خُنک نباشیم!


یه شب چندوقت پیشا با سه تا پسر نوجوون باهم وارد یه کوچه شدیم

 کوچه هه تاریک بود 

من سعی کردم سریع تر حرکت کنم که جلوتر ازاونا بیوفتم

یهو یکی از اون سه تا گفت بچه ها وایسین

اون یکیه گفت واسه چی؟

اون گفت صبر کن دیگه

(احساس کردم دستشونو گرفته)

تقریبا ۳متر ازشون دورشده بودم

که اون یکیه گفت ولم کن بابا


بعد اون بهش گفت خودت خواهر نداری؟

اون لحظه دلم میخواست برم ماچش کنم

اخه چقد تو خوبی؟چقد آقا؟چقد لوتی؟


بعد اون یکیه یهووو مثل چی شروع کرد به دویدن

مثلا میخواست منو بترسونه

منم تو دلم گفتم خُنک :\


یه ساعت پیش داشتم از همون کوچه هه رد میشدم یادش افتادم

:|

فکرکنم خیلی بد تعریف کردم

امیدوارم قابل درک بوده باشه

فقط خواستم بگم هنوز زوده از دهه هفتادیا قط امید کنیم

هلما ...:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۱۷

مریم مگه خودت دهه هفتادی نیستی؟؟

بد نبود ولی عالی هم تعریف نکردی.. ضدحال زدن به تو میچسبه, یکم فحش بده خب :))


امید از منم بریده شده
:))
تو جون بخواه فحش که چیزی نیست
:/
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۱۷

پسر کو ندارد نشان از پدر :) باید شرف رو از پدر یاد بگیرن 

پدر که شرف نداشت پسر میشه چی ? بی شرف



حالا بنظرت لازمه به باباشم فحش بدیم؟
:))
یاهمون پسر کافیه؟
Va hid:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۲۰

در هر نسلی !!آدم خوب و بد هستش!!! 


متوجه شدیدم ولی بر خلاف نوشته های قبلی !!مثل تند رفتنتون !!تند نوشتید!!!!

موفق باشید!!!!!


اگه بذارن
:|

تشبیهه به دلم نشست
:)
fateme:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۲۵

برام جالب بود از اصطلاح خنک استفاده کردی ماهم تو گویش محلی مون خیلی ازش استفاده میکنیم  .


در همین معنا؟
:)

دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۲۸

یعنی متنفرم از اینجور آدما 

هر چی نثارشون کنیم کمه ... 


Be calm boy
:)
بچه بود،نفهم بود
:دی
fateme:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۳۸

اره خب . مگه سبک معنا نمیده . مثلا ما به جای سبک بازی میگیم خنک بازی در نیار . من ندیدم کسی موقع فارسی صحبت کردن از خنک استفاده کنه اما واقعا کیف میکنم از شنیدن واژه های محلی تر .


اوهوم
افرین
۲۰امتیاز
:))
خانه سلامتی:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۴۸

دهه هفتادیا تقریبا خوبن.هشتاد به بعد خرابه 


دهه ۷۰فقط تا ۷۳ به درد میخورن
:))
serek یزدان:
۳ مهر ۹۶، ۱۹:۵۰

فکر کنم منظورتون دهه هشتادیا باشن... یاهمون بروبچز نیمه ی دوم دهه هفتاد ...وگرنه متولدین ۷۰تا ۷۳ خودشون یه پا دهه شصتین بندگان خدا، مخصوصا دخترا


ععع
ایول
همینه
عصن نسل سوخته منظور ۷۳هستن
:دی
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۰۸

گفتین تا ۷۳ به درد میخورن پس ما کجای کاریم :|


۷۴؟۷۵؟۷۶؟
شمام به درد میخورید خب
کلا بچه های وبلاگ حسابشون جداست
:دی
هاااا؟؟؟
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۱۶

:| پس اگ وبلاگ نداشتم حسابم با کرام الکاتبین بود :|

هیچیییییی :|


هااان
رمز گشایی کردم
یس یس 
اگری
:))
اره دیگه برو خداروشکر کن وبلاگ داری
:|
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۲۰

خانم بکش کنار ببینم این بچه ها چی میگن 

لانچیکو درآورده به سویشان روانه میگردد :|


:)))
لطفا به سویش روانه شو
نه سویشان

دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۳۲

بابا چه کنم منم و این کیبورد کوچیک گوشی *_-


بنظرم غلاف(خلاف,قلاف!!!!!!)کن
:)
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۳۳

آها منم فک کردم غلط املایی گرفتی -_-

باشه کدومشونه :|


همون که از پدر نبرده بود نشان دیگه
:|
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۳۶

خخخخ :| غلاف مال شمشیره 

لانچیکو غلاف نداره ک -_-


جدی؟
خب پس چیکارش میکنن؟
دیوانه ...:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۴۰

نمیدونم 😑


:|
نیروا نا:
۳ مهر ۹۶، ۲۰:۴۸

ایول

منم دلم خواست ماچش کنم
دمش گرم
من از الان کلی مواظب پسرجان هستم که مرررررد بار بیاد
خدا به داد برسه که ایشون دهه هشتادی هم تشریف دارن :دی


بیا بریم پیداش کنیم باهم ماچش کنیم
:|
دوس دارم پسرجان دهه ۸۰  مث همین پسرجان دهه۷۰ تربیت کنی
تا پسرجان شماروهم دلم بخواد ماچ کنم
:))

سیّد محمّد جعاوله:
۳ مهر ۹۶، ۲۱:۱۲

جالب بود.


:)
اسمان ***:
۳ مهر ۹۶، ۲۲:۰۲

پسر است دیگر اونم از نوع نوجوونش :))


همینو بگو
جوون و پیرش چیه که بخواد نوجوونش چی باشه
:))
Shahtot 🍇🍇🍇:
۳ مهر ۹۶، ۲۲:۵۶

فقط و فقط کامنت آسمان و جواب تو :))))))

یعنی اگر دنیا رو بدن دست من و تو ....دیگه خودت میدونی 
اول چیکار میکنیم :)))) 


:)))
همه رو از دم تیغ میگذرونیم؟
هویجوری :):
۳ مهر ۹۶، ۲۲:۵۶

،واسه منم مشابه همین اتفاق افتاده!!اونی دویدو باید زد لهش کرد:/

ینی فقط از 70 تا 76 بدرد میخورن؟؟://


بعدم با خاک روب جمش کرد انداخت جلوی گربه
:|
چقد خشن!!!
۷۷هستی؟۷۸؟
خب حساب شماها جداست
:)
mitra .mo:
۳ مهر ۹۶، ۲۳:۵۴

من که از کنار هر پسری رد شدم بهم گفتن کوچولو

عوضیا😑


میگم خنک نباشیم همینه دیگه
:|
آقای سر به هوا(o_0):
۴ مهر ۹۶، ۰۰:۵۲

یعنی چی تا ۷۳خوبن

الان یه ۷۵ میشناسم عالیه !ماهه ماه!

اون پسر هم که هیچی...


احتمالا اون ۷۵ اقای سربه هوا نیست؟
:))
Aramam .F:
۴ مهر ۹۶، ۰۸:۳۴

خنک ینی چیییییییییی؟!!!

نه خوب تعریف کردی...
دهه هفتادیا:)


معانی متعددی داره
اینجا ینی سبک ،خوشال،لوس،بچه و ...
:))
فیش نگار:
۴ مهر ۹۶، ۰۸:۵۳

حالت خوب نبوده وگرنه بیشتر از اینا بهش میگفتی :))


ته فحش من همینه
:/
فیش نگار:
۴ مهر ۹۶، ۰۸:۵۸

عاطفه یه چیزای دیگه ای میگفت که! :)


حافظت داغوووونه
:|
عارفه عارفه
یه دکتر برو
فیش نگار:
۴ مهر ۹۶، ۰۹:۰۶

همون :)


:|
|:
Shahtot 🍇🍇🍇:
۴ مهر ۹۶، ۱۰:۰۹

دقیقا :)))

البته فقط مذکرا :)))
یعنی از این نظر کپی خودمی :))) 


:))
اره دیگه
راحت شیم
:دی
واران ...:
۴ مهر ۹۶، ۱۰:۵۱

مشهدی به آدم های سوسول و ... میگن خُنُک :))


شما مشهدی ؟:))
تو مشهد اینبار متوجه شدم اونا به این آدم ها میگن خُنُک :))


+
بقول مادرم پنج انگشت دستمون شبیه هم نیست.
بقول خودم : پنج انگشت وقتی شبیه نیست خب دهه ۷۰ ایی ها حتی ۶۰ ایی ها حتی ۸۰ ایی ها شبیه هم نیستن :)
هم بد میشه بین شون پیدا نمود  هم خوب . 

++
آفرین به اون بچه ایشالا خدا حفظش کنه :)



+++
خیلی هم خوب تعریف نمودی :)


:))
خیلی دوس داشتم مشهدی باشم
:|
مام میگیم
|:
موافقم
:)
باورمیکنم
mitra .mo:
۴ مهر ۹۶، ۱۳:۵۴

به خدا من راه میرم تو خیابون سرمو می‌اندازم پایین فقط مسیرو نگاه میکنم


هشتک دختر سر به زیر
:))
علیرضا امیدیان نسب:
۴ مهر ۹۶، ۱۶:۰۱

کاری به دهه هشتادی یا هفتادی نباید داشته باشی

ربظی.به این.چیزا نداره
چیزی.که مهمه تربیت.خانوادس که بچه رو ازاد بذارن یانه
که چیزی بهش یاد بدن یانه
که غیرتی بارش بیارن یانه
اگه بچه رو به حال خودش رها.کنی خدا میدونه به کجاها کشیده میشه


موافقم
زیاد
انار کـــ:)ــــ:
۴ مهر ۹۶، ۲۲:۳۰

خنک😂😂😕

لامبدم خنک بودعایا؟😁😁😁


اون خنک اندر خنک بود
:)))
محمد عـــــــرفان:
۲۷ آبان ۹۶، ۲۲:۰۹


به من میگن یه دهه هشتادی با غیرت


هشتادییییی؟؟؟
وای باورم نمیشه هشتادی ها اینقدددددد بزرگ شده باشن
افرین پسرم
:)
محمد عـــــــرفان:
۲۷ آبان ۹۶، ۲۲:۱۳

بزرگی به سن  و سال نیســــــــــت

به عقــــــــــــــــــــــل اســــــــــــــت


تکبییییر
:)
محمد عـــــــرفان:
۲۷ آبان ۹۶، ۲۲:۲۱

گفتید میخایید مشهدی باشید.

من که مشهدیم.


من نه
:|
محمد عـــــــرفان:
۲۷ آبان ۹۶، ۲۲:۳۰

سوال درباره کامپیوتر ندارید؟

حوصلم سر رفته!!!


نه متاسفانه
:|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">