های بیبی یون

میرم حمام

خودمو میسابم و تمیز میکنم

وقت آرایشگاه میگیرم از مرجان خانوم و زیاد هم اصرار نمیکنم حتما دخترونه برداره
شلوار جین و بلوزِ آستین پفی یه حریرِ سورمه ای مو میپوشم
به موهام دلستر میزنم و شسوار میگیرم روشون
لاک میزنم به ناخون هام
خط چشم میکشم
اتاقمو تمیز میکنم
ظرفهارو میشورم
زمین‌رو تی میکشم
گلدون هارو آب میدم
تو دفترچه یادداشتم به تاریخ امروز مینویسم:
"حقوق ،پس‌انداز ،گوشی ،وسایل نقاشی و مانتوی نوعم رو بدین به فهیمه و کتابام روهم اهدا کنین به کتابخونه دبیرستانم.

۱۵ تومن به عارفه

۱۰تومن به علی

۱۰تومن به باقر

و ۳۲تومن به فاطمه بدهی دارم "
پشت بوم ساختمون رو دوست دارم!
دقیقا بالای پنجره ی اتاق مهندس!
از اون بالا میدون آزادی ای که دیگه نیست دیده میشه
اما اونقدا بلند نیست که گنبدجبلیه رو ببینم
وایمیستم لبه ی برج و به پیاده روی زیر پام خیره میشم
چشم میدوزم به ماشین مهندس که همیشه زیر درخت بید پارکه
منتظر وایمیستم بیرون بیاد

نسیم خنکی از وسط پارک و حوض پر از آب و ماهیش میگذره و به صورتم میخوره

شاگرد گلفروشی خیلی دقیق گلهای صورتی رو بعد از گلهای سفیدِ رز روی در سورنا میچسبونه
به محض اینکه پاشو میذاره بیرون از اون بالا نشونه میرم که دقیقا روی خودش فرود بیام

یه دست به دماغ کج شدم میکشم و بعد
تفِ اخ تفیم رو میندازم روی موهای مشکیش :|
اخه چرا فکرکردین من مرُدم؟؟چرا فکرنکردیم مهاجرت کردم؟؟؟ینی به من نمیاد مهاجرت کرده باشم؟فقط بهم میاد خودمو دار زده باشم؟!منتظرین ها!ازاینکه امید شماجوانان وطن رو ناامید کردم و هنوز زندم واقعا عذرمیخوام!

رضا رضایی:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۷:۵۰

با سلام دوست عزیز
امیدوارم روز خوبی داشته باشید
www.musicgelyan.com
با تشکر منتظر شما دوستان عزیز هستیم.


چون نهار نخوردم اصلا روز خوبی نبود متاسفانه
میم میم:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۷:۵۰

یعنی تف اخ تفیت تو حلقت.


معمولا میگن تو حلقم
:|
ینی تو حلقت
:|
:))
مریــــ ـــــم:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۷:۵۲

همین که نوشتم "میروم حمام"این جمله هه هی تو ذهنم تکرار میشه
"میروم حمام و دوش را روی یک خروار تنها یی ام باز میکنم"
چرا اخه؟!
شت
:/


مریم عزیزم
مریم عزیزم
مهدی رنجبر:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۷:۵۸

جوابتون به اون کامنت اسپم هه خیلی خوب بود


من عاشق این کامنتایی هستم‌که میرن هرزنامه
خیلی دوسشون دارم واقعا
notron x:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۷:۵۹

سلام پست خوبی بود خیلی لذت بردم


از اخ تف؟؟
اینقد دوس دارم بدونم شماها از کجا پیداتون میشه
مرتضا دِ:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۸:۰۶

اینکه میگن عدو شود سبب خیر اینه :)
شایعات هلما رو میگم


عارفه زنگ زد ترغیبم کرد یه دوساعت پیش
:))
مار چلو:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۸:۲۷

مهم نیست چقدر سخته، فقط سعی کنید این تف و اخ شو و همشو ، از دایره واژگانی و زندگانیتون حذف کنید جان همون مهندس |:


:))))))
قبلنا اینقد از این کلمه بدم میومد،اخ تف رو میگم
اینقدددد که داداشم میخواست اشک منو در بیاره از این کلمه استفاده میکرد.الان میبینم واقعا حساسیت الکی داشتم.البته هنوزم‌روی ۲ تا کلمه دیگه حساسیت دارم.اینقد که حتی نمیخوام تو ذهنم بیارمشون.فکرمیکنم در اینده ای نه چندان دور اونام بیان تو دایره ی واژگانم.
الان دیگه مهندس عنصر مهمی نیست برادر
:))
مرتضا دِ:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۸:۳۰

:))) چی گفت دقیقا؟ :|


گفت همه فکرمیکنن من خودکشی کردم بخاطر دماغم
:|
مرتضا دِ:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۸:۴۱

حالا واقعا به خاطر دماغت بوده؟
خاااک بر سر :|


دماغ کم چیزی نیست
:|
آقای سر به هوا :):
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۸:۵۰

یه تف بنداز بعد ببین سرعت سقوط تو بیشتره یا تف؟:)
#پیشنهاد

دلستر؟


:)))
کامنت خصوصی گرفتم میگه منصفانه نیست اینجوری تموم شه.بذار من هولت بدم پایین 
چرا واقعا؟
بعد مردن من چی به شما میرسه؟؟

عارفه ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۰۶

نامرد کتابات رو ببخش به من.
هعی


الان تو ناراحتی بخاطر کتابا؟؟
ناتمامی و مردن به شیوه گیاهان دارویی برای تو
چون خیلی دوست دارم
بهارنارنج :):
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۱

من گفتم دوست پسر پیدا کردی لابد،شبیه رمانا گفای،بیا ببینمت ابروهاتو
من تا الان زیر سرم بودم


کجا بیام ببینی؟؟؟
چرا؟؟
بخاطر پراید ۴۵ تومن؟؟
مرتضا دِ:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۳

به معین بدهکار نیستی؟


برای اولین بار تو عمرم اون باید ۱۵ تومن به من میداد
که امروز تسویه کرد
:))
برای خودمم عجیب بود اون جز طلبکارام نبود
پشمآلِ پشمآلو:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۹

من با خودم فک کردم الا واقعا با خودش فک میکنه ما فک کردیم مرده؟
پ کی پست گذاشته؟:دی


:))))
احتمالا خورزوخان رفیق شبهای تنهاییم
مرتضا دِ:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۲۶

@پشمال
منم فک کردم این وصیت نامشه و انتشار در آینده گذاشته پست رو


من میگم تو باهوشی میگی نه
بیا
:|
عارفه ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۲۸

معلومه.
پس چی؟
فکر کردی به خاطر اون مهندس زشت ناراحتم؟
هرگز


:))))
الان که فکرمیکنم واقعا زشت بود
بهارنارنج :):
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۳۲

سینما فقط5:30هزارپا داره،دیگه باقی فیلماش چرته

نه حالم خیلی خراب بود از دیروز


حوصله سینما ندارم
بیا پارک جنگلی ببینمت
تقریبا هر عصر اونجا میدوعم
چرا خب؟!

عارفه ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۴۰

ها بابا
خیلی زشت بود.
خیلی زشت.


نه دیگه خیلی
از نزدیک خیلی خوبه‌بابا
عارفه ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۱۹:۵۳

جدی میگی؟


به جان خودش
:))))
فرشته ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۰:۰۴

خودت خواستی بگی خودکشی کردی و مردی وگرنه ما چنین فکری نکردیم:))
تف اخه؟:/


فرشته خودتی؟؟
معمولا از طرف اداره بابام میرفتیم مشهد.فاصله سنی بین منو باقر ۲ سال و منو جواد ۴ساله.شبایی که بارون میبارید مشهد سرمونو از پنجره مهمون خونه میوردیم بیرون و مسابقه تف داشتیم.دیگه بقیشو نمیگم.خودم از بی ادبی خودمون گریم گرفت.مامانم خیلییی دعوامون میکرد حتی به نفرین میکشید.دیدیم این خوشی های لحظه ای به نفرین مادر نمیارزه.یه لیزر خریدیم.خودکارایی که تهشون لیزر داشت.بهش چی میگن ؟لیزر؟؟نور قرمز مینداخت.بااون و مردم گیج تو کوچه اوقاتمون رو میگذروندیم
عارفه ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۰:۰۶

به جان عمه اش.


و شاهینش
:))
آلاء ..:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۰:۱۴

دلستر میزنی به موهات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


بابا فقط یک بار زدم
عروسی دوستم بود
خیلی خوب شد 
خیلی
خواهر همکارم تو سالای ۷۶/۷۷ ازدواج کرده.میگفت اون موقع شب عروسی خواهرم تو آرایشگاه دلستر زده به موهاش.ینی ارایشگره زده به موهای همکارم
فکرکنم یه کم بد توضیح دادم
ولی خوب میشه
فرشته ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۰:۴۷

یه عکس عوض کردما همه میگن‌ خودتی؟ :)) اره خودمم، این عکس رو خیلی دوست دارم :)

واقعا که:| چه کارهایی که نمیکردین‌:| من ته خلافم این بود که بچه بودم، نذری داشتیم و با همسایه‌ها رفته بودیم یکی از امامزاده‌های اطراف، موقع برگشت خیلی‌هامون سوار تریلی اقای همسایه بودیم،من و دختر همسایه‌مون تو راه برای آدم‌هایی که می‌دیدیم زبون در می‌اوردیم :دی
وای اصلا خاطراتم زنده شد،عکس‌هاش رو دارم، یه پیراهن سبز بهاری و دامن نارنجی تنم بود:)))))


دیگه مطمعن شدم خودتی :))
نه مادیگه اینقد بی ادب نبودیم که زبوم دراریم
:/
ععع
اتفاقا ماهم کنارهمون پنجره عکس داریم
نور افتاده تو چشامون‌.برق میزنیم.مثل چشای گربه شدن تو تاریکی.قشنگ ابلیس طور افتادیم
رضا برزگری:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۰:۵۲

دلستر بهنوش حامی وبلاگ خورشید شب..


خیلی بچه تیز و بزی هستی
از کجافهمیدی پول گرفتم تبلیغشونو بکنم
غمی ‌‌:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۲

یکی معنی عنوان رو بگه. زبون درد گرفتم انقدر سعی کردم با حالتای مختلف بخونم تا بفهمم معنیش چی...
ترکیب تف اخ تفی رو از کجا آوردی آخه... دهخدا داره تو قبر به روح خودش اخ تف حواله می‌کنه... منظورت تف خلطیه؟ از این تف رنگیا؟ (اگه فحش دادید آیینه آیینه...) :)))))


Hey baby
حالا بیبی یون جمع بیبی هست
:دی
اره خودشه
اسمشو یادم رفته بود
چون قبلش خخخخخ میکنن بعد تف میکنن بهش اخ تف هم میگن
:))))
فرشته ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۱:۵۷

واقعا زبون در بیاری بی‌ادب‌تر از تف کردنه؟؟:|
تازه اونایی که براشون زبون در می‌اوردیم هم میخندین و متقابلا همین کار رو میکردن :دی
هممون از صحنه‌های ارتکاب جرم عکس داریم :))
البته عکس من مالِ قبلش بود ولی خب خاطراتش رو زنده میکنه :))


معلومه
همه اینو میدونن
همه
:دی
تفریح باید هیجان داشته باشه
هیجان سقوط کردن تف روی سر بدون مو یا کت قهوه ای بندگان خدا
زبون در آوردن هم شد تفریح؟؟
:))
درهرصورت خدا جمیع مومنین و مومنات رو باهم به هم ببخشه
نسر ین :
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۲:۰۶

من داشتم میومدم کل بکشم فکر کردم عروس شدی نمیای بلاگستان.
نگو خودکشی کردی:))


نه بابا
کی منو میگیره
کنج عزلت گزیده بودم
:))
بهارنارنج :):
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۲:۱۶

اا سگ نداره بگیره؟فردا عصر میام پس کاری پیش نیاد


فردا عصر من‌کلاسم :|
نه بابا
سگ چیه
صداشون میاد از اون‌ته مها 
ولی ندیدم
فرشته ...:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۲:۲۲

همه!! همه؟ میدونی‌همیشه دوست داشتم متفاوت باشم، خوشحالم که الان جزء همه نیستم :)))
آخ اگه روی سر من بود و می‌دیدیمتون، مو روی سرتون‌ نمیذاشتم که هیچ، به حال مرگ می‌زدمتون، من سر این چیزها با کسی شوخی ندارم :دی
آمین


تو از نظر من خاصی
برو حال کن
:)))
ولی واقعا مامان بابام در تربیت ما کوتاهی کردن
غمی ‌‌:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۲:۳۰

ععععع. من فک می‌کردم این خخخخخخخ یعنی خنده. چقدر زیر پستام اخ و تف انداختن و من فک کردم خندیدن... ای بدبخت بهنام... ای ساده بهنام...


نه عامو
خخخخخخ رو به اسم خنده کردن تو پاچت!
خخخخخخ همون خلطه
:)))))
نسر ین :
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۲:۴۵

هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت
درباره خودت از این لفظ زشت استفاده نکن🤨
مگه تو کالای بی ارزشی که بمونی تو مغازه کسی نیاد بخره؟؟
تو مریمی، یه ورزشکار، یه کارمند، یه دختر فعال و اجتماعی، یه طنز نویس معرکه، ملت از خداشون باشه کسی مثل تو رو خدا بهشون لطف کنه.
این از کم سعادتی یاره که هنوز نتونسته پیدات کنه😍


قبلن‌ها زیاد از این جور شوخی ها میکردم
و خودمم قاه قاه میخندیدم
خواهرم متنبهم کرد
البته هیچ منافاتی با همه جوره قبول داشتن خودم نداشت این شوخی هام
جدیدا  سعی‌میکنم‌ با خودم هم شوخی های محترمانه ای داشته باشم
اینقد که کم کم داره از خودم خوشم میاد و با خودم حال میکنم،
اونکه قطعا از بی لیاقتی اونه :)))))
البته از یه  لحاظ واقعا خدا بهشون رحم میکنه :))) جدی گفتم اینو
تو به من لطف داری نسرین عزیزم
ماچ ور کفتات
نیــ روانا:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۳:۰۲

خو این که معلومه چرا فکر نمی کنیم مهاجرت کردی
چون مهاجرت اینترنت و وای فای داره
ولی قبرستون که نداره که
داره؟؟!!


تو از کجا میدونی
شاید ورژن جدیدش داشته باشه
:|
بابا شاید دنبال کارای اقامتم بودم نتونستم بیام از ۱۲ بهمن تا ۲۸ بهمن یه سر بزنم

محمد بحری:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۳:۰۴

یک مهندس فقط؟
یک کار دیگه هم میتونید


عزیزخواهر من اینقد گلوگاه تو زندگی دارم که حتی وقت فکرکردن بهشم ندارم
چون نمیخوام از بقیه ناراحتیام بگم کیس خوبیه برای ربط دادن همه غم هام بهش
اینتِرنال‌ْ آدِر:
۲۸ بهمن ۹۷، ۲۳:۵۰

دلستر الان خود آبجوی غیر الکلیه، مارک آبجوئه، مارک وسیله آرایشیه، خود یه ماده‌ایه، چیه دقیقا؟ :|


یهو دلستر استوایی یا هلویی نزنین ور کلتون من مسئولیت قبول نمیکنم
دلستر گندم!
یه حالتی مثل تافت میشه.البته نه به سفتی تافت.خیلی بهتر از تافت
این چه سوالایه اخه.من چمیدونم
احتمالا مارک آبجوعه با کاربرد لوازم آرایشی
:|
تو دلی:
۲۹ بهمن ۹۷، ۰۱:۰۱

من فکر کردم رل زدی :/
دچار شایعه کرده بود خودکشی کردی :|


خب مثلا رل بزنم
دستوپامو که نبستن!
ینی هرکی رل زد دیگه نمیاد؟؟؟ 
:دی
ترفندش بود برای کشوندن من :))
.Faber K :
۲۹ بهمن ۹۷، ۰۱:۲۷

خدا این خوشی‌ها رو از ما نگیره! :)


تف انداختن رو؟!
بلند بگو آمین
مسافر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۰۴:۳۶

تف روی سر ریختن هم یک جور ابراز محبت جالب بود . خودکشی تف هم ندیدیم که اونم دیدیم . نکنه سوم برای دماغ کج ادم خودش بکشه بهتره یا عشق اینم یک چالش . نکته چهارم سر اون مهندس مو داره که تف لیز نخوره لباسش خراب نشه . منظورم یکم خالی باشه وسط که جمع شه اونجا بلاخره اینم یادگتری از یک دوست . از قدیم گفتن هرچه از دوست رسد نکوست . البته اگه بهت بشه گفت دوست خخ . خواستگار که باسه دختر زیاده باب دل اون یافت نمیشه . اگه بشه اون ممکنه دلش باب نشده باشه .
در متنهات غصه و غم با طنز میگی جالبه برای همین میام گاهی نگاه میکنم .
نکته اخر فکر کنم با زبون طنز البت نیش دارت جوابم بدی خخ . خدا داد شوهر ایندت برسه .. .. ...


من غلط بکنم با تف محبتمو نشون بدم.این همه کار بامزه وجود داره برای ابراز علاقه،چرا تف رو انتخاب کنم اخه!
قطعا برای دماغ!چیزی که زیاده عشق ولی دماغ آدم وقتی از حالت نچرالش در بیاد آدم دچار افسردگی بدتر از ۴ شکست عشقی پی در پی خواهد شد‌.
بله بله.چیزی که زیاد داره موعه
میره قشنگ لا به لای موهاش
غلط کرده دل اون باب نشد.ینی همون بهتر نشد.والا.خدا دوسم داشت
:دی
ممنونم که چون تو متنهام غصه و غم رو با طنز میگم برات جالبه و گاهی میای یه سر میزنی 
من بچه به این خوبی!چراهمچین فکری کردی :)
اخری رو باهات موافقم
چون قراره با جمیع اخلاقای بدم دهنشو سرویس کنم
البته تضمینی وجود نداره اون هم همین قرار رو باخودش نداشته باشه
حامد سپهر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۰۹:۱۲

اینهمه به خودت رسیدی واسه یه تف کردن!! یه کار خفنتر میکردی خب، حداقل یه طبقه میپریدی هیجانش بیشتر میشد:))
البته با این وزنی که داری داشتم فکر میکردم اگه رو مهندس میوفتادی تبدیل به رب میشد:)))
دلستررررر!! شنیدم موهارو براق میکنه:)


اینا همش تو ذهنم بود والا من خسته تر از انم که خسته پنداری مرا
:))
پرس میشد بیچاره
دلم به حال جوونیش سوخت
والا کارو تموم کرده بودم
اینتِرنال‌ْ آدِر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۱۱:۰۴

همین :| میخواستم بدونم وجدانا دلستر میزنید به موهاتون؟!


وژدانن میزنم
دلسترِ گندم
یه کلیپ دیدم دختره دلسترو جوشوند بعد گذاشت تو فریزر دودقیقه و بعد زد به موهاش
خیلی خفن شد
امتحان کن
اینتِرنال‌ْ آدِر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۱۱:۱۰

مگه اصلا مالت گندم نیز به فروش میرسه؟ خودتون میسازید؟


دلستر گندم
نخوردی؟
خیلی تلخه
مثل زهرمار
فقط به درد همین کار میخوره و زنان شیر ده
شیر رو زیاد میکنه
:دی
اینتِرنال‌ْ آدِر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۱۲:۰۳

اونا از جو هست! گندم نیست که. مالت جو بدون طعمن. از قضا تنها نوع آبجوییه که میخورم.
اما اگر منظورتون عصاره ی مالت گندمه، که اون دیگه مارک دلسترش نیست. :|


عزیز خواهر عکس گندم روشه
بذار برم خونه .ازش عکس میگیرم
البته ممکنه اشتباه کنم
یه مدت سن ایچ انگور میخوردم و به همه میگفتم دلستر
بعد مشخض شد ایمیوه بوده
در کل خوشمزه بود
حالا ابمیوه یا دلستر


اینتِرنال‌ْ آدِر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۱۲:۱۲

سن ایچ انگور که آبمیوه گازداره. :)) بعدم روش گندم کشیده که نداریم. ببینید توضیحاتش چی نوشته خب. به علاوه اینکه اونا رو اگه آلمانی و هلندیش رو بخورید، حتما خوشتون میاد و تلخیش خوشمزه ست.


اره:))))
بعدِ سه ماه متوجه شدم ابمیوست
باشه.برم خونه.روشو میخونم
اینی که من دارم تیرماه بچه خواهرم  به دنیا اومد بخشیدش به من
خیلی وحشتناکه به درد همون مو میخوره
ولی یک شنبه اون هفته رفته بودیم کشیت(سرچ کن ببینش)
دلستر تلخ خریدیم.خیلی خوشمزه بود.ینی خیلی خوشمزه نبود ولی مزه خوبی داشت هی دلت میخواست بخوری
البته من فکرکنم یه چی قاطی داشت
ولی خب اینکه تو یه منطقه دورافتاده همچین دلستر خوشمزه ای پیدا کنیم عجیب بود
اما زیادم به حرفای من توجه نکن.شاید اصلا دلستر نبود
از یه خونه بوم گردی که پر از توریست بود خریدیمش
اینتِرنال‌ْ آدِر:
۲۹ بهمن ۹۷، ۱۳:۳۸

چقدر فوق العاده ست این کشیت! :)


وقتی رسیدیم پایین دره تا نیم ساعت هی بهم میگفتیم چقققققد زیباست
چقدددد خوشگله
رو ریپیت بودیم قشنگ
serek Khatoon:
۳۰ بهمن ۹۷، ۱۸:۱۳

واااای مریم یعنی پوکیدم از خنده...تا قبل از کلمه ی تف همش می گفتم الان می پره الان می میره الان می ترکه 😂😂😂😂 سه بار خوندم تا باور شد نوشتی تف اخ تفی 😂😂😂😂
ولی انصافا انقدر دیر میای آدم فکر می کنه رفتی 😁


:))))
من تا شماها رو نفرستم خودم کجا برم؟؟؟
:دی
فاطمه م_:
۳۰ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۰

تف کردنتو دوس داشتم =)))

آقا دلستر واقعا می‌زنن به مو؟ چی میشه اون‌وقت؟


کلا زیاد تفو نیستم.ینی تفم نمیاد.درهیچ شرایطی.ولی تو خیالاتم به خیلیا تف میفرستم
اره اره.به امتحانش می ارزه
مردی بنام شقایق ...:
۱ اسفند ۹۷، ۱۵:۲۴

سلام

وصیت نامه باحالی بود

+
آیا این درسته آدم با مهندس اینجوری کنه؟!!!


علیک سلام آقای شقایق
حق با شماست
فردا میرم ماچش میکنم از دلش در میارم
مردی بنام شقایق ...:
۱ اسفند ۹۷، ۱۹:۵۷

با مهندسا مهربون باشین

اینا خیلی بیچارن...


احساس کردم با یه درموندگی گفتی
غصه نخور فردا ماچش میکنم
ماچ تفی
♕αяαмεsн♕ ...:
۵ اسفند ۹۷، ۱۰:۲۷

بیچاره مهندس مملکت


بیچاره من
:)
___ سلوچ:
۱۰ اسفند ۹۷، ۱۹:۲۸

جس کردم این متنو یکی غیر تو نوشته :/


سلااااااام
چرا خب؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">