4سال دانشگاه تموم شد،به همین راحتی به همین خوشمزگی!

کارتمو میگیره میگه برو

میگم سوراخش کنین بهم پس بدین 

میگه نمیشه

میگم خب بدین باهاش خداحافطی کنم

خیره خیره نگا میکنه

میگم ۴سال باهاش خاطره دارم خب

میخنده میگه تو زندگی اینقد دل بکنی

****

یه سری چیزا رو روی یه برگه مینویسه میگه اینارو انجام میدی بعد زنگ میزنی ب من ۲/۳روز دیگه کارتو راه میندازم

مث خنگا نگا میکنم به برگه ی روبه روم

خانومه از تو اتاق روبه رویی اشاره میکنه برم پیشش

میگه چی بهت گفت ،برگرو نشونش میدم

چشاش گرد میشه دهنشم میاد پایین

میگه برو بهش بگو اگه میشه خودتون برام انجام بدین فقط نگو من بهت گفتم ،2بارم تاکید کرد

میرم بهش میگم یه نگا بهم میکنه میگه کاش بازنشست مبشدم ازاینجا میرفتم

میگم ایشاالله

میگه چی؟

میگم انشالله به سلامتی بازنشست بشین

مبگه راحت میشم

میگم بابای منم همین فکرو میکرد

میگه میرم برای نوه هام قاقا لی لی میخرم،پارک میبرمشون ...

میخندم

میگه خانومم دعوام میکنه میگه مررررد چرا براشون قاقالی لی(دقیقا میگفت قاقا لی لی ) میخری؟میگم ززززن ابروی ادمو میبرن تو مغاره مجبورم

بعد میخنده

منم میخندم

پسره پشت سریم حرص میخوره

میگه کارت درست شد برو اتاق ۱۰۷

یه نگاه با مضمون "همینقد کار داشت میخواستی منو فقط اذیت کنی ای پیرمرد پرحاشیه"بهش میکنم و میام بیرون

میرم ۱۰۷ همون خانمی که بهم گفته بود بهش نگم بهم گفته :|

میخنده

میگه درست شد؟

میگم اره

میگه نگفتی که من گفتم

میخندم میگم نه

میگه من دختر ندارم ،شماها مث دخترامین

یه لبخند اخه الهی  میزنم 

میگه هیچوقت غصه نخور دنیا رو راحت بگیر

میگه ورزش میری؟

میگم نه

میگه برو ،حتما برو،ورزش کردنو بذار جز کارای روزانت

میگه ازدواج کردی؟

میگم نه

میگه خانوادت میخوان عروست کنن؟؟

(این چه سوالیه اخه)میگم مامانم نمیخواد منو عروس کنه

میگه کار خوبی میکنه،توکه نمیخوای عروس شی؟

میخندم میگم نه!(چی بگم خب!!)

میگه عروس نشو ،دردسرداره مسِئولیت داره فکرو خیال داره برو کیف دنیا رو کن،هیچی تو عروس شدن نیست

میگم میدونم

میگه ما که عروس شدیم هیچی ندیدم،بی خیال باش بی خیالی یه نعمته

میگم میدونم

میگه کارت درست شد برو به سلامت

میگم تو کل این دانشگاه فقط شما بودین که کمکم کردین والا یه هفته دیگه در گیر بودم

میخنده میگه عاقبت بخیر شی

میخندم میام بیرون


اینم یه عکس یادگاری که خودشم نداره!!

شب نما ...:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۲۰

سلام من الله توفیق



سلام
:|
زهرا:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۲۲

استینت چقد کثیفه

خاک برسرت نکنن


مدلش اینطوریه
:)
Va hid:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۲۴

چه دل پر سوزی داشت او طرف !! تبریک بابت فارغ التحصیلی !! و تسلیت بابت پایان رسیدن اون حس و حال قشنگ دوران کارشناسی !!!  شادیهایتان مستدام !!!


واقعا
تازه کلی برام دردودل کرد
گفتم شاید بنده خدا یه روز گذرش این طرفا بیوفته بگه این دختره چقد دهن لق بود
برا همین خیلیهاشو نذاشتم
:))
حیف که زود تموم شد گرچه پدرمونو در اوردن ...
میرزا مهدی:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۲۶

طفلک یکیو میخواسته باهاش حرف بزنه خوب... گفتی نمیخوان عروست کنن؟ عـَی تف به این شانس... برم بلاکت کنم پس... والله الکی وقت خودمو هدر دادم :))))))))))))


الان دیگه مهم دختره نه خونواده
:)))

آقای سر به هوا(o_0):
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۲

اون بنده خدا با همه اینقدر گرم میگیره؟


به سلامتی انشاالله همه مراحل همیمجوری تمام کنید بره پی کارش
خودمونیم
معدل؟؟؟؟😂😳


کدوم بنده خدا؟
اون پیرمرد پرحاشیه؟
یا اون بانوی بی دختر؟

بین خودمون باشه 
16/63
بخوای عکسم میفرستم
:))
kerman man:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۳۶

سلام
به سلامتی ان شاءالله
آینده ای سرشار از موفقیت براتون آرزومندم .


سلام
ممنون
مچکرم
serek یزدان:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۴۳

به سلامتی... البت دوران کارشناسی بهترین دوران تحصیل آدمه...تا ازش دور نشی نمی فهمی ... بعدها خعلی حسرتشو می خوری

من کارت دانشجویی مو ترم هفت گم کردم حتی فرصت نکردم باهاش خداحافظی کنم ...


تا قبلش فکرمیکردم دبیرستان
ولی از امروز فکرمیکنم کارشناسی
:)
کاش من گفته بودم گم کردم:|
میموند براخودم
:|
nily ..:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۴۸

فضولی رو به فرد رسوندن! D:

تبریکات! :)


:)))
قربان شما
N@f@s 2000:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۲:۵۱

اخی چقد دلش پر بوده بیچاره

مبارکت باشه عزیزم 


اوهوم
:)
ممنوووون
علیـ ــر ضــا:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۳:۰۰

مبارکه 

چقدر خاطراه ⁦:'(⁩⁦:'(⁩⁦:'(⁩⁦:'(⁩ که باید واسشون سوگواری شد ! 
اصن حس بدی دل کندن ! 
خیلی خععععیلی سخته ! 
چقدر دردودل 🙂 خیلی دنبال یه شخص واسه دردودل گشته 😅🤣😂
موفق باشید شیرینی بیانی ها پس چی ! 


واقعا
حس خوبی نداشتم امروز صبح

حیف عجله داشتم وگرنه خودم میشدم سنگ صبورش:)))

سیّد محمّد جعاوله:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۳:۰۴

مبارک باشه

شاد و موفق باشید


:)
ممنون
عارفه ...:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۱

این دانشکده بی تونمی ارزدبه کنکورش...


:((
دُچــــ ــــار:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۸

منم 1 سال بعدش با کلی تهدید رفتم کارتمو بهشون دادم :) آخه عکس جوونیام روش بود 🙃 🤒 همین دانشگاه موهای مرا گرفت


چطوری پس مدرکتونو دادن؟؟

همه رو کچل میکنه
:)
حسنا مـ:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۴:۰۴

فارغ التحصیلیت مبارک باشه

ایشالا روزیه ما هم بشه :)
موفق باشی ...


:)ممنون
جز خراب شدن 4سال از بهترین روزای زندگیت هیچی نداره
دیدم که میگم
:)
زهرا:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۴:۱۶

اره ارواح عمت


بی تربیت
دُچــــ ــــار:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۵

هنو ندادن چون بعدش رفتم ارشد :)


هاان
خب پس از اون بچه خرخونا بودی
من با خ ر خونا حرفی ندارم
:|
دُچــــ ــــار:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۴:۳۴

نه بابا شانسی بود :)


:|
علیرضا امیدیان نسب:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۴:۴۹

چرا ابنقور میگه میگه داره😑😑


:)
تازه :خب" هم زیاد داره
مهدی صالح پور:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۴:۵۴

من 86 رفتم دانشگاه، 92 فارغ التحصیل شدم، الان در 96 هنوز مدرکمو نگرفتم!


من 92 رفتم دانشگاه ،تیر96 فارغ التحصیل شدم ،مرداد 96 مدرکمو گرفتم!

معلوم میشه شما کار داشتی 
ماها که بیکاریم میریم دنبال مدرک
هلما ...:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۵:۰۹

مثل 6ماه پیش من :)

البته برا ما آدمای تخس و نچسبی بودن البته بجز آقای نعیمی لاغر مردنی...
منم ورودی مهر 92 بودم، زود گذشت..
موفق باشی خانوم..


:))
اصلا کارمندای دانشگاه یه چیزی برا خودشون هستن

خیلی زود...
ممنون،همچنین شما
دریا _ گاه نوشته های من:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۶:۰۱

تبریک میگم موفق باشی

دوستم مثل شما کارت کارشناسی ارشدش را خیلی دوس داشت گفت کارتشو گم کرده سی هزار تومان گرفتند 


ممنون
اره 
مال ما 26تمن میگرفتن
حیف پول نداشتم
:)
حامد سپهر:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۶:۳۷

تبریک میگم ایشالا به سلامتی

کل درس خوندن تو دانشگاه یه طرف تسویه حساب کردن هم یه طرف


ممنون
یاد دیروز میوفتم کمرم خود به خود تیر میکشه
هویجوری :):
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۱

اون خانمه احتمالا با شوهرش دعواش شده بود:))

ایشالا هم ارشد قبول شی هم یه کار خوب پیدا کنی هم عروس شی:دی


:)))
منم احتمالشو دادم
ممکنه امروز برم منو تشویق به ازدواج بکنه
:))
Aramam .F:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۷

مبارکه فارغ التحصیلیتون:)


:)مچکرم
.. محمد ..:
۲۴ مرداد ۹۶، ۱۸:۰۶

تبریک ...متن جالبی بود


ممنون
پشمآلِ پشمآلو:
۲۴ مرداد ۹۶، ۲۰:۰۸

عه ب سلامتی .. کو شیرینی حالا؟:دی

من خودم دنبال کارام نرفتم .. پول دادم انجام دادن و ب وداع اینا نکشید 


شما احتمالا جز اون 4درصد هستیم
:)))
ما 96درصدیا خودمون باید بریم که به وداعم میکشه
:)
Shahtot 🍇🍇🍇:
۲۵ مرداد ۹۶، ۰۲:۵۱

مریم جان تبریک میگم بهت

انشالله که موفق باشی
اگر دوست داشتی بعدا بهم بگو چه رشته ای میخوندی ؟ :)))


ممنون عزیزم
:)
مشخص نیست روی کارت؟
لیمو ‌‌:
۲۵ مرداد ۹۶، ۱۰:۳۴

سلام خوبی ؟ منم تازه کارای فارغ التخصیلی مو کردم. به من گفت برو یه ماه دیگه بیا البته :))


سلام
توخوبی؟
دو هفته پیشم به من گفت برو دو هفته دیگه بیا
:))
Berkee 🌿:
۲۵ مرداد ۹۶، ۱۳:۱۲

مبارک باشه.

ان شاءالله اگه رفتی دنبالِ کار، یه جای خوبم مشغول شی.


:)
انشاالله
:)
اسمان ***:
۲۵ مرداد ۹۶، ۱۷:۳۷

واقعا که بیخیالی یه نعمت ...

تبریکات فراوان بابت فراغ تحصیل شدنتون...


اوهوم
ممنون
:)
ــ حسان ــ:
۲۵ مرداد ۹۶، ۲۲:۴۶

حالا برنامت چیه:/


برنامم فعلا شده ورزش پرورشی هنر
:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">