رییسِ خاله

اینکه خالت رییست باشه هم خوبی هایی داره هم بدیهایی

از سری خوبیهاش اینه که میتونی با بلوز شلوار یا یه تیپ شلو ول چروک و نامنظم هم بری سرکار

چون بقیه وقتی خاله اتوکشیده خوشگل مشگلو ترو تمیزتو میبینن دیگه فکر بدی در مورد تو و خونوادت  نمیکنن میگن مدل خودش اینه !خونوادم خیلی برام مهمن که فکر بدی در موردشون نشه K

خوبیه دیگش اینه که میتونی از حجم اینترنت شرکت استفاده کنی و دچار عذ اب وجدان هم نشی و حتی میتونی بیای به وبت سر بزنی و مطلبم بذاری و تازه وب گردی هم بکنی و اخرشم باز دچار عذاب وجدان نشی

هرچند هر وقت ترافیک تموم میشه دچار یه ترس میشم و به خدا قول میدم دیگه استفاده شخصی نکنم فقط خالم نفهمه همه ی حجمشو من تموم کردم

خداهم باز معرفت به خرج میده و خالم نمیفهمه اما من دوباره مث یه بز شروع میکنم به استفاده شخصی و قولمو فراموش میکنم

یه( خونه ی خالته )خاصی تو نگاه همکارم هست !که منم در جوابش یه (شرکت خالمه )خاصی تو نگاهمه J

از خوبی دیگش اینه که میدونی خالت در مورد کارکرد تو از بقیه سوال نمیکنه(که بخواد بفهمه من خوب کار میکنم یانه)اما در مورد کارکرد بقیه از تو سوال میکنهJ

بخش خوشمزشم اینه که میتونی از خوراکی های خوشمزه ی مخصوص رییس بخوری و ککتم نگزه

یه خوبی دیگشم اینه که هروقت نیاز به مرخصی داری کافیه به مامانت بگی

وقتی مامانت خواهر بزرگترم باشه دیگه همه چی حله J

و اخرین خوبیشم اینه که یه احساس مالکیت خاصی میکنی جلو بقیه

و مهمترینشم اینه که همه هواتو دارن هرچند سمت و درجشون بالاتر از تو باشه J

دعا میکنم رییستون خالتون باشه ،دایی هم بنظرم چیز جذابی میشه


باشد تا رستگار شویم.

 

هایجیا ...:
۲۱ خرداد ۹۶، ۱۶:۴۱

چقد خوش به حالت شده ها؟ :))


حالا شانس ما بزنه از این موارد داشته باشیم اینه که دایی م یکی از استادهامون بود و دهن من به حالت «سرویس شده» گشته بود !


عصن شدید😊
خب میدونی برمیگرده به اینکه ادم به چسب باشه یا نه 
مَـهدی (میرزای قدیم):
۲۱ خرداد ۹۶، ۱۷:۰۸

میدونی کجاش دردناکه؟ اونجاش که برسه به یه جای خالت که دیگه نتونه سکوت کنه و جلو همه ی اون آدما بترکوندت. 

اونوقت همه ی اون درجه بالا ها... اون درجه پایینا. همه اونا که برات مهم نیست که جلوشون تیپ بزنی. همه ی خوراکی هایی که لومبوندی ... اووووههه همه ی ترافیکی که ترکوندی کلا تمتم گند کاریهات مثل برق از جلو چشات رد میشه. من باشم آرزوی مرگ میکنم. خودتو از الان مرده بدون. آرزو میکنم خالت همین روزا بترکوندت... آمین... :)))))) دعای روزه دار اجابت هم میشه تازه


خیلی ممنون،دست شما درد نکنه
:/
همین  الان دچار یه حس  گرخیدگی  شدم😳😳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">