۹۹۹تا درنا!


همینجور که داشت کمدشو تمیز میکرد چش دوخته بودم به پفک گیره زده ی بین کشوهاش 

داشتم به این فکر میکردم چطور یه ادمی میتونه کتاباشو ببخشه میتونه کلی چیزای خوب دیگه رو ببخشه میتونه حتی مهربون باشه ولی نمیتونه از پفکش بگذره!

رسید به کشوی وسطی

داشتم نگاش میکردم و فکر میکردم چطور میشه توی یک خونه ای به اسم خونه خاله پفک و چیپس ساعت ها و حتی روزها دووم بیارن و هیشکی طرفشون نره درحالی که همه دوسش دارن


رسید به کشوی اخری


برگشته این درنا رو بهم میده

میگه اولین درناییِ که درست کرده

اگه ۱۰۰۰تا از این پرنده های صلح درست کنه به ارزوش میرسه طبق یه افسانه ژاپنی،

مونده ۹۹۹تا پرنده صلح تا ارزوش

ینی ۹۹۹تا پرنده صلح تا ارزوش فاصله داره!

ینی ۹۹۹تا درنا باید درست کنه

ینی باید منتظر باشه ۹۹۹تا درست شه تا به ارزوش برسه

 ینی ۹۹۹تا درست شن به ارزوش میرسه؟؟؟


00:00 :.:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۰۶

:)


:)
سام نجفی نیا:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۰۷

لایک 

گاهی اعتقاد ها اعتقاد میارن اونم قوی 


اوهوم 
قالب رضا:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۱۰

سلام دوست عزیز

وب شما دنبال شد

Va hid:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۲۳

از واقعیت که خوشی ندیدیم اندکی با همین خیالات شاد باشیم.


دقیقا
عارفه ...:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۵۱

قشنگم افسانه ژاپنی 

به هرحال اینم یه نوع مهربون بودنه دیگه


گفتی چینی که 😂😂😂
عارفه ...:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۲:۵۳

حالاالان درستش کن

اگه دقت کنی دیشب دوباره اصلاحش کردم


درستش کردم
:))
عارفه ...:
۱۰ تیر ۹۶، ۲۳:۱۱

من اگه 999تادیگه درناهم درست نکنم بازبه آرزوم میرسم 

چون ازخداخواستم دخترم


صددرصد :)
این صرفا یه نوشته بود مادرم
مَـهدی (میرزای قدیم):
۱۱ تیر ۹۶، ۰۸:۴۸

فکر کنم باید یه کم خونسردتر باشی.....ریلکس...فهمیدیم. 999تا درنا.... :)


ینی دیگه توضیح ندم؟؟
:)
علی آقا:):
۱۱ تیر ۹۶، ۱۰:۳۱

من کتابموخواستم ببخشم بایدغلط گیریش کنم چون دورورش مطلب وعاشقانه واین حرفانوشتم
مثلااًبه دایی ام دادم بالاهای کتابوغلط گیرگرفتمم


معلوم میشه چیزای منکراتی نوشته بودی
:)

زهرا:
۱۱ تیر ۹۶، ۱۱:۲۸

منم میخوام

:(

علیـ ــر ضــا:
۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۵۱

😓😓


:|
.. parinaz:
۵ مرداد ۹۶، ۱۵:۳۷

علاوه بر این افسانه ى ژاپنى یه دخترى بود که از حادثه ى هیروشیما سرطان میگیره این دختره تصمیم میگیره بنا بر این افسانه هزار تا درنا درست کنه تا خوب بشه این دخترهزار تا درنا رو درست میکنه اما خوب نمیشه فکر کنم از اون زمان درنا رو به عنوان یه نماد صلح میشناسن 



جدی؟؟؟
چقد جااالب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">