بچه ها بیایین

فردا میخوام پست بذارم

گفتم الان بهتون بگم خوشحالتون کنم

:))))))

خوشحال شدین؟؟

:دی

محمد بحری:
۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۵۶

از شدت خوشحالی تشنج کردم


:))
بابا راضی نیستم
زهرا:
۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۵۶

مسقره
:/


:/
محمد بحری:
۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۵۸

خخخ
معلومه بیکاری


نه اتفاقا
بیشتر مریضم تا بیکار
جناب دچار:
۵ اسفند ۹۶، ۱۳:۵۹

با دماغت یه حباب درست کن برا بچه ها ببینم بلدی :)


:))
معلوم میشه خوشحال شدی ها
Neo Ted:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۰۱

هار هار هار :/ چقدر یه آدم میتونه بی مزه و لوس و خونوک باشه؟ :/


هار هار هار به خودت:/
این پستم به پایان پست اخرت در :/
جناب دچار:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۱۴

آری :)


چون خوشحال شدی حباب هم درست میکنم
:|
جناب دچار:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۱۸

اه خخخخخخ کفیث :)))
حال میده بترکه تو صورتت


:)))
فکرکردم دوس داری خو
و ذراتش پرت شه رو صورت طرف مقابل
ام شهرآشوب:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۲۱

خدایا! ینی کی فردا میشه؟؟؟ ^__^


:))))
قول بدین بچه های خوبی باشین زود صبح میشه

جناب دچار:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۲۵

شهرآشوب@

چقدر تحویلش گرفتی!!


ینی یکی هم نمیتونی ببینی داره منو تحویل میگیره؟؟
ام شهرآشوب:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۲۹

من پستای مریم رو دوست دارم،
خیلی انرژیش مثبته. اکثرا پاش میخندم


ممنونم مامان علی کوچولو
:))
به راستی که نیشم باز شد
آقای سر به هوا(o_0):
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۱

با 170 سانت قد و نیم متر ریش و 21 سال سن بهم میگی "بیا بچه" ؟؟؟
حالا که ایجور من خوشحالم نیستم:)


وقتی 2سال از من بچه تری میشی بچه خو
:)))
بزن اون ریشاتو
جناب دچار:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۲

نح :/


:/
آلاء ...:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۳۶

:)
چقدر اقایون بی تربیتن
به عمق بی تربیتیشون پی بردم زیاد بهشون رو نده مریم جان


:)
موافقم باهات
البته من خودمم زیاد پولایت نیستم
:دی
stay❤ positive:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۴۵

خخخخخخ صبح شدا منتظریم^_^


:))
سعی میکنم زیاد منتظرتون نذارم

Va hid:
۵ اسفند ۹۶، ۱۴:۵۶

بله

دلتون شاد


بله
ممنونم
فرشته ...:
۵ اسفند ۹۶، ۱۵:۱۱

از هیجان فشارم جا به جا شد:))


:))
یه اب قند بزن بر بدن
باران ...:
۵ اسفند ۹۶، ۱۵:۳۵

امروز که
عنوانتو دیدم با خودم گفتم اولاً بچه خودتی :دی
دوما یا خدا باز مریم و عاطفه چه خوابی به بچه های بیان دیدند ؟:)))
سوما ایشالا که پست فردا پر خیر و برکت و همراه با شادی باشه :)
اگر زنده بودم ایشالا میام میخونمش :)


سلام علیکم
اولا عاطفه نه و عارفه
دوما ماچ بهت
:))
serek Khatoon:
۵ اسفند ۹۶، ۱۹:۱۷

امشب تا صبح پلک روی هم نمی ذارم ...
_اشک شوق ریزان و هق هق کنان عنان از کف می دهد جامه ی خویش می دَرد و صحنه را ترک می کند_


:)))
میدونستم اینقددد خوشحال میشی زودتر میگفتم

میبینم یزدان برداشته شده
تبریک میگم
محمد سبحانی:
۵ اسفند ۹۶، ۲۰:۵۳

در پوست خودم نمی گنجم.
:)


بگنج بگنج
هیشکی از این نگنجیدنا خیری ندیده
:دی
Aramam .F:
۵ اسفند ۹۶، ۲۰:۵۸

بلی بلی:)))
خیلییییییییی زیاد:)


ممنانم ارام 
:))
*یه خانوم گل*:
۵ اسفند ۹۶، ۲۱:۲۶

هورااااااااااااا :)


دست و جیغ اولشو یادت رفت هاااا
:))
نیــ روانا:
۵ اسفند ۹۶، ۲۱:۳۹

من الان در پوست خود نمی گنجم
مسئولین رسیدگی کنند لطفا


مسئولین همونقد که به ماشین شما رسیدگی کردن برای من بسه
:)
زیاد ازشون مسئولیت نخواه.خسته میشن بندگان خدا
عرفان ...:
۵ اسفند ۹۶، ۲۲:۵۰

دنیای کامپیوتر:

(راستشو بگم، احساسی به هم دست نداد!!!)


خب تو برو به احساس شادی دس بده
:))
my life:
۶ اسفند ۹۶، ۱۳:۵۹

فردا با پست مریم ....واهاهای:))❤️


:دی
عصن خجالت زدم کردی
آقای سین:
۶ اسفند ۹۶، ۱۶:۱۶

اصلا از این به بعد هروقت خواستین پست بذارین خبر بدین :))


بااین استقبال باید همچین کاری کنم
:دی
serek Khatoon:
۶ اسفند ۹۶، ۱۸:۳۵

عاره تنبلیم می اومد برم ویرایش کنم یهو بر خون شیرازیم غلبه کردم و زدم به دل تنظیمات و شد آنچه باید می شد :))))
البت اینم بی تاثیر نیست که فکر می کردم قابل اصلاح نباشه ولی یه دوستی گفت هست و منو از جهالت رها کرد


ععع شیرازی جان
:))
از خودم میپرسیدی بهت میگفتم
:)
اسمان ***:
۶ اسفند ۹۶، ۲۱:۳۶

اصن ذوق مرگ شدم😊😊😁😂😂


تو نشی کی بشه
:))
yasna sadat:
۶ اسفند ۹۶، ۲۲:۵۳

تو هم مث مسئولین قول دادی ولی عمل نکردی بهش....

وای یر تو

نوچ نوچ نوچ

:)))


الان میتونم مسئولینو درک کنم
:|
شما مردم بی صبرین
:دی
Neo Ted:
۷ اسفند ۹۶، ۰۰:۳۶

خدا ر شکر هی داره به تعویق میفته پستت :)))) هی من ذوق میکنم :)))))) هی هی :))))


:)))
به کوری چشم دشمنان اسلام امروز میذارم :/
یاسین . میم:
۱۲ اسفند ۹۶، ۱۹:۲۰

سلام.
می‌تونی همین پست رو دوباره فردا بذاری، و پس فردا، و پس اون فردا...
و به این ترتیب ما هر روز شاد خواهیم بود :))


:))))
بعد میگن ما مردم غمگینی هستیم
خودم شادتون میکنم
عارفه ...:
۱ خرداد ۹۷، ۰۱:۲۰

وای مریم
مردم ازخنده
نظرارو
:)


بخند دختر خاله
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">