مذکر حوری چیه؟


بیشعور کیست؟

بیشعور کسیست که بستنی شمارو از عمیق ترین و تاریک ترین قسمت یخچال میکشه بیرونُ میخوره واصلا به این فکرنمیکنه این بستیه خودش به تنهایی نرفته زیر پاکتا و ممکنه صاحبی و یا چشم انتظاری داشته باشه،

تعریف شماره۲

بیشعور کسیست که یک روز صبح ساعت۸نیم میره سرکار یک روز ۹  یک روز ۱۰ یک روز ۱۱ و یک روز اصلا نمیره،چون معتقده با دوساعت کار در هفته شاغل محسوب میشه و نیازی به روزی ۷ساعت کار نیست

بیشعور کسیست که میره ۲جفت کتونی عیییییین هم میخره که با کتونی سومی که پاشه انگار از یک کفشدان بیرون امدن


بیشعور کسیست که شلوار تورو میپوشه بعد میره پارش میکنه ،میگه مُد


بیشعور کسیست که حقوقشو به وسط ماه نرسیده خرج دوستای قوزمیتش میکنه تااخر ماه هی ازتو پول میگیره


بیشور کسیست که معتقده زندگی اونقد کوتاهه که نیازی به پس انداز نداره،حقوقت که رسید دستت باید تاقرون اخرشو هرجور دلت خواست خرج کنی

بنابراین

۴روز لاکچری زندگی میکنه و ۲۶ روز مثل مستضعفانِ فقیرِ ذلیلِ علیل


بیشعور کسیست که یه روده راست تو شکمش نداره و کم کم داره تبدیل میشه به کذاب ایرانی


بیشعور کسیست که هی فایلای تورو از روی دسکتاپ حذف میکنه


بیشعور کسیست که هی کفشای تورو میپوشه و تورو مجبور به خرید کفشای گلمنگلی میکنه


و علی برکت الله


حالاشما تصور کنید که یکی هم هی در گوشتون بگه چرا نعمت های اللهی را قدر نمیدانید؟اخه این نعمته یاعذاب الهی؟

ناگفته نماند بعضی خصایص این ادم بیشعور منشوریه و متاسفانه چون ممکنه ازاین حوالی خانواده رد بشه مجبور به بایکوت این قسمت هستم


*

امیدوارم خدا اجر تحمل همچین موجودیو در فردوس برین با دادن حوری؟؟!!!!

الان یه سوال برای من پیش اومده

ما خانوما هم خدا بهمون حوری میده؟

ذهنتو نگه دار مومن

استغفرالله

:/

پس چی میده اگه حوری نمیده؟

مذکر حوری چیه؟

:|

اه ذهنم درگیر شد

من برم

ویرا بانو:
۱۵ مهر ۹۶، ۲۳:۵۳

حوری مذکر نمیدن مگه؟؟
فکر کردم دو طرفه باشه این حوری موریه


مثل اینکه میدن عاغا
اسمشم غلمان هست
:|
دیوانه ...:
۱۵ مهر ۹۶، ۲۳:۵۶

:| مذکر حوری میشه غلمان :|

اگ بیشعور باقر باشه که عاااشقشم :))) 
شما که تو حسابتون نزدیک ده تومن دارین دیگ چرا اینقد خسیس بازی درمیارید بدید خوش باشن دیههه


عجب اسمی
:|
من اعتراض دارم!


اونم عاشق توعه
:)
من باهمین 10تمن 3مااااااه میگذرونم اقا
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۰:۱۸

مذکر حوری غلمان هست :) 

مشخصه از این فرد مذکور به ستوه اومدین دیگه :)) خدا صبرتون بده 


چرا هیشکی از غلمان نمیگفت تاحالا
بچم اون دنیاهم مظلومه
:|

خداهمه ی گمراهانو هدایت کنه
:|
serek یزدان:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۱:۵۲

کی ؟چی؟ کجا؟

غلمانه عزیز غلمان....مذکر حوری رو میگم...


مدرسان شریف
:دی
آقای سر به هوا(o_0):
۱۶ مهر ۹۶، ۰۶:۱۴

آقا حوری!


چقدر این ویژگیها اشنا بود?


بنظرم حوی باید مذکر میبود
حوریه مونث
:|

این ویژگی ها معمولا بین نیمه دهه هفتادیا به بالا شایعه
پشمآلِ پشمآلو:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۶:۳۹

غلمان میدن ب ما .. سیکس پک و اینا:دی


:))
غلمان از همون غلام گرفته شده قطعا

سیکس پک ندوست
:|
زهرا:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۷:۰۹

خخخخخخخ

واااای مریم باقر بیچاررو باخاک یکسان کردی
😂😂😂😂


:|
Aramam .F:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۸:۲۰

از همش میتونم بگذرم ولیییییییی از بستنیش نه...

خدا صبر بده به همه:)
اجر این همه صبوری با خدا:)


عصن همین بستنیه سر دل منو وا کرد
:|
اجرکم عندالله
:)
علیـ ــر ضــا:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۸:۳۳

:/ 

لهیده شد 


البته قبلش منو له کرده
:|
حصار آسمان:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۹:۰۶

عملیات تخریبی شما تقریبا برابر منفجر کردن 10 تن TNT یا یه انفجار  10000 مگاتنی PMC  بود :|


توانم در همین حده
:)
حصار آسمان:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۹:۱۶

توانتون برای نابودی کل بشریت کافیه :))


بنظرم توان اون بیشتر باشه
:)
بیداد درویش:
۱۶ مهر ۹۶، ۰۹:۴۰

خودم هستم تو بهش مخلص همه خانوما حوری میخواین چیکار :))))

(همون سر به زیره هستم :))) )


یاد کتاب بیشعوری افتادم با موارد ذکر شده


عصن خوبی میچکه ازت
:|
درگیر مرامتم

باید براش بخرم این کتابو
هویجوری :):
۱۶ مهر ۹۶، ۱۰:۲۵

خب اون بستنی و خوب کاری کرده خرده،بزار خودش سرما بخوره:))

بیشعور همونیه که سبزی پاک میکنه؟؟
چرا اسم واسه ما غلمان واسه اونا حوری؟


اینجا هوا هنوز بستنی بر میداره
:|
نه خوشبختانه
:دی
همینو بگو
من حتی تلفظش نمیتونم بگم چه برسه بخوام بگم غلمان عزیزم یا غلمان جان
قطعا هنگ میکنم
مهدی صالح پور:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۱:۰۸

چه دل پری از بی شعوران!


کم کم خودم دارم تبدیل به یه بیشعور مونث میشم
:|
علیـ ـرضـا:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۱:۱۱

مذکر حوری شخصی است به اسم غلمان که البته شخصا هیچ تصوری ازش ندارم :|

بیشعور جماعت کلا توی یه پارامتر مشخص نمیشن ، باید سنجیده بشن که از هر زمینه چقدر بیشعورن !
مثلا من شدید بیشعورم D:


ینی تصور از حوری داری
:دی
از همون مورد عنایت قرار دادن سوسکه تا حدودی مشخص شد
|:

علیـ ـرضـا:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۱:۲۹

یکم حوری برام ملموس تره :|

ولی این غلمان رو هیچ جوره نمیتونم هضم کنم :|
- سوسک ها به سزای عملشون رسیدن :)))


والا حوری برا منم ملموس تره
:|
انسان هاهم به سزای اعمالشان میرسند
:))
اسمان ***:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۱:۴۷

این دنیا که هیچیییی خدا حداقل اون دنیا یه غلمان خوب واوکی وهمه چی تموم نصیب خودمو وخودت کنه:))))


بلند بگووو امین
:))
آقای سر به هوا(o_0):
۱۶ مهر ۹۶، ۱۲:۵۷

ولی اوایل دهه هفتاد چندتا میشناسم وضعشون همینه!

یا تو یه پست اختصاصی میگم


:|
من 60 میشناسم بدتراز 5تا 70 تادی
فیش نگار:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۲:۵۸

یبارکی بگو بی شعور یعنی اون داداشه ...

+ فک کنم زنهای بهشتی به صورت مرد محشور میشن :) البته اونایی شون که حوری دوست داشته باشن :)) بازم فکر کنم بدتر میشه خدداحافظ


نمیخواستم مستقیم بگم
:|
ما که غلمان دوس داریم
:دی
علیـ ــر ضــا:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۵:۱۷

:) 

خوبه جبران نمودین


:)
عارفه ...:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۶:۱۲

عزیزم غلمان جان نبایدبهش بگی 

اسم دارن واسه خودشون 
جمع غلام میشه غلمان به معنی پسران خوب روی بهشتی
فکرکنم اونجادیگه واقعاغلامیمونوبکنه😅😅😅


خداروشکر باز نمیمیریمو یکی غلامیمونو میکنه
:)))
اسماشون چیه خب؟اسماشون عربیه؟ایرانیه؟بلاک کفریه؟
هلما ...:
۱۶ مهر ۹۶، ۱۷:۳۴

یعنی میگی اون دنیا هم مذکرا دست وردار نیستن؟؟ :|

حالا اسم نازیسم اینا نزاریدا، برا این دنیا خواستگار خوب میپذیریم. :)))


شنیده ها حاکی از اینه اون دنیا دوروبرمون پر از غلامه متاسفانه
:))

نیــ روانا:
۱۶ مهر ۹۶، ۲۰:۱۱

به نظر من اگر کسی از حداقل ها بهترین استفاده رو میکنه و اگر شده فقط چهار روز در ماه لاکچری زندگی میکنه بی نهایت باشعوره :))



نههه حوری مذکر چیه 
بهشت جایی است که در آن عنصر مذکری نباشد :دی


:|
میدونی قسمت بیشعوریش اونجاست که هی از من پول میگیره برای گذراندن بقیه روزای ماه
|:
عجب تعریف جامع و کاملی
:)
اسمان ***:
۱۶ مهر ۹۶، ۲۱:۴۸

@نیروانا

خوشم میاد همه اونایی که ازدواج میکنن به این بینش میرسن که بهشت جایی که توش مذکر نباشه:))


منو توعم به زودی به این نتیجه میرسیم 
:دی
فرشاد وزیری:
۱۶ مهر ۹۶، ۲۲:۰۰

حوریا فارسی هم بلندند بنظرتون یا باید عربی کار کنیم؟

البته من که دارم انگلیسیمو تقویت میکنم برا ردیف آخری های جهنم:))))


:))))
کار خوبی میکنی
منکه درخواست غلام فارسی زبان میکنم
:دی
Va hid:
۱۶ مهر ۹۶، ۲۲:۴۵

عنوان پست فقط با قسمت آخر پست همخوانی داشت!!


پس این بیشعوری کجای قضیه بود!!

مصادیق بیشعوری رو خوب گفتید متاسفانه در جامعه زیاد داره رشد می کنه !!

راستی رفتید بهشت !!سلام ما رو به بهشتیان برسونید!!دلتون خوش!!


در هر کلمه ی این پست
:|
چشم حتما،نامه ای چیزیم داشتین براشون در خدمتم
:)
شاتوت (Lilac):
۱۷ مهر ۹۶، ۰۲:۰۵

یه درصد فرض کن حوری شکل مذکر  هم داشته باشه  :|

عمرراااا جز محالاته :| 
کلن خدا بهشت رو بده به خانوما ...ما حوری مرد نخواستیم :| 
تا هشتگی دیگر بدرود :)))))))))


:)))
هشتک #انتی مِن
دوزت روز به روز داره بالاترمیره
:|
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۰:۳۱

شما دخترا خودتون حوری بقیه هستین

نه بهشتی وجود دارد و نه جهنمی


ما فرشته ی عذابیم
:/

برادر عکس هم از بهشت و جهنم اون دنیا فرستادن بعد تو میگی وجود نداره
:دی
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۱:۲۱

دی

خخخخ

نکته اینجاست کی عکس  فرستاده من که ندیدم


:))
نشنیدی میگن نپرسین کی میگه ببینین چی میگه
:|
حالا توهم نپرس کی فرستاده فقط ببین چی فرستادن
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۱:۳۹

کجا میشه دید

دقیقا نمیدونم داری مسخرم میکنی یا جدی حرف میزنی


گوگل عزیز
:دی
بهتره میگفتی "دقیقا نمیدونم داری مسخره بازی در میاری یا جدی حرف میزنی"!

که من میگفتم قسمت اول جملت
:|
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۱:۴۷

دی



:|
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۱:۴۸

چرا هرکی میرسه میخواد اسکلمون کنه :////////


اولندش من قصد اسکل کردن ندارم
چون اسکل تر ازخودم نمیشاسم
دومندش خب حرفی نزن که ملت بخوان همچین کاری کنن
:)
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۱:۵۲

حرف بدی نزدم  دی فقط حقیقت بود


حقیقت از نظر تو ممکنه حقیقت از نظر من نباشه 
:)
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۲:۰۰

طرز فکر منم به خودم ربط داره


کاملا درسته
و همینطور عقاید من
:)
shab gard:
۱۷ مهر ۹۶، ۱۲:۱۰

درسته :)


:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی