دسشویی فرنگی

به دکتر‌میگم آقای دکتر مواظب من باش،حیف من نیست بشریت از دستم بده،حیف اون ۴۵ هزار و پونصد نیست ؟
یه نگاه از بالای عینکش بهم کرد و رفت
خیلی بی تربیت بود بنظرم

یادتون باشه هیچوقت تحصیلات شعور نمیاره
الان تنها استرسی دارم
استرس استفاده از دشویی فرنگیه

واِلا منتظرم نوبتم بشه ببینم چه جوری آدم بی هوش میشه و چه جوری به هوش میاد،بنظرم خیلی باید جذاب باشه
حافظه ی تصویریم خیلی داغونه
ولی تصویر تو هیچوقت از یادم نمیره
امیدوارم زنده بمونم تا انتقام‌بینی شکستمو ازت بگیرم

محبوبه شب:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۳۱

خخخخخخخخ
خیلی راحته

+دیوونه
با این تیتر انتخاب کردنش : )))


اصلا از صبی پشیمون شدم
بینی کج خیلی هم خوبه
والا
دنیای کامپیوتر ...:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۳۱

موفق باشید.


دعا کن دکترم موفق باشه
چیز میزی جا نذاره تو دماغم
محمد بحری:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۳۵

عمل داری؟
از تو بیمارستان پست میذاری


اره یک ساعت دیگه
خب تو این وضعیت فقط اینجوری میتونم استرسمو کنترل کنم
برگ سبز:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۴۴

منم نمتونم با دسشویی فرنگی ارتباط برقرار کنم :|
چهل و پنج و پونصد چیه؟
بیمارستان دولتی ای؟ عملت سرپاییه؟
سولاااااااام
ببین اللن که بینی ات شکسته میتونی زیبایی هم کنارش بذاریهااااا
قبلا بیمه قبول می کرد فقط نباید اسم زیبایی میومد وسط پرونده
گرچه بینی خود آدم یه چیز دیگه است


ینی بنظرت با ۴۵ هزار‌منو عمل میکنن؟؟
پس انداز یه عمرم رفت بابش
منظورم یارانه بود
نه بابا بینی خودم به این خوبی
بزرگ هست ولی دوسش دارم
دلم براش تنگ میشه
(اینکه پول هم ندارم خیلی تاثیر داره تو این دیدگاهم البته)
هلما ...:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۴۷

لابد تو دلش هم گفته: دختره لوسِ بی نمک :|


کاملا باهات‌موافقم
برگ سبز:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۵۴

اه اه اه
اون بینی کثیفو میخواد عمل کنه 😆
الفراااااار 😂😂😂😂


خیلی هم‌تمیزه
نگو اینجوری بهش برمیخوره
تسنیم ‌‌:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۸:۵۹

الهی، داری میری اتاق عمل؟ ان‌شاءالله که بینیت مثل اولش خوشگل بشه.
نگران نباش، انقد خوبه اونجا :)))
میگن به هوش اومدن اصلا یه دنیای عجیبیه! بعضی مریضا یه حرفای خیلی عجیبی میزنن بعد که کامل هوشیار میشن ازشون بپرسیم میگن مثلا تو فضا بودن یا زیر دریا 😀 بعضیام یادشون میره. خلاصه یادت باشه کجاها میری بیا تعریف کن.

دسشویی هم نرفتی نرفتی، بری اتاق عمل بهت سوند میزنن خودبخود حل میشه :)


اخ که چقد وحشتناک بود
وقتی به هوش میومدم انگار تو یه دالون تاریک بودم
ولی حس بدی بود.خیلی بد
نزده بودن سوند
پسرک تنها:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۹:۳۴

حیف تو نیست ک همچین محیطیو و ا دس میدی؟؟؟


چطو محیطی؟
پشمآلِ پشمآلو:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۹:۳۸

بیهوشی خیلی باحاله .. یهو میری .. یهو پامیشی:دی


وای کجاش باحال بود
هرگز حاضر نیستم به هیچ قیمتی برگردم به پریروز
همیار رایانه:
۳۱ تیر ۹۷، ۰۹:۵۳

همیار رایانه ( 9099071728 ) پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و ....
شماره تماس: 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.
www.hamyarrayaneh.ir سایت :
برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید.
تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh
اینستاگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh
سروش: https://sapp/hamyarrayaneh

آلاء .:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۰:۰۱

برای دکترت ارزوی موفقیت میکنم
برای خودتم ارزوی بقا


یه کم وحش بود 
ولی دکتر خوبی بود

مرتضا دِ:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۰:۰۱

چطوری دختره ی دماغ عملی :)


دیگه دماغ عملی شدم

حامد سپهر:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۰:۴۱

بیهوشی راحته بهوش اومدن سخته ، مراقب حرفایی که موقع بهوش اومدن میزنی باش البته اونهم ناخودآگاهه:)))


به جان خودم فکرکنم داشتم براشون قصه حسین کرد شبستری تعریف میکردم
لحظه به هوش اومدم خیلی بد بود خیلی
فرشته ...:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۱:۰۴

عزیزم ان‌شاءالله که عمل خوبی داشته باشی و دماغت از اولش هم بهتر بشه:)


ایشاالله
همش میترسم کج شده باشه
ویرا بانو:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۱:۰۹

مریم جان خوبی؟


سلام عزیزم
بهترم خداروشکر
باران :):
۳۱ تیر ۹۷، ۱۱:۴۱

اولین باری از دستشویی فرنگی باید استفاده میکردم تو مدینه بود :|
خیلی سخت بود برام ، برای همین یه مسافت طولانی از هتل خارج میشدم و میرفتم سمت دستشویی های محوطه ی زیارتی مدینه.
ولی تو مکه دیگه نمیشد اینکارو کرد چون مسافت خیلیییی طولانی تر بود و عملنا کاری نمیتونستیم انجام بدیم .
دیگه با اکراه استفاده میکردیم.



+

امیدوارم عمل موفقیت آمیزی داشته باشی.
و حالت زود خوب بشه.


++

دختر خاله ی مریم بیزحمت از حال مریم خبر بدین. ممنونم


ممنونم واران
همون دفه اولش بده
کم کم دیگه عادی میشه
نیــ روانا:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۲:۲۳

الان چیزی که برای تو خاطره س برای من آرزوئه
قدر بدون
چند ساله دلم می‌خواد دماغمو عمل کنم ولی میترسم عین چی
همش آرزو میکنم بخوره جایی بره لای در یا زیر تریلی نوزده چرخ (زاپاسشم حساب کردم) خلاصه بشکنه تا مجبور شم عمل کنم ولی زهی خیال باطل سگ جون تر از این حرفاس لامصب :)))


وای نگو
دیوانه ای؟
همش فکرمیکردم چطور راضی میشن با دماغ سالم برن عمل کنن

نیلی ‌:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۲:۵۴

مرمر از فرصت استفاده کن و اگه بینیتو دوس نداری عمل زیبایی کن :)) جان من :))


هم دوسِش دارم هم پول ندارم قشنگ جان
نسر ین :
۳۱ تیر ۹۷، ۱۳:۱۹

دکتر باید جنبه داشته باشه اصلا
منتظر دماغ خوشگل سر بالا هستیم :)


فعلا یه طوری باند پیچیده فکرمیکنم داره هر لحظه به سمت پایین کنده میشه
دلی دینگ:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۸:۱۷

منم یه بار با یه متخصص بحث کردم:/خیلی بی اعصابن بعضیاشون
الان خودت حس میکنی دماغت شکسته؟دماغ شکسته چه حسی داره؟ میتونی فین کنی؟


اره
هم فین هم عطسه
مشکلی نداشتم
ولی چندسال دیگه دچار‌مشکل تنفسی میشدم
Frozen Fire:
۳۱ تیر ۹۷، ۱۸:۲۳

تو باید زنده بمونی مریم!
دِ نفس بکش لعنتی :دی


میکشم میکشم
با دهن میکشم
ولی میکشم
و سخت خودمو تو ابن دنیا نگه داشتم
___ سلوچ:
۳۱ تیر ۹۷، ۲۲:۳۱

عمل های جراحی قبل از تو سو تفاهم بود


نمیدونی چقدددددد از این واژه عمل متنفر شدم
ح. شریفی:
۱ مرداد ۹۷، ۰۱:۳۶

این بینی به شما هدف میده و هدف امید میاره و در نهایت باید امیدوار باشید :)


امیدوارم هدفام  نگیره
:|
آقای مُرَّدَد:
۱ مرداد ۹۷، ۰۹:۲۹

:)))))))))))))
زد دماغتو ترکوند؟
ای بی عرضه :)))
الو! اومدی بیرون؟ نیومدی؟
دماغ عملی!


صدای خرد شدن استخون بینیمو شنیدم
نخند
نیــ روانا:
۱ مرداد ۹۷، ۱۶:۴۰

عارفه ی خبری بده خو لطفا


عارفه
عارفه
:)
yasna sadat:
۱ مرداد ۹۷، ۱۷:۳۴

کوووشی..خوبی دخترم؟


خوبم فرزندم
نیلی ‌:
۲ مرداد ۹۷، ۱۴:۳۴

آره رفیقمان در تلاش برای عمله :| بینِ 6 تا 8 میلیون خرجشه :| نمی ارزه. همون دماغتو دوس داشته باش :|


من شنیدم ۱۲ میلیون
:|
خیلی هم خوبه
خیلی هم دوسش دادم
نیــ روانا:
۲ مرداد ۹۷، ۱۵:۴۲

ای جان
ای جان
مرسی که تو این اوضاع ما رو از نگرانی در آوردی
بوس بهت😘😘😘


قربانت
خودمم فکرنیمکردم زنده در بیام
پشمآلِ پشمآلو:
۲ مرداد ۹۷، ۱۶:۲۴

خوب پیش رفت؟ چطوری الان؟
بمن خیلی خوش گذش


تو عمل زیبایی داشتی؟
الان بهترم خداروشکر
پشمآلِ پشمآلو:
۲ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۰

نه ی عمل سرپایی بود ولی چون میخواستم همون روز برم خونه بیهوشی کامل زدن بجا موضعی
خدا روشکر


خب خداروشکر
پسرک تنها:
۲ مرداد ۹۷، ۱۹:۲۸

والا یادم رفته منظورم چی بوده
نظر مال سه روز پیشه یادم رفته
خخخخخخخ


هنوز یادت نیمده؟
_ حسان _:
۳ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۹

اولاش یکم دردسره ولی وقتی آدم راه بیوفته دیگه رفته


ولی خیلی خوبه
ام شهرآشوب:
۴ مرداد ۹۷، ۱۲:۰۱

من سه بار رفتم اتاق عمل
دوبار برای گوشم
یه بار برای زایمان

حس گیجی و منگی داری بعد از به هوش اومدن

++الان حالت چطوره؟


وای من دیگه حاضر نیستم‌پامو بذارم تو اتاق عمل
خوبم
فقط زشت شدم‌ام‌شهر آشوب
پسرک تنها:
۵ مرداد ۹۷، ۰۲:۲۲

پرید کلا


اَی خِدا
รђคђt๏t :):
۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۰۵

مریم من به جای تو بودم از این فرصت بهره ی کامل میبردم و به دکتر میگفتم
یه عمل زیبایی هم رو بینیم انجام بده -___-
در این حد تباااه در این حد فرصت طلب ِ سو استفاده گر :|

+ وای خدای من چه قدر دلم برای خودت و خوندن پستای متفاوتت تنگ شده بود ^__^💜💜


عزیزمی
نبودی چند وقت
من دماغ خودمو خیلی دوس داشتم شاتوت
اگه همچنان زشتیم‌ادامه داشته کلیمم شده میفروشم عمل زیبایی میکنم
รђคђt๏t :):
۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۱۷

نخیرم الکی نگو به نظر من همه ی دخترا خوشگلن و همه پسرا زشت ِ ایکبیری :|

خوبه که دماغتو دوست داری من اصلا همچین حسی بهش ندارم :)))))
الانم نگران نباش ...من یکی ازدوستامم همچین اتفاقی واسش افتاد اونم عمل کرد
یه مدت طول کشید ولی الانش دقیقا مثل اون وقتاشه هیچ فرقیم نکرده :دی
💜 :)))


اینم نظریه دیگه
:|
وای خدا کنه
خداایااا
کاااش ورم این بخواااابهههههههههه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی