صادق خان و عباس خان

سال ۹۲ وقتی که کنکور داشتم از ۱۰۰درصد ۵۰ درصد تلاش کردم

سال ۹۳ دوباره خواستم کنکور بدم عین اینکه دانشجو هم بودم

از ۱۰۰درصد ۱۰درصد تلاش کردم

سال ۹۶خواستم ارشد بدم

و اینبار قول دادم به خودم از ۱۰۰درصد۸۰ درصدشو تلاش کنم که متاسفانه ۵درصدهم تلاش نکردم

و باز سال ۹۶ تصمیم گرفتم برای ازمونم ۱۰۰درصد تلاش کنم چون تنها روزنه ی امیدم بود 

که نمیدونم چرا تلاشم نمیاد

یکی بیاد تلاششو بهم قرض بده 

جمعه بهش برمیگردونم

:|


هفته آینده مثل این موقع قطعا افسردگی گرفتم

قبول شدن تو این ازمونی که حتی یک درصد هم تلاش نکردم برام خیلی مهمه

به عارفه میگم اگه قبول نشدم قطعا خودکشی میکنم

:|

اصلا فکرنمیکردم اینقد ادم بی خودی باشم که دوباره بخوام سال ۹۲ و ۹۳ و اردیبهشت۹۶ برای خودم تکرار کنم

البته خب استادم بشدت با حرفایی که بهم زد انگیزه منو از بین برد

مث یه توپی بودم که استاد گرامم با فرو کردن یه سوزن بادمو خالی کرد

الانم پنچر یه گوشه موشه ای واسه خودم افتادم

نتیجه اخلاقی امروز:هیچوقت ادمارو نخواین که ناامید و بی انگیزه کنین حتی اگه به چیزی که میگین مطمعنین،فقط به این فکرکنین شاید اون چیز اخرین امید اون ادمه

خواهر زادم بهم میگه خاله بیا دستتو بده به من و باهم بدوئیم و بگیم مامانی ازمون عکس بگیره

:|

من به سن این بودم نمیدونستم عکس چیه ؟خاله چیه؟عصن مامانی چیه؟!

کمال تشکر از اقای صادق خان و عباس خان دارم که با خط زیباشون طبیعتو زیباتر  کردن

البته همنیکه روی درخت مرختا اسم معظمشونو ننوشتن نشون از رشد فرهنگ 2500سالمون داره

زهرا:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۳۸

چرا کج میدوی؟


:|
تاحالا بهش فکرنکردم
حسنا مـ:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۰

اره واقعا

کاش یاد بگیریم کسی رو ناامید نکنیم
+رو درختا ننوشتن ولی یه اثر از خودشون واسه جنگل بجا گذاشتن😃


استادمو باید بفرستم( کلاس بیاییم انگیزه دانشجوی خود را از بین نبریم)بفرستم

بلاخره زشته ،بیان جوج با نوشاب بزنن ولی اثری از خودشون به جا نذارن؟مگه میشه ؟مگه داریم؟
زهرا:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۱

داداش من که دهه 80 اونه اینا که 90 هستن چی بشن


شدن
:|
Va hid:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۱

حالا چرا اینقدر ناامید!!! حالا آدم به خاطر حرف یه آدم خودشو می بازه !!حالا طرف استاد دانشگاه بود !!خدا که نیست ،یه مرد دکترا داره !!


شق القمر نکرده !!!فکر کردی عیسی مسیحه یا امامه !!!!

اونم یه حرفی زده !!! چرا فکر کردی بهش وحی شده و درسته !!!

در عالم تلاش و کوشش نمیشه راجع هیچ فردی قطعی حرف زد!!اراده کنی به خیلی چیزها می رسی نه اینکه زانوی غم به بغل بگیری فلن گفتی تو نمی تونی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از این افکار وامونده!!!!!!!!خودتو باور داشته باش !!خدیی نکرده حتی رشد هم قبول نشده باشی !!!! دنیا به آخر نمیرسه !!! سل بعد می تونی نتیجه بگیری !!!نه اینکه خودتو ببازی!!!!!!!!!!!!!

ارشد هم گرفتی ،بعدش می روی دکترا!! البته قرار نیست من بعد دکترا گرفتن شما بگم شما خدایی و هرچی گفتی درسته!!!


شاد باشید !!و تو زندگی به خیلی چیزها توجه نکنید!!!!موفق هستید ،موفق تر باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


فکرمیکنم درست گفته چون دستش تو کار بود
درسته انگیزمو از دست دادم اما هنوز ته ته قلبم روشنه
امیدوارم فقط خدا خوب باهام تا کنه

ممنون،ممنون،ممنون
نهنگ پنهان:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۹

هرچی خواستم توی جواب این پست بگم دیدم میره جزو اون دست که میتونه انگیزه بگیر باشه :/


جدی؟؟
واقعا مشتاق شدم بهم بگی
میدونم ادم بی اراده ای هستم
:|
همینو میخواستی بگی؟
___ سلوچ:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۴:۰۰

اصن مامانی چیه :))))


میدونی انگیزه میخواد کارهای آدم. بگرد دنبال یه انگیزه درست حسابی


داشتم
خیلیم درست حسابی بود
زد نابودش کرد
:
عارفه ...:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۴

مریم:)

نگرانش نباش
خدا راه هممونومشخص کرده
من ایمان دارم


مطمعن؟
nily ..:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۴:۳۷

اتفاقا عکسِ قشنگی شد! D:


:))
قشنگ میبینی

دُچــــ ــــار:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۴:۴۱

اگه شانستون خوب باشه شانسی قبول میشید :)


همه که مثل شما نیستن
:)
🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۵:۱۰

اه ازین استادا :د

مهم نیستن ولشون کن :د


اینکه مهم نیستن شکی درش نیست
:
اسمان ***:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۵:۳۰

این ادما (استادت) خیلی حرفا واسه خودشون میزنن توکارخودتو بکن بیخیالشون...


اوهوم
گفتنش راحته
سیّد محمّد جعاوله:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۵:۴۲

زندگی دیگه


مزخرفه
:
آقای سر به هوا(o_0):
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۳۴

عکس دیدم میخواستم از صادق و عباس بگم

دیدم پایین عکس مورد عنایت قرار گرفتن

این خوبه باز
رو اثار باستانی 
واااااااااااااااااااااااییی


باید بریم دستشونم ماچ کنیم
والا
هلما ...:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۰

برا سال بعد تلاش کن جان من 2درصدش نکن اینبار... منم میخام تلاش کنم :)



:)))
تلاشمومیکنم که تلاشم بزنه بالای 2درصد
دُچــــ ــــار:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۷:۰۶

خخخ :) شما هم باهوش بودین سرکلاس همه چیو میفهمیدین !


نه به شدت شما
:)
.. محمد ..:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۸:۲۶

بیش از حد نا امید هستید!


یه جورایی
پشمآلِ پشمآلو:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۸:۵۶

بنظرم ربطی به امید استاد نداره .. ادم باس یچیو واقعا دلش بخواد ک تلاش کنه .. چون دیدی یوخ هس عالم و ادم میگن نه بعد ادم اون چیزو میخواد خودشو میترکونه بش میرسونه میگه اره تا چشتون دراد 


اینم حرفیه

علیرضا امیدیان نسب:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۸:۵۷

عکستونو گه نگاه میکنم ترسناکین😱

و اینکه راجب تلاش و امید ادم باید یه چیزیو دوس داشته باشه تا براش انگیزه داشته باشه..من اینقدر استادم از انگیزم.میزنه اما باز دارم کار خودمو میکنم همیشه به خودت بگو میتونم
یه برگه بزن به اتاقت و بنویس.من میتونم
همیشه با خودت تکرار کن اگه به خودت برچسب ناامیدی بزنی که نمیتونی تلاش.کنی ذهنتم اینو قبول میکنه و تنبل میشی.پس این.کار هارو انجام بده


خودم که هرچی میگردم دست چپمو پیدا نمیکنم
:)
من بتونم
شدم
:
Shahtot 🍇🍇🍇:
۲۸ مرداد ۹۶، ۱۹:۰۰

سلام مریم جان

نگران نباش برای همه تو یه برهه از زمان این اتفاق میوفته و حال درس و ... نیست ، من برات آرزوی موفقیت و سربلندی دارم عزیزم :)

به به چه پارک خوشگلی :) همیشه به شادی :)
+ اون یادگاریه منو کشت :// خخخخ


علیک سلام به روی ماهت
:))
بدبختیه من اینه یه برهه نیست لا مصب
ممنون عزیزم
:))))
ــ حسان ــ:
۲۸ مرداد ۹۶، ۲۰:۲۴

باید بری استراحت کنی
تا تلاشت بیاد
:دی


:|
شاید
N@f@s 2000:
۲۸ مرداد ۹۶، ۲۰:۳۱

نگران نباش عزیزم قبول میشی

واقعا خیلی زشته این کارشون


:)
ممنون 
امیدوارم
علیـ ــر ضــا:
۲۸ مرداد ۹۶، ۲۳:۴۶

بی‌خیال روحیه های منفی 

منم یکی عین تو با چنین امید های 
هر سال خواستم تصمیم کبرا بگیریم نشد 😂😂 
اصن نمیشه گذشت گذشت گذشت همینطور ولی انتظارات روزای که نمی خوندم بیشتر بود تا از روزای که میخوندم 😐😐 
در کل با آروزی موفقیت + و‌ سهیم شدن در خوردن شیرینی ای جان 😂 
کارت به کارت شارژ ایرانسل هم قبوله خخ 
😐 گودزیلا 
ما هم سن این بودیم .... اصن سانسورش کردم از بس 😂 نوستالژی بدی بود 😂😂 
خوبه دست به چیزی نزنید خودش خییلیه


:)))
شارژم میدم
بچه های الانی نسل خطرناکی هستن
مسافر ...:
۲۹ مرداد ۹۶، ۱۰:۱۷

سلامن علیکم

همه همینطورین همه تلاش میکنن ولی وقتش که میرسه بادشون خالی میشه و یه برو به جهنمی نثارش میکنن و تموم :|
عکستون هم خیلیم هنریه :)


علیک سلام
:)
علاقه خاصی به برو به جهنم به درک اسفل سافلین!! اینا دارم کلا
:))

مهدی صالح پور:
۲۹ مرداد ۹۶، ۱۰:۳۶

بشین از اول یه رشته خوب کارشناسی بخون حالشو ببر! والا


جدی میگی؟
منصوره 🌹🌹🌹:
۲۹ مرداد ۹۶، ۱۴:۲۷

آخرش خیلی باحال بود 

مخصوصا اون تیکه ی عباس خان و صادق خان
خخخخخخ


:))
خوشحالم

مهیار حریری:
۲۹ مرداد ۹۶، ۱۶:۰۱

منم ارشد نود و شش رو خراب کردم متاسفانه
اصلا آخرین پست غمگینمم برا همین مساله بود
ولی باز ارشد نود و هفت هست دیگه نگرانی نداره ک !!

جسارتا آزمون پیش رو چیه ؟!


و ارشد 98 و 99 و ....
:))
مبگم ابشاالله
میرزا مهدی:
۳۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۵۴

مریم کامنتای منو تایید نمیکنی؟ بیام کرمون بزنم لهت کنم؟ 

مگه من چههیزم تری بهت فروختم؟ زنگ بزنم صادق خان و عباس خان بیان رو صورتت یادگاری بنویسن؟ ها؟ ببینم  اصلا دختر مگه میدود؟


:||
بی کالم میرزا
کدوم کامنت؟؟
کجا؟چی؟
رژیم بهت فشار اورده
:))
احتمالا دختراهم ادمن ها
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">