شوهر عزیز من!

دیشب معین اینو واسم فرستاده میگه تصور من از پیریه تو اینطوریه


دریافت


:||

میگم کجای الان من شبیهه اینه؟

(جواب نداد)

امروز صبح همش داشتم به این فکر میکردم پیریم چه شکلیم

و سه تا نما امد تو ذهنم :

1:دریافت

2: درحالی که لم دادم روی یه صندلی تابی چای میخورم  و فیلم میبینم

3:کوله پشتی به دوش در حال بالارفتن از یه تپه سرسبز ،یه عصاهای کوهنوردی هم دستمه و یه سویشرت صورتی هم تنم

نمیدونم چرا همش خودمو تنها تصور کردم نه با نوه ای بچه ای نتیجه ای ،یارو دلداری ...


.

دیشب عارفه زنگ زده بهم با صدایی که پراز شور و خوشحالی بود میگه بلاخره برات کادو تولد گفتم!

از اونجایی که میدونستم کلا دستش برای کادو دادن به خریدن غیر کتاب نمیره میگم چه کتابی گرفتی؟

میگه 

شوهر عزیز من(هلاک عنوانشم)

و

عطر سنبل عطر کاج

قراره امروز عصر این انتظار 8ماهه به پایان برسه

:)

خودش بیشتر از من خوشحال بود!

هنوز قطع نکرده بود یاداور شد شهریور تولدشه!



میرزا ژوزف پولیتـزِر:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۰:۰۶

منم شش ماه قبل تولدم هرجا میرم روز تولدمو یاد آور میشم. نه اینکه خیلی هم تاثیر داره،  واسه همین


:)))
یه اصلی هست که میگه کادو بده تا کادو بگیری
زهرا:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۰:۰۶

فکرکردم عروووس شدی بااین عنوانت.تصورت از من چیه؟


:))
یه پیر زن غرغرو
علیرضا امیدیان نسب:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۰:۲۶

خخخخخ چه زن و شوهر باحالی

و چه دوست خوبی:))))))
از دست شما دخترا


شوهر!!!
:|
دخترخاله خوبی!!
:)
سام نجفی نیا:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۰:۳۳

لایک خخخخ


:)
محمد حسین:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۰۴

:))))
کتابش چ اسمه باحالی داره داره :)
موفق باشید


اوهوم
خیلی
نخونده و ندیده عاشقش شدم!
:)
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۲:۲۳

هردوتا عکس خیلی باحالن :))


باحالی از خودتونه
:))
Va hid:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۰

نمیدونم چرا همش خودمو تنها تصور کردم نه با نوه ای بچه ای نتیجه ای ،یارو دلداری ...!!!!!!!



عجب !!!


هععععی
:|
آقای سر به هوا:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۳:۱۸

اردک تَک تَک  ، تَک تَک اردک تَک اردک


اینم شعر واسه تنهاییت بخون


:))))))))))))
عجب پیشنهادی!!
شا دان:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۰۲

تولدت مبارک.  تو خوابگاه ما یه زمانی عطرسنبل عطر کاج خیلی محبوب بود


میتونستی صبر کنی 5ماه دیگه بهم تبریک بگی
:))

هلما ...:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۲۷

منو باش فک کردم معین همسرته :)

پس بگو چرا کادو گرفته، شهریور نزدیکه :))


اگه فرانسه بودیم شاید
:))
پیام فرستاده شهریور از انچه در اینه میبینید به شما نزدیک تراست!!
علیـ ــر ضــا:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۷:۱۵

:)


:)
ف.ع ‏ ‏‏ ‏:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۰۳

عطر سنبل عطر کاجو خوندم قشنگه :) 


:))
قطعا باید همینطور باشه
N@f@s 2000:
۱۰ مرداد ۹۶، ۱۸:۳۹

خخخخخ عکس باحالی بود

عجب کتابی و عجب اسمی خخخخخخخ


:)))
بازم عارضم باحالی از خودتونه
:))
پشمآلِ پشمآلو:
۱۰ مرداد ۹۶، ۲۲:۰۲

Hipster granny:دی


:))
کاریه که از دستم برمیاد
مهیار حریری:
۱۰ مرداد ۹۶، ۲۲:۱۸

آخ آخ کادو فقط کتــاب
خیلی خوبه آدم دوستی داشته باشه که واسش کادو کتاب بخره :)

در واقع جمله ی بالای من دو وجهی بود :
1. خیلی خوبه آدم دوست کتابخونی داشته باشه که بتونه واسه تولدش براش کتاب بخره
2. خیلی خوبه هرکس دوستی داشته باشه که واسه تولد آدم کتاب کادو بده

چی گفتم :))


یا مثلا دختر خاله
:)
خوب گفتی!
:)))
serek یزدان:
۱۱ مرداد ۹۶، ۰۰:۰۲

کتاب اولی رو نخوندم...ولی دومی عالیه نوجوون بودم که خوندمش حسابی کیف کردم باهاش...کاش می شد عادم پیر نشه یا اینکه تو هر سنی که احساس می کنه تو اوجه همونجا به خودش تافت بزنه و تا لحظه ی مرگ تو اوج بمونه :)



منکه نمیدونم رد کردم هنوز نرسیدم یا اصلا رسیدم و خبر ندارم..دوران اوجمو میگم!
پیر نشرو هستم
:))
دل‌آرام محمودی:
۱۱ مرداد ۹۶، ۰۰:۵۵

:نشون دادن شصت! :دی


:دی
من الله التوفیق:
۱۱ مرداد ۹۶، ۱۰:۱۶

نمی دونم چی بگم .... تا حالا یه بار بیشتر کتاب هدیه نگرفتم ... ولی زیاد کتاب هدیه دادم .... همه می دونن چقدر از کتاب خوشم میاد ولی نمی دونم وقتی هدیه میدن عطر و .... میدن


شگفتا!!
میدونی جرا؟
بنظرم چون دوستای کتاب دوستی نداری
ینی اینکه وقتی میخوان برات هدیه بیارن به این فکرنمیکنن تو چی دوس داری ،به این فکر میکنن خودشون چی دوست دارن برات بیارن
محمد فیروزیان:
۱۱ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۵

سلام

بهترین هدیه کتاب است چقدر خوبه به هم کتاب بدهیم
موفق وپیروز باشید

___ سلوچ:
۱۱ مرداد ۹۶، ۱۹:۳۷

عطر سنبل باحاله

کلی میخندی :))


جدی؟؟
چقد خوب
:)
Shahtot 🍇🍇🍇:
۱۳ مرداد ۹۶، ۰۲:۰۶

من قلمتون رو خیلی دوست دارم

و با اجازه دنبال شدی عزیزم :)
دوست داشتی دنبال کن :)


:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">