دعوت شدگانیم به چالش!


                           




در واقع زندگی شخصی و اجتماعی من تحت شعاع وجود ایناست

ینی زیست من در روی کره زمین به اینا بستگی داره

سراون لپ تاپه چه دعواها که نشده چه خون ها که برزمین جاری نشده و چه یقه ها که دریده نشده

و هنوزم که هنوزه بعد گذشته سالها نتونسته اعلام استقلال کنه،ـ

اون تسبیح ام البنین هم که میبینید تابستون گذشته یه روز تو قم از داداش وسطی یه کش رفتم و از اون روز به بعد شد جز وسایل شخصی من که احساس تعلق عجیبی بهش میکنم،

اونم گیره موهامه که عاشقانه دوسش دارم و سال ۹۳ ۵هزارتمن از خیابون پشت بازار امام رضا با پول خودم خریدمش(با۵هزازتمن اون موقع میشد ۳تا ساندویچ فلافل خرید)وچه شب ها که با یادش خوابیدم و چه صبحها که به شوق دیدارش چشم باز کردم ،

درتمام طول زندگیم علاقه خاصی به جامدادی داشتم و تصویری که از اخرین جامدادی دارم که باهاش حال میکردم برمیگرده به ۴دبستانم که ۲طبقه بود،تمام سال چهارمم به تمیز کردن این جامدادی گذشت هیچوقتم درش درست بسته نمیشد،

و همینطور محتویات داخل جامدادی :اتود ،مداد،پاک کن،خودکار رنگی (که همیشه دوس داشتم ۲۴رنگشو داشته باشم اما هیچوقت از ۵تارنگ تجاور نکرد )از مغازه های مورد علاقه ای که میرم توش و نمیخوام بیام بیرون بعد ترشی فروشی لوازم تحریرهاست

و در اخر رونمایی میشود از یارو یاورام ،پر کننده ی تنهایی هام ، حال خوب کنام و تموم کننده ی پولام 

وسایل نقاشیم

که همشونو نتونستم جا بدم

فقط محبوب ترین هاشو گذاشتم 

پالتمم ۴هفتست کثیفه

یه مسلمون پیدا نمیشه تمیزش کنه؟؟

راستی اون تیله رو یادم رفت،از شامپو گلرنگ خواهر زادم برش داشتم،خیلی نامحسوس چونکه نباید میفهمید!!!

از اونجایی که من خیلی کودکی نباتی داشتم 

میتونم بگم تنهاقسمت هیجان انگیزش بازی با همین تیله ها بود

البته هیچوقت بخاطر وسواس مامانم نتونستم لذت بازی خاکیشو بچشم

اینکه یه داداش تیله باز داشته باشی کمک میکنه ک توهم دلت بخواد پا به پاش بری

اماخب همونجور ک گفتم به دلیل کودکی نباتی هیچوقت تیله مختص به خودم نداشتم اگه هم داشتم زشت ترین و بی ریخت ترینش بوده که همیشه خدا غربو با شرق جنوبو با شمال اشتباه میگرفته

خلاصه که از تو شامپوش ۳تا برداشتم که در حال حاضر یکیش مونده برام 

اونارو مجبورم کرد پس بدم ب خودش تازه فکرمیکنه این یکی گم شده والا اینم میگرفت بسکه به من علاقه داره

:)

یه عینک هم دارم که در واقع زیست من بیشتر از همه به اون بستگی داره

یه جورایی چش ماست

:)

بعدا نوشت:

رااااااستیییییی کرم!!!کرم مرطوب کننده!

ینی وااقعااا من بدون کرم مرطوب کننده میمیرم

زندگی را از من بگیرید کرم مرطوب کننده را نه!

تاره داره خیلی چیزا یادم میاد

مثلا خیلی از خوراکی ها که من بدونشون میمیرم!!

بنظرم باید یه چالش مختص به خوراکی ها راه بندازن

:)

غمی

غمی ‍​​:
۲۹ خرداد ۹۶، ۱۸:۳۷

سپاس از شرکتتون.
این تسبیح دل ما رو برد که... لامصب اون گسوانشم رنگی‌رنگیه. باید بگردم یکی از اینا برا خودم پیدا کنم. تسبیح زندگی که می‌گن همینه :))
اتفاقا بنده توی یکی از این ظرفای چهارگوش ادویه کاری هست نمی‌دونم دیدید یا نه، تیله‌های دوران بچگیم رو نگه می‌دارم. الان هوس کردم برم توی انباری یه سری بهشون بزنم :))


خواهش میکنم
:)
تسبیش از اون چیزی در تصویر میبینید خشگل تره😊
سلام منو به تیله هاتون برسونید
پـــــر ی :
۲۹ خرداد ۹۶، ۱۸:۴۲

چقدر شما مرفه بی دردی خواهرم. پنج هزااااار تومن میدی گیره مو میخری آخه :))))

تازه موندم شما چجوری با تسبیح کش رفته از یکی دیگه تعلق خاطر پیدا میکنی آخه :)))

مرسی خیلی خوب بود :)


خیلیییی
تازه سال ۹۳😏
آی ام بی درد
😂😂
تازه باهاش نذرو نیازم میکنم
:)
باشدتامقبول افتد
miss physician:
۲۹ خرداد ۹۶، ۱۸:۵۳

سلام دوست عزیز من سپیده هستم مدیر وبلاگ میوه درمانی
و البته دانشجوی طب سنتی
خیلی خوشحالم میکنی اگه وارد سایتم بشی
دنبالم کنی قطعا دنبال میشی :))
منتظرتم

زهرا:
۳۰ خرداد ۹۶، ۰۹:۵۰

چقدتنبلی تو دختر

وااای مردم از خنده


:)
مَـهدی (میرزای قدیم):
۳۰ خرداد ۹۶، ۰۹:۵۶

:))) خدایا خدایا


:|
؟
هایجیا ...:
۳۰ خرداد ۹۶، ۱۲:۴۲

چقد قشنگن چیز میزای حیاتی ت :)

من توجه م اول به تیله هه جلب شد ! خیلی تیله دوس دارم !

تو هم مثه من خوب دزدی میکنی از وسایل این و اون ها؟  :))


ما چقد تفاهم داریم
:)
عصن مال دزدی خیلی به چسبه
حق میدم به خاوری واقعا
Va hid:
۱ تیر ۹۶، ۱۵:۱۰

وبلاگ جالب و مطالب خوبی  داری  مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">