سهم من

روال عادی زندگی من تو این هفته اینطوریه که از کله سحر در حال سروکله زدن با وجی هستم که ای بشر من پوووووول ندارم

و بعد نوشتن متن استخدام یک عدد روانشناس بالینی برای موسسه معین اینا!
و بعد جواب دادن به تلفن عارفه که به پیر به پیغمبر متنت قشنگ بود
بعد از اون جواب دادن به اسمس شب قبل عاطفه و دریافت یه پیامک با مضمون خر بودن به خاطر دیر جواب دادن پیامکای رگباریش
و بعد اظهار نظر در مورد عکس سحر
خوندن شبه مزخرفات سمانه که شدیدا نگرانه جهنمی شمو و گمراه و مفسد فل عرض!!
و بعد کنسل کردن قرار عصرمون که کار همیشگی زهره ست
دوباره جواب دادن به تلفن عارفه و گوش دادن به ایده هایی که برای کادو تولد من به ذهنش رسیده(8ماه از تولدم میگذره ،هنوز داره فکرمیکنه چی برام بخره)!!
دوباره نوشتن یه متن برای معین با موضوع شغل خوب من!!!!(بهش میگم نوکرت سیاه بود،میگه براهمین اینقد دوسش داشتم)
و در اخر باز به وجی خاطر نشان میکنم من پووووووول نداررررم،خودت پول بلیطشو میدی میام باهات(جواب نداد دیگه)
...
و فرداش دوباره همه ی اینا تکرار میشن
.
این است سهم من از زندگی!
گاهی وقتا هست میفهمی دارن ازت استفاده ابزاری میکنن،اما همین مفید بودنه حس خوبی بهت میده
اما گاهی وقتام اینطوری نیست واقعا
گاهی وقتام مث الان من چندتاموضوع تو ذهنته که نمیدونی از کدوم بنویسی و اخرش ترجیحو میذاری بر ننوشتن
توصیه نامه:نذارین ذهنتون به ارزوهای گذششتون فکرکنه،به ارزوهایی که حالا شاید مردن،یا به ارزوهایی که شما داشتین اما برای یکی دیگه محقق شد.

زهرا:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۰۲

بلیط چی؟

همیشه اینکه ازم استفاده ابزاری کنن باعث ازارم بوده و هیچوققت حس خوبی بهم نداده


کنسرت
تورو که میشناسم
:|
زهرا:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۰۴

کنسرت کی؟


علیزاده
N@f@s 2000:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۰۸

با جمله اخرت موفقم لایک

متنفرم از روزای تکراری خخخ


:)
:)
:)
سکوت عشق:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۱۵

مفسد فی الارض درستشه نه مفسد فل عرض


:))
Va hid:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۱۷

سهم تون از زندگی!!! عنوان جالبی رو انتخاب کردید!!!  گاهی اگر توقعاتون از دیگران کمتر باشه ،خودمون راحتتر زندگی می کنیم !!دوستانتون هم دنیایی دارند !! امیدوارم شغل مناسبی هم پیدا کنید یا ایجاد کنید.موفق باشی


سعی کردم طوری انخاب کنم که بیشترین ربطو داشته باشه به متنم
امیدوارم مقبول افتد:)
مشکل همینجاست!
چون توقع ندارم ازم توقع میشه
ممنون
منم امیدوارم

آقای سر به هوا:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۲۷

مفسد؟؟؟


عجب،زندگی بدی به نظر نمیاد
مخصوصا قسمت کادو تولد


املای اینم غلطه نکنه!
:))
نه ولی جدی راضیم ازش
اذیت میکنه ولی راضیم ازش
بعید میدونم کادو تولدی ببینم!
اما همینکه حرفشو میزنه خوبه
خوشحالی موقت!
علیـ ــر ضــا:
۹ مرداد ۹۶، ۱۲:۵۱

هر چقدرم اذیت کنه بازم خوبه 🙂 من اینطوریم فک کنم همچین حالتی داشته باشین 

😐😐 کادو 
😐😐 همینکه داره میگه بسه از هیچی بهتره !


قبول دارم!
nily ..:
۹ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۵

با همین سهم هم گویا خوشی! :)


به نظر من که واقعا خوش باش...خیلی‌ها همین نیمچه سهم رو هم ندارن! :| :)


ینی نباشم؟
باشم؟
اینکه قبول داری نیمچست خوبه
:)
Berkee 🌿:
۹ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۳

توصیه نامه ی سختیه ولی خب به شدت منطقیه.

زندگیتون خوب.


:)))
میرزا ژوزف پولیتـزِر:
۹ مرداد ۹۶، ۱۴:۳۵

چقدر هیجان انگیز:))


چقد؟
عارفه ...:
۹ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۵

من چقدرآدم هیجان انگیزی ام نمیدونستم

بعدشم عمت ازت استفاده ی ابزاری میکنه!
...


حالا بدون
:|
علیرضا امیدیان نسب:
۹ مرداد ۹۶، ۱۸:۳۲

هعیی روزای تکراری بدچیزیه:(


:(
:)
دل‌آرام محمودی:
۹ مرداد ۹۶، ۲۱:۱۱

تو این سهم از زندگیت چقدر آدم هست! ؛)

هرکی‌ام یه داستان درست کنه، تنوع پیدا می‌کنه روزات :)


:))))
چندتاشونو فاکتور گرفتم تازه
عصن تواین حجم تنوع درحال غرق شدنم
:)
نی لو:
۹ مرداد ۹۶، ۲۳:۵۲

من که به نظرم خیلیم زیاده از زندگیت :))

من سهمم هرروزم کوچیک تر میشه!!
میرن آدما، هرکی دنبال زندگیش یه گوشه ای میخزه و من میمونم و حوضم آخر :|


بهتر
:))
منم راضیم یکی بیاد همشونو بگیره برن،راحت شم
:))
من الله التوفیق:
۱۰ مرداد ۹۶، ۰۰:۳۹

تکرار هم برای خودش عالمی دارد ... البته اگه بشود در دل این تکرار حادثه هایی نو خلق کرد ... زندگی ام تقریبا روی دور تکرار است و ماهی یک بار این تکرار عوض می شود .... البته من این را دوس دارم چون می توانم راحت برنامه ریزی کنم و تقریبا برنامه‌ ام حفظم شده....


خیلی برام جالب بود که به تموم نظر ها جواب دادی.... همین باعث میشه شوق داشته باشم برای پست هات نظر بذارم....


تکرار برای خودش یه عالم داره
عالم روزمرگی
روزمرگی و تکرار زیاد هم انگیزه و حوصله ی ادمو میگیره 
مگه نه؟

:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">