اندر مصائب گُشنِگی!

فعل درست کردن غذا رو به شرطی انجام میدم که حوصله داشته باشم!ینی ممکنه گشنم باشه ولی حوصله نداشته باشم حتی گشنم نباشه ولی حوصله داشته باشم،اینطوریه که همه باید خودشونو با حوصله ی من تنظیم کنن!
باقر این هفته پیشم بود،ظرفامو میشست و برام تخمرغ درست میکرد،ازش راضی بودم!تا دیشب که دعوامون شد و گفت تو چرا غذا درست نمیکنی؟
گفتم دلم میخواد و قانع شد!
۹رسیدم خونه و حوصله نداشتم
۹نیم خوابیدم و چون دلم براش سوخت بهش گفتم فردا ظهر غذا درست میکنم!

"جدیدا اینجوری شدم که ۹نیم ،ده میرم بخوابم 

تا ۱۱ مریم حسابگر درونم هی تشر میزنه که پاشو مسواک بزن!

مریم خسته درونم هم  میگه بخواب عزیزم ،بی خیال دندون!

۱۱نیم بلاخره بخاطر ترس از دندون پزشکی پامیشم و مسواک میزنم!

 و ۱۲ گشنم میشه! "

و ۱۲ بود که گشنم شد.پاشدم رفتم اشپزخونه .

باقر سر یخچال مربای به میخورد با چیپس!
منم وایسادم کنارش و مربای سیب خوردم با چیپس!
خندیدیم!
باقرو نمیدونم ولی امروز اندازه ی ۳ هفته دسشویی رفتم!
مامانم میگفت دعا میکنم اس*ال بگیرین که خارج شن و سرطان لوزالمعده سوم نگیرین!
الان کتف راستم درد میکنه
نمیدونم میتونه ربط داشته باشه به چیپس و مربا یانه!

آرام :):
۸ آذر ۹۷، ۲۲:۱۶

من وقتی که دیگه دارم از گشنگی میمیرم ، غذا میرم از تو یخچال برمی دارم 😀


ما متاسفانه تو یخچالمون هیچی پیدا نمیشه
جز مربا!
نسر ین :
۸ آذر ۹۷، ۲۲:۱۸

از دست خانواده ی شما :)

باقر گناه داره
چرا اینقدر بهش زور میگی آخه مریم

من چیپس و نون خورده بودم ولی چیپس و مربا دیگه خیلی شلم شورباست :)


دارم امادش میکنم برای زندگی متاهلی که قدر زنشو بدونه
:))
خوابو بیدار بودیم نمیفهمیدیم !
آقای سین:
۸ آذر ۹۷، ۲۲:۲۳

مربای به کوفتت بشه چون من دوس دارم
اما چیپس هرچقدر خواستی بخور برا سلامتیت مفیده :))

به مسواک اعتقادی ندارم... با آب نمکی سرکه سیبی آبلیمویی چیزی معمولا به جنگ باکتریا میرم :))


کوفتِ باقر
:|
من میخورم نکه برای سلامتیم مفیده چون خوشمزست! :))
یه بار گذرت به دندون پزشکی بیوفته و تمام پس‌انداز ۶ماهتو بیای پایین برای ۳تا دندون اعتقاد هم پیدا میکنی فرزندم

دوست:
۸ آذر ۹۷، ۲۲:۳۲

خخخخخخ

دعوتی به وبم


اینقد دلم میخواد یکی منو به شام دعوت کنه
یه شام خیلی خفن
که اندازه ۳روز ذخیره کنم کالری

آقای سین:
۸ آذر ۹۷، ۲۲:۳۷

اتفاقا یه بار راهم به دندونپزشکی افتاد و با 3 هزار و پونصد تومن یکی از دندونامو کشیدم :)))


در زمان ناصرالدین شاه احتمالا
:|
بهارنارنج :):
۸ آذر ۹۷، ۲۲:۴۶

نوشابه روشون میخوردین بشوره ببره


خداروشکر اون لحظه تو نبودی با این پیشنهادت
:)

آقای سین:
۸ آذر ۹۷، ۲۳:۱۱

نه زمان همین محمود شاه خودمون بود :)


:)))))
میگم !!تو زمان حسن از این خبرا نیست
رضا برزگری:
۸ آذر ۹۷، ۲۳:۱۶

چیپس را به ماست موسیر میمالم و خورشید  شب را تماشا میکنم...


نریز پسرم
نریز کثیف کردی اینجارو
دستتو بگیر زیرش
:))
مرتضا دِ:
۹ آذر ۹۷، ۰۱:۴۷

:))) بی شک زن باقر هر روز روحت رو قرین رحمت خواهد کرد با این تاثیراتی که روش گذاشتی


من خیلی خواهرشوهر خوبی ام
خودم میدونم
:)
حامد سپهر:
۹ آذر ۹۷، ۰۹:۲۵

دختر هم دخترای قدیم حداقل یه نیمرو بلد بودن درست کنن:))


پسراهم پسرای قدیم حداقل علاوه بر نیمرو ۲ تا غذای دیگه بلد بودن
:))
بهـ نام:
۹ آذر ۹۷، ۰۹:۲۷

یحمتل مغزت زیر بار تحلیل مزه ها فیوز پرانده لکن زده به دستت!


:))))
احتمالا
سم از بدن دفع شد!
فرشته ...:
۹ آذر ۹۷، ۱۱:۵۶

چطور دلت اومد چیپس رو با مربا حروم کنی؟ واقعا که قدر نمی‌دونید :))
[ یک مربا ندوست و مربا نخور] :دی


مربا فقط سیب و آلبالو 
:|
سیب و با گلاب امتحان کن
خوشت میاد
آلاء ..:
۹ آذر ۹۷، ۱۵:۳۴

ما تو خوابگاه از گشنگی یه چیزایی خوردیم اینا پیشش پادشاست
مثلا برنج خام خوردیم
بستنی و با نون خوردیم
بیسگوییت ساقه طلایی و با تمرهندی خوردیم
ساقه طلایی و تو اب زدیم خوردیم
خوابگاه طبقه سوم بود اشپزخونه طبقه همکف:/
تو باشی سه طبقه میری پایین غذا درست کنی بیای:/


همه رو میتونم ازت قبول کنم جز برنج خام رو
:|
نه والا آدم همون بمیره از گشنگی بهتر از اینکه ۳ تا طبقه بیاد پایین!
من بودم مرده بودم تو همون سالا
:)
جناب منزوی:
۹ آذر ۹۷، ۱۹:۵۱

مربا با چیپس :|
یکی از بستگان ما نیمرو به همراه چای میخوره و من حالم بد میشه :/


مزش زیاد بد نبود
فقط ادم احساس میکرد هرآن‌ممکنه بیاره بالا
:|
واران ..:
۱۱ آذر ۹۷، ۱۴:۴۹

سلام بر مریم شیرازی :)))
خوبی ؟:)
حالا خوبه تو و داداشت مربا با چیپس خوردی :)))
داداش کوچکه من چند سال پیش تو خوابگاه محل کارش با دوستش نصف شبی گشنه اشون میشه دوستش میاد مربا و نون میخوره سیر میشه!
داداش دیوووونه دوست داشتنی من میاد به دوستش میگه بیا یه چیز جدید با همدیگه بخوریم ! دوستش میگه چی ؟
داداشم میاد میگه بیا برای اولین بار بیا مربای هویج / به (یکی از این دو بود دقیق یادم نیست ) رو با ماست و نون تجربه کنیم :|
دوستش میگه مگه مثل تو دیوونه باشم اینکارو کنم :| من همون مربا و نون رو ترجیح میدم به توام میگم اینکارو نکن آخر و عاقبت نداره !!!
داداشم میگه ولی من تجربه اش میکنم مگه چی میشه یکبار یه تجربه غذایی جدید رو امتحان کنیم ؟!
دوستش هی میاد نصیحتش میکنه هی داداشم قبول نمیکنه :||
داداشم میگه بابا هیچم نمیشه !! الکی شلوغش نکن !! من بدنم خیلی مقاومه اصلا میخوام بفهمم چه مزه ای است !!
دوستش بهش میگه : باشه ولی اگر حالت بهم خورد من نمی برمت دکتر و بیمارستان ها گفته باشم !!!
داداشمم میاد متاسفانه مربا رو با ماست قاطی میکنه و میخوره  و برای اینکه لج دوستش در بیاره تا ته ظرفش رو میخوره :|

 یکی دو قاشق میذاره برای دوستش و داد میزنه اینقدر خوشمزه اس ؛
نمیخوای بیایی یکی دو قاشق امتحان کنی ؟!:|:)

دوستش میگه نه همون خودت تجربه اش کردی بسه :|

بعد از کمتر از نیمساعت 😦یه دل پیچه ی شدیدی میگیره و هر چی خورده بوده میاره بالا :||😦
اونقدر حالش بد میشه که دوستاش زود زنگ میزنن اورژانس و میبرنش بیمارستان :|

سرتو به درد آوردم ببخشید :|
بعد اینکه  بستری میشه با کمال پررویی :/ به دوستاش میگه درسته آخرش تجربه ی تلخی بود ولی خب خوشم میاد نمردم اینم تجربه کردم :|
دوستاش بعد اینکه حال داداشم خوب میشه میرزن رو سرش و خوب خوب میزننش ( البته به شوخی ) و بهش میگن درسته کار سختی بود ولی تجربه ی خوبی بود :دی😎

بعد این داستان داداشم کم کم به راه راست هدایت شد :)))

اینا رو گفتم که بهت بگم ماست و مربا رو هیچوقت باهم نخوری یهو :دی
ولی خارج از شوخی بعضی تجربه ها مثل مربا و چیپس شاید الان هیچت نکنه ولی برای بعدها دیگه تکرارش نکن چون قطعا بعدها تو معده آدم بی تاثیر نیست:| و اثر بدی ممکنه بزاره :|




+

حالا کتف چپت خوبه ؟
خودت خوبی ؟
بینی مبارک چطوره ؟
خوبه ؟:))
ایشالا خوب و سلامت باشی عزیزم


بازم بابت کامنت طولانیم که از پست تو حتی بیشترم شد :)) معذرت میخوام 🙈🙈
مرسی :*


سلام واران
ماست و مربا!
جدا؟؟؟
ینی ادم رو بیمارستانی میکنه؟
دلم خواست بخورم و برم بیمارستان چند روز بستری شم
بستری که شم تمام عالم تمام بدبختی هاش حداقل برای چند روز متوقف میشن و تمام دردم میشه اون معده درد!
خوشم اومد از سماجت داداشت :)
کتف راستم بود.اره خوب شد
خودمم خوبم
بینی هم خوبه.سلام داره خدمتت.
ممنونم عزیزم

خیلی هم خوب :)
دنیای کامپیوتر ...:
۲۴ آذر ۹۷، ۲۲:۴۱

این تک فرزندی چه فوایدی داشت و من چه نادان بودم😂


قدر نعمت های الهی رو بدون
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">