته باشی نه کتابی در کاره و نه مداد رنگی و نه هیچ چیز دیگه
:))
البته اگه دعاهم میکردی و داییت ماشینم برنده میشد باز کسی به تو پولی نمیداد :))
پول چرک کف دسته
:|
Va hid:
۷ شهریور ۹۶، ۱۳:۳۷

زیاد در خیالات سیر نکنید !!اثرات فیلم های تلویزیون است!!!!



امیدوارم مشکلتون حل شه !!!چه جوری !!!خدا می دونه!!!!!!!!!!!


مشکلم خریدن کادو تولد و کفش و  دادن نهار به یکی از دوستای گراممه

**miss _ golden**:
۷ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۵

ای دوست نیو پستی داریم😃😁
نزد ما بیا😁
در وب ما به روی تو اوپِن است
ولکام جانا ولکام😂

ای دوست ماشوخی میکنیم تو مارا کتک میزنی جانا😞😞😞


:|


:)))
آقای سر به هوا(o_0):
۷ شهریور ۹۶، ۱۵:۳۱

بودم و هستم


بدبختی من یکی دوتا نیس که...:)


:))))
منم
حسنا مـ:
۷ شهریور ۹۶، ۱۵:۳۲

خخخخ آمین
جالب بود


:))
هلما ...:
۷ شهریور ۹۶، ۱۶:۰۴

راستش نهه ..



نذار فکر کنم جز اون 4درصد زالو صفتی
:)))
دریا _ گاه نوشته های من:
۷ شهریور ۹۶، ۱۶:۱۰

من وقتی کوچیک بودم فکر می کردم از خدا پول بخوام برام از آسمان می فرسته پایین. دعا می کردم بعد منتظر پول می شدم ولی اینقدر انتظار کشیدم که علف زیر پام سبز شد



:)))
خدا هیچ چیزی رو جز برف و بارونش از اسمون نمیفرسته پایین
هنوزم منتظری؟
Aramam .F:
۷ شهریور ۹۶، ۱۸:۱۲

آمیییییییییییییییین...


:))
سیّد محمّد جعاوله:
۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۲۷

امین

پول خوبه ولی ارزشی نداره


پول چرک کف دسته
Zeinab 78:
۷ شهریور ۹۶، ۱۹:۵۶

آمین:)))))


:))
ــ حسان ــ:
۷ شهریور ۹۶، ۲۰:۳۷

آره منم همیش پول کم میارم
دقیق تر بگم پول نمیمونه برام


افرین
منم
نمیفهمم چه حکمتیه
اسمان ***:
۷ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۵

من همیشه بعد اینکه پدربزرگم فوت کرده بود توهم میزدم وکیلش میاد میگه این خونه این پوله به توارث رسیده ...هعیییی هیچی هم بهم ارث نرسید اخرش:))



:))
اخهه
دلم سوخت
:))
علیرضا امیدیان نسب:
۸ شهریور ۹۶، ۰۱:۵۱

خخخخ امین


:))
مهدی صالح پور:
۸ شهریور ۹۶، ۱۳:۱۴

من در شرایط طبیعی پول دارم اما وقتی باید پول داشته باشم ندارم!


دقیقااا
علیـ ــر ضــا:
۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۸

الهی آمین 😊

چرا منو تو هم دردیم 


:)
چون فراگیره
هلما ...:
۸ شهریور ۹۶، ۱۸:۲۳

نه 4 درصدی نیستم، بچه قانعی ام. :))

میدونی منم پول دوست دارم ولی مطمئنم عمه گمشده ندارم، مطمئنم ارثی نمیرسه، گنجی پیدا نمیکنم.
ولی واقعا دلم میخاد از یه جایی2 میلیارد پول بهم برسه اونوقت نقشه هامو عملی کنم...


من به تو افتخار میکنم
:)
میرسه ،یه روزی از یه جایی میرسه
امیدوار باش
:)
Shahtot 🍇🍇🍇:
۹ شهریور ۹۶، ۰۹:۳۶

سلام :)

مریم از جمله وب هایی هستی که ستاره ات روشن میشه من خیز 
برمیدارم به سمت وبت با سرعت :))) خخخخ
انقدر که خوب و بامزه مینویسی ؛)
+ منم شده بی پولی رو تجربه کنم مخصوصا برای خرید کتاب
البته نه همیشه ...ولی شده :)


ارادتمند شاتوت جان
:)
من شاتوت دوست ندارم اما تو تنها شاتوتی هستی که دوسش دارم
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">