تا۱۴۰۴ با مریم :)

تو دولتم میدم دلمه رو از لیست غذا ها حذف کنن

جاش پنیر پیتزا رو به عنوان یه غذای اصلی جایگزین میکنم

کوفته رو هم به عنوان سرور و سالار غذاها اعلام میکنم

بعد ماهی دست راستش باشه

بادمجون هم دست چپش

هرکسی هم فسنجون و حلیمُ شور درست کرد میدم سنگسارش کنن

اگه دو بار دیگه تو آسانسور گیر کنم هم وزیرامو انتخاب میکنم هم برنامه جامعمو برای پیشرفت زیربنایی اقتصاد کشور تقدیم ملت شریف ایران میکنم

راستی سالاد هم فقط سالاد شیرازی

عکس تبلیغاتیمم همین میشه

جناب قدح:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۱۴

سلام :)

شما رئیس سازمان غذا و دارو بشین بهتره ...


نه نه 
رئیس دولت بیشتر برازندمه
:))
اونو میدم عارفه
گوشنا صبور:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۱۶

ان شالله ولی مبهم بود مطلبتون


به جان پسر همسایمون تاحالا اینقد واضح یه چیزیو نگفته بودم
:))
serek Khatoon:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۱۹

چه دولتی شود :)))
اگه توی واگن مترو گیر کنی فکر کنم برنامه ‌ریاست سازمان ملل رو بچینی قشنگ


دقیق هاا
:))
کلا جاهای بسته بیشتر مخم کارمیکنه،اگه از نظرات من استفاده میکردن که اوضاع مملکت این نبود

فرشته ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۱

میخواستم بهت رای بدم اما چون حلیم شیرین میخوری و ماهی خیلی دوست داری پشیمون شدم.
ولی اگه یه وقتی تونستی بشی لطفا کاشت،برداشت، واردات و ... فلفل دلمه‌ای رو کلا ممنوع کن، حکم سالاد الویه خوردن رو برابر ۱۰۰ سال حبس بذار، استفاده از سوپ به عنوان ناهار، پاستیل و ژله رو هم‌ ممنوع کن:)
با تشکر
تا پیشنهادات بعدی بدرود:))


چون بابام حلیمو شور میخوره نتونستم حکم سنگسار روتون اجرا کنم،شانس آوردی
:)
اخ اخ گفتی،حکم استفاده از فلفل دلمه ای رو میذارم اعدام
نه نه سالاد الویه دوس دارم،سوپ هم دوست دارم
اون دوتارم دوست دارم
ببین چه رئیس دولت خوبی هستم.تک تک پیشنهاداتو مورد بررسی قرار دادم
:))

هاتف ..:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۱

خوبه رای نمیاری تو وگرنه دیکتاتور خونخواری میشدی


کی گفته رای نمیارم؟
درسته تا چندسال پیش هیچ محبوبیت نداشتم ولی الان کلی مرید دارم
:)
حیف که ایران نیستی
وگرنه میدادم از انگشت شصت پات آویزونت کنن
علیرضا امیدیان نسب:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۲

خخخخخخخخ عجب


:)
احسان ..:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۳

در مورد کله پاچه اظهار نظری نکردید فقط....


عععع.غذای به این مهمی رو یادم رفت
دستور میدم هرررر صبح تو مراکز دولتی و خصوصی مصرف بشه
هرکسی هم نخورد از پنجره پنجم سمت چپ طبقه سوم ساختمون آویزونش کنن

جناب قدح:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۶

قدح هم تو دولت شما جایی داره ؟


وزیر فرهنگ چطوره؟
حامد سپهر:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۲۸

به شما رای میدیم و ممنون میشیم اگه ل فسنجونش رو هم زیاد کنید :))
جسارتا عکس رو برعکس گرفتین:))


فسنجون با سالاد شیرازی
:))
تو یکی از وزیرای من خواهی بود
جسارتا منظورتان را نگرفتیم
جناب قدح:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۳۱

فرهنگ ؟!

باید رو پیشنهادتون فکر کنم ...


واه
شغل به این خوبی
میلیونی حقوق میگیری ،هرصبح کله پاچه میخوری،ظهر کوفته،شب هم حلیم
آخرشبم میشینی با بچه هات از  بلاد کفر دل میدین و قلوه میگیرن،هی تند تند هم  اس ام اس واریزی برات میاد
فکرکردن داره؟
احسان ..:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۳۲

واقعا خدا رو شکر شما کابینه ندارید!


معاونامو انتخاب کنم دیگه تکمیلِ تکمیله
فرشته ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۳۶

اره خیلی خوبی؛ تک‌تک طبق سلیقه‌ی شخصی خودت فقط بررسی کردی،نظر مردم هم پَر:))
تازه میخواستم کله‌پاچه هم تو مراکز عمومی ممنوع کنی که گویا اینم با سلیقه‌ات جوره:))
عجب دولتی بشه دولت تو:D


بابا من صلاحتونو میخوام،چرا نمیفهمین؟
:))
حالا بذار بیام رو کار،میفهمین زندگی ینی چی
حامد سپهر:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۳۶

عکس نامزد انتخابی از صورتش میشه نه کفشش :))
ما به کفش رای نمیدیم:))


:)))
ببین در پس این عکس حرفا نهفتست

فرشته ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۳۹

میخواستم بگم تو رئیس جمهور بشی از ایران میرم،بعد دیدم ما تو دولت محمود و حسن هستیم دیگه دولت تو که از این‌ها بدتر نمیتونه باشه:))))
فقط کاری به حلیم شور نداشته باش لطفا:))


اصلا فقط به خاطر این حرفت به عنوان معاون دومم انتخابت میکنم
به خاطر تو و بابامم یه جای مخصوص درست میکنم مخصوص اونایی حلیم شور میخورن.هرازچندگاهی برین اونجا حال کنین
اخه من چقد مهربونم
فرشته ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۳

@حامد سپهر
به اونایی که عکس انتخاباتیشون صورت بود رای دادیم چیزی توش در نیومد یه بارم به کفش رای بدیم‌ بلکه فرجی شد:)))


آفرین فرشته آفرین
تو باید مدیر برنامه هام شی
آفرین
:))

فرشته ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۶

بالاخره من قراره چه کاره بشم؟ یه جایگاه مناسب بهم بده دیگه:))


تو قراره یه آدم خودمحورِ به فکرخود تو دولت من باشی

آقای سر به هوا :):
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۶

نزنی بعدش زیر وعدها ببینیم سه وعده غذایی شده فسنجون و حلیم شور...


:)))
دیگه یهو دیدی ذائقم عوض شد
خدارو چه دیدی
آشنای غریب:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۵۳

ما حمایتتان میکنیم
منتها رد صلاحیت میشین متاسفانه (رئیس جمهور نمیتونه یک خانوم باشه)

:(((


من الان برای خودم از یه مرد مردترم
:)
عارفه ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۰۹

من معاون اول میشم:)
نظرم برگشت
خوشم که خوبی!


موافقم
تصویب شد
قربونت
:)
حامد سپهر:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۱۴

@فرشته

حالا یه نظر حلاله دیگه :))


اصلا نگران حلال و حرومی نباشین
تو دولت من همههههه چی حلاله
هاتف ..:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۱۸

فک کن یه درصد . خودم رهبر انقلاب میشدم کله پات می کردم!
ولی بعدش عادی میذاشتم یه شهروند باشی! اینطوری زجرش بیشتره


اینجور که شد بعد از آویزون شدنت میدادم شقه شقت کنم
:))
عرفان ...:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۲۷

دنیای کامپیوتر:
(طراحی بنر تبلیغاتی هم با من. خخ)


:))))
وای خدایا
نصف شدم از خنده
Aramam .F:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۶:۲۷

خودم واست ستاد تبلیغاتی راه میندازم:)))


هیچوقت ارادتتو به خودم یادم نمیره
حتما جبران میکنم
:))
Nelii 💉📚:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۰۰

اگه کله پاچه رو اجرا نکنی،خودم حمایتت می کنم:)
کشوندن مردم پای صندوق هم با من؛)


باشه
رای بیارم‌ قانون آویزون کردنو منحل میکنم به خاطر تو
من به همه ی وعده هام عمل میکنم
باور کن
:)
بهارنارنج :):
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۱۴

اگه ببریم پیتزا بخوریم خودم تبلیغتو میکنم:|الان یک ماهه میگم هوس پیتزا کردم نمیبرنم:|


نه عزیزم
دستت درد نکنه
نلی و آرام بدون پیتزا دارن واسم تبلیغ میکنن
یه کم از اونا یاد بگیر.مثلا هم شهریتم
:)))
من امشب قول میدم پیتزا به یاد تو بخورم.چیکارکنم دیگه.همتون برام مهمین
پشمآلِ پشمآلو:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۱۹

ماکسیمیلیوس اون غاری ک عه توش درومدی مال زمان قدیمه شما اونجا خواب بودید الا قرن عوض شده ۱۴۰۴ چیه؟ من کجام؟ تو کجایی؟:دی


:)))
تورو نمیدونم ولی من خونمونم
لش کردم ،تخمه و چایی میخورم فیلم میبینم

هاتف ..:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۵۳

اوووو تا بیای من رو پیدا کنی دستگیر کنی محاکمه کنی حکومتت کله پا شده رفته بابااااا!!


خودم که نمیام
:))
آدمامو میفرستم
غمی ‌‌:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۵۴

بی تردید به خاطر حصر دلمه هم که شده بهت رای نمی‌دونم. فسنجون که بماند


شماها همون ۴% خاص جامعه این
میدونم باهاتون چیکار کنم :|
:))))
آذری قیز:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۰۷

به خاطر حذف دلمه از تبریزی ها رای نمیاری حواست باشه ها
دلمه برگ موی مامان منو بخوری کلا ایدئولوژی هات تغییر میکنه دخترم:)


هلما اونور حواسش بهم هست
:))
فرزندم من اصلا مشکل با خود برگ موی!چه کایه؟خب خالی خالی میخوریمش
ح. شریفی:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۱:۳۴

بنده همین الان رای دادم 🌷


:)
همین شماهایین که منو ترغیب میکنه پا پس نکشم
هویجوری:):
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۲:۵۱

جوراب قرمزتو عشقه😜:))


صورتیه عزیزم صورتی
:))
علی اسفندیاری:
۱۲ ارديبهشت ۹۷، ۲۳:۳۹

فکر کنم در انتخابات بعدی ما رقبای اصلی همدیگه باشیم با این تفاوت که من رای میارم چون به خونه های مردم شربت و آب میوه لوله کشی میکنم فرض کن شیر آشپز خونه رو باز کنی ازش شربت بیاد مطمئنم خودتم به من رای میدی


متاسفانه من نه شربت دوست دارم نه آب میوه
:|
فعلا که وعده های من خوشمزه ترن
رقابت بین وعده هاست
هرکسی وعده های خوشمزه تر بده برندست
:))
واران :) ...:
۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۰۱:۲۵

فکر کن هنوز نیومدی دلمه رو حذف کردی اگر بیایی دیگه  چکار میکنی ؟:|:)) و چه شود :|:))

البته اگر وعده هات مثل وعده رئیس جمهورهای قبلی باشه من بهت رای میدم حداقل اینکه دلمه حذف نمیشه :دی

واقعا فقط سالاد شیرازی وای عروس شیرازی مون وقتی که درست میکنه من عاشق سالاد شیرازی میشم.

فقط با حذف فسنجون و حلیم شورت موافقم :))



:)))))
 اخ اخ گفتی
دقیقا میزان عمل کردنم همینقده
میرزا مهدی:
۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۰۹:۵۰

:)))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))


:دی
در این حد
نیــ روانا:
۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۰:۰۳

دلمه که همون کوفته س چادر پوشیده
چرا اینقدر با حجاب و عفاف مشکل داری؟؟؟؟
این همه تبعیض ؟؟ از صدارت تا عزل؟؟؟
فقط و فقط به خاطر نوع پوشش:/


:)))))))
وااای.عالی بود
من حرفی برای گفتن ندارم واقعا
yasna sadat:
۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۵:۴۰

علی برکه الله....
:))

در مورد کله پاچه تجدید نظرنکنی قطعا دچار فرار مغز ها میشم:|


تجدید نظر شد
تابع نظر اکثریتم
:)
اون ۹۶%
مهیار حریری:
۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۰۷

سنگسار آخه ؟! (o-O)

ما دیگه رو وعده های هیشکی حساب نمیکنیم :/


سلام سلام
چه عجب!
خوشحال شدم اسمتونو دیدم جدا

اسمان ***:
۱۳ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۴۴

چون اسم سالاد شبرازی اوردی صلاحیت صددرصد داری:)))


هیچی سالاد شیرازی نمیشه
هیچی
:))
آقای m.r:
۱۵ ارديبهشت ۹۷، ۱۳:۴۳

وزیرا رو بزار ما رای اعتماد بدیم


تاحالا هیشکی منو اینقد جدی نگرفته بود
:)
حصار آسمان:
۱۵ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۳۹

فکر نکنم تا 1400 کسی باقی مونده باشه که بخوان بعدش تا 1404 با شما تَکرار کنن
دولت شما هم البته همش به فکر شکمه... لااقل یه وعده دویست میلیونی اشتغالی بدید. یارانه ای چیزی.. اینجوری که نمیشه.. حداقل یه آبنباتی بدید دست حامیانتون خب
توی ستاد روحانی خودم دیدم حداقل موز میدادن... مووووووووز
خخخ


:))
بااین اوضاع هممون تجزیه میشیم
عاغا من وعده ای میدم که بتونم عمل کنم
:دی
منم تو ستادم قول میدم هر صبح کله پاچه بدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">