دوسالِ پیش!

یکی‌از افتخارات اکتسابی زندگیم داشتن خواستگاری بود که شبیه آرمین‌گرشاسبی بود!
که اونم در جهت هرچه بیشتر لگد زدن به بختم بهش‌گفتم نه!هرکسی ام میگه چرا ردش کردی میگم بخاطر خواهرم
چرا؟! چون خوشم نیمد تو کلاس به خواهرم گفته شما چادریا عقده ای هستین!بعد هم با دوستاش خندیدن و رفتن!
منم بهش گفتم نه که بفهمه رئیس کیه!
نتیجه:دانشجویان کنون حواستون باشه به کی چی میگین یهو زدو نه سال بعدش از خواهر طرف خوشتون اومد :)
همکارم خیلی بد یعنی خیلی بد ها آدامس با صدا میجوعه!هندزفری گذاشتم و چارتار گوش میدم!
یهو یادش افتادم!

مرتضا دِ:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۱:۴۸

همکارت عوض شده!؟ :)


نچ
همونه که بود
:|
واران ..:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۱:۵۲

😀😀😀😀😁😁

فقط نتیجه ات :)))


سلام‌


+

توام‌ برو روبروی همکارت آدامس بجو :|:)) شاید که این اخلاقش عوض بشه :|



بعضی وقتا همینکار میکنم
ولی واقعا فکم درد میگیره
سلام :)
واران ..:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۱:۵۷

پس اینو بهش نشون بده :)
http://jamejamonline.ir/online/1825558348343684370/6-عارضه-مهم-جویدن-آدامس

البته قسمت های مضرش رو نشون بده :)))


همکارم ازایناست که به سلامتیش خیلی خیلی اهمیت میده!
مثلا پارسال یه مجله میخوندم از مضررات توت فرنگی نوشته بود براش خوندم و دیگه توت فرنگی نخورد :)))))
اومدم همین کارو با آدامس انجام دادم.هی گشتم دنبال مضرراتش!
و بهش گفتم اما متاسفانه از پسرعمش که پزشکه پرسیده بود و اون گفته بود خیلی هم خوبه و حتما بجوع!
:|
شانسمو داری؟!

صبورا کرمی🦄:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۲:۰۸

خب باهاش حرف میزدی شاید بعد از این چند سال نظرش عوض شده! یا اصلا همون موقع هم میخواسته شیرین بازی دربیاره یه چی گفته. شما به بزرگی خودتون ببخشید😂
خواهشا اینطوری خواستگار های خوب رو رد نکنید بعدا پشیمون میشید :/


اول اینکه شمارشو ندارم
دوم اینه احتمالا زنش ناراحت شه بخوام الان باهاش حرف بزنم
:))

بهارنارنج :):
۲۶ آذر ۹۷، ۱۲:۲۰

مریم شک نکن اگه همکار من بئد تاحالا اسفالتش کرده بودم هزار بارم بهش گفته بودم،من به صدای دهن وسواس دارم


سمیرا بیا منو ببر سینما
:|
صبورا کرمی🦄:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۲:۵۶

:))))


:))
هلما ...:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۲:۵۶

دیروز با همکارم حرف میزدیم. بهش گفتم: من حرف زدن در مورد خواستگارهایی که داشتم رو دوست ندارم.
اون گفت: آخه میدونی چه غلطی کردی و میکنی.!
واقعا چرا مردم توهین میکنن؟!


:))))
میزدی تو دهنش تا بفهمه رئیس کیه
من گاها بهشون فکرمیکنم و هربار به این نتیجه میرسم تصمیم درستی تو اون زمان گرفتم!

حامد سپهر:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۲:۵۷

آرمین گرشاسبی خوش اخلاقه یا خوشتیپ چه شکلیه:)


آرمین گرشاسبی اصلی یا فیک؟!
:)
بهارنارنج :):
۲۶ آذر ۹۷، ۱۲:۵۸

مریم میخوام برم مشهد از دانشگاه3/6دی
اما سینما آره،یکی دیگه از دوستامم خیلی پقته گفته بریم،بیاین باهم می ریم


من نمیتونم بیام؟؟
جدی پرسیدم ها
نه من با دوستت نمیام.تنها خواستی بری خبری بده
نیــ روانا:
۲۶ آذر ۹۷، ۱۳:۱۶

آرمین یا آرمان؟؟؟


چم
:|
:))))
بهارنارنج :):
۲۶ آذر ۹۷، ۱۳:۱۸

چه زود ناراحت میشه:|
میپرسم ببینم بشه بیای خوبه که من تنهام،یا میخوای شمارشو میدم بزنگ چک و جونه بزن


:)))
بپرس خبرم بده
آقای سر به هوا :):
۲۶ آذر ۹۷، ۱۹:۱۴

اون دیگه چه خشک شانسی بوده...


:)))
نیم ساعته دارم به این کامنت میخندم
رهایی بخش:
۲۶ آذر ۹۷، ۲۳:۰۰

حسرت!
به نظرم گفتن آره حسرت های بیشتری در پیش داشت...


اگزکلی
چقد کامنت خوبی بود
:))
میم. قایِق‌مَرد:
۲۹ آذر ۹۷، ۱۵:۴۵

ها بعد غصه اش رو می خوری که خواستگار خوب رو به خاطر همین یه دلیل بی خودی ردش کردی رفته واقعا؟ ://


همچین بی خود هم نبود!
جناب منزوی:
۲ دی ۹۷، ۱۴:۱۳

براش عبرت شد :)


اره
:)))
آقای سر به هوا ...:
۲ دی ۹۷، ۲۳:۲۷

عاقا من یه بار باهاش تصادف کردم :))
با ماشین زدم به 206 اون ..
روم نمیشد خسارت بگیرم :))


تو زدی
بعد خسارت هم میخواستی؟؟؟
:))
serek Khatoon:
۵ دی ۹۷، ۲۳:۴۵

بهش فحش ندادی؟🤔 من که با یه جواب نه خالی جیگرم حال نمی‌اومد یه کاریش می‌کردم شکر قهوه‌ای بخوره😂😂


:))))
نه دیگه همون جواب نه من مشت محکمی بود بردهنش

آقای سر به هوا ...:
۶ دی ۹۷، ۲۱:۴۴

مقصر اون بود بد عنوان کردم :))


ولی میگرفتی!
تواین گرونیا
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">