خانم خ.ن

هیچوقت فکرنمیکردم یه روز از ۲۳ سالگیم برسه که اینقد ذهنم مشغول باشه جای زدن ادکلن تو گردنم بزنم تو چشَم
کور شدنو با چشام دیدم
اشکام بوی یاس و دارچین میدن
خانم خ.ن داره چایی میبره برای مهمونای رئیس
انگشت اشارشو تو هر سه تا فنجون زد جالب اینه بعد هر فنجون هم انگشتشو لیس میزد
یکی از مهمونا چایی برنداشت آوردش برای من
گفتم من تو لیوان خودم میخورم
لیوانمو برداشت چایی تو فنجون ریخت توش
گفت: بیا،چه فرقی میکنه
ینی بخورمش؟

ینی قبلنم انگشتشو زده توچاییمو بعد لیسش زده؟!

ینی منظورش از لیس زدن انگشتش چی میتونه باشه؟

برگ سبز:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۱۴

ول کن باو
فقط از این به بعد خودت واسه خودت چای بریز


ادوکلن هم بریزه تو چشت به درگیری فکریت ربط نداره به این ربط داره که سوراخش سمت دیگه ای باشه 
واسه من بارها پیش اومده 
نه برا ادوکلن 
برا اسپری الکلی که میخوایم رو دست مریض بزنیم 


همیشه خودم میریزم
بعد روزا مثل امروز که چشم داره از کاسه در میاد مجبور میشم دیگه
امروز عصبانی هستی ها
کاملا رابطه مستیمی بین درگیری فکری و یهو فشار دادن ادکلن هست
من همیشه حواسمو جمع میکردم که سوراخش طرف همون جایی باشه که میخوام
مرتضا دِ:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۱۸

میشه بپرسی ازش؟
برای منم سوال شد!


بذار فکرکنه من ندیدم
آقای مُرَّدَد:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۲۱

اگه ادکلنُ نمیچکودندی تو چشمت میگفتم توهم دیدی.
احتمالا میلیسیده که خدایی نکرده چای ها از طریق انگشت ایشون بذر افشانی نکنن.


یه چایی دیگه آورد برای شستن چشم
امیدوارم تو این یکی دست نزده باشه که بخواد نگران‌بذر افشانیش باشه

برگ سبز:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۲۵

یعنی از رو این کامنت فهمیدی عصبانیم؟
عصبانی نیستم شدیدا غمگینم


فکرکردم باید عصبانی باشی
برگ سبز عزیزم کاش میدیدمتو یکی میخوابوندم زیر گوشتو بهت میگفتم‌هی دختر چرا اینقد زندگی رو سخت میگیری به خودت بیافکرکن به ۷۰ سال دیگه ای که اصلا نیستیم
هیشکی مارو یادش نمیاد
پس زندگیتو بکن دخترم
پشمآلِ پشمآلو:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۳۴

وای خدا نکشتت معدم اومد کف دستم انق خندیدم:)))


چاییِ مزه ی دست تفی میداد
:))
برگ سبز:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۳۶

امیدوارم خییییییییلی زودتر از هفتااااااد سال دیگه :/ نباشم
زندگیم همینه


نگو اینجوری برگ سبز
زندگی همه همینه
فقط طرز برخوردها فرق میکنه
ناشناس:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۴۶

خدا شفات بده با چای بشور چشمتو


رفتم داروخونه قطره گرفتم
فقط نمیدونم چا سردرد شدم
تسنیم ‌‌:
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۴۶

نگو که خوردیش :|


فعلا که زنده ام
:|
آقای سر به هوا :):
۲۸ تیر ۹۷، ۰۹:۵۶

از خط اخر مشخصه ذهنت داغون شده!


حرکتش برام هیچ معنا و مفهومی نداره اقای مدیر عامل!
دلی دینگ:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۰:۱۸

میخواسته مطمئن شه که چای سرد نباشه یوقت:/


لازمه تو دهنشم ببره؟؟
:|
باران (واران):
۲۸ تیر ۹۷، ۱۰:۴۳

سلام
من میدونم علتش چیه ؟:)))

اگر تعداد داوطلبان متقاضی برای فهمیدن این راز زیاد شد میام میگم چرا اینکارو انجام میده؟! :دی

تا درودی دیگر به درود :دی


نگو که توهم از این کارا میکنی
:)))))
البته منم وقتی مهمون داریم حبابای روی چایی رو با دستم میترکونم

باران (واران):
۲۸ تیر ۹۷، ۱۱:۰۰

نه بابا :|
انتظار نداشتم منو اینجوری مخاطب قرار بدی :|:)))
نه ولی علتشو میدونم :دی
البته از نوع طنزش :)))))




یا خدا مریم حباب دستتت؟:|:))


:)))
خب بگو

باران (واران):
۲۸ تیر ۹۷، ۱۱:۱۴

بنام خدا
ایشون لیوان چایی ها رو با اِسکن (اسکناس ):دی اشتباه میگیرن :دی
دیدی بعضی ها وقتی دارن پول میشمارن انگشت اشاره و سبابه شون رو تَر میکنن بعد به پول میزنن ؟:)))
راز این کار خانم خ . ن از کرمان همینه :دی


:))))))
وای خدایاااا
همینه واران همین
خدا بگم چیکارت نکنه
هلما ...:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۱:۳۹

حساس نشو خیلی عادیه، حتی شده رئیس باقی مونده ماکارونی که من برا صبحونه بردم رو خورده سه نفر هی قاشق چنگال میزدیم دهنمون هی رو ماکاونیا و تهش تو بشقاب هر کی هرچی مونده بود رو یه جا دادیم رئیس :))


:)))))))))
چقد خبیث
این کارا تنها از تو‌برمیاد
هلما ...:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۱:۴۴

عزیزم رئیس هم رئیس هااا فک کنم فقط تو شبکه بیشتر از صدتا کارمند داره تو مراکز و خانه ها رو هم در نظر بگیر برا خودش ابهتی داره. :)
پریروز ازش بستنی برا اتاقمون تیغ زدم. :)) خسیسه هاا خسیس.


جا داره یه ذره پز رئیسمو‌بدم
:)
برام صبحانه میاره
از‌مرباهایی که خودش پخته
حتی شده چایی ریخته و برای همه ی ما آورده
آش جو میخره بعضی روزا
حلیم بادمجون میخره برامون
بعله
اصلا روایت داریم دست کردن تو چایی و دادن ته مونده ی غذا به همچین رئیسی حرام است حرااام!
هلما ...:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۱:۵۷

رئیس ما اگه خیلی خیلی راضی باشه اسممونو میگه در غیر اینصورت همه خانم ها رو "خاانم" صدا میزنه.! :|

خوشبحالتونه :)


:)))))
احتمالا زمانی میگه خانم قیافه هاتون دیدنیه
نسر ین :
۲۸ تیر ۹۷، ۱۲:۰۰

از نظر ما ترک ها اگه چنین چایی رو بخوری ترس های فرو خفته ی وجودت یک جا میریزه :)
ترکی اش بهتره البته ترجمه ی فارسی اش خیلی دلنشین نمیشه :)


جدی؟؟؟
چقد خوب
بگم هر روز صبح بیاد دستشو‌بزنه تو چاییم
:))
آقای سر به هوا :):
۲۸ تیر ۹۷، ۱۲:۲۳

عه!
حتما تست کرده سمی نباشه؛با خیال راحت نوش جون میکردی:))))))))))))))))))))


:))))
خیلی بامزه بود
نسر ین :
۲۸ تیر ۹۷، ۱۲:۲۶

بله کاملا جدی و تضمین شده، حتی میتونی یه چیزی دستی بهش بدی که هر روز یه چایی چندش آور برات بیاره :))


:))))
بدون شوخی با خوندن کامنت قبلین یه ترسی که ته دلم بود  کنده شدو رفت
دیدی بعضی وقتا الکی دنبال نشونه ایم
من نشونمو امروز از کامنتت گرفتم
دوس دارم فکرکنم واقعی واقعیه
حداقل امروز
آقای دال:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۲:۳۸

بابا یه تف که ارزش ناراحت کردنشون رو نداره میخوردی :)))


اره بابا
تازه تفای الانی که تف هم نیستن
:))
نسر ین :
۲۸ تیر ۹۷، ۱۲:۴۵

چه خوب :)
آره برای خودمم پیش اومده این مورد


:))
کوماعو آذری قیز
دیوانه ...:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۳:۳۳

آخه منم با مهمونای عید نوروزی همین کارو کردم :|
دلیل کار منم این بود ازشون متنفر بودم :| همین دگ دلیل خاصیم نداره :|


:))))
یه تف هم میکردی
دیگه خیالت راحت
پلڪــــ شیشـہ اے:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۳:۵۳

:))))

یاد داداشم افتادم. :| دیگه فقط حیف که نمیشه تعریف کنم قضیه رو.


تف کرده تو چایی مهموناش؟معلمش؟فرماندش؟رفیقاش؟
:)))
نیلی ‌:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۶:۱۳

چقد این خانوم ن به دلم نشسته :)


نیلی باورت نمیشه
اینقد خانوم خوبیه
از حرف زدن باهاش خسته نمیشی
گذشته از این اخلاق بدش ولی خیلی ماهه
پلڪــــ شیشـہ اے:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۶:۱۳

تفش درسته ولی بذار بقیه اش مخفی بمونه. :/


تو فنجون خواستگارای تو؟؟؟
:|
حامد سپهر:
۲۸ تیر ۹۷، ۱۸:۳۴

چشیده ببینه چایی دم کشیده یانه وگرنه دختر خوبیه من میشناسمش:)))


همه فنجون هارو باید تست کنه
:))
yasna sadat:
۲۸ تیر ۹۷، ۲۱:۳۴

منم چند وقت پیش به جای عطر تنها رژ لبم رو زدم به لباسم!..افتاد رو فرش حواسم نبود پامو گذاشتم روش...لباسم کثیف شد رژ هم داغون:|

حالا چیکار کردی چایی رو؟


:))))
حالا باز ضرر مالی بهتر از جانیه
با یه کلمپه خوردمش
:|
بانوی شرقی:
۲۸ تیر ۹۷، ۲۲:۲۹

میخواسته انگشدش تمیز شه
تفش استرلیزه بوده :|


:)))
اینم یه فرضیست
ح. شریفی:
۲۹ تیر ۹۷، ۱۵:۴۰

بنده خدا منظوری نداشت فقط خواست ببینه گرمه و چون انگشتش می سوخت اون رو لیس میزد. همین :)


ععععع
چه جالب
اره شاید همین بوده
والا حالا چرا هر سه تا؟
ح. شریفی:
۲۹ تیر ۹۷، ۲۱:۱۹

تا سه نشه بازی نشه :)


به قول معین زندگی جرمون میده تا بتونیم به یه موفقیت برسیم

فاطمه باغملکی:
۷ مرداد ۹۷، ۱۶:۳۷

اجی تو دماغ نزنی صلواتت😛😂😂😂😂


چنان بزنم فاطمه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">