چه وقتایی قشنگ تری؟

-چه وقتایی قشنگی؟

+عصرها
-نه؛مثلامن وقتایی که دارم سالاددرست میکنم،چایی میخورم یاکتاب انتخاب میکنم حس میکنم قشنگ میشم وحس خوبی منتقل می کنم،حالاتوچی؟
هنوزکه هنوزه داره فکرمیکنه....
.
.
تاحالافکرکردین به اینکه شماچه وقتایی قشنگین؟

همیشه از این سوالای مسخره ازم میپرسه :|
بدم میاد از سوالایی که نیاز به فکرکردن دارن
والا
امروز ظهر سر ظرف شستن ازم پرسید
من فکر میکنم عصرا قشنگترم.برای همین همیشه اصرار دارم شبا مهمونی بریم یا مهمونی بدیم
ولی در کل فکر میکنم اون اولی که شروع میکنم به درس خوندن(همون اول اولش) قشنگ میشم.البته این حالت نادره!!
و شایدم وقتایی که دارم با علاقه اشپزی میکنم 
فکرنکنم دیگه حالت دیگه ای وجود داشته باشه
:|



سام نجفی نیا:
۹ تیر ۹۶، ۲۱:۱۸

چه مکالمه باحالی


:)
پـــــر ی :
۹ تیر ۹۶، ۲۲:۴۶

جدن نمی دونم کی قشنگ میشم 

آیکون تفکر عمیق 


بهش فکر کن :))
زهرا:
۱۰ تیر ۹۶، ۰۹:۰۳

من وقتی رانندگی میکنم وقتی خوابم

همینا
مریم تو وقتی میترسی قشنگی میشی دیدم که میگم


واقعا؟؟!!
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۱۰ تیر ۹۶، ۰۹:۰۷

چه بامزه! تاحالا بهش قکر نکردم ولی به نظرم وقتی دارم یه چیز جدید یادمیگیرم قشنگ تر از همیشه میشم :)


:))
نویسه های یک پسرایرانی:)):
۱۰ تیر ۹۶، ۰۹:۱۲

هروقت بخوایم قشنگ میشیم:)


خوشبحال شما
:)
من الله التوفیق:
۱۰ تیر ۹۶، ۰۹:۳۷

الان که تو امتحاناتم هستم اصلا نمی تونم فکر قشنگ شدن بکنم ...


:)))
حصار آسمان:
۱۰ تیر ۹۶، ۰۹:۴۰

فکر میکنم وقتایی که دارم بهش فکر میکنم


:)قطعا
علیـ ــر ضــا:
۱۰ تیر ۹۶، ۱۰:۲۶

بیخیالـ...

در هر حالتی باشم قشنگ نمیشم 😶


:|
مَـهدی (میرزای قدیم):
۱۰ تیر ۹۶، ۱۳:۵۱

البته خانمها دقیقا معلوم نیست چه وقتایی قشنگن. چون متغیره و محدود میشه به زمانها و حس و حالهای خاص. ولی برعکس آقـــــــــــــــــــایــــــــــــــــــــــون. فتابرک الله و احسن الخالقین


محدود میشه به شما اقایون 
:|
مامانم همیشه میگه نوشابه ضرر داره
:)
ϻιss мσнαммα∂ι:
۱۰ تیر ۹۶، ۱۴:۲۲

وقتی که کنار نامزدم هستم از همیشه خوشبخت تر و قشنگ تر هستم


به به
خدا ازاین قشنگیا قسمت کنه 
:))
هایجیا ...:
۱۰ تیر ۹۶، ۱۵:۵۴

وقتایی که از خواب بیدار میشم و وقتایی که خیلی وقت میگذره از حموم رفتنم و بیش از حد کثیفم خیلی قشنگ تر از حالت عادی ام :)

منطقی نیست ولی خب این مدلیه ! خونواده هم تایید کردن این موضوعو :))

+ واقعا کجا رفتی یهو؟ :|
من هنوز هضم نکردم یهویی رفتنتو.و اینکه انگار همه خبر داشتن ازت الا من ! از پست های قبل مشخصه


دیدیم کسایی رو که حموم نرفتن یه مدت قشنگن ولی ندیدم از خواب پاشی قشنگگگگ باشی😂😂این امتیاز خیلی بزرگیه،خدارو شاکر باش :)

من بودم ،فقط درگیر عید و مخلفاتش بودم بزا همین مطلب نمیذاشتم

:))
00:00 :.:
۱۰ تیر ۹۶، ۱۸:۵۰

جالب بود

حنا خانوم:
۱۱ تیر ۹۶، ۱۵:۴۹

من وقتی کتاب میخونم قشنگ میشم :-)


عصن همه وقت کتاب خوندن قشنگن بنظرم 
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">